خبر رسمی استودیو Housemarque به مکان جدیدی نقل مکان می کند

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,605
نام
alireza
housemarque-logo.jpg

استودیو Housemarque، توسعه دهنده بازی Returnal، اعلام کرده است که قصد دارد تا پایان سال 2024 به یک استودیوی جدید نقل مکان کند. دفتر جدید در داخل شهر هلسینکی خواهد ماند، اما به ساختمانی نقل مکان خواهد کرد که به یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین مقرهای بازی در شمال اروپا تبدیل خواهد شد.

این دفتر جدید، نقشی کلیدی در جذب افراد با استعدادی ایفا خواهد کرد که می خواهند در محیطی کار کنند که الهام بخش خلاقیت و نوآوری باشد. فضای استودیوی جدید Housemarque بیش از 3000 متر مربع وسعت خواهد داشت و دارای امکاناتی مانند سالن سینما، استودیو برای پادکست، کافه، دو ایستگاه صوتی و اتاق جلسات با فناوری پیشرفته است.

در سال 2021، شرکت Sony Interactive Entertainment استودیو Housemarque را با مبلغی نامشخص خریداری کرد. این استودیو فنلاندی مدت‌ها با SIE شریک بود و تاکنون هشت عنوان، از جمله Returnal و Matterfall، را به‌طور انحصاری برای پلی‌استیشن منتشر کرده است.
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,361
نام
مــاکــان
برای من این استودیو راه صدساله رو تو یک شب طی کرد با ریترنال.
بازیهای قبلی مثل رزوگان :x یا نکس مشینا رو بازی کرده بودم و خیلی دوست داشتمشون.
ولی ریترنال بعنوان مهمترین بازیشون یکطرف مابقی طرف دیگه.

اگه GT7 و سوشیما رو بزاریم کنار برای من جذابترین پروژه ای از پلی استیشن بود که دوست داشتم تجربش کنم و انصافا هم که چقدر خوب بود.
بنظرم اگه همین روند رو ادامه بدن براحتی میتونن خودشون رو تو آینده برسونن به لیگ درجه یک های استودیوهای پلی استیشن.
 

KingFisher

کاربر سایت
Jun 6, 2021
226
یه توضیحی در مورد بازی ریترنال بدید یه ساعت شاید هم بیشتر بازی رو جلو میبرم میمیرم بازم هم از اول تو بازی سیوی چیزی نیست ؟
 

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
یه توضیحی در مورد بازی ریترنال بدید یه ساعت شاید هم بیشتر بازی رو جلو میبرم میمیرم بازم هم از اول تو بازی سیوی چیزی نیست ؟
درود
بازی تو سبک روگ لایکه

بخوام جامع بگم دو مورد مهمش به مرگ و دنیای تصادفیش مرتبطه

به این شکله که وقتی می میرید، تمام پیشرفت ها را از دست میدین و باید از اول شروع کنید(البته نه همه رو، یه سری هاش باقی میمونه) و اینکه محیط ها و المان ها درش تصادفیه که بر اساس یه الگوریتم ایجاد میشن

 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر