Lobb در اجرای پادکست The Inner Circleبیان کرد:"
بازی انحصاری The Phantom Dust یک ریبوت در سبک JRPG است و در حالت کمپین دارای 30 ساعت گیم پلی است. من میخواهم مطمئن شوم عدالت درمورد روایت داستانی در بخش کمپین رعایت می شود در حالی که داستان بازی در روند توسعه بهبود پیدا می کند. داستان بازی یکی از نقاظ قوت بازی بود چیزی که من حس میکنم این است که بهترین روایت دوباره را سازندگان نوشته اند. چیزی متاسفانه در نسخه اول فقط 60,000 آن را تجربه کرده اند و سازندگان تلاش میکنند تا روایت بازی را برای هماهنگی با محتوای داخل بازی بهتر میکنند. ما مثال های جالبی در گذشته دیده ایم, و این طبیعی است که طرح بازی توسعه دهنده همان باشد."
Lobb ادامه داد:"
ریبوت Phantom Dust اشتباهات نسخه 2005 بازی را اصلاح خواهد کرد, یکی از مشکلات واقعا بزرگ بازی در اصل نبود ایده بود یعنی اینکه شما در شروع بازی بعد از سرعت 5 الی 6 ساعت از گیم پلی نمیدانستید باید در محیط چکار کنید. ریبوت بازی تمرکز بسیار زیادی برروی داستان دارد و شما به وسلیه کارت ها به مبارزه خواهید پرداخت. من میخواهم مطمئن شوم بازیکنان در PvP بازی را قبل از 6 ساعت در مبارزات کارتی به پایان برسانند و تا 15 ساعت ادامه دهند چرا که در بازی قبی این مبارزات کارتی بین 3 الی 6 ساعت از چشمان من پنهان بود."
Lobb در آخر گفت:"
مایکروسافت هنوز در چگونگی قیمت گذاری و فروش Phantom Dust تردید دارد, چرا که گیمران ریسک خرید یک بازی 06 دلاری را نمی کنند ما هنوز هیچ تصمیم نگرفته ایم ولی ممکن است قیمت گذاری و مدل فروش به مانند Killer Instinct باشد در آخر باید بگویم بازی The Phantom Dust هم ممکن است در سال 2015 هم ممکن است هم شاید در سال اینده عرضه شود."
منبع