موافقم من با لول 384 هنوزم از باس (خوانده شود دو عدد گارگویل) اول بازی کتک میخورم :dیکی از بهترین تجربه های زندگیم بودم Dark Souls.
ایراد و مشکل و چیزهای داره که نباید داشته باشه مثل Cheap Death ها فراوون، Online Mode منحصر بفردی که نمیشه بصورت مستقیم با شخص خاصی بازی کنید (مثلا دوستات)، boss ها آنورلوندو که بعد از کشتنشون ادم احساس میکنه بازی تموم شده از بس که اونها رو "الکی سخت" طراحی کردن و در اخر اینکه شما در هرحالتی و هر لولی از بقیه دشمن ها ضعیفتری.
درسته، اونقدر با شایعات حضور DA2 مغزمونو پر کرده بودند که تا وقتی آخر تریلر ننوشت DS2، اصلا انتظارشو نداشتم.وقتی تریلر بازی رو میدیدم اصلا انتظار DS2 رو نداشتم !! واقعا شگفت زده شدم...
Dead Space هم ماجراش اینطوری بود. تو تریلر های اولیه همش مثله و کشته شدن آیزاک ر نشون میدادDark Souls تنها بازی هست در طول تاریخ که مرگ کرکتر اصلی رو توی تریلر آنونسمت نشون میده.
به امید روزی که ایرادهای اساسی و رومخی این بازی رفع بشه و بخش Online ش رو ارتقاع بدن.
Dark Souls مضخرف ترین و چرت ترین و الکی سخت ترین بازی تاریخ بود
و یک بازی فوق العاده اشغال و نوب پسند بدون قابلیت Checkpoint بود
با این ایرادهای بی معنی و اشکالات و سختی هایی که سازنده ها عین عقده ای ها در بازی گذاشتن فکر کردن بازی خوبی ساختن
چقدر تكرار كنيم بازي قايليت چيك پينت داشت پس BONE FIRE ها نقش هويج رو ايفا ميكردن؟Dark Souls مضخرف ترین و چرت ترین و الکی سخت ترین بازی تاریخ بود
و یک بازی فوق العاده اشغال و نوب پسند بدون قابلیت Checkpoint بود
با این ایرادهای بی معنی و اشکالات و سختی هایی که سازنده ها عین عقده ای ها در بازی گذاشتن فکر کردن بازی خوبی ساختن
الكي سخت طراحي نكرده بودن قلق داشتش باس هاي ANOR LONDO ORNESTIN , SMOUGH از اهميت خيلي بالاي در بازي برخوردار بودن يكي سمبل هاي ANOR LONDO به حساب ميومدن و بعدش تنها را ه دسترسي به مكان دختر CHAMBER OF THE PRINCESS GWYN نابود كردن اين دوتا باس بود تا بتونيم مهمترين آيتم كليدي بازي يعني LORD VESSEL رو بدست بياريم.ها آنورلوندو که بعد از کشتنشون ادم احساس میکنه بازی تموم شده از بس که اونها رو "الکی سخت" طراحی کردن و در اخر اینکه شما در هرحالتی و هر لولی از بقیه دشمن ها ضعیفتری :biggrin1:.
داداش نوکرتم، نخندون مارو. دوتا Boss همزمان که سرعتشون برابره با بوگاتیویرون هست و قدرتشون به اندازه ریلگان ماموتِ Halo 4 بعد شما میگی قلق داره؟ قلقش اینکه 50 ساعت توی نقاشی بمونی و ثول جم کنی و لول رو برسونی به 180 بعد به کمک یه همراه (Coop Mode) که لولش 200 ایناست بری به جنگ دشمن !!.الكي سخت طراحي نكرده بودن قلق داشتش باس هاي ANOR LONDO ORNESTIN , SMOUGH از اهميت خيلي بالاي در بازي برخوردار بودن يكي سمبل هاي ANOR LONDO به حساب ميومدن و بعدش تنها را ه دسترسي به مكان دختر CHAMBER OF THE PRINCESS GWYN نابود كردن اين دوتا باس بود تا بتونيم مهمترين آيتم كليدي بازي يعني LORD VESSEL رو بدست بياريم.
داداش نوکرتم، نخندون مارو. دوتا Boss همزمان که سرعتشون برابره با بوگاتیویرون هست و قدرتشون به اندازه ریلگان ماموتِ Halo 4 بعد شما میگی قلق داره؟ قلقش اینکه 50 ساعت توی نقاشی بمونی و ثول جم کنی و لول رو برسونی به 180 بعد به کمک یه همراه (Coop Mode) که لولش 200 ایناست بری به جنگ دشمن !!.
حداقل 50 تا گاید خوندم از یوتوب دیدم و ... که اکثرشون با من هم عقیده بودن که باس های آنورلوندو از باس اخر بازی ام سختره (که درواقع هست).
چقدر تكرار كنيم بازي قايليت چيك پينت داشت پس BONE FIRE ها نقش هويج رو ايفا ميكردن؟
سختي بازي كاملا معقولانه بود و فقط احتياج به كمي دانش بازي هاي آرپي جي بود كه بدونيم با توجه به كلاسمون چگونه از ARMOR , WEAPON , SHIELDS,MIRACLE ,PYROMANCY , SORCERESهاي موجود در بازي استفاده كنيم وهمچنين با توجه به كلاسمون چگونه LEVEL UP كنيم.وچگونه سلاح هاي قدرتمند بسازيم.
Dead Space ام داشت ولی نه توی تریلر آنونسمنتDead Space هم ماجراش اینطوری بود. تو تریلر های اولیه همش مثله و کشته شدن آیزاک ر نشون میداد:d در مورد بخش آنلاینشم یه حرفی زدن که باعث شده امیدوارتر بشم نسبت به این بخشش. گفتن Server Basedش میکنن، حالا منظورشون رو دقیق توضیح ندادن ولی فکر کنم دیگه بشه به راحتی به هم دیگه جوین شد یا Invade کرد.
مفهوم Checkpiont اینه که پیشرفتت تو بازی و تعاملی که با محیط داشتی رو ذخیره بکنه. تو اکثر بازی ها این کار در یک زمان و مکان از قبل مشخص شده انجام میگیره ولی در DS اینطور نیست، در هر ثانیه، 10 بار بازی Checkpoint ایجاد میکنه. برای این حرفم دلیل هم دارم، شما هرجا که دلت می خواست از بازی خارج میشدی مگه دفعه بعد از همونجا بازی برات شروع نمیشد؟ نه یه قدم اینور نه یه قدم اونور. این سیستم چک پوینتی هست که تو DS باهاش طرف هستیم. اونی که بعد از هربار مردن از Bonefire بر میخیزید(!) مربوط به منطق بازی میشه... شما در بازی Undead هستید، یکی مثل اکثر دشمنایی که در محیط بازی پخش شدن و هر بار Respawn میشوند، حالا Respawn point شمام همون Bonefire هاست.اخه برادر من دوست من عزیز من خب تا حالا در عمرت Checkpoint های اینقدر دور از هم با فاصله ی 1 کیلومتری دیده بودی؟
واقعا اسم Checkpoint هایی که اینقدر از همدیگه 3-2 کیلومتر دور باشن رو میشه چک پوینت گذاشت؟
بعدش شما گفتی با مقدار کمی دانش RPG سختی این بازی معقولانه میشد
خب ایا من که یک سال و نیمه دارم World of Warcraft بازی میکنم و King of Amalur رو هم تا اخر تموم کردم هنوز دانش RPG ندارم؟!
پس چرا سختی این بازی برام معقولانه نبود؟