Gears of War بعدی به ریشه‌های تاریک خود بازخواهد گشت

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,896


رییس بخش xbox مایکروسافت امیدوار است که Gears of War بعدی به ریشه‌های تاریک خود برگردد. ایشان در شروع حرف هایش بیان کرد: "مقیاس‌های با شکوه، مکان‌هایی که در آن بودم، لحظه‌های عظیم، آن ها لحظاتی بودند که من سرزنده، پر از احساسات و کمی هم تاریک صدایش می کنم."
در گفتگویی که آقای اسپنسر با آقای Rod Fergusson مسئول بازی Gears of War در استودیو Black Tusk داشتند بیان کرد که Gears of War به یک تقلید از سری خودش تبدیل شده است بدون هیچ دلیلی، فقط به خاطر اینکه موفقیت را چندین بار تکرار کند.
ایشان همچنین در گفتگوی خود خواستار بازگشت چندین چیز شدند. او ادامه داد: "من در مورد داستان، مکان و جایگاه بازی و پیشروی آن‌ها به عنوان یک گروه فکر می کنم. Gears of War، این اسم واقعا معنی خاصی دارد و نشان می‌دهد که بازی درباره چیست. ما نیاز داریم که به این نام برگردیم." او همچنین تصریح کرد که Gears of War در حال ساخت به هیچ وجه یک reboot نخواهد بود.
آقای اسپنسر این مورد را گوش زد کرد که "Judgment نیازهای هیچکس را برآورده نکرد، خاطرات را زنده نکرد. من فکر می کنم می توانیم ادامه دهیم، البته با تیم جدیدی که در اختیار داریم. آقای فرگوسن به این ادامه دادن ما کمک خواهد کرد. واقعا می‌توانیم برای دهه پیش رو سرمایه گذاری کنیم، سرمایه گذاری‌ای که من می خواهم به آن فکر کنم."

Black Tusk's Gears of War May Return to Series' Darker Roots - IGN
 
آخرین ویرایش:

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,098
نام
مصطفی
با توجه به رفتن کلیف،و با توجه به شاهکاری مثل Judgment کاملا مشخصه که آینده این سری چقدر درخشان و زیباست8-|
بازیو مگه اپیک داره میسازه که بود یا نبود کلیف تاثیر گذار باشه؟!:-/ بعد چجوری به این نتیجه رسیدی که گیرز BT هم سرنوشت مشابهی چون گیرز PCF خواهد داشت؟
 

AchyTunic

I'll be watching over you
کاربر سایت
Sep 15, 2009
3,164
نام
Ehsan
با توجه به رفتن کلیف،و با توجه به شاهکاری مثل Judgment کاملا مشخصه که آینده این سری چقدر درخشان و زیباست

17473092073874644066.gif
 

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,263
BLACK TUSK با کارهایی که تا به الان انجام داده به نظر من موفقیتش برای GEARS OF WAR تضمین شده هست اونم به صورت 100%, دولوپر ها و دیزاینر های BLACK TUSK به قدری با عشق و روحیه دارن روی بازی کار میکنن من به شخصه جای دیگه ندیدم, 3 4 تا از دولوپر های بازی داخل فرند لیست من هستن اینا زمانی که به سر کارشون میرن با ساخت بازی به اندازه کافی درگیر هستن و زمانی هم که به خونه بر میگردن صاف میشنن پای GEARS اونم به صورت 3 4 ساعته متوالی همین جمعه گذشته بود که من ساعته 4:30 صبح بیدار شدم و به مدت 4 ساعت فقط با یکی دولوپر ها QUICK MATCH زدیم حتی در تورنومنت های جهانی HYPEFESTATION هم شرکت میکنن اینا تمام تلاشو میکنن تا با فن های بازی در ارتباط باشن برای کمک به درک بهتر در ساخت بازی چیزی که من خیلی بهش امیدوار هستم MULTIPLAYER بازی بعد هست که میشه گفت به صورت خیلی competitive هست و جای هر کسی نیست و برای تبدیل شدن به یک شخص ماهر نیاز به تمرین هست,GEARS OF WAR 1 2 3 بازی بود که واقعا وجب به وجبش مهندسی و برنامه ریزی شده
بود. من خودم به شخصه نسل XBOX ONE رو با GEARS OF WAR شروع میکنم.
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
من تا قبل از E3 سال 2011 به هيچ عنوان Gears بازي نكرده بودم ولي بعد از اون نمايش واقعا خفن كنفرانس مايكرو و اون گيم ژلي فوق العاده اي كه از بازي نشون دادن يهو به اكتشاف بزرگي رسيدم

