چرا The Witcher 3 باید برای PlayStation 4 ریلیز شود ؟

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

.:BigBoss:.

کاربر سایت
Nov 8, 2007
1,025
نام
حسین
درود


از ابتدا در انحصار بودن PC و بعد ريليز براي Xbox 360 و سپس براي کنسول هاي نسل جديد (منظور The Witcher 2 بود که در انحصار PC بود و سپس براي Xbox 360 ريليز شد و The Witcher 3 براي PC کنسول هاي PS4 و Xbox One زيليز خواهد شد) . CD Projekt قصد دارد ادامه اين فرانچايز را براي سيستمي تازه و نو که منظور کنسول هاي نسل حاضر است را عرضه کند .

a62xx8rtbx35cbo96bda.jpg

مصاحبه اختصاصي VG247 , توسعه دهنده و خالق سري The Witcher گفت : "اين بسيار مهم است که بازي براي مخاطبان بزرگ و گسترده آن در دسترس باشد و آن با کنسول هاي PS4 و Xbox One ممکن می باشد ."


قبل از آن که اين فرانچايز و دنباله اش براي Xbox 360 ريليز شود , در ابتدا در انحصار PC بود . نسخه بعدي از سري فرانچايز The Witcher يعني The Witcher 3 : Wild Hunt براي PC و همچنين کنسول هاي جديد سوني و مايکروسافت ريليز خواهد شد .

بسيار سخت بود که The Witcher 2 بر روي Xbox 360 قابل اجرا باشد .

ما مي دانستيم با The Witcher 3 قادر هستيم به مخاطب هاي گسترده تري دست يابيم - صحبت هاي يکي از اعضاي CD Projekt Red به نام Michael Gilewski با VG247 .

"ما به کنسول هاي جديد به خصوص و به ويژه به PS4 براي ساخت بازي نياز داشتيم , زيرا بسياري از مردن مجذوب آن ها شدند ."
با توجه به صحبت Michael Gilewski , رفتن و جستن به سمت کنسول هاي نسل جديد به تيم توسعه دهنده اجازه مي دهد که روند خطي سري را بازتر و گسترده تر کنند و پتانسيل تکنولوژي کنسول ها را با اشتياق بپذيرند .
"تنها با کنسول هاي جديد است که ما مي توانيم کارهاي خيلي بيشتري انجام دهيم ."
او افزود : "Open-World و يا جهان باز چيزي بود که ما هميشه آن را مي خواستيم و آن را به انجام برسانيم و اعتقاد داشتيم و بر اين باور بوديم که آن يک المان و ويژگي از دست رفته براي داستان بازي است . براي آن که آن را واقعا همه جانبه به وجود آوريم , ما مجبور بوديم که به مردم اجازه دهيم از روش خودشان به کشف آن بپردازند . ما هميشه اين را مي خواستيم اما نمي توانستيم آن را عملي کنيم زيرا به خاطر محدوديت هاي فني و تکنولوژي و تجربه اعضاي تيم و تعداد آن ها قادر به انجام آن نبوديم ."

2g7tx7xhodd69qlui8sy.jpg

"بسيار سخت بود که The Witcher 2 بر روي Xbox 360 قابل اجرا باشد . آن يک بازي اي بود که براي عرضه آن بر روي کنسول تقاضا شده بود , سيستمي که به معماري PC شبيه بود . سپس ما مجبور يوديم کل بازي را براي پلتفرمي ديگر پورت کنيم"
"بدون کات کردن و برش محتواي آن , ما مجبور بوديم آن را محدود کنيم تا تجربه اي يکسان به ارمغان آورد . جنبه خوب قضيه اين بود که ما تجربه کسب کرديم و بچه هاي زيادي از تيم در مورد کنسول ها چيزهاي زيادي مي دانند . آن اولين بازي ما براي کنسول بود . بازي به نظر زيبا مي آمد . در آن زمان و آن سال تعدادی بازي وجود داشت و بعضي ها بعدا عرضه شدند - که همه آن ها عالي به نظر مي رسيدند . نمي توانم باور کنم که توسعه دهندگان از کنسول ها چه استفاده هاي بهينه اي کرده بودند , کنسولي مانند Xbox360 . "

او افزود :

"Open World بودن The Witcher 3 به طور خيره کننده و حيرت زده ای نظاره گر و يا اشاره به انواع مناطقی که به طور واضح تحت تاثير داستان هاي گوناگون هستند را دارد , از اسطوره هاي نورس تا به برداران گريم . اين موقعيتي است که در آن CD Projekt مي خواهد سنت ديرينه (المان های قدیمی و ریشه های بازی) و ويژگي هاي بخش تک نفره در داستان بازي را با آزادي عمل که با Open World شدن عملي است , ادغام کند "

"ما نمي خواستيم بين بازي داستان محور و يک بازي sandbox يکي را انتخاب کنيم . ما مي خواستيم که اين دو به يکديگر متصل باشند ."

"هر آن چه که شما انجام دهيد در داستان بازي محصور و احاطه خواهيد شد (مجذوب داستان شده و غرق در آن مي شويد) و به واسطه داستان بازي مجذوب اتفاق هايي خواهيد شد که در اطراف شما به وقوع مي پيوندند . ما مي خواستيم از تکرار مکررات جلوگيري کنيم و تنوع و گوناگوني را خواستار بوديم . نه فقط در ماجراجويي هاي بازيکن ها و گيمرها بلکه در چيزهاي با ارزش و مفيد . نه اين که در اطراف يک منطقه يکسان و شبيه به آن چه ديده ايد بارها و بارها جست و جو کنيد ."

ikg9ye83h6dpmtgpgem6.jpg

در راهی ما شخصيت هايي را به شما معرفي مي کنيم که اگر شما آن ها را نشناختيد احساس نخواهيد کرد چيزي را از دست داده ايد .

با وجود آشکار بودن موقعيت و محيط , Gilewski گفت که هنوز Wild Hunt احساس يک بازي Witcher را به مخاطب القا مي کند , اگر چه توسعه دهنده بازي اميدوار است که مخاطب هاي جديد نیز جذب اين فرانچايز می شوند .

"اين بازي براي من کمي شبيه به The Witcher 1 است - کل داستان حول محور شما است ."

او در ادامه گفت :

"The Witcher 2 بيشتر در مورد سياست ها بود . در اينجا , همه چيز حول محور شخصيت هاي The Witcher است . اين تمام طرفدارهاي سري را جذب خواهد کرد . تمرکز بازي بر روي Geralt است و او را تبديل به قهرمان واقعي داستان مي کند."

"يکي از درس ها و تجربه هايي که از The Witcher 2 گرفته و آموخته بوده ايم اين بود که مردم مجبور نبوده اند نسخه و بازي قبلي را بازي کنند اما آن ها احساس مي کردند که بايد آن را بازي کنند."

"ما از نقطه آغاز و ابتدا شروع کرده ايم اما در همان لحظه مطمئن شديم که تمامي طرفدارها بسياري از ويژگي ها و المان هاي بسيار آشنايي را پيدا مي کنند - NPC ها و مکان ها و داستان - که از برخي جهات حس نوستالژي و ارتباطات هايي به هم دارند .
در راهي ما آن ها را به شما معرفي مي کنيم که اگر شما آن ها را نشناختيد احساس نخواهيد کرد چيزي را از دست داده ايد."


منبع
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,102
ممنون ولی این مصاحبه برای 1 ماه و نیم پیشه و قبلا هم ترجمه شده.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر