ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
از چی به چی رسیدیم!!!!!!!!!
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="HalfLife G" data-source="post: 4441457" data-attributes="member: 32202"><p>داخل کردن مقایسه پراید و مازراتی در مقایسه مثلا اساسین و ولف اشتباه هست....... .</p><p></p><p>پراید بیشتر میفروشه چون انحصاری درش هست و قیمتها هم بسیار متفاوته و در نهایت خریدار مجبور هست بره سمت پراید.</p><p></p><p>ولی در مورد اساسین و ولف، نه انحصاری وجود داره(هر دو در شرایط برابر در اختیار خریدار هستند) و نه تفاوت قیمتی وجود داره......پس اینکه اساسین بیشتر میفروشه نشون میده که تمایل مخاطب عام به اینطور بازیها بیشتر(بازیها ی انلاین محور و اپن ورلد با المانهای نقش آفرینی)</p><p>این مساله تو اکثر صنایع هست و محدود به بازی و سینما هم نمیشه.......تقریبا 90 درصد صنایع دنیا رو شامل میشه</p><p></p><p>این سلیقه اکثرا مخاطبای عام (اکثریت خریدارا) هست که جهت میده به بازار...... در نتیجه تا وقتی سلیقه اونا اینطوریه سخت بشه تغییری رو مشاهده کرد(به جز چند تا سازنده پردل و جرات و شدیدا خلاق)</p><p></p><p></p><p>کاملا درسته ولی از وقتی بازی صنعت شده این رویکرد شدیدتر شده</p><p></p><p>مثلا زمان doom یا halflife1 و...... شرکتای بازیسازی کوچیک بودن و هییت مدیره و سهامدارا رقمای خیلی درشتی رد و بدل نمیشد زیر دستشون(چه هزینه چه سود) و در نتیجه دست سازنده ها بازتر و استرسها هم کمتر بود.</p><p>ولی الانکه به یه صنعت تبدیل شده و صحبت ا زخرج های چند ده میلیونی و سودهای چند صد میلیونی هست ناشرا و سهامدارا اجازه مانور بشدت کمتری میدن به سازنده ها....</p><p></p><p>این اصلم باز تو اکثر صنایع هست.</p><p></p><p></p><p>.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HalfLife G, post: 4441457, member: 32202"] داخل کردن مقایسه پراید و مازراتی در مقایسه مثلا اساسین و ولف اشتباه هست....... . پراید بیشتر میفروشه چون انحصاری درش هست و قیمتها هم بسیار متفاوته و در نهایت خریدار مجبور هست بره سمت پراید. ولی در مورد اساسین و ولف، نه انحصاری وجود داره(هر دو در شرایط برابر در اختیار خریدار هستند) و نه تفاوت قیمتی وجود داره......پس اینکه اساسین بیشتر میفروشه نشون میده که تمایل مخاطب عام به اینطور بازیها بیشتر(بازیها ی انلاین محور و اپن ورلد با المانهای نقش آفرینی) این مساله تو اکثر صنایع هست و محدود به بازی و سینما هم نمیشه.......تقریبا 90 درصد صنایع دنیا رو شامل میشه این سلیقه اکثرا مخاطبای عام (اکثریت خریدارا) هست که جهت میده به بازار...... در نتیجه تا وقتی سلیقه اونا اینطوریه سخت بشه تغییری رو مشاهده کرد(به جز چند تا سازنده پردل و جرات و شدیدا خلاق) کاملا درسته ولی از وقتی بازی صنعت شده این رویکرد شدیدتر شده مثلا زمان doom یا halflife1 و...... شرکتای بازیسازی کوچیک بودن و هییت مدیره و سهامدارا رقمای خیلی درشتی رد و بدل نمیشد زیر دستشون(چه هزینه چه سود) و در نتیجه دست سازنده ها بازتر و استرسها هم کمتر بود. ولی الانکه به یه صنعت تبدیل شده و صحبت ا زخرج های چند ده میلیونی و سودهای چند صد میلیونی هست ناشرا و سهامدارا اجازه مانور بشدت کمتری میدن به سازنده ها.... این اصلم باز تو اکثر صنایع هست. . [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
از چی به چی رسیدیم!!!!!!!!!
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft