12 ساعت با The Witcher 3 Wild Hunt: جزییاتی کامل از آخرین ساخته CD Projekt

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
خبر اصلی تقریبا مال 20 روز پیشه ولی خب تایپکای بخش اخبار و خود بازی رو که چک کردم هیچکس نزاشته بودش برای همین گفتم بد نیست یه تاپیک براش بزنم.

ia42nta67jq6wyr8w89e.png


به تازگی مجله آلمانی Gamestar.de موفق شده است تا به مدت دو روز و بدون هیچ محدودیتی Witcher 3 Wild Hunt را تجربه کند. خبرنگار این مجله موفق شده تا در این مدت 12 ساعت از بازی را تجربه کرده و شخصیت خود را به Level 7 برساند. وی در مورد تجربه اش گفته است:
این دو روز من با گرلت (شخصیت اصلی بازی) یکی از زیباترین، هیجان انگیزترین و پربارترین تجربه هایم در طول 33 سال زندگی گیمینگم بود.

پیشنمایش کاملی از این عنوان در آخرین شماره از مجله Game Star چاپ شده که در ادامه بخش هایی از آن را برای شما قرار خواهم داد.



  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • تا جایی که خبرنگار بازی کرده Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • GS از Gwen (بازی کارتی) درون W3 خوشش آمده و طراحی آن را تحسین کرده است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • بازی برای گرفتن اجازه نشر برای MS و Sony ارسال شده است.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • خبرنگار (Level 7) با یک ضربه از Wyvren ـی که Level 24 داشته، کشته شده است. پس هیولاها با شخصیت اصلی Levelـشان افزایش پیدا نمیکند.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • به گفته خبرنگار GS با وجود واقع گرایانه بودن دنیای بازی، سفر کردن در آن هیچوقت خسته کننده نیست و تمام مدت مشغول کشف کردن/دیدن چیزای جدید هستید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • به گفته خبرنگار NPC ها نسبت به بعضی رفتار Grealt واکنشهایی نشان داده یا در موردشان نظر میدهند. هرچند وی اعتراف کرده که آنقدر وقت نداشته تا با انجام کارهای بزرگتر واکنش های قابل توجه تری از NPC ها بگیرد.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • خبرنگار با هیچ ماموریت فرعی بیخودی -مثل بدست آوردن یک آیتم ساده (Fetch Quest)- روبرو نشده است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.


r4jj16fq0g6u6ilcc77i.png


مسائل تکنیکی
  • HUD را میتوان به صورت کامل شخصی سازی کرد. Icon ها و نشانه های Quest را نیز میتوان از روی نقشه برداشت که در صورت انجام اینکار، نشانه های صوتی/تصویری (فریاد زدن یک شخصیت برای کمک و...) برای راهنمایی شما فعال خواهند شد.
  • خبرنگار با هیچ NPC تکراریی روبرو نشده. به عنوان مثال در Novigrad تمام شخصیت ها چهره ای مخصوص و خاص داشته اند.
  • Controller نسبت به موس و کیبورد حس برتریی دارد.
  • درهای آزاردهنده نسخه دوم در W3 وجود نخواهند داشت. اینبار درها به صورت خودکار و بدون زدن دکمه ای باز میشوند. برای ورود به ساختمان ها نیز لودینگی وجود نخواهد داشت.
  • Patch روز اول برای بازی تایید شده است.
  • رزولوشن نسخه X1 برای ارائه کیفیت اجرایی بهتر همان 900p باقی خواهد ماند.
  • با استفاده از کارت گرافیک GTX 980 میتوان در رزولوشن 1080p تمام تنظیمات را روی حالت نهایی قرار داده + تنظیمات مخصوص موی Nvidia را فعال کرد و در عین حال گیم پلیی روان داشت.
  • تنظیمات Ultra تحول بسیار بزرگی در گیاهان و مدل شخصیتها ایجاد خواهد کرد. هرچند صحنه هایی هستند که در آنها تفاوت بین High و Ultra کمتر احساس میشود. نورپردازی در بازی بسیار عالیست به گونه ای که حتی افتادن یک مشعل در بین تعداد زیادی از گیاهان نیز اثر بسیار خوبی برجای میگذارد.
  • سوویچ بین کنترولر و موس (برای استفاده از منوها) سریع و آسان است.
  • لودینگ های بازی در PCهای High End بسیار کوتاه است.
  • بازی بهترین آب و هوای داینامیک را در بین تمام بازی های که GS تا الان تجربه کرده است دارد.
  • در بازی با باگ های کمی روبرو شدند، بدون هیچگونه Freez یا Crash ـی.
  • هیچ گزینه ای برای Draw Distance در بازی وجود ندارد اما ظاهرا خبرنگار از Default بازی راضی بوده است.

The Witcher 3 Wild Hunt قرار است در تاریخ 19 May سال جاری برای PS4،X1 و PC عرضه شده و حسن ختامی بر داستان شخصیت محبوب این سری Geralt of Rivia باشد.


منبع
 
آخرین ویرایش:

soorena

کاربر سایت
Nov 9, 2009
2,694
نام
علی
عجب چیزیه این بازی فکر کنم واسه کسی که بخواد مراحل فرعی رو هم به خوبی بازی کنه یه 150 ساعتی حداقل طول بکشه
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
ممنون بابت ترجمه فکر کنم چند هفته پیش یکی از کاربرا همین متن را ترجمه کرده بود البته مال شما کامل تر بود

جدا یکی دیگه قبلا این اطلاعات رو ترجمه کرده بود؟ آخه من هرچی گشتم نتونستم توی BC این خبر رو ببینم برای همین این تاپیک رو زدم. (حتی خود تاپیک های Witcher 3 توی بخشای PC/PS4/X1 رو هم بررسی کردم)
 

Luminer

کاربر سایت
Apr 18, 2014
133
نام
mostafa
جدا یکی دیگه قبلا این اطلاعات رو ترجمه کرده بود؟ آخه من هرچی گشتم نتونستم توی BC این خبر رو ببینم برای همین این تاپیک رو زدم. (حتی خود تاپیک های Witcher 3 توی بخشای PC/PS4/X1 رو هم بررسی کردم)
[h=1]اطلاعاتی از Witcher 3 در مجله Gamestar[/h]علی FLAWL3SS اینو دو هفته پیش کار کرده بود که خلاصه تر بود و اطلاعاتش کمتر ماله تو خیلی پر پیمون بود ، حالا کار جفتتون درسته باو :d
نیت مهمه مومن :d
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
اطلاعاتی از Witcher 3 در مجله Gamestar

علی FLAWL3SS اینو دو هفته پیش کار کرده بود که خلاصه تر بود و اطلاعاتش کمتر ماله تو خیلی پر پیمون بود ، حالا کار جفتتون درسته باو :d
نیت مهمه مومن :d

Huh. خداییش موندم چطوری 2 بار بخش اخبار رو زیر و رو کردم ولی تاپیک علی رو ندیدم :D میگفتم عجیبه کسی خبر رو نزاشته، نگو چشمای من مورد داشتن =))
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
اونوقت نسخه PC چه فرقی با کنسول داره؟ جز اینکه نسخه کنسولی برابر High pc?

اصل این بازی برای pc هست قطعا از لحاظی هم بهتر خواهد بود از لحاظ گرافیکی تریلرهایی که دیدم 1 نسلی بینشون فاصله بود برای همین از نسخه ی کنسولی خیلی مطمئن نیستم
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
متاسفانه مبارزات ویچر درحد یه بازی RPG نبوده و احتمالا واسه همینم میگن رو کنترلر بهتره، شاید تنها ضعف اساسی که به بازی بشه گرفت همین مبارزات نسبتا داغونش نسبت به یه بازی RPG بوده وهست!
واقعا همینطور بود مجتبی. هیچوقت عذابی رو که سر شماره دوم کشیدم رو یادم نمیره. جدا از خود گرالت که خیلی سفت و چغر بود، طرف از فاصله 6 متری با شمشیر ضربه میزد و ضربه-ش بهت اصابت میکرد8-|
 

im@n

کاربر سایت
Mar 12, 2015
535
واقعا همینطور بود مجتبی. هیچوقت عذابی رو که سر شماره دوم کشیدم رو یادم نمیره. جدا از خود گرالت که خیلی سفت و چغر بود، طرف از فاصله 6 متری با شمشیر ضربه میزد و ضربه-ش بهت اصابت میکرد8-|

مشکل اصلی مبارزات این بود ک هویت نداشت.ن مثل بازیای Hack n slash بود ن مثل rpg های قدیمی ک برای زدن ی ضربه باید 5 ثانیه صبر میکردی (!)
ولی تنها خوبیش رئال بودن حرکات گرالت بود ک من تو تریلرای ک دیدم فیزیک 3 هم عالیه ولی انیمیشن راه رفتن گرالت اصلا ب دل من نمیشینه
 

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
حالا ما بزم هرچی بگیم کلا سیستم مبارزات از همون شماره اول تو دیواره دوباره یه عده میگن شاهکاره :d مطمئنم بازی خوبی میشه ولی گیم پلی فرقی بجز بهینه شدن با نسخه دوم نداره!
 

Durance

کاربر سایت
Jan 19, 2014
560
شماره دوم که بنظرم اصلا rpg خوبی نبود. این یکی هم بنظر میاد بیشتر به سمت اکشن شدن بهمراه محیط سندباکس داره پیش میره تا RPG!
متاسفانه بشدت هم هایپ برای بازی استدیو متوسط بالارفته.الان تو خیلی از فروم های ایرانی/خارجی به دلایلی نامعلوم(!) انتظاراتی در حد Goty/بهترین rpg سال(lol) دارن درحالیکه Witcher 3 اولین شانس برای Cdprojekt هست که خودش رو ثابت کنه!
-----
بحث سر RPG هست.
 
آخرین ویرایش:

LORD SKY

کاربر سایت
May 6, 2014
451
نام
حسین
من خودم انتظارم از CDprojekt بالاست. چرا؟ چون اولین سازنده ای بود که به نظرم تمام وجودش رو برای ساخت بازی هاش گذاشت. به نظرم از بهترین سازنده هایی که طرف اولش تجربه گیمر هاست تا جنبه های مالی و ...
از بهترین سازنده هایی که هیچ وقت کم کاری نمی کنه
با نمایشای بازی همه چیز عالی به نظر می رسه. جلوه های بصری عالی. محیط زنده و پویا. سیستم مبارزات جذاب( پیشنهاد می کنم گیم پلی های بازی رو ببینید)، هوش مصنوعی عالی NPC ها، محیط بزرگ، تنوع مراحل و وجود مراحل داستانی به خصوص. همینا کافی هستن تا این عنوان عالی بودنش رو اثبات کنه
 

P!nk Panter

کاربر سایت
Jun 2, 2012
38
نام
P!nk Panter
کلا اگه سیستم مبارزات بازی رو با سیستم مبارزات AC II مخلوط میکردن خیلی خوب می شد
چی؟!
دوست عزیز تو برتری ACII کوچکترین شکی دخیل نیس اما اگه یادت باشه خیل عزیمی از انتقاد ها به یوبی سافت سر همین گیمپلی ac2 وارد شد که میگفت خیلی شفته و شل و وله گیمپلی! من واقعا نمیدونم شما با چه منطقی میگی گیمپلی رو شبیه اون کنند...
 

LORD SKY

کاربر سایت
May 6, 2014
451
نام
حسین
چی؟!
دوست عزیز تو برتری ACII کوچکترین شکی دخیل نیس اما اگه یادت باشه خیل عزیمی از انتقاد ها به یوبی سافت سر همین گیمپلی ac2 وارد شد که میگفت خیلی شفته و شل و وله گیمپلی! من واقعا نمیدونم شما با چه منطقی میگی گیمپلی رو شبیه اون کنند...

فک کنم منظور اون دوستمون این بود که برای گرالت یه سیستم ضدحمله همچون بتمن و AC قرار داده بشه
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
شماره دوم که بنظرم اصلا rpg خوبی نبود. این یکی هم بنظر میاد بیشتر به سمت اکشن شدن بهمراه محیط سندباکس داره پیش میره تا RPG!
متاسفانه بشدت هم هایپ برای بازی استدیو متوسط بالارفته.الان تو خیلی از فروم های ایرانی/خارجی به دلایلی نامعلوم(!) انتظاراتی در حد Goty/بهترین rpg سال(lol) دارن درحالیکه Witcher 3 اولین شانس برای Cdprojekt هست که خودش رو ثابت کنه!
-----
بحث سر RPG هست.
خودت داری میگی بحث سر RPG اون وقت Cdprojekt رو تا حد یـ استدیوی متوسط کشیدی پایین ! کیفیت کلی و Goty بردن بازی چه ربطی به RPG بودن یا نبودن بازی داره ؟ عجبا محیط های بازی سند باکسه ؟ :| من دیگه حرفی ندارم ....

من یـ چیزی بگم و برم اگه اطلاعات بالا حقیقت داشته باشه متا بازی بالای 95 ـه .....
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر