ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
از چی به چی رسیدیم!!!!!!!!!
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Sir Daniel" data-source="post: 4435754" data-attributes="member: 129381"><p>اینکه میفرمایید یهو شرکت های بازی ساز به فکر جیب شون شدن کلا حرف اشتباهیه، ینی 10 15 سال پیش به فکر جیبشون نبودن و فقط برای رضای گیمرا بازی میساختن؟!! سازنده ها همیشه به فکر جیبشون بودن و هستن و خواهند بود</p><p>مشکل اصلی ذائقه مخاطب عام هست که همیشه بخش اعظمی از مخاطبارو شامل میشه و در نتیجه بخش اعظمی از پولی که به جیب سازنده ها میره رو تامین میکنه، در نتیجه این خواسته و سلیقه مخاطبین عام هست که مشخص میکنه بازیا به چه سمت برن، گرافیک های سنگین و جذاب، محیط اپن ورلد، آزادی عمل زیاد، گیم پلی آسون و سینمایی و ... از جمله همین مواردی هست که مخاطب عام میطلبه و سازنده ها هم به سمت این موارد میرن که داریم نمونشو توی بازیای جدید میبینیم</p><p>این مسئله توی سینما و تلویزیون هم وجود داره، نگاه کنید ببینید فیلمای پرفروش یک دهه اخیر چه سبک فیلمایی هستن، خب پس اینکه سینما پر شده از ابر قهرمانا با جلوه های ویژه فوق سنگین و داستانای آبکی بازم جای تعجبی نداره</p><p>اینا چیزایین که اکثر بیننده های هم عصر ما میپسندن!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sir Daniel, post: 4435754, member: 129381"] اینکه میفرمایید یهو شرکت های بازی ساز به فکر جیب شون شدن کلا حرف اشتباهیه، ینی 10 15 سال پیش به فکر جیبشون نبودن و فقط برای رضای گیمرا بازی میساختن؟!! سازنده ها همیشه به فکر جیبشون بودن و هستن و خواهند بود مشکل اصلی ذائقه مخاطب عام هست که همیشه بخش اعظمی از مخاطبارو شامل میشه و در نتیجه بخش اعظمی از پولی که به جیب سازنده ها میره رو تامین میکنه، در نتیجه این خواسته و سلیقه مخاطبین عام هست که مشخص میکنه بازیا به چه سمت برن، گرافیک های سنگین و جذاب، محیط اپن ورلد، آزادی عمل زیاد، گیم پلی آسون و سینمایی و ... از جمله همین مواردی هست که مخاطب عام میطلبه و سازنده ها هم به سمت این موارد میرن که داریم نمونشو توی بازیای جدید میبینیم این مسئله توی سینما و تلویزیون هم وجود داره، نگاه کنید ببینید فیلمای پرفروش یک دهه اخیر چه سبک فیلمایی هستن، خب پس اینکه سینما پر شده از ابر قهرمانا با جلوه های ویژه فوق سنگین و داستانای آبکی بازم جای تعجبی نداره اینا چیزایین که اکثر بیننده های هم عصر ما میپسندن!! [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
از چی به چی رسیدیم!!!!!!!!!
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft