سلام به دوستان این تایپیک رو برای بحث و گفتگو در مورد PCSX3 و برنامه نویسان PCSX2 که ایا
میشه همین طور که شبیه ساز PS2 ساخته شد . شبیه ساز PS3 یا XBOX 360 بیاد؟
همین طور که میدونید REFRECTION عضو اصلی برنامه نویسی شبیه ساز PS2 چند ماه پیش
گفت که با بهترین برنامه نویسان دنیا میخوان PCSX3 یعنی شبیه ساز PS3 رو بسازن
هما نطور که میدونید زبان برنامه نویسی یکی از سخترین کارهایی هست که در این ارثه به وجود اومده نوشتن زبانی برای شبیه ساز شدن یک کنسول یا چیزه دیگر باید به چند زبان برنامه نویسی مسلط بود و حال اینکه این EMU یک کنسول باشه که جای خود داره شاید بشه گفت دنیای مارو یه یک نحوی این برنامه نویسی در تسخیر خودش گرفته سالهاست که از شبیه ساز شدن کنسول PS2 میگزره و میشه گفت دیگه این کنسول رو راحت میتوان با شبیه ساز بازی کرد ولی باید به یاد داشت که چند سال پیش حتی فکر این کار برای خوده برنامه نویسان هم غیر ممکن بود که منجر به 3 بار تعطیل کردن پروژه شد . ولی الان که 7.8 سالی از این کار میگزره باید گفت یواش یواش داریم به اتمام این برنامه میرسیم .
در اینجا نمودار کارکرد برنامه و چه تعداد CODE وارد شده هست رو میبینید
در اینجا هم نمودار کار ساختن این شبیه ساز رو با برنامهاش میبینید
Refraction - PCSX2 Developer مصاحبه برنامه نویس PCSX2 در مورد شبیه ساز PS3
میشه همین طور که شبیه ساز PS2 ساخته شد . شبیه ساز PS3 یا XBOX 360 بیاد؟
همین طور که میدونید REFRECTION عضو اصلی برنامه نویسی شبیه ساز PS2 چند ماه پیش
گفت که با بهترین برنامه نویسان دنیا میخوان PCSX3 یعنی شبیه ساز PS3 رو بسازن
هما نطور که میدونید زبان برنامه نویسی یکی از سخترین کارهایی هست که در این ارثه به وجود اومده نوشتن زبانی برای شبیه ساز شدن یک کنسول یا چیزه دیگر باید به چند زبان برنامه نویسی مسلط بود و حال اینکه این EMU یک کنسول باشه که جای خود داره شاید بشه گفت دنیای مارو یه یک نحوی این برنامه نویسی در تسخیر خودش گرفته سالهاست که از شبیه ساز شدن کنسول PS2 میگزره و میشه گفت دیگه این کنسول رو راحت میتوان با شبیه ساز بازی کرد ولی باید به یاد داشت که چند سال پیش حتی فکر این کار برای خوده برنامه نویسان هم غیر ممکن بود که منجر به 3 بار تعطیل کردن پروژه شد . ولی الان که 7.8 سالی از این کار میگزره باید گفت یواش یواش داریم به اتمام این برنامه میرسیم .
در اینجا نمودار کارکرد برنامه و چه تعداد CODE وارد شده هست رو میبینید
در اینجا هم نمودار کار ساختن این شبیه ساز رو با برنامهاش میبینید
رنگ نارنچی برای ++C
60%
رنگ زرد برای C
31%
و سیاه هم برای سایر برنامها
60%
رنگ زرد برای C
31%
و سیاه هم برای سایر برنامها
GNU General Public License 2.0
GNU Lesser General Public License 2.1
BSD Copyright (Berkeley Software Distribution)
New BSD License
805 files
GNU Lesser General Public License 2.1
52 files
BSD Copyright (Berkeley Software Distribution)
1 files
New BSD License
1 files
Refraction - PCSX2 Developer مصاحبه برنامه نویس PCSX2 در مورد شبیه ساز PS3
آخرین ویرایش: