Crysis 3 First look

S A A M

کاربر سایت
Nov 26, 2009
166

Crysis 3
crysis3teaser_610-580x326.jpg



سازنده: Crytek Frankfurt
ناشر: Electronic Arts
سری: Crysis
پلتفرم:



موتور: CryEngine 3
تاریخ انتشار: Q2 2013
ژانر: First-person shooter
مود: Single-player
Multiplayer




مقدمه (معرفی کوتاه)


در کرایسیس 3 بازیباز کنترل Prophet را به دست می گیرد. Prophet به نیویورک بازگشته و مشاهده می کند که شهر در یک Nanodome غول پیکر ساخته شده توسط شرکت فاسد Cell به دام افتاده است. Liberty Dome شهر نیویورک یک جنگل شهری واقعی پوشیده شده با درختان عظیم الجثه،مرداب های وسیع و رودخانه های پرخروش بوده و هفت ناحیه مشخص و خطرناک که تحت عنوان هفت عجایب نامیده می شوند در داخل آن به چشم می خورد. بازی در سال 2047 رخ می دهد و گفته می شود Prophet پس از پی بردن به حقایق پشت پرده مربوط به انگیزه های Cell برای ساختن Nanodome ها،خود را برای یک مأموریت انتقامی آماده می کند. گفته میشد که این ساختارهای غول پیکر جهت محافظت از مردم و پاکسازی شهر از بقایای Ceph ها ایجاد شده اند اما در حقیقت این Nanodome ها پوششی برای تملک Cell بر زمین ها و تکنولوژی جهت تسلط جهانی آنها محسوب می شوند. در این شرایط که Ceph های بیگانه این ور و آن ور پرسه می زنند و انسان ها نیز در قالب دشمن درآمده اند هیچ کس در مسیر انتقام گیری امن نیست. در سفر انتقامی Prophet همه هدفند.
Prophet توسط Crynet زندانی شده است. بعد از پایان قسمت دوم بازی هجوم جهانی Ceph ها رخ می دهد و در بازی نشان داده خواهد شد که بعد از این حمله چه برسر دنیا خواهد آمد. قسمت جالب بازی این است که Psycho،پروتاگونیست Crysis Warhead که در قسمت هایی از کرایسیس 1 هم حضور داشت در کرایسیس 3 باز می گردد،البته هنوز مشخص نیست که آیا او در کرایسیس 3 قابل بازی خواهد بود یا خیر. Crynet و Cell تنها دشمنان بازیباز در بازی نیستند و دشمنان دیگری هم در بازی وجود خواهند داشت که فعلاً توضیحی در مورد آنها داده نشده است. از جمله Ceph های جدید بازی می توان به یک نوع brute مسلح به flamethrower اشاره کرد. همچون کرایسیس در بازی شاهد حضور حیوانات هستیم که از جمله آنها می توان به قورباغه های عظیم الجثه اشاره کرد.دنیای بازی از نظر تخریب پذیری به پای کرایسیس 1 نمی رسد و همچون کرایسیس 1 بازی از گیم پلی sandbox بهره می برد که مأموریت های فرعی متنوعی را هم دربردارد. چند concept art منتشر شده نشان می دهد که بیرون از New York Dome شاهد بیابان یخ زده ای هستیم نظیر آن چیزی که در کرایسیس 1 پس از حمله Ceph ها دیدیم. همچون قدرت های جدیدی به بازیباز اضافه شده است که از جمله آنها می توان به قابلیت -- کردن turret های دشمنان و کنترل اسلحه های آنها اشاره کرد. گفته می شود کرایسیس 3 در بهار 2013 بر روی سه پلتفرم Xbox 360،PS3 و PC انتشار خواهد یافت.



74565401548501421253.jpg




گیم پلی کرایسیس 3: ملاقات تارزان با ترمیناتور!

با کرایسیس 2،شخصیتی دوگانه برای سری کرایسیس خلق شد.بازی از یک جنگل open world به تونلی از آسمان خراش ها کشیده شد.آیا کرایسیس 3 می تواند ترکیب راضی کننده ای از آزادی عمل و مناظر زیبا باشد؟


Prophet در کرایسیس 3 نسبت به قبل مخوف تر شده است.کمان او شاید از نانوتکنولوژی زره اش بهره نبرد اما همین یعنی اینکه Prophet برای استفاده از آن لازم نیست که از حالت مخفی کاری زره اش خارج شود.همچنین به نظر می رسد که یک عدد تیر این کمان برای کشتن حداقل armoured jelly ceph که از دشمنان ضعیف تر در بازی هستند کافی باشد.به علاوه کرایسیس 3 یک تجدید دیدار هم خواهد بود.Prophet به صورت رادیویی از طرف Psycho،قهرمان بازی کرایسیس وارهد حمایت می شود.اینکه آیا این پیش درآمدی برای مود co-op بازی هست یا نه هنوز مشخص نیست.
زره Prophet پیشرفت هایی داشته است چراکه 20 سال از پایان داستان آلکاتراز در کرایسیس 2 گذشته و تماس طولانی مدت Prophet به تکنولوژی Ceph ها سبب شده که زره اش بیشتر و بیشتر در مقابل تسلیحات آنها سازگاری پیدا کند.به همین دلیل شاهد سلاح های مهیبی در بازی خواهیم بود از جمله یک اسلحه قدرتمند که به جسد دشمنان متصل می شود و گلوله های شبیه به saw-wheel شلیک می کند.این همان چیزی هست که به آن می گویند یک راه بی سر و صدا برای پیشروی در بازی.
Prophet را می توان در بازی Robot Hood خواند!به همین دلیل برای CELL که نیویورک را در چندین Biodome محصور کرده او یک هدف ویژه به حساب می آید.هرکدام از قسمت ها براساس مناطق مختلی چون باتلاق،جنگل،چمنزار و بیابان مدل سازی شده اند و در جای جای آنها آسمان خراش ها و خیابان ها به چشم می خورند.CELL می خواهد زره Prophet را به چنگ بیاورد چراکه زره او اتحاد تکنولوژی انسان ها و بیگانگان به حساب می آید و می تواند نقشه های CELL برای تسلط بر جهان را سرعت ببخشد.هر چه که علت ایجاد این هفت biodome مجزا توسط CELL باشد نتیجه اش یک چیز است:گرافیک.نسخه آپگرید شده CryENGINE همان قدر دوست داشتنیست که انتظار دارید و وقتی صحبت از تکنولوژی می شود کرایتک کم نمی آورد.


91597524515346946374.jpg



یکی از بخش هایی که خوشبختانه از بازی حذف شده آپشن های تاکتیکی در زمان استفاده از Satego-Vision goggles است.اگرچه tag کردن قسمت های مختلف روی نقشه با واژه های "مخفی کاری" یا "نابود کردن" راهی برای نشان دادن تنوع آپشن ها به گیمرهاست اما در عین حال راه بهتری برای نشان دادن این است که چقدر آپشن ها محدود هستند.اگرچه هیچ نشانه ای از بازگشت کامل به گیم پلی open world فارکرای و کرایسیس دیده نمی شود اما قطعاً کرایسیس 3 از رویه خطی کرایسیس 2 فاصله گرفته است.
گیم پلی ای که کرایتک نمایش داد نماینگر تلاش هوشمندانه آنها برای پل زدن بین سبک سندباکس کرایسیس و set-piece های هیجان انگیز کرایسیس 2 است.هوش مصنوعی Ceph ها هم راضی کننده تر به نظر می رسد.هرچند که این تنها یک نمایش کوتاه از بازی بود.به نظر می رسد کرایتک با کرایسیس 3 می خواهد همه چیز برای همه باشد؛یک کلیشه.گیمرهایی که می گویند کرایسیس باید به جنگل برگردد؟آنها جنگل های بارانی شهری را خلق کردند.گیمرهایی که می گویند در کرایسیس باید همکاری بهتری بین کارکترها وجود داشته باشد؟آنها Psycho را به بازی برگرداندند و در نهایت گیمرهایی که می گویند تنها مبارزه با انسان ها در کرایسیس لذت بخش است و نبرد با Ceph ها مزخرف است؟اگر کرایتک Ceph ها را پی کارشان بفرستد قدم دیگری در این راستا برخواهد داشت!

+

Crytek در مصاحبه ای با Eurogamer گفته که برخی ویژگی های نسخه PC در کنسول نا کار آمد هست! (DX11) ولی ما میخواهیم تا حد امکان ویژگی های DX11 را در کنسول ها هم به کار ببریم. نسخه Ultra Upgrade بازه Crysis 2 با DX11 در بهار 2012 روانه بازار شد که گرافیک خیره کننده ای را رقم زد.هدف کرایتیک پیاده کردن ویژگی های DX11 در کنسول هاست! کرایتیک میگوید ما می توانیم جزئیات DX11 را با Dx9 تلفیق کنیم تا چیزی کار آمد به دست آوریم ، ما میخواهیم که بین نسخه PC و کنسول تفاوتی وجود نداشته باشد و این کار دشواریست! Rasmus Højengaard مدیر خلاق کرایتیک در مصاحبه ای با Eurogamer گفت: این کار بسیار بسیار مشکل است اما ممکن است. این کار نیاز به تلاش زیادی دارد. اینجور مسائل هستن که کار بر روی کنسول را شگفت انگیز میکنند ویژگی های رندر DX11 از لحاظ بصری روی کنسول کار نمیکند ولی ما میخواهیم با استفاده از تجربه و مهارتمون نتیجه ای مشابه را به دست آوریم.



تصاویر:








تصاویر تریلر:


تریلر:

09266657301283769094.jpg


HD

SD
 
آخرین ویرایش:

tv47

کاربر سایت
Dec 2, 2005
290
نام
amir
ممنون saam برای مطلب خوبت
و دوستان علاقه مند رو ارجاع میدم به مستند"حیات پس از بشریت"life after people حدود ده قسمته و دوبلش رو سرچ کنین هست واسه خرید-داستان تغییرات عمدتا فیزیکی شهرهاست(بیشتر امریکا) پس از نابودی انسان..کسایی که ندیدن پیش درامد خوبیه...
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
بالایی:D
داره میگه نگاه اول بنظر من که خیلی خوب و کامل بود چون من این اطلاعات رو نمیدونستم!
----
ممنون از این متن فوقالعاده ـت SAAM عزیز
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر