توسعه دهنده Uncharted 4 : انیمیشن های صورت پیشرفت چشم گیر کرده اند

.:BigBoss:.

کاربر سایت
Nov 8, 2007
1,025
نام
حسین
درود


N*aughty Dog اذعان داشت که سیستم جدید (PS4) این قابلیت را به آن ها می دهد تا در ساخت چهره ی شخصیت ها , احساسات و حالت های چهره بیشتر و زنده تر نسبت به قبل جلوه دهند .




توسعه دهنده بازی در بحث و گفت و گویی به بهبود و پیشرفت در انیمیشن های صورت از زمان Uncharted 3 و The Last Of Us اشاره کرد , "حالت ها و انیمیشن های صورت بین 300 تا 500 حالت می باشد ."
نویسنده ی بازی , Josh Scherr , در مصاحبه ای با GamesTM پیرامون پیشرفت هایی که سری Uncharted و The Last Of Us کرده بودند اشاره کرد و هر کدام از آن فرانچایز ها را با فرانچایز قبلی مقایسه می نمود که هر بازی جدید آن ها تا چه حد پیشرفت کرده بودند , ایشان گفتند که بین 90 تا 100 انیمیشن و حالت در چهره ها استفاده می کردند .

" ما به طور کامل در انیمیشن های صورت پیشرفت چشم گیر کرده ایم و کاملا به روز هستیم . من در این مورد فکر می کنم که در طراحی چهره Eli و Joel چقدر جزئیات به کار رفتِ بود و همچنین این در حالی بود که شخصیت های بازی توسط موشن کپچر و بازیگر های مربوط به خود نیز شکل گرفتِ بودند . اما در حال حاضر چهره شخصیت ها بین 300 تا 500 حالت و انیمیشن طراحی می شود . "

Ricky Cambier (طراح بازی) :

" خب اجازه دهید که در مورد حالت ها و انیمشین هایی که در چهره ها قرار می دهیم بیشتر هیجان به خرج دهیم ! وقتی که Nathan در حال بالا رفتن از صخره و با مکانی می باشد , شما زاویه دوربین را به سمت چهره او هدایت می کنید و سپس مشاهده خواهید کرد که Nathan ادا و اصول خاصی با چهره خود نشان می دهد , و از این نوع مسائل در بازی زیاد است .. ما جزئیات را حتی در کوچک ترین چیز ممکن در بازی به کار می بریم و جزئیات را در بازی به آخرین مرحله ممکن می رسانیم . من فکر می کنم که مردم با دیدن چنین چیز های واکنش نشان خواهند داد ! . "

برخلاف عناوین قبلی N*aughty Dog که برخی از انیمیشن ها به عنوان مثال برای صرفه جویی به خاطر محدودیت در Memory و استفاده بهینه بین 10 تا 15 فریم ریت بر ثانیه بودند اما با تکنولوژی جدید و پیشرفت سخت افزار ها و نرم افزار ها می توان در دستورات برنامه نویسی , بازی را طوری طراحی و بهینه کرد که انیمیشن های بازی 30 فریم ریت بر ثانیه باشند که گویا انیمیشن ها با حالتی نرم و روان اجرا خواهند شد .

در مورد ویژگی های بصری بازی نسبت به دیگر عناوین انحصاری PS4 صحبت شد که آقای Cambier گفتند : " KillZone Shadow Fall به عنوان یک لانچ تایتل بسیار خیره کننده بود . در حال حاضر بازی The Order 1886 جزء یکی از بهترین بازی های خیره کننده و بسیار چشم نوازیی که تاکنون در هر سیستم و پلتفرمی دیده شده , می باشد . توسعه دهندگان و بازی سازها هم اکنون و در حال حاضر در روز های اولیه از زمان لانچ کنسول PS4 می باشند . "

" اگر شما Uncharted 1 را در مقابل The Last Of Us قرار دهید و تفاوت های آن ها را مشاهده کنید و ببینید که The Last Of Us چگونه به نظر می آید , من به طور عمیق به این موضوع فکر می کنم که تا چند سال آینده چه جهش گرافیکی خواهیم داشت . واقعیت این است که ما همان گونه که بهتر و بهتر با سیستم PS4 آشنا می شویم و ویژگی های خوبی را در مورد آن یاد می گیریم , احتمالا به همین صورت نیز در رزمه کاری خود پیشرفت خواهیم کرد . "

N*aughty Dog قصد دارد که بازی Uncharted 4 را به صورت 60 فریم ریت ریلیز کند اما استدیو به بازی و بازی سازهای آن فشار نمی آورد که تجربه گیمر ها در زمان ریلیز بد باشد . پس به همین علت و به خاطر تجربه لذت بخش نهایی , بازی تا سال 2016 به تاخیر افتاد . در مراسم PlayStation Experience که نسخه Pre-Alpha بازی توسط آقای Bruce Straley بازی شد و نمایش آن در معرض عموم قرار گرفت که به صورت 30 فریم ریت اجرا شد اما در حال ساخت بازی به مرجله ای رسیده است که نهایت نرخ فریم ریت را دارا می باشد .

ویدئوی زیر نشان می دهد که Uncharted 4 نسبت به The Last Of Us چقدر پیشرفت کرده است .


484848.png



Link


منبع
 
آخرین ویرایش:

last of amir

کاربر سایت
Sep 3, 2014
2,160
نام
Amir
واقعا پیشرفت گرافیکی بازی زیاد بوده
امیدوارم همین قدر که رو گرافیک کار میکنن خیلی بیشترشو رو گیم پلی کار کنن تا شاهکاری دیگر از شاهکار ساز ببینیم
من که به ناتی داگ شک ندارم
 

mohsen2012

کاربر سایت
May 26, 2012
2,374
نام
mohsen
باید به این سازندگان افرین گفت.اما من شخصا از نمایش psx انچنان لذت نبردم.شاید انتظار چیزی مثل نمایش the last of us رو داشتم.توقعات از ناتی داگ خیلی بالا رفته.مخصوصا با شاهکار قبلیشون.به نظرم گیم پلی جای کار زیادی داره
 

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
ناتی داگ استودیویی هستش که از همه لحاظ فوق العادست و بازی هایی که میسازه به معنای واقعی فراموش نشدنی هستن
نمایش پری الفا در PSX بود نه گیمزکام خبر رو اصلاح کنید
 

last of amir

کاربر سایت
Sep 3, 2014
2,160
نام
Amir
باید به این سازندگان افرین گفت.اما من شخصا از نمایش psx انچنان لذت نبردم.شاید انتظار چیزی مثل نمایش the last of us رو داشتم.توقعات از ناتی داگ خیلی بالا رفته.مخصوصا با شاهکار قبلیشون.به نظرم گیم پلی جای کار زیادی داره
داداش به ناتی داگ شک نکن
برای همین تاخیر زدن دیگه میخوان بترکونن
منتظر تریلر جدید در e3امسال هستیم
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
نکته ای که تو این مقاله هست و شاید در نگاه اول بهش توجه نشه فریم ریت انیمیشنهاست. شاید کسی دقت نکنه که انیمیشن حرکت کاراکترها تو بازی از نرخ رندر خود بازی پایینتره. 30 فریم شدنش در UC4 گرچه شاید بنظر زیاد نیاد ولی با استانداردهای فعلی بازیسازی یه انقلاب بسیار بزرگه. واقعا هم فکر میکنم بعد از رلیز بازی همه محو روونی حرکات نیت در حین مبارزات بشن
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
خب اجازه دهید که در مورد حالت ها و انیمشین هایی که در چهره ها قرار می دهیم بیشتر هیجان به خرج دهیم ! وقتی که Nathan در حال بالا رفتن از صخره و با مکانی می باشد , شما زاویه دوربین را به سمت چهره او هدایت می کنید و سپس مشاهده خواهید کرد که Nathan ادا و اصول خاصی با چهره خود نشان می دهد , و از این نوع مسائل در بازی زیاد است .. ما جزئیات را حتی در کوچک ترین چیز ممکن در بازی به کار می بریم و جزئیات را در بازی به آخرین مرحله ممکن می رسانیم . من فکر می کنم که مردم با دیدن چنین چیز های واکنش نشان خواهند داد !

نسل پیش هم دقیقاً همین بود :D زمان عرضه ی آنچارتد 1 خیلیا به این نکته اشاره کردن. در حالیکه باقی کرکترها عین یه تکه سنگ می چسبیدن به کاور ، نیت پشت کاور کلی انیمیشن بدن و صورت مختلف و جالب بسته به شرایط موجود (اینکه خونش کمه و داره میمیره ، اینکه زیر تیراندازی شدیده ، شرایط معمولیه یا اینکه خودش برتری داره نسبت به دشمن و داره به گلوله می بنده ملتو و ...) داشت که به شدت کرکتر رو زنده تر میکرد :D حالا بماند که الان و با این سخت افزار فعلی چه کارهایی که نمی کنن :D
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
ما به طور کامل در انیمیشن های صورت پیشرفت چشم گیر کرده ایم و کاملا به روز هستیم . من در این مورد فکر می کنم که در طراحی چهره Eli و Joel چقدر جزئیات به کار رفتِ بود و همچنین این در حالی بود که شخصیت های بازی توسط موشن کپچر و بازیگر های مربوط به خود نیز شکل گرفتِ بودند . اما در حال حاضر چهره شخصیت ها بین 300 تا 500 حالت و انیمیشن طراحی می شود
صورت من 300 تا حالت و حرکت نداره :| :D
 

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
صورت من 300 تا حالت و حرکت نداره :| :D
البته خود نیتن دریک و احتمالاً کرکتر های اصلی (سالی و النا مثلاً) رو قبلاً اعلام کردن که فقط چهره اش/شون از 800 استخوان بندی متفاوت برای ترکیب حالات و خلق انیمیشن های چهره ساخته شده و این 300 تا 500 احتمالاً مربوط به کرکتر های ثانویه هست .

کل اسکلت بندی مدل نیت توی Uncharted 3 از 250 bone تشکیل شده بوده و حالا ما اینجا 800تا فقط واسه صورتش داریم :|:D!
 

Castaway

کاربر سایت
Feb 20, 2015
197
نام
AM3BOOTER
انیمیشن و غیره باید خوب باشند. من به شخصه راضیم گرافیک در حد آنچارتد 3 باشه ولی داستانش نحوه ی روایتش گیمپلیش عالی باشند....
 

malek911

کاربر سایت
Aug 22, 2007
5,879
نام
malek
انیمیشن و غیره باید خوب باشند. من به شخصه راضیم گرافیک در حد آنچارتد 3 باشه ولی داستانش نحوه ی روایتش گیمپلیش عالی باشند....
پس اینم آرزو کن که واسه ps3 هم remastered back بشه تا با گرافیک آنچارتد 3 بتونی بازیش کنی:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر