ظاهرا مایکروسافت در اقدامی جدید دسته به تغییراتی بدونه سر و صدا زده و کنسولهایه کپیخوری که به
لایو وصل شده باشند رو بی خبر آپدیت میکنه
به شکلی که بک آپ ها اجرا نمیشن
دوستان منتظره خبرهایه تکمیلی باشید چون مثله اینکه قضیه جدی هست
منبع
آپدیت 1 :
آپدیت 2 :
در کل توضیحاتی در مورده آپدیت و .... و حرف اصلیش هم این بوده که به لایو وصل نشوید و کسایی هم که وصل شدند از اجرای بک آپهایه XGD3 و AP 2.5 خودداری کنند
لایو وصل شده باشند رو بی خبر آپدیت میکنه
به شکلی که بک آپ ها اجرا نمیشن
دوستان منتظره خبرهایه تکمیلی باشید چون مثله اینکه قضیه جدی هست
منبع
آپدیت 1 :
[2011-11-17 07:44AM UTC] #fw <c4eva> hello
[2011-11-17 07:52AM UTC] #fw <skynets> c4eva if ms can update dae anytime it wants does that mean it’s over for modders?
[2011-11-17 07:54AM UTC] #fw <c4eva> skynets:no
[2011-11-17 07:52AM UTC] #fw <skynets> c4eva if ms can update dae anytime it wants does that mean it’s over for modders?
[2011-11-17 07:54AM UTC] #fw <c4eva> skynets:no
آپدیت 2 :
Today, Microsoft began rolling out SystemUpdate v2.0.14692.0 to all Xbox 360′s registered in the Fall 2011 Dash Preview program. Although the dae.bin changed in the initial v2.0.14686.0 preview update, its appended challenge was not active, which accounts for why participants were still able to play AP2.5/XGD3 backups. With SU 14692, the previously dormant challenge table has now been activated, and all AP2.5/XGD3 backups containing outdated AP25 replay data will fail the system’s AP2.5 challenges and result in a failure flag. This now means that all LIVE-connected users on both the current 13604 retail dash and 14692 preview dash are faced with the same situation, and needless to say, are still advised to avoid playing any AP2.5/XGD3 backups.
در کل توضیحاتی در مورده آپدیت و .... و حرف اصلیش هم این بوده که به لایو وصل نشوید و کسایی هم که وصل شدند از اجرای بک آپهایه XGD3 و AP 2.5 خودداری کنند
آخرین ویرایش: