از THQ اقای Haugaard درباره احیا کردن تفنگداران دریایی میگوید
تفنگداران فضایی فقط یک اسم نیست ،بلکه باید ان را با چشم دید؟ بلکه درستش اینطور است اما باید باور کرد که چیز خوبی است.
پس از دیدن تریلر کوتاهی در مورد اثرMorten Haugaard از Relic’s به ما پاسخ داد.
40K:Space Marine
بازی سوم شخصی تیراندازی ای است که باید مردم بد را در ان بکشیم.
ساخته شده توسط Relic
که بسیار قشنگ است
بله
بزودی برای Pc،Xbox 360 و Ps3 در سپتامبر 2011 عرضه میشود.
تفنگداران دریایی نمی تواند همه را بسوی هنر خودش جذب کند ، مهم نیست که مردم فکر کنند ما از دیگران الهام گرفته ایم یا انان از ما الهام گرفته اند ، این بازی یک انقلاب نیست و تکرار هم نمیشود پس یک راه حل است ، بلکه یک کار گروهی طولانی مدت شبانه روزی در یک دفتر کار است ، ما با فکر در مورد کارهای قبلی خود این اثر را ساخته ایم ما بسیار خوب بر روی پلتفرمهای این بازی کار کرده ایم ، شما یک ساقه را نگاه یک ساقه متوسط را نگاه کنید ، ساقه که از روز اول متوسط نبود بلکه رشد کرده است ، همه متوسط بدنیا می ایند ، نه پس هر چیزی یک هدفی دارد حتی گردو بازی پس هدف داشتن درست است.
به طور خلاصه در مورد تفنگداران دریایی میگویم :بازی به جز اینکه درباره یک اره برقی است کاملا لذت بخش است این فقط یک احساس است... درست است .در طول نمایش دمو سرنشین تانک ما با حرکت به جلو تیراندازی میکرد و شکاف ایجاد میکرد و کمتر دل و قلوه حریف را می شکافت این است یک حمام خون ساده و ساده دران چیزهای جالبی در جنگ میبینیم.
VG247: با توجه به اینکه بسیاری از ادامه بازیهای خود دست کشیده اند ، ایا بازی شما این چنین خواهد شد ، ایا بازی شما برای نارضایتی و از بین بردن بازیکنان حرفه ای است ؟
Morten Haugaard : ما همیشه میگوییم Down Of War یک بازی RTS برای Pc است،که بر روی طاقچه نگهداری میکنند، تفنگدارن فضایی یکی از سری بازیهای Warhammer 40K است که تلاش میکند طرفداران کنسول های Ps3 و Xbox 360 را جذب خود کند.واقعا برای انان فضای بازی غنی است جهانی عمیق که اگر نبینند هیجان زده نمیشوند.
ایا شما معتقد هستید که یک بازی RTS مثل Down Of War به درد کنسول نمیخورد؟
Morten Haugaard : منظور من طرح یک کنترل متفاوت است .RTS به طور رسمی برای صفحه کلید و موس است پس بهتر بر روی pc عرضه شود.ایا شما واقعا میدانید یک RTS واقعا میتواند بروی کنسول بخوبی کار شود ، ما سعی داریم تفنگداران فضایی را با ترکیبی از مبارزات در حالت سوم شخص تیراندازی و صحنه های مبارزاتی محدود غوغا به پاکنیم . این ممکن است و ان را در بازی Darksiders دیده اید.
پس اساسا بازی با سلاحهای متنوع بسیار فوق العاده است ، به نظر میرسد هر بازی که امروزه ساخته میشود با حیله گیمران را سرگرم میکنند ، حرکات منفرد و دستورات تیمی ایا شما یک بازی تیراندازی سریع و ساده میخواهید؟
گیمرها به دنبال یک بازی ارام هستند .ایا یک بازی RPG چیزی شبیه تنفنگداران دریایی است – که ایا این چیزی است که بچه ها تیراندازی میکنند همدیگر را میدرند و با شمشیر پرتاب خون را تماشا میکنند ، این همه چیز گیم پلی ارام است .
منظور من از تفنگداران دریایی این است ما یک کنترل برای بازی طرح میکنیم اما تصمیم نداریم بازی را تجاری کنیم و ما گیم پلی قبلی خود را حفظ میکنیم . اما منظور من این است شما نگاه کنید به یک کنترلر: که فقط یک دکمه روی ان است.شما نگاه کنید به یک Atari 2600 قدیمی از 1 الی 4 دکمه روی ان است ، ولی دسته های الانی دو انالوگ و بین 6 الی 8 دکمه دارند انچه برای اینده لازم است طرح یک کنترلر برای بازی است ؟
"ما واقعا میخواهیم خودمان و تفنگداران فضایی را به معنای واقعی نشان دهیم"
اما با تفنگداران فضایی ما میخواستیم یک بازی تیراندازی بزرگ و با یک سیستم غوغا به پا کنیم ،و ما احساس کردیم که کنترل ( دسته) برای ان بهتر است که کار شود.
شما واقعا حس حرکت را با-7 پا قد یا بلندی و 2 تن زره را در بدنتان در هنگام مبارزه احساس خواهید کرد.
بنابراین حتی با هدف توطئه در بازی خواهید بود؟
بله منظور من این است ، شما کنترل کاپیتان تیتوس ازUltramarines را نگاه کنید.او یکی از بهترینهای Ultramarines است .انها در حال نوشتن کتاب درباره چگونگی مبارزه در جهان Warhammer 40K هستند.پس ما در حال تلاش برای ساخت یک داستان سینمایی برای ان هسیتم .صداگذاری قوی شخصیت اصلی یکی از کارهای مورد بررسی ما است.او همچنین در فیلم فانوس سبز بود( صداگذار منظورشونه) ما واقعا در تلاشیم و میخواهیم در هالیود فروش کنیم و جایگاهی بدست اوریم.
تفنگداران دریایی بدیعی است که یک گام بزرگ اما غیر طبیعی از relic بود، شما در مورد گذشته و عرضه بازی صحبت میکنید، این چیزی است که شما به ادامه اش امید دارید؟شما فقط فکر میکنید relic یک استدیو است که بازی RTS میسازد؟
منظور من استخدام افراد با تجربه در رقبا است برای یک بازی اکشن تیراندازی مثل بازی ما_بازیهای "Modern Warfare & God Of War"رو مثال میزنم بنابرانی برای کار خود باید از قبل طراحان و انیماتورها انتخاب کنیم، شما به وضوح میتوانید ببینید Down Of War واقعا برای ما عنوان بزرگی است ، و ما را به پیشرفت سوق میدهد.اما ما میخواهیم با Ip 40K مردم را بیشتر به سمت بازی بکشانیم و باید راه بازی خود را اکشن خود را بسوی کنسول نیز باز کنیم.
ما قطعا میخواهیم تفنگداران دریایی را ادامه دهیم ، اما ما قصد نداریم به pc RTSو طرفداران Down Of War پشت کنیم.
منظور من از بازی ، حدود 25 سال برای Warhmmer 40K بوده است.ما میخواهیم تفنگداران فضایی یک بازی بر اساس اصل باشد.
بسیاری از بازیهای دیگر از ما الهام گرفته اند، منظور من ... از نظر زیبایی وسلاحها است ، شما شمشیر زنجیر دار را نگاه کنید و شما میبینید که در برخی از بازیهای دیگر است.منظور من شمشیر زنجیری برا اولین بار است.
تریلر E32011
ما واقعا خودمان رو در تفنگدارن فضایی به معنای واقعی نشان دادیم.و ترسی هم از کج فهمی و درشت زبانی دیگران نداریم.
انان خود را پشت بوته ها و دیگران پنهان نمیکنند پس انان را به مبارزه در محضر مردم دعوت میکنیم ، فقط انان را از سر راه برمیداریم.
باید توجه داشته باشید که گیمران خونریزی کمتری میخواهند، این بازی مردانه است و به مراتب بدتر از کلمه ی تازه : گلوله است.مضر ، این کلمه ی بدی است است.ایا به نظر ما با ساخت این بازی سقوط خواهیم کرد با این سبک از بازی نمیتوانیم امتیاز بگیریم؟ ایا این خطر در این بازی وجود دارد؟
منظور من این است که- میتواند همچنین چیزی وجود داشته باشد.اما همه باید یک داستان خوب داشته باشند ، و بخش تکنفره کامل ، شخصیت و پیشرفت شخصیت باید در یک راستا باشند.ارگ یک داستان خوب وجود داشته باشد ،بازی ما یک شخصیت مرد خشن نمیخواهد ،پس همه ما یک قهرمان میخواهیم، به همین دلیل ما یک بازی درست کردیم ،درست است؟یک مرد خشن که خوب صحبت میکند داستان وقهرمان بزرگ ، ما قصد داریم همه اینها را در این داستان بیاوریم.
صحبت میکنیم از مردان و زنان نیرومن و ارتشی با بازوان عضلانی در میانه خطر حیات “Gears Of War 3” است.قطعا الهام گرفته و اقباس کرده اند چند صفحه ای از کتاب Warhammer 40K و با ان نام بزرگی در بین بازیهای ویدئویی بدست اورده اند.و این یک رقابت میشود یا در همه جاهات است؟
Gears یک عنوان بزرگ است.این یک انتخاب مطمئن است.انجام یک کار بزرگ مثل سوم شخص تیراندازی یک مبارزه است.من فکر میکنم با سیستم منحصر بفردی که ما در نظر گرفته ایم مرکه میشود بدون درز پیدا کردن مبارزات و حملات و سلاحها، همانطور که درGears است.که بیشتر از یک عنوان سوم شخص تیراندازی است و مخالفانی دارد.ما میخواهیم شما را به یک اکشن دعوت کینم و همیشه در صحنه ها و مبارزات به خوبی عمل کردیم، کار ما جذب شما و مبارزه رو در رو با دشمنان است .
آخرین ویرایش: