کپکام گفته است که بعد از غیبتی طولانی، زامبی ها را به RE6 بازگردانده است و دلیل این امر را بازخورد طرفداران این عنوان و "محبوب" بودن این موجودات اعلام کرد.
در گفتگویی با Siliconera، تهیه کننده اجرایی این عنوان، آقای Hiroyuki Kobayashi گفت که بر اساس بازخورد هایی از RE4 و RE5 و این حقیقت که این موجودات "زامبی های کلاسیک" نبودند، مردم "واقعا" خواستار بازگشت این موجودات به سری بودند.
او گفت: "ما سعی کردیم به این تقاضا پاسخ داده و آنها را به بازی برگردانیم."
" ما در آنها تغییراتی ایجاد کرده ایم،بنابراین این موجودات آن چیزی که شما انتظار دارید نخواهند بود."
"وقتی شما هر کدام از این زامبی ها را ببینید، آنها در گوشه و کنار پرسه میزنند و تلو تلو میخورند. اما به محض اینکه شما را ببینند و یا به شما نزدیک شوند، به طور ناگهانی جست زده و سعی میکنند که شما را بگیرند.ما سعی کرده ایم که این را تا جایی که میتوانیم، آنی و ناگهانی بسازیم. بعضی از آنها بر روی شما خواهند پرید. در اکثر موارد آنها زامبی هستند،اما این موجودات انرزی زیادی خواهند داشت و این باعث جذاب تر شدن این موجودات خواهد شد."
زامبی ها این بار اسلحه خواهند داشت و علاوه بر این کوبایاشی گفت که این موجودات در حقیقت موجوداتی انسانی هستند.
او توضیح داد: "این بدین معنا نیست که ما تصمیم گرفتیم که این موجودات باید سلاح حمل کنند. ما فقط میخواهیم این حس را، که این موجودات همان مردم هستند و مردم هم هنگام مبارزات سلاحی به دست میگیرند و یا از اشیای مشخصی استفاده میکنند، منتقل کنیم."
"اینها نیز این توانایی غریزی را که شیئ در دست بگیرند، دارند."
"این همچنین به این معنی نیست که به عمد از سلاح استفاده میکنند. این به این معنی است که این اینها این موارد را در ذهنشان داشته اند تا قبل از اینکه تبدیل به زامبی شوند."
کوبایاشی گفت که راه های دیگری هم وجود دارد که بازیکن هنگام مبارزه، یا زامبی ها به شیوه ای دیگر مدارا کند و از این "جز کلیدی" در آینده پرده برداری خواهد شد.
RE6 در نوامبر امسال بر روی PS3 و Xbox 360 عرضه خواهد شد و نسخه PC آن اندکی بعد عرضه خواهد شد.
منبع
در گفتگویی با Siliconera، تهیه کننده اجرایی این عنوان، آقای Hiroyuki Kobayashi گفت که بر اساس بازخورد هایی از RE4 و RE5 و این حقیقت که این موجودات "زامبی های کلاسیک" نبودند، مردم "واقعا" خواستار بازگشت این موجودات به سری بودند.
او گفت: "ما سعی کردیم به این تقاضا پاسخ داده و آنها را به بازی برگردانیم."
" ما در آنها تغییراتی ایجاد کرده ایم،بنابراین این موجودات آن چیزی که شما انتظار دارید نخواهند بود."
"وقتی شما هر کدام از این زامبی ها را ببینید، آنها در گوشه و کنار پرسه میزنند و تلو تلو میخورند. اما به محض اینکه شما را ببینند و یا به شما نزدیک شوند، به طور ناگهانی جست زده و سعی میکنند که شما را بگیرند.ما سعی کرده ایم که این را تا جایی که میتوانیم، آنی و ناگهانی بسازیم. بعضی از آنها بر روی شما خواهند پرید. در اکثر موارد آنها زامبی هستند،اما این موجودات انرزی زیادی خواهند داشت و این باعث جذاب تر شدن این موجودات خواهد شد."
زامبی ها این بار اسلحه خواهند داشت و علاوه بر این کوبایاشی گفت که این موجودات در حقیقت موجوداتی انسانی هستند.
او توضیح داد: "این بدین معنا نیست که ما تصمیم گرفتیم که این موجودات باید سلاح حمل کنند. ما فقط میخواهیم این حس را، که این موجودات همان مردم هستند و مردم هم هنگام مبارزات سلاحی به دست میگیرند و یا از اشیای مشخصی استفاده میکنند، منتقل کنیم."
"اینها نیز این توانایی غریزی را که شیئ در دست بگیرند، دارند."
"این همچنین به این معنی نیست که به عمد از سلاح استفاده میکنند. این به این معنی است که این اینها این موارد را در ذهنشان داشته اند تا قبل از اینکه تبدیل به زامبی شوند."
کوبایاشی گفت که راه های دیگری هم وجود دارد که بازیکن هنگام مبارزه، یا زامبی ها به شیوه ای دیگر مدارا کند و از این "جز کلیدی" در آینده پرده برداری خواهد شد.
RE6 در نوامبر امسال بر روی PS3 و Xbox 360 عرضه خواهد شد و نسخه PC آن اندکی بعد عرضه خواهد شد.
منبع