PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
فکر کنم چون زودتر زده شده این تاپیک اصلی باشه! :d
فقط اون PS4 رو از تهش بردارید! :d

این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

حسین شرمنده انقدر درخواست دادم :d
 
  • Like
Reactions: hosein me

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
  1. جناب Ru Weerasuriya که CEO ـه RAD هست یه سری توضیحات داده درمورد The Order :D
  2. این IP بیشتر از 7 ساله بصورت Concept در استودیو ست و 2 سال و نیم هست پروسه ساختش شروع شده.
  3. شخصیت های تریلر Noble Knight های انجمن هستن.
  4. انجمن و اعضاش قرنهاست بشر رو دربرابر تحدید های مختلف محافظت میکنن (درخفا).
  5. TO 1886 در ژانر اکشن-ادونچر هست با دید سوم شخص.
  6. در تاریخی نا مشخص بصورت انحصاری برای PS4 عرضه میشه.

پ.ن. یه جای مصاحبه گفت در ماهای اینده چیزهای جدید نمایش میدیم. امیدوارم منظورش TGS بوده باشه :D.
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
هیچ کس هیچ نطری درباره این گیم نداره؟! :D. قبل از اینکه فروم جون بگیره فکر میکردم حداقل 30 صفحه توی همون 10 ساعت کامنت گذاشته شده باشه ولی.... :D.

Ru Weerasuriya یه چیز دیگه هم گفته بود من یادم رفت توی پست بالا بگم. گفته اینها ابزار ها و تکنولوژی ها رو جوری خلق کردن که با حال و هوای اون دوره تاریخی یکی و مناسب باشه. نمیخوان گیمر دوگانگی ببینه فرض کنید مثلاً Light Saber توی دوره وایکینگ ها :D. مسخره و پارادوکس.
 

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
اگه یه گیم پلی ـه درست و درمون نشون میدادن الان صفحات تاپیک رو 50 بود :d
فقط می دونیم که اتمسفر بازی واقعا استثنائیه :bighug: سوم شخصه :bighug: اکشن ادونچر ـه :bighug: و در یه دوره خارق العاده تاریخی اتفاق می افته :bighug:
I really want to see gameplay :d
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
محیط و جوش کاملا سلیقه من هست مخصوصا اسمش هم منو هیجان زده میکنه. این مرتیکه سونی نمیدونم از کجا سلیقه منو میدونه ؟ :biggrin1: لامصب هر چی میسازه به دور از فن بازی (اینو جدی میگم) کاملا بر طبق سلیقه ی من هست . احسنت به سونی و استودیوهاش :)
 

Lord Zeus

کاربر سایت
Sep 15, 2009
1,234
خوشحالم که تم و فضایی متفاوت از Uncharted رو برای بازی انتخاب کردند ، RaD استودیو توانایی ـه و اطمینان دارم به خوبی از پس این پروژه برمیان.
تیمی که در استودیو سانتا مونیکا بر ساخت این بازی نظارت و به RaD کمک خواهند کرد همان تیمی هستند که بر ساخت Journey نظارت می کردند.
در مورد گرافیک هم Ru Weerasuriya مدیر ارشد اجرایی استودیو و Creative Director این بازی گفته بود که گرافیک نهایی بازی ، همان چیزی هست که در تریلر کنفرانس سونی دیدید.
Our game models and our cinematic models are one and the same, and everything is rendered real time in the engine as you play the game. The trailer we presented is a great example of that. What you saw is running in-engine, in-game with no gimmicks. These visuals are what you can expect of the final game when you play it
 
آخرین ویرایش:

Red Dev!ls

کاربر سایت
Apr 2, 2013
1,595
نام
وحید
بازی فضایی کاملا منشابه Dishonored یا به اصطلاح همون Thief های قدیمی و همین جدیده داره که این حدقال برای من کافی هست ! دیگه چه برسه سازنده اش یکی از بهترین انحصاری ساز های PSP بوده و احترام GOW رو حفظ میکردند رو PSP !!

فقط امیدوارم هرچی باشه CO-OP نباشه و همچنین یه شوتر سنیگین مثل GeOW هم نباشه و یچیزی تو مایه های Uncharted و Tomb Raider جدید باشه . یعنی شوتر سبکی داشته با با المان های خفن ادونچر و کمی هم جو ترسناک .

تفنگ ها رو که مطمئنم شگفته زده خواهم شد چون تو همون تیزر کوتاه هم چندتا تفنگ اختراعی جلب بود که بسی لذت بردیم . اسم با مسمایی هم داره "The Order " :d

در کل امیدوارم یه چیز خفن باشه و جای Resistance رو بجای لانچ گیم بگیره .
 

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,073
نام
بهنام
من Ready At Dawn رو خیلی قبول دارم. GOW های PSP که عالی بودن. از نظر تکنیکی و فنی هم استدیوی قوی ای هستن.

سانتا مونیکا هم که کمکشون میکنه که باعث امیدواری بیشتره :D

در مورد بازی هم که تریلر اتمسفر خیلی خوبی داشت. کلا اون قسمت از تاریخ اتمسفر سنگین و عالی ای داره :D
 

Sir Nate Drake

کاربر سایت
Aug 31, 2011
438
نام
سید پرهام
همه چیز نمایش بازی نوید یک بازی خفن رو میداد:dاز اتمسفر بازی و اسلحه های بازی و شخصیتها و تعدادشون گرفته تا اسم سازنده ی بازی یعنی Ready At Dawn که Santa Monica هم کمکشون میکنه که این خیلی عالیه:bighug:
کلاً باید منتظر نمایشهای بیشتر بازی بود مخصوصاً یه گیم پلی ولی در کل همین نمایشش باعث شد که به این بازی برای یه عنوان انحصاری خفن خیلی امیدوار بود و بنظرم یکی از بهترین نمایشها رو داشت:x
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
باریکلا. غیرتی شدین کامنت میزارین :D

در مورد گرافیک هم Ru Weerasuriya مدیر ارشد اجرایی استودیو و Creative Director این بازی گفته بود که گرافیک نهایی بازی ، همان چیزی هست که در تریلر کنفرانس سونی دیدید.
DAT Mist :|. یعنی میشه اون مه رو real-time بیبینیم؟ :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر