D4: Dark Dreams Don't Die | Xbox One

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
خوب یه سری اطلاعات از بازی اومده و همچنین یه ویدئو از گیم پلی بازی پشت درهای بسته در E3 برای خبرنگارا نشون دادن که مربوط به ماموریت Passenger Jet بوده.

-نام کامل بازی 'Dark Dreams Dont Die' هست که به طور خلاصه D4 میگن بهش از سازنده ی Deadly Premonition سوئری(Swery)
-بازی به صورت دیجیتالی عرضه میشه.
-شخصیت اول بازی کاراگاهیه به اسم دیوید که میتونه با لمس کردن اشیا گذشته ی اونا رو ببینه و راز جنایات رو حل کنه.
-در طول بازی دیوید سعی میکنه که جون همسرش(Little Peggy) رو نجات بده.
-استفاده از کینکت انتخابیست اما با کینکت میتونین از دستورات صوتی استفاده کنین و با حرکت دست با محیط اطراف تعامل داشته باشین.نشسته هم میشه بازی کرد.
-به گفته ی سوئری این بازی هم مثل Deadly Premonition یکم عجیبه.
-صبق گفته ی IGN گیم پلی بازی مثل TellTale’s Walking Dead هست.
-بازی به صورت اپیزودی عرضه میشه.

در لینک منبع ویدئوی گیم پلی موجوده.
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
در TGS با سوئری65 مصاحبه کردن درباره بازی و کینکت ولی کسی نزاشتش :(.
سوئری:
"داستان بازی درباره دیوید یانگ یک کاراگاه خصوصیه که دو سال قبل, زنش توسط یک فرد ناشناس به قتل میرسد.تمام خاطرات مربوط به این ماجرا از حافظه ی دیوید پاک میشه ولی بجاش دیوید قابلیت سفر به گذشته رو بدست میاره"(هیچی از اتفاقات مربوط به مرگ همسرش یادش نمیاد ولی میتونه اونا رو تجربه کنه با سفر به گذشته).
"دیوید از این قابلیت استفاده میکنه تا راز پرونده هایی که اون رو به حقیقت قتل همسرش میرسونه فاش کنه و اگر شد راهی پیدا کنه تا همسرش را نجات بده."(فکر کنم بازی پایانهای مختلف داره)
"در بازی, بازیکن ,کنترل دیوید یانگ رو برعهده دارد و بین گذشته و حال سفر میکند تا سرنخ هایی درباره قتل همسرش پیدا کند."

"ایده ی اصلی بازی درباره «همدردیه» و مکانیزم گیمپلی بازی بر اساس «انعکاس احساست» میباشد,مشخصات سخت افزار و کنترلر کینکت ,باعث شدن که XONE بهترین راه برای انتقال این دو عنصر اصلی بازی باشد."
"ما به کینکت به عنوان یک کنترلر نگاه میکنم که هیچ فرقی با کنترلرهای عادی و موس ندارد."
و در نهایت هم گفته که "سخته اینجوری توضیح بدم,بازی رو انجام بدین متوجه همه ی موارد میشوید."

مصاحبه کامل:
TGS: Interview with Swery65 - The Power of Kinect with D4: Dark Dreams Don’t Die
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
همونجور که تو پست بالایی^ :D گفته سوئری قرار توی GDC درباره بازی صحبت کنه(به همراه دمو )ولی قبل از کنفرانس یه مصاحبه با پاتریک میلر مدیر انجمن آنلاین GDC انجام داده که زیاد طولانی نیست :D چون میگه تو کنفرانس دربارش حرف میزنم :D.
Gamasutra - GDC Next 10: SWERY on the new Kinect and D4's inspiration
طولانی نیست,یه آدم خیر پیدا بشه ترجمش کنه,همش 4تا :D سواله.
 

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin
همونجور که تو پست بالایی^ :D گفته سوئری قرار توی GDC درباره بازی صحبت کنه(به همراه دمو )ولی قبل از کنفرانس یه مصاحبه با پاتریک میلر مدیر انجمن آنلاین GDC انجام داده که زیاد طولانی نیست :D چون میگه تو کنفرانس دربارش حرف میزنم :D.
Gamasutra - GDC Next 10: SWERY on the new Kinect and D4's inspiration
طولانی نیست,یه آدم خیر پیدا بشه ترجمش کنه,همش 4تا :D سواله.
لینکت برای من شیلتره!خودت که خوندیش چرا ترجمه نمیکنی؟
d.gif
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
انتظار دیدن D4 بر روی پلتفورمی غیر از X1 رو نداشته باشید.
[h=1]D4: don’t expect it on any platform besides Xbox One, cautions Swery[/h]
Swery said, “Please don’t expect to be able to play D4 on any platform besides the Xbox One. Please understand that D4 is not a sequel to Deadly Premonition.” He added, “This is not what you think about with Kinect. This game is something the core will be able to enjoy and see why Kinect is a great enhancement to gaming as a whole.”
When quizzed about the game’s length he added, “For each episode, I’m thinking it’ll be about 90~120 minutes for the main parts. We’re working hard to include meta-games and side quests on top of that.”
مدت زمان هر قسمت برای بخش اصلی چیزی حدود 90 تا 120 دقیقست که ماموریتهای فرعی نیز بهش اضافه میشه.
 

HDV 7

Time is the Fire, in which we burn
گرافیست سایت
Jul 24, 2009
2,699
نام
Hadi
همون Deadly Premonition هم لامصب تموم نمیشد. :D از نظر طولانی بودن بازی مطمئنا مشکلی وجود نخواهد داشت. :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر