دومین ویدئو از خاطرات و توضیحات (dev diary) سازندگان بازی Castlevania: Lords of Shadow 2 نیز منتشر شده است که در آن به محیط های بازی و بازگشت Satan اشاره می شود.
Enric Alvarez (رئیس استدیو Mercurysteam):
Dace Cox (تهیه کننده - رئیس استدیو):
اینطور که به نظر می رسد شهر مدرن از طراحی بی نظیری بهره می برد و گبریل نیز دشمنان جدیدی را برای خود خواهد یافت. نظر شما درباره Castlevania: Lords of Shadow 2 چیست؟
Enric Alvarez (رئیس استدیو Mercurysteam):
این بار ما شاهد یک دنیای بدون وقفه هستیم. دنیایی که خبری از Loading در آن نیست، دنیایی برای گشت و گذار. دوربین بازی آزاد است و شما می توانید با نگاه به محیط اطراف بررسی کنید تا چیزی از قلم نیفتاده باشد. دنیایی که ما داریم به مرور طی پیشرفت شما آزاد خواهد شد. مردم به نظرم از مشاهده اینکه ترکیب یک شهر مدرن قصر مانند چگونه خواهد شد هم لذت می برند هم غافلگیر می شوند.

(چیزی که در واقعیت هم شاهد آن هستیم. ترکیب معماری قدیمی و جدید)
Dace Cox (تهیه کننده - رئیس استدیو):
این بازی در شهری مدرن طی یک شب اتفاق می افتد. شما در شهر مدرن و قصر دراکولا، که خود بخشی از شهر است به کاوش می پردازید. همینطور که به داستان ادامه می دهید، مکان های جدید آزاد می شود و بدلیل بزرگ بودن شهر شما بایستی بین قصر و شهر Teleport کنید که این کار به کمک یک آیتم محقق خواهد بود. این شهر مدرن را شما در هیچ گونه بازی دیگری مشاهده نکرده اید. ما دراکولا را وسط میدان Time قرار نمیدهیم که دور خودش بچرخد. شهر مدرن کاملا مطابق با دنیای Castlevania با طراحی Gothic است. این مسئله مانند یک سری از شهر های اروپایی است که شما معماری قدیمی و مدرن را یکجا در کنار یکدیگر دارید. ما هم اکنون در اسپانیا اقامت داریم و از آنجایی که برخی شهرهای این کشور مملوع از قصر هستند، ما برخی طراحی های خود را از ساختمان های واقعی الهام میگیریم. تنوع دشمنان بسیار زیاد است و مخصوصا قرار گرفتن در یک دنیای مدرن و وجود سلاح های گرم در برابر شمشیر و شلاق، بسیار جالب است.

(لیستی متنوع از دشمنان و موجودات مختلف)
آقای Dace Cox درباره طراحی Satan می گویند:
سیطن به زمین برمیگردد و او تهدید اصلی است. او دیگر اینبار می داند در برابر یک دشمن قوی قرار خواهد گرفت و برای همین زمانی که بر می گردد آماده خواهد بود. سیطن در مقایسه با حضور در اولین Lords of Shadow کاملا متفاوت خواهد بود. نه فقط از نظر طراحی، بلکه اهدافش، شخصیتش و اینکه چطور متحول شده است و چه چیزهایی می خواهد بدست بیاورد. رویارویی سیطن و دراکولا بسیار قوی خواهد بود و بازیکنان از این مورد و تغییراتی که بروی سیطن انجام داده ایم راضی خواهند شد.

(سیطن متحول شده است. کاملا آگاه است که با چه کسی درگیر خواهد شد)
اینطور که به نظر می رسد شهر مدرن از طراحی بی نظیری بهره می برد و گبریل نیز دشمنان جدیدی را برای خود خواهد یافت. نظر شما درباره Castlevania: Lords of Shadow 2 چیست؟
Last edited by a moderator: