ی انحصاری دیگه
تو مد جادو و از این جور چی زها هست
ابدیت میشه
E3 Images
تو مد جادو و از این جور چی زها هست
ابدیت میشه
E3 Images
خیلی خلاصه و مفید برای کسانی که زبانشون قوی نیست.
اولا سازنده به تمام ابزار برای توسعه روی ps4 دسترسی نداشته پس مواردی با ps3 توسعه داده شدن.{مثل جزئیات و شیدرها و ...شاید البته!!}
مورد بعدی فریم دمو در بدترین حالت 30 فریم بوده و بالاترین 90 فریم بوده.
در تک دمو حدودا به صورت کلی یک میلیون مثلث ریل تایم رندر میشده که عدد کمی نیست .
نکته مهم فقط از 4 گیگ رم کنسول استفاده شده برای این تک دمو پس هنوز جا برای چپوندن بیشتر هست.هنوز خیلی مونده تا از 8 گیگ رم کنسول کامل استفاده بشه مثلا تستی که خودم کردم با کرایسیز3 روی pc با رزلوشن 1080 و جزئیات اخر و 8xmaa نهایت با حافظه خود کارت گرافیک فقط 4 گیگ حافظه اشغال شد حالا خودت دیگه حساب کار رو کن.
برای شخصیت Maurice the Goblin حدود 67 هزار تا مثلث برای ساختش بکار رفته که در مقایسه با 80 هزار تا کریتوس در گاد اف وار3 هنوز کمی فاصله داره و یادمه برای اولین بار کریتوس رو از نزدیک دیدم داخل بدن گایا یه لحظه شوکه شدم .
مورد مهم دیگه استفاده از 150 مگابایت تکسچر برای این شخصیت هست که اطلاعات تکسچرها داخل رم همیشه ذخیره میشن و پهنای باند زیادی اشغال میکنن بین پردازنده و رم و وقتی شما از چند کارکتر که هر کدوم 150 مگابایت تکسچر دارن استفاده میکنید در محیط اونموقع هست که پهنای باند 170GB/S به شما سلام میرسونه وGPU بدون افت فریم رندر میکنه محیط رو .
آخرین ویرایش: