
Alex Parizeau تهیه کننده بازی به IGN گفت:"
ما نمیتوانیم بیش از این به تیم خود افتخار کنیم، این یک پیشرفت بزرگ برای Ubisoft Toronto و استدیوهایی است که با ما در این پروژه جاه طلبانه همکاری کردند: Ubisoft Montreal, Ubisoft Shanghai, Ubisoft Bucharest و Ubisoft Pune. بازی Splinter Cell Blacklist اولین پروژه استدیو ما است که Gold میشود.
ما همگی یک تیم شگفت انگیز از کل صنعت گیم هستیم و همهمان خواستیم بزرگترین بازی را در این سری ارائه دهیم. من میدانم که الان از طرف کل تیم سازنده صحبت میکنم و من میگویم که نمیتوانیم صبر کنیم تا بازی به دست طرفدارامان برسد."
Ubisoft در سال 2009 باز شدن شعبه Toronto خود را تایید کرد، افراد این استدیو سازندگان با سابقه بازیهای Assassin's Creed, Splinter Cell و دگیر پروژههای Ubisoft بودند، این استدیو برای ساخت Splinter Cell جدید به همراه 2 IP جدید و یک پروژه از سری Assassin's Creed تاسیس شد.
Splinter Cell: Blacklist در 14 آگوست روز چهارشنبه توسط IGN نقد خواهد شد.
Splinter Cell: Blacklist در 20 آگوست برای PC,Xbox 360,PS3 و Wii U عرضه خواهد شد.
منبع