:d

اينم همينجوري جهت تجديد خاطره

Gears_3_-_Campaign_Ravens_03.jpg
 

lycan1367

کاربر سایت
Jun 25, 2009
342
نام
مهران
BLACK TUSK با کارهایی که تا به الان انجام داده به نظر من موفقیتش برای GEARS OF WAR تضمین شده هست اونم به صورت 100%, دولوپر ها و دیزاینر های BLACK TUSK به قدری با عشق و روحیه دارن روی بازی کار میکنن من به شخصه جای دیگه ندیدم, 3 4 تا از دولوپر های بازی داخل فرند لیست من هستن اینا زمانی که به سر کارشون میرن با ساخت بازی به اندازه کافی درگیر هستن و زمانی هم که به خونه بر میگردن صاف میشنن پای GEARS اونم به صورت 3 4 ساعته متوالی همین جمعه گذشته بود که من ساعته 4:30 صبح بیدار شدم و به مدت 4 ساعت فقط با یکی دولوپر ها QUICK MATCH زدیم حتی در تورنومنت های جهانی HYPEFESTATION هم شرکت میکنن اینا تمام تلاشو میکنن تا با فن های بازی در ارتباط باشن برای کمک به درک بهتر در ساخت بازی چیزی که من خیلی بهش امیدوار هستم MULTIPLAYER بازی بعد هست که میشه گفت به صورت خیلی competitive هست و جای هر کسی نیست و برای تبدیل شدن به یک شخص ماهر نیاز به تمرین هست,GEARS OF WAR 1 2 3 بازی بود که واقعا وجب به وجبش مهندسی و برنامه ریزی شده
بود. من خودم به شخصه نسل XBOX ONE رو با GEARS OF WAR شروع میکنم.

اینا هرکاری کنن موفقیت گیرز اف وار تو 3 نسخه قبل رو نمیتونن تکرار کنن به نظرم نشدنیه ... ولی مطمئنم یه بازی مورد قبول و بالانس میسازن ولی میدونم مثل 3 نسخه قیل نمیشه چون هم الان فوق العاده منتقدا سخت گیر شدن هم اینکه پلیر ها توقعشون از این بازی خیلی بالاست هم این که x1 هنوز نتونسته موفقیت 360 تو فروش تکرار کنه در مورد مولتی پلیر باید بگم گیم پلی هرچی باشه اصل ادمایی هست که توش میان... چون هرچقدرم گیم پلی هاردکور باشه هستن یه عده ای که کارشون نوب بازیه رو مخ رفتنه تو مرحله اول یه چیزی بسازن هیچ هک گلیچی روش در نیاد چون شماره 1 و 2 که این مسئله رو مخ بود یارو گلیچ میکرد از مپ میرفت بیرون تو شماره 3 که دیگه قشنگ بازی ترول شد سنسیویتی هک بگیر با تا باز کردن همه چی با horizon .....و اما در مورد competitive بودن مولتی پلیر خوبه ولی در کنارشم باید سلاح های بالانس بزارن نمونش شماره 3 خب یکی حرفه ای بازی میکنه ولی طرف که حرفه ای نیست راحت با sawed off retro بدون هیچ skill مقابله کنه ... همه اینا به کنار... به عنوان فن گیرز بازی هرچی بشه میشه ازش لذت برد ولی اینکه با کی بازی میکنی خیلی شرطه چون 50 % قضیه لذت بازی به پلیرهایه که باهاشون بازی میکنی ...
 

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,263
اینا هرکاری کنن موفقیت گیرز اف وار تو 3 نسخه قبل رو نمیتونن تکرار کنن به نظرم نشدنیه ... ولی مطمئنم یه بازی مورد قبول و بالانس میسازن ولی میدونم مثل 3 نسخه قیل نمیشه چون هم الان فوق العاده منتقدا سخت گیر شدن هم اینکه پلیر ها توقعشون از این بازی خیلی بالاست هم این که x1 هنوز نتونسته موفقیت 360 تو فروش تکرار کنه در مورد مولتی پلیر باید بگم گیم پلی هرچی باشه اصل ادمایی هست که توش میان... چون هرچقدرم گیم پلی هاردکور باشه هستن یه عده ای که کارشون نوب بازیه رو مخ رفتنه تو مرحله اول یه چیزی بسازن هیچ هک گلیچی روش در نیاد چون شماره 1 و 2 که این مسئله رو مخ بود یارو گلیچ میکرد از مپ میرفت بیرون تو شماره 3 که دیگه قشنگ بازی ترول شد سنسیویتی هک بگیر با تا باز کردن همه چی با horizon .....و اما در مورد competitive بودن مولتی پلیر خوبه ولی در کنارشم باید سلاح های بالانس بزارن نمونش شماره 3 خب یکی حرفه ای بازی میکنه ولی طرف که حرفه ای نیست راحت با sawed off retro بدون هیچ skill مقابله کنه ... همه اینا به کنار... به عنوان فن گیرز بازی هرچی بشه میشه ازش لذت برد ولی اینکه با کی بازی میکنی خیلی شرطه چون 50 % قضیه لذت بازی به پلیرهایه که باهاشون بازی میکنی ...

مطمئنن مثل 3 نسخه قبل نمیشه و بهتر از اون ها میشه دلایل هم برات میگم, بحث منتقدا هم جداس ولی کدومشون به اندازه ما وقت پای این بازی گذاشتن؟مطمئنن هیچکدومشون, منتقدا مثل پلیر های CASUAL ی هستن میان یه دور کمپین تموم میکنن یه چند ساعتی وقت پای MULTIPLAYER میزارن که نقدشون بدن بیرون که مسلما مثل ما گیمرها مختص این بازی وارد عمق بازی نمیشن برای ساعت های زیاد البته همه ی منتقدها به این شکلی که گفتم نیستن.فکر میکنی gears of war نسل پیش با چه شرایطی ساخته و موفق شد؟؟؟ gears of war 1 با یک سوم تیمی که شماره سه داشت بازیرو عرضه کردن اونم با استرس خیلی زیادی و فشار های زیادی که از سمت ماکروسافت تحمل میکردن که حتی mark rain هم میگفت اگه بازی موفق نشه ممکنه شغلش دچار تنش بشه حالا تصور کن تیمی که الان بلک تاسک داره حدود 7 8 برابر تعداد تیم اولیه ساخت gears 1 هست یعنی این 170 80 نفر هر چقد هم نوب باشن بازیو اگه مثل گرز 1 بسازن بازم مثل شماره 1 موفقیتش تکرار میشه الان هم epic و black tusk به نوعی پارتنر هم هستن و همه شرایط مهیا شده واسه یک بازیه فوق العاده دیگه, دلایل زیاده خلاصه.
تا زمانی هم که xbox one هک نشه این بحث ها بوجود نمیاد هک سنسیویتی و غیره... تو هر بازی هم همه جور پلیر داره چه باب میل ادم چه غیر از اون باید از بازی لذت ببری, بحث sawed off و retro هم که بحث تکراری هستش و وجودشون داخلی مالتی پلیر اشتباه بوده توی نسخه بعدی هم میتونن ازش به عنوان pickup power weapons استفاده کنن الانم بلک تاسک داره روی دمیج retro کار میکنه یا اینکه به طور کل از مالتی gears 3 حذفش کنن. مطمئن باش اگه بحث لگ واسه ما انقدر highlight نبود این sawed off با retro انقدر به چشممون نمیومد.
 

{ehsan}

کاربر سایت
Nov 29, 2005
2,177
نام
ehsan
شخصا از اینکه محیط بازی توی دل و روده و صخره و ..... اینجور محیط ها باشه راضی نیستم ....
"فقط" به لحاظ محیطی شماره یک و بعد از او شماره 3 را ترجیح میدم ولی چیزی از ارزش شماره 2 کم نمیکنه .....
طراحیه جاجمنت هم چیزی متفاوت ولی در نوع خودش عالی بود
ولی طراحیه ساختمانهای شماره یک که مخلوطی از ساخته های کلاسیک دوره کومونیسم و دوره مدرن هستش همچنین و جو سردی که یادآور جنگ جهانی بود به نظر من ریشه اصلیه گیراونجاست
هرچند سبکهای مختلف را ترکیب کرده بود ولی تعادل و هارمونیه کاملی داشت ..... در واقع نشون داد که طراحیه سه بعدی میتونه جایگاه ویژه ای در به نمایش آوردن هنر باشه بر خلاف نظر منتقدان کلاسیک....که هنر در دیجیتال
را مسخره میدونند .در واقع تاریخ تکرار میشه ... یاداور ونگوک(گوش به دست) ....
شرمنده یه کم احساستی شدم :d
 

lycan1367

کاربر سایت
Jun 25, 2009
342
نام
مهران
مطمئنن مثل 3 نسخه قبل نمیشه و بهتر از اون ها میشه دلایل هم برات میگم, بحث منتقدا هم جداس ولی کدومشون به اندازه ما وقت پای این بازی گذاشتن؟مطمئنن هیچکدومشون, منتقدا مثل پلیر های CASUAL ی هستن میان یه دور کمپین تموم میکنن یه چند ساعتی وقت پای MULTIPLAYER میزارن که نقدشون بدن بیرون که مسلما مثل ما گیمرها مختص این بازی وارد عمق بازی نمیشن برای ساعت های زیاد البته همه ی منتقدها به این شکلی که گفتم نیستن.فکر میکنی gears of war نسل پیش با چه شرایطی ساخته و موفق شد؟؟؟ gears of war 1 با یک سوم تیمی که شماره سه داشت بازیرو عرضه کردن اونم با استرس خیلی زیادی و فشار های زیادی که از سمت ماکروسافت تحمل میکردن که حتی mark rain هم میگفت اگه بازی موفق نشه ممکنه شغلش دچار تنش بشه حالا تصور کن تیمی که الان بلک تاسک داره حدود 7 8 برابر تعداد تیم اولیه ساخت gears 1 هست یعنی این 170 80 نفر هر چقد هم نوب باشن بازیو اگه مثل گرز 1 بسازن بازم مثل شماره 1 موفقیتش تکرار میشه الان هم epic و black tusk به نوعی پارتنر هم هستن و همه شرایط مهیا شده واسه یک بازیه فوق العاده دیگه, دلایل زیاده خلاصه.
تا زمانی هم که xbox one هک نشه این بحث ها بوجود نمیاد هک سنسیویتی و غیره... تو هر بازی هم همه جور پلیر داره چه باب میل ادم چه غیر از اون باید از بازی لذت ببری, بحث sawed off و retro هم که بحث تکراری هستش و وجودشون داخلی مالتی پلیر اشتباه بوده توی نسخه بعدی هم میتونن ازش به عنوان pickup power weapons استفاده کنن الانم بلک تاسک داره روی دمیج retro کار میکنه یا اینکه به طور کل از مالتی gears 3 حذفش کنن. مطمئن باش اگه بحث لگ واسه ما انقدر highlight نبود این sawed off با retro انقدر به چشممون نمیومد.
اول اینو بگم من از خدامه بلک ناسک موفق شه چون خودم فن گیرزم همون اول هم که خبرش اومد تو اون یکی تاپیک گفتم خیلی امید دارم تیم سازندش عالیه خود فرگوسن هم هست اصلا به تیم شک ندارم یه بازی بالانس خوب در میاد اصلا بحث فنی نیست. در مورد هک فعلا با security که x1 داره بعید میدونم اصلا هک شه ولی بعید نیست بشه ولی مشکل گیرز 1 2 هک نبود باگ بازی بود که طرف گلیچ میکرد میرفت بیرون ... ولی بحث اصلی اینجاست گیرز چقدر دیگه میتونه تو گیم پلی بازیو ساختار کلی تغییر ایجاد کنه که نه تکراری باشه نه خیلی جدید..؟؟ چون زیاد تو گیم پلی تغییر بدن که اصلا با عقل جور در نمیاد چون همه بخاطر گیم پلی 3 شماره قبل طرفدار این بازی شدن پس این یکی بعیده .نمیتونن دست به ساختار کلی بازی از جمله گیم پلی بازی بزنن .همین شاید باعث بشه تکراری به نظر بیاد ولی معلوم نیست شاید بلک تاسک رو همون گیم پلی یه حرکت خفن بزنه که احتمالش کم نیست چون تیم قویه . من از الان بهت قول میدم گرافیکش فک برانداز میشه ولی هیچ وقت نمیتونه او حسی که زمان 1 2 3 داشتیم رو برای همه تداعی کنه چون اون موقع یه چیز جدید بود ....
 

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,263
شخصا از اینکه محیط بازی توی دل و روده و صخره و ..... اینجور محیط ها باشه راضی نیستم ....
"فقط" به لحاظ محیطی شماره یک و بعد از او شماره 3 را ترجیح میدم ولی چیزی از ارزش شماره 2 کم نمیکنه .....
طراحیه جاجمنت هم چیزی متفاوت ولی در نوع خودش عالی بود
ولی طراحیه ساختمانهای شماره یک که مخلوطی از ساخته های کلاسیک دوره کومونیسم و دوره مدرن هستش همچنین و جو سردی که یادآور جنگ جهانی بود به نظر من ریشه اصلیه گیراونجاست
هرچند سبکهای مختلف را ترکیب کرده بود ولی تعادل و هارمونیه کاملی داشت ..... در واقع نشون داد که طراحیه سه بعدی میتونه جایگاه ویژه ای در به نمایش آوردن هنر باشه بر خلاف نظر منتقدان کلاسیک....که هنر در دیجیتال
را مسخره میدونند .در واقع تاریخ تکرار میشه ... یاداور ونگوک(گوش به دست) ....
شرمنده یه کم احساستی شدم :d

[FONT=&amp]کاملا با گفته های شما موافقم. من خودم چند وقت پیش ها تو فروم بلک تاسک در رابطه با فضای هنری معماری تلفیقی بازی یک مقاله ای نوشتم و به ایمیل بلک تاسک هم فرستادم این هم قسمتی کوتاهی ازش[/FONT][FONT=&amp].

9oqw6ei8zw9b1y5c7cx8.jpg
dgyszso5utua79hs6cr1.jpg


one of the main factors to help the gears of war universe looks so phenomenal is architectural space with lots of unique interior and exterior design which is completely coordinate with the culture of peoples and continent of sera and lots of natural disaster,the elements and structure of building is used by iron,bricks and unique mines and materials belongs to sera universe which is remind's me of ancient rome and gothic architecture combine with neoclassical architecture,we don"t know about climax of sera but all we know is something pretty similar like our earth,in gears of war 1 the art and architectural is on the culmination and its the same with gears of war 2,in gears of war 3 everything changed the story led us to environment and beauty of natural places which is destroyed by humanity and locusts we seen lots of places such as desert,jungle,underwater,abandoned places and city,..[/FONT]

اول اینو بگم من از خدامه بلک ناسک موفق شه چون خودم فن گیرزم همون اول هم که خبرش اومد تو اون یکی تاپیک گفتم خیلی امید دارم تیم سازندش عالیه خود فرگوسن هم هست اصلا به تیم شک ندارم یه بازی بالانس خوب در میاد اصلا بحث فنی نیست. در مورد هک فعلا با security که x1 داره بعید میدونم اصلا هک شه ولی بعید نیست بشه ولی مشکل گیرز 1 2 هک نبود باگ بازی بود که طرف گلیچ میکرد میرفت بیرون ... ولی بحث اصلی اینجاست گیرز چقدر دیگه میتونه تو گیم پلی بازیو ساختار کلی تغییر ایجاد کنه که نه تکراری باشه نه خیلی جدید..؟؟ چون زیاد تو گیم پلی تغییر بدن که اصلا با عقل جور در نمیاد چون همه بخاطر گیم پلی 3 شماره قبل طرفدار این بازی شدن پس این یکی بعیده .نمیتونن دست به ساختار کلی بازی از جمله گیم پلی بازی بزنن .همین شاید باعث بشه تکراری به نظر بیاد ولی معلوم نیست شاید بلک تاسک رو همون گیم پلی یه حرکت خفن بزنه که احتمالش کم نیست چون تیم قویه . من از الان بهت قول میدم گرافیکش فک برانداز میشه ولی هیچ وقت نمیتونه او حسی که زمان 1 2 3 داشتیم رو برای همه تداعی کنه چون اون موقع یه چیز جدید بود ....

[FONT=&amp]کاملا موافقم علتش سرعت زیاد پیشرفت تکنولوژی در تمام زمینه های کامپیوتری هست اون موقع که انریل 3 اومده بود یک چیز کاملا جدیدی بود و که کلا صنعت گیم از لحاظ گرافیک دگرگون کرد همه دچار شوک شدن ولی در حال حاضر گرافیک به صورت لحظه ای داره پیشرفت میکنه به خاطر همین گرافیک کمتر به چشم میاد مگر اینکه اتفاقی مثل سال 2004 بیفته که برای اولین بار[/FONT] unreal 3 به [FONT=&amp]نمایش درومد و تحول ایجاد کرد.[/FONT]
[FONT=&amp]همونطور که قبلا تو خود تاپیک بازی گفته بودم 10 سال پیش بازی اسمش[/FONT] Unreal warfare [FONT=&amp]بود نه[/FONT] gears of war [FONT=&amp]بعدها دچار تغییر تحول شد[/FONT].
[FONT=&amp]این عکس ها هم نمونه اولیه ساختار گرافیکی انریل انجین 3 نشون میده که بعد ها با برنامه نویسی و بهینه سازی های متعدد در[/FONT] GEARS OF WAR [FONT=&amp]و[/FONT] UNREAL TOURNAMENT به بهترین شکل [FONT=&amp]پیاده شد.[/FONT]

GEARS OF WAR (UNREAL WARFARE)
amwjz3p2zqzsytppxos6.jpg
yij3n678zbpuh6k6ynga.jpg
[FONT=&amp]و اما UNREAL ENGINE 4 ...
[/FONT][FONT=&amp]
agbnsf210gxq9312mt70.png

eh63e2ilb8h80syof690.jpg
[/FONT]
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر