اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
درود،

همونطور که از اسم تاپیک پیداست این تاپیک ایجاد شده تا تمامی اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها روی پلتفرم های مختلف در اینجا قرار بگیره تا کنترل بخش اخبار هم برای مدیریت راحت بشه هم یه مرجع متمرکز برای کاربران داشته باشیم؛ تا روزانه شاهد ده ها تاپیک مختلف برای هر عنوانی که قراره منتشر بشه نباشیم.

موفق باشیم. :rose:

قوانین تاپیک:


  • تاپیک در مورد اطلاع رسانی از نحوه کیفیت اجرایی بازی های مختلف در پلتفرم های مختلف است؛ پس، از قرار دادن اخبار نامربوط خودداری کنید.
  • مقایسه مستقیم سخت افزارهای کنسول ها، و همچنین مقایسه نخ نمای کنسول ها و PC، (خارج از اخبار بند اول) در این تاپیک ممنوع است.
  • قرار دادن مقایسات مختلف از سایت GamingBolt ممنوع است و سعی کنید بیشتر بر مرجع مطمئنی مثل Digital Foundry تکیه کنید.
  • اخبار در مورد قدرت و کارایی کنسول های مختلف رو در این تاپیک ارسال نکنید. برای مثال، مثلا سازنده X گفته هنوز 60% از قدرت کنسول Y مورد استفاده قرار گرفته است؛ یا فلان کنسول فلان % قویتر است.
  • مقایسه بازی های انحصاری کنسول ها با یکدیگر ممنوع است.
  • در صورت عمل نکردن به قوانین ذکر شده، دسترسی فرد خاطی بدون تذکر قبلی به مدت مورد نیاز، از فروم قطع خواهد شد. اگر کسی پست های چنین افرادی را نقل قول کند نیز اخطاری در همین راستا دریافت خواهد کرد. پس از تنش در تاپیک دوری کنید و با دکمه گزارش، تخلف را به ناظمین و مدیران گزارش دهید.
  • خواهشن بحث های سخت افزاری PC و مقایسه انواع بنچمارک های کارت های گرافیکی و افزایش راندومان و DX و ... رو به این تاپیک نیارید و در صورت امکان در بخش سخت افزار ادامه بدید.
  • قوانین با توجه به شرایط و زمان، ممکن است اضافه شوند، پس هراز چندگاهی آن ها را مرور کنید.

اگر قصد ارسال خبری را دارید، حتما باید خلاصه ای از متن ترجمه شود، تا برای همگان قابل استفاده باشد.
 
آخرین ویرایش:

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
DF نمایش Halo 5 تو GC رو تست کرده، بازی توی 99 درصد موارد (هم مولتی و هم بخش تک نفره) 60 فریم ثابت اجرا میشه و فقط یکی دو مورد افت فریم داره و DF خیلی از این قضیه تعریف کرده. البته کات سین های بازی 30 فریم هستن. در مورد رزولوشن هم دقیقا توضیح نداده ولی نوشته که متوسط رزولوشن نسبت به E3 پیشرفت خوبی داشته و به صورت کلی رزولوشن بازی رو مناسب توصیف کرده.
Digital Foundry vs the Halo 5 Gamescom demo • Eurogamer.net
حالا نخوندم کامل مقاله رو و همون اولش رو خوندم که اینو نوشته.

Resolution is still pretty fluid, bottoming out at around 810 lines, while still managing to hit 1080p too

البته بازم گفتن که سازنده هنوز در مورد رزولوشن نهایی و انتخابی چیزی نگفتن و تا اینجای کار، رزولوشن داینمیک خوب جواب داده مثل اینکه و امیدوارن تو نسخه نهایی بهتر باشه.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,503
نام
محمد
حالا نخوندم کامل مقاله رو و همون اولش رو خوندم که اینو نوشته.



البته بازم گفتن که سازنده هنوز در مورد رزولوشن نهایی و انتخابی چیزی نگفتن و تا اینجای کار، رزولوشن داینمیک خوب جواب داده مثل اینکه و امیدوارن تو نسخه نهایی بهتر باشه.
همون طور که گفتی در ادامه هم این رو نوشته :D
but even now the dynamic scaler works well enough, and we'd be happy to see it in the final shipping game
خود سازنده بعد از E3 گفته بود که فریم و رزولوشن تو مراحل نهایی کار به بهترین کیفیت خودشون میرسن، به نظرم این فرصت باقی مونده تا عرضه بازی بازم Performance افزایش پیدا میکنه چون الان نزدیک 2 ماه از E3 گذشته و تا عرضه بازی هم حدود 3 ماه وقت باقی هست :D به هر حال فعلا که فریم خیلی عالی هست (حداقل تو این نمایش که نشون دادن اینجوری بود)، برای رزولوشن هم باید صبر کرد.

While we weren't able to capture the private demo, this analysis of the Microsoft's b-roll footage showcases a very stable frame-rate overall with a higher average resolution. It's different content of course, but it's a very significant step in the right direction following the E3 showing
====
چند دقیقه پیش یکی از سازنده های بازی توی توئیتر اعلام کرده که Build ـی که توی GC نشون دادن واسه سه ماه پیش بوده و از اون موقع تا حالا بازی پیشرفت زیادی داشته، بسیار هم عالی :D
It was good to see what the game from ~3 months ago looks like on the competitive stage. Don't put too much stock in it though
Lot's of improvements since then
 
آخرین ویرایش:

SerJ TanKiaN

کاربر سایت
Aug 26, 2012
410
نام
پویا
این پورتی که میخوان برای MGSV روی نسل هفتم بیارن از اون پورتای آشغاله یا نه؟ عکس ویدئویی چیزی ازش نیومده؟در حد همون GZ باشه من کلاهمو میندازم هوا.
 

NO ps3

کاربر سایت
May 5, 2009
2,164
نام
محسن
خب دوستان منظور از 1080P Native چیه ؟ و چه فرقی با 1080p داره :d؟ الان مثلا رو سیستمم خودم تو تنظیمات کنترل پنل انویدیا این گزینه هستش 1920.1080P Native کلا جریانش چیه مرسی :d
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,017
نام
محمد امین
همون طور که گفتی در ادامه هم این رو نوشته :D

خود سازنده بعد از E3 گفته بود که فریم و رزولوشن تو مراحل نهایی کار به بهترین کیفیت خودشون میرسن، به نظرم این فرصت باقی مونده تا عرضه بازی بازم Performance افزایش پیدا میکنه چون الان نزدیک 2 ماه از E3 گذشته و تا عرضه بازی هم حدود 3 ماه وقت باقی هست :D به هر حال فعلا که فریم خیلی عالی هست (حداقل تو این نمایش که نشون دادن اینجوری بود)، برای رزولوشن هم باید صبر کرد.


====
چند دقیقه پیش یکی از سازنده های بازی توی توئیتر اعلام کرده که Build ـی که توی GC نشون دادن واسه سه ماه پیش بوده و از اون موقع تا حالا بازی پیشرفت زیادی داشته، بسیار هم عالی :D

اگر اینجوری باشه و بتونن فریم و رزولیشن رو ثابت کنن خیلی عالیه و گرنه بهانه می افته دست منتقدها حسابی از خجالت بازی در میان
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
رزولوشن و فریم MGS V روی پلتفرمهای مختلف به صورت کامل مشخص شد.

PC Max 4K/Max 60FPS
PlayStation 4 1080P/60FPS
Xbox One 900P/60FPS
PlayStation 3 720P/30FPS
Xbox 360 720P/30FPS

61sy_5laiv2k.png


مقایسه گرافیکی بین نسخه های مختلف رو هم از اینجا میتونید نگاه کنید:
商品情報 | METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN - 公式WEBサイト

مرسی که گفتید، درستش کردم :D
حداقل تو که خبر را میزاری کامل بزار :D نسخه نهایی x1 رزولوشن 1080p هست این رزولوشن 900p برای الانش هست که نوشتی :D
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
باورم نمیشه:| چجوری تونستن همچین کاری رو برای کنسولهای نسل هفتم انجام بدن؟ عکسارو دیدم دیوونه شدم:|

چون بازی رو نسل 8 قرار بوده 60 فریم باشه راحت تر از بازی های 30 فریمی می تونستن روی نسل 7 هم بیارنش. البته کار عظیمیه ولی این فاکتور هم تأثیرگزاره:D
 

..:ab:..

کاربر سایت
Nov 3, 2013
1,045
جدا چجو این mgs v رو انقه خوب دراوردن رو نسل قبل:|اگه اینقه خوبه عجب اشتباهی کردیم 360 دادیم رف قبل با ی کردنش8-| ارزش نداره بخاطر 60 فریم بودن و یه مقدار aa بهتر دویستومن خرج کنی چیزیو که با پنج شیش تومن میشد جمعش کرد:d البته کلا بازی نسل هفتی بود از اول و فقط یه 60 فریم و یه aa بهتر داره رو کنسولا نسل 8
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
خیر عزیز همون native هست به احتمال زیاد :D
این متن انگلیسی همون تصویر صفحه قبل با متن ژاپنی هست میبینی که نوشته final output 1080p
بشین تا Native 1080p بشه :D
On Xbox One, The Phantom Pain will run at 900p resolution — with 1080p output
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر