ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
اخبار مرتبط با انتشار بازیهای پلی استیشن روی پی سی
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="m.d.makan" data-source="post: 5334030" data-attributes="member: 7597"><p>تا دسامبر گذشته این سری 28 میلیون فروخته.</p><p>خبرش هست ، تا الان قطعا 30 میلیون رو رد کرده.</p><p></p><p>یعنی داری میگی این تقریبا آمار حدودا 20 و چند میلیونی که روی PC بوده (کنسول هرچقدر فروخته کنار) ، همه اومدن ریجن رو بردن آرژانتین که 50-40 پزو بازی رو بخرن؟!!</p><p></p><p>اینطوری بخوایم نگاه کنیم پس روی استیم همه بازیهای استودیوهای بزرگ مثل بتسدا ، راکستار و... شامل این داستان ریجن میشن و آمار فروش استیم اونها زیر سواله!</p><p>چون آرژانتین داشتیم ، قبلش هند بوده ، روسیه رو داشتیم و حتی برزیل.</p><p></p><p>هیچ بازیی از زیر این داستان رد نمیشه و همه آمارها کاملا زیر سوال میره.</p><p>به نظرم تاکید روش واقعا درست نیست.</p><p></p><p>ولی بحث پلیر فعال و روزانه بازیه و کمیونیتی این سبک روی PC خیلی خوبه و طرفدار زیاد داره.</p><p>اینکه دیگه ارتباط مستقیمی با ریجن ارزون نداره.</p><p></p><p>مثال هم زدم از iRacing که ریجن بندی نداره ، 95 درصد فروشش هم روی لانچر خود وبسایته.</p><p></p><p></p><p>من دارم در مورد پلیرها ماهها بعد انتشار صحبت میکنم و نه سقف پلیرها تو روزهای اول انتشار.</p><p>خب مشخصه برای بازی سینگل پلیر همچین آماری منطقیه.</p><p>اما اینکه یک بازی آنلاین ماهها و حتی سالها بعد انتشارش آمار 10-20 هزارتایی پلیر روزانه داشته باشه ، قطعا روی استیم فروش میلیونی رو تجربه کرده.</p><p></p><p>اصلا راه دور چرا بریم؟</p><p>همین فورتزا آمارش تا یکی دو ماه دیگه تقریبا ثابت میشه.</p><p>بازیی که مشکلات پرفورمنس داره ، کریر قویی نداره و روی گیم پس PC هم در دسترسه که خیلیها اونور بازی میکنن.</p><p></p><p>حالا که زوده برای آمار ولی همین الان با این شرایط سقف روزانش 4000تاست.</p><p></p><p>GT اگه منتشر بشه با هایپ دورش و پلیرهای روزانه ای که میگیره ، همینطور کریر مود بهتری که داره میتونه رنج خیلی بیشتری پلیر جذب کنه.</p><p></p><p>بنظرم فروش میلیونی GT روی استیم به راحتی به دست میاد و میتونه از موفق ترین انتشارهای سونی باشه.</p><p>البته اگه اصلا قصدش رو داشته باشن و بخوان پلتفرم رو آماده کنن براش.</p><p>چون به نسبت باقی عناوینش زحمت بیشتری داره.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="m.d.makan, post: 5334030, member: 7597"] تا دسامبر گذشته این سری 28 میلیون فروخته. خبرش هست ، تا الان قطعا 30 میلیون رو رد کرده. یعنی داری میگی این تقریبا آمار حدودا 20 و چند میلیونی که روی PC بوده (کنسول هرچقدر فروخته کنار) ، همه اومدن ریجن رو بردن آرژانتین که 50-40 پزو بازی رو بخرن؟!! اینطوری بخوایم نگاه کنیم پس روی استیم همه بازیهای استودیوهای بزرگ مثل بتسدا ، راکستار و... شامل این داستان ریجن میشن و آمار فروش استیم اونها زیر سواله! چون آرژانتین داشتیم ، قبلش هند بوده ، روسیه رو داشتیم و حتی برزیل. هیچ بازیی از زیر این داستان رد نمیشه و همه آمارها کاملا زیر سوال میره. به نظرم تاکید روش واقعا درست نیست. ولی بحث پلیر فعال و روزانه بازیه و کمیونیتی این سبک روی PC خیلی خوبه و طرفدار زیاد داره. اینکه دیگه ارتباط مستقیمی با ریجن ارزون نداره. مثال هم زدم از iRacing که ریجن بندی نداره ، 95 درصد فروشش هم روی لانچر خود وبسایته. من دارم در مورد پلیرها ماهها بعد انتشار صحبت میکنم و نه سقف پلیرها تو روزهای اول انتشار. خب مشخصه برای بازی سینگل پلیر همچین آماری منطقیه. اما اینکه یک بازی آنلاین ماهها و حتی سالها بعد انتشارش آمار 10-20 هزارتایی پلیر روزانه داشته باشه ، قطعا روی استیم فروش میلیونی رو تجربه کرده. اصلا راه دور چرا بریم؟ همین فورتزا آمارش تا یکی دو ماه دیگه تقریبا ثابت میشه. بازیی که مشکلات پرفورمنس داره ، کریر قویی نداره و روی گیم پس PC هم در دسترسه که خیلیها اونور بازی میکنن. حالا که زوده برای آمار ولی همین الان با این شرایط سقف روزانش 4000تاست. GT اگه منتشر بشه با هایپ دورش و پلیرهای روزانه ای که میگیره ، همینطور کریر مود بهتری که داره میتونه رنج خیلی بیشتری پلیر جذب کنه. بنظرم فروش میلیونی GT روی استیم به راحتی به دست میاد و میتونه از موفق ترین انتشارهای سونی باشه. البته اگه اصلا قصدش رو داشته باشن و بخوان پلتفرم رو آماده کنن براش. چون به نسبت باقی عناوینش زحمت بیشتری داره. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
اخبار مرتبط با انتشار بازیهای پلی استیشن روی پی سی
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft