ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Cloud Strife" data-source="post: 4413231" data-attributes="member: 4591"><p>البته که توانایی هم مطرحه. بالاخره باید استدیو و افرادی رو داشته باشی که سابقه و توانایی تولید بازی های خطی خفن رو داشته باشه اما استراتژی های شرکت هم بسیار تاثیر گزاره. الان EA مین وایل که از همه بابت چاپیدن ملت فحش میخوره، درآمد وحشتناک داره. خوب چرا باید وقتش رو بابت ساخت چیزی که ریسکش بسیار بالاست تلف کنه؟ یوبیسافت هم اینکارو میکنه چون بلده اما اگه به نصبت چند سال قبل نگاه کنی میبینی که باز چقدر تغییر رویه داده و بازی های آنلاینش بیشتر شدن. بازی داستان محور بزرگش یعنی AC هم تا قبل O عملا هر سال منتشر میشد و مثل CoD خط تولید داشتن. اگه یوبیسافت الان رو با یوبیسافت 10 سال قبل مقایسه کنی کامل مشخصه که چقدر تفاوت وجود داره. </p><p></p><p>در کل اینکه بازی های صرفا داستانی، خصوصا را روایت های خطی از نظر فروش و برگشت سرمایه خیلی ریسکشون رفته بالا تردید ناپذیر و فکته. جناب کن لوین یه تاکی داره تو GDC به اسم Narratives Legos. این رو ببین. اولش دقیقا درباری این صحبت میکنه که ساخت بازی های سینگل داستانی وحشتناک هزینه بر هستن و یه اشتباه کوچیک باعث میشه کلا تیم و استدیو فیل بشن. در نتیجه کلا تغییر سبک داده و خصوصا با بازی جدیدش میخواد Immersive Sim بسازه تا با هزینه ها دست و پنجه نرم کنه. اگه یه نهفر تبحر داشته باشه و بتونه تبلیغ کنه خوب پول در میاره اما در غیر این صورت واقعا فیله! نمونش Beyond. و خیلی بازی های دیگه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cloud Strife, post: 4413231, member: 4591"] البته که توانایی هم مطرحه. بالاخره باید استدیو و افرادی رو داشته باشی که سابقه و توانایی تولید بازی های خطی خفن رو داشته باشه اما استراتژی های شرکت هم بسیار تاثیر گزاره. الان EA مین وایل که از همه بابت چاپیدن ملت فحش میخوره، درآمد وحشتناک داره. خوب چرا باید وقتش رو بابت ساخت چیزی که ریسکش بسیار بالاست تلف کنه؟ یوبیسافت هم اینکارو میکنه چون بلده اما اگه به نصبت چند سال قبل نگاه کنی میبینی که باز چقدر تغییر رویه داده و بازی های آنلاینش بیشتر شدن. بازی داستان محور بزرگش یعنی AC هم تا قبل O عملا هر سال منتشر میشد و مثل CoD خط تولید داشتن. اگه یوبیسافت الان رو با یوبیسافت 10 سال قبل مقایسه کنی کامل مشخصه که چقدر تفاوت وجود داره. در کل اینکه بازی های صرفا داستانی، خصوصا را روایت های خطی از نظر فروش و برگشت سرمایه خیلی ریسکشون رفته بالا تردید ناپذیر و فکته. جناب کن لوین یه تاکی داره تو GDC به اسم Narratives Legos. این رو ببین. اولش دقیقا درباری این صحبت میکنه که ساخت بازی های سینگل داستانی وحشتناک هزینه بر هستن و یه اشتباه کوچیک باعث میشه کلا تیم و استدیو فیل بشن. در نتیجه کلا تغییر سبک داده و خصوصا با بازی جدیدش میخواد Immersive Sim بسازه تا با هزینه ها دست و پنجه نرم کنه. اگه یه نهفر تبحر داشته باشه و بتونه تبلیغ کنه خوب پول در میاره اما در غیر این صورت واقعا فیله! نمونش Beyond. و خیلی بازی های دیگه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft