بازی جدید شینجی میکامی و بازگشت به دنیای Survivor- Horror

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
بازی جدید شینجی میکامی و بازگشت به دنیای Survival - Horror


40614400099155300462.jpg


درود

آقای Shinji Mikami خالق بازی بزرگ و پر طرفدار رزیدنت اویل و پروژه اخیرش Vanquish در استادیو جدیدش Tango Gameworks با معرفی یک بازی جدید به اصل و ریشه سبک خود یعنی Survival برمیگردد.

این بازی در حال حاضر نامش Zwei به معنی دو (Two) میباشد و خود آقای میکامی کارگردان اجرایی بازی است . در مصاحبه ای که ایشان با Famitsu داشته اند میکامی گفت سبک Survival - Horror سبکی بود که او احساس میکند بیشترین مهارت را در این سبک دارد و میتواند بازی ی بسازد که انتظارات طرفداران/ بازیکن ها را برآورده کند. ظاهرا بازی در حال توسعه است . میکامی همچنین نظرات ZeniMax را هم در نظر گرفته است. بازی جدید میکامی از یک متور تغییر یافته سنگین استفاده خواهد کرد هر چند او اشاره ای به نام دقیق آن نکرده است آیا این متور انجین خود ZeniMax یعنی ID TECH 5 است و یا انجین بکار رفته در بازی Skyrim یعنی Creation Engine یا اینکه میکامی از Unreal Engine 3 استفاده خواهد کرد؟!
بازی هنوز در مراحل اولیه ساخت میباشد. اما در حالی که هنوز پلتفرم های اجرایی این بازی مشخص نشده است میکامی گفته است این بازی برای کنسول های HD در نظر گرفته شده است. تاریخ عرضه رسمی بازی هنوز مشخص نشده است. میکامی گفت : سبک بازی Survival - Horror است اون این سبک را انتخاب کرده زیرا او میخواسته تا انتظارات طرفداران/بازیکن ها را برآورده سازد.
Tango چند کانسپت آرت را در وبسایت خودش پست کرده است بنظر میرسد تم ها و موضوعاتی با درون مایه ی حشرات و موجوداتی غیر واقعی Bosch/insect بیشترین محبوبیت را داشته اند اگر چه اینطور بنظر میرسد سربازی که در تصویر زیر "شهر post apocalypse دیده میشود بیشتر جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد.

آپدیت : سایت http://tangogameworks با قرار دادن یک آرت از بازی و یک مسیج به زبان ژاپنی از شینجی میکامی که اعلام کرده است که این بازی آخرین پروژه ای است که او کارگردانی خواهد کرد آپدیت شد!
شینجی میکامی همچنین گفت : این بازی یک Survival - Horror واقعی خواهد بود طوری که در آن بازیکن ها احساس ترس و تنش شدیدی خواهند کرد. و من تلاش میکنم تا برای شما یک بازی کاملا Survival - Horror بسازم من خیلی خوب میدانم که چطور باید این کار را انجام دهم تا بهترین کیفیت را داشته باشد مطمعن باشید. جای هیچ نگرانی نیست. وقتی فامیتتسو سوال کرد که منظور شما از سبک بقا - ترس چیست ؟ میکامی پاسخ داد این چیزی که ما ساختیم چیزی فراتر از یک توازن عادی میان ترسی است که بازیکن حس میکند و احساس موفقیتی که آنها پس از غلبه بر آن ترس با قدرت خویش حس می کنند هدف ما فقط ترساندن بازیکن نیست .اما همانطور از مفهوم ژانر بقا - و ترس برداشت میشود این بازی یک Survival - Horror است. وقتی که ما یه یک بازی ترسناک به عنوان یک سرگرمی نگاه میکنیم توانایی که به بازیکن این امکان را میدهد تا با استفاده از مهارت ها و امکاناتی که در اختیار دارد بر ترس در بازی غلبه کند در بازی هیجان بوجود می آورد. برای میکامی این طرز تفکر نسبت به به ژانر بقا - ترس چیزی است که از وقتی اولین بازی رزیدنت اویل را در سال 1997 ساخت هنوز تغییر نکرده است.

81125971767409580525.jpg












 
آخرین ویرایش:

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
من همیشه آرزوم بوده که استاد میکامی یک بازی ترسناک رو از دوباره بسازه . میکامی یکی از بزرگان صنعت تاریخ دنیای گیم هستش ........
 

8030

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,445
نام
mohammad
فقط خدا کنه اون نوآوری هایی که تو رزیدنت اویل بوجود اورد رو اینجا هم تکرار کنه و مثل shadow of damned نباشه بازی!
shadow of damnedکه اصلا فاجعه بود.
اگر منظورت از نواوری همونی بود که داخل رزیدنت اویل4 اضافه کرد میخوام تا صد سال سیاه دیگه از این نواوریها نباشه.
دوربین بازیهای ترسناک تو این سبک باید تغییر کنه اینکه دوربین از پس کله کارکتر اصلی همه محیط جلو رو نشون بده اصلا بدرد نمیخوره.
دوربین این نوع بازیها باید از یه جای خاص دید داشته باشی ولی نه کاملا خشک یه حالت دینامیک هم داشته باشه.
مثل دوربین تقریبا انچارتد3 اون قسمتی که داخل دستشویی اول بازی با اون گنده بک درگیر میشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر