برگرداندن بازی COD BO

با سلام خدمت همه دوستان

با عذر خواهی از تمامی دوستانیکه پروسه برگرداند بازیهاشون کمی طول کشید و با صبر و شکیبایی این بنده رو کمک کردن. تقریبا تمام بازی ها بر گردانده شده بغیر از ۶ مورد که ۴ مورد اونها مشکل از طرف خود دارنده اکانت و ۲ مورد هم تا فردا حل میشه که استیم رسید خرید بازی رو هم خواسته بود که برای اون ۲ عزیز فردا ارسال میشه و اونها هم بازیشون بر میگرده .

از کلیه دوستانیکه در این مدت همکاری کردن واقعا سپاسگزارم . از مدیریت محترم بازی سنتر که واقعا همکاری کردن و این تاپیک را بعنوان تاپیک مهم منظور فرمودن تا دوستان بتونن به راحتی پیگیر باشن کمال تشکر رو دارم .

در آخر لازم میدونم این نکته رو بگم که این مسئله ای که برای بازی COD BO بوجود اومد همانطور که در مراحل بعد از پیگیری اولیه گفتم کاملا عمدی بوده و توسط عده ای که توان رقابت سالم با سایت Game-ir رو نداشتن شکل گرفت متاسفانه با این کار به خیلی از گیمر ها لطمه وارد کردن و در صدد بی اعتبار نمودن سایت Game-ir بودن که خوشبختانه با پیگیری های انجام شده بازی ها بر گردانده شد . امیدوارم این اشخاص با بالا بردن کیفیت کار و سرویس دهی خوب به گیمرهای عزیز ایرانی اونها رو به سمت خود جذب کنند . سایت Game-ir توسط یک گیم باز برای گیم بازها راه اندازی شده و منفعت مالی در وحله آخر قرار داره که این منفعت برای آن دسته در وحله اول بوده و برای کسب کردن منفعت بیشتر از هیچ کاری دریغ نکردن و در اینده هم نخواهد کرد ولی گیمر های عزیز مطلع باشند بازی هایی که از سایت Game-ir خریداری میکنین پک اصلی بازی موجود هست و بصورت دیجیتالی و اینترنتی خریداری نمیشه (بر عکس منفعت طلب ها ).

زمستان رفت و رو سیاهی به زغال ماند مصداق واضح شما هست (بابت این همه مشکلی که بوجود اوردین توبه کنید :) )

دوستان بلاخره بعد از کلی تلاش موفق به بر گردوندن بازی تعدادی از دوستان شدم . طبق صحبتهایی که با نماینده فروش شده تا
اخر هفته بعد کلیه پکهای خریداری شده مجددا ارسال میشه.

لطفا دوستانیکه استیم برای اونها شماره تیکت ارسال کرده تا اون شماره رو روی پک بنویسن از بخش پشتیبانی سایت اعلام کنن
به نکات زیر حتما توجه کنین .

-دوستانیکه از قبل در بخش پشتبانی سوال جدید ایجاد کردن فقط و فقط از طریق همون سوال ایجاد شده اقدام کنن . در صورتیکه قبلا در پشتیبانی سوالی ایجاد کرده باشن و در یک سوال جدید مجددا مطرح کنن جوابی داده نخواهد شد .

-دوستانیکه استیم برای اونها شماره تیکت ارسال نکرده و پیغام دیگه داده اون پیغام رو اعلام کنن (بهتره کل متن مکاتبات با استیم رو برای من ارسال کنید)

-دوستانیکه بازی رو مجددا از منابع دیگه خریداری کردن در خواست ندن چون حتما استیم اکانتشونو بلاک میکنه .

-اگر هنوز ایمیلی برای استیم ارسال نکردین اطلاع بدین تا متن ایمیلی که باید ارسال کنید در اختیار شما قرار داده بشه .

- دوستانیکه که از علی گیم سی دی کی رو خریداری کردن شماره سریال بازی + شماره فاکتور خرید علی گیم از سایت Game-ir رو اعلام کنن (این مورد رو از علی گیم بخواین شماره فاکتورش رو در سایت به شما بگه)

-کلیه مکاتبات با استیم رو ارسال کنید و خواهشا چیزی رو سانسور نکنید . بعضی از دوستان قبلا خودشون اعلام کردن که استیم جواب رد داده طبق هماهنگی های صورت گرفته با نماینده فروش برای اونها یه راه حل دیگه هست . پس لطفا حتما بگید اگر خودتون قبلا اقدام کردین

لطفا این تاپیک رو مثل تاپیک قبلی با سوالات و اظهار نظر های بیهوده و پست های نا مربوط شلوغ نکنین .

هر شخصی مشکلی داره میتونه از بخش پشتیبانی سایت با من در ارتباط باشه .

در اخر هم از ادمین فروم بازیسنتر تشکر میکنم و در خواست میکنم این بحث رو برای یه مدت بحث مهم کنن تا همه دوستانیکه بازی هاشون پاک شده بتونن ببینن.

توجه :

دوستان لطفا همکاری کنن

تعداد ۲۵ عکس از پک به همراه شماره تیکت استیم برای دوستان ارسال شده که ۸ تا از دوستان هنوز جوابی برای من ارسال نکردن و بقیه محبت کردن تایید بر گردانده شدن بازی رو دادن .

لطفا شماره تیکت ها عکس به همراه دست نویس تیکت برای اونها ارسال شده و هنوز جوابی ندادن
5528-VOBN-7519
226S-OFLZ-OG35
6252-OHSN-SSTH
8113-S9ZM-1089
3802-YIOM-8232
4916-EOGX-2829
2782-TPSG-7S84
2493-PGCV-6176

شماره تیکتهای استیمی که در بالا ذکر شده برای عزیزان ایمیل شده لطفا اسپم باکس رو چک کنن و بعد از ارسال به استیم مثل بقیه دوستان حتما تاییدیه بر گردانده شدن بازی رو برای من ارسال کنن

کلیه دوستانی که از بخش پشتیبانی در خواست داده بودن با لاگین شدن به اکانت کاربری در سایت از منوی بالا بخش پشتیبانی رو انتخاب کنن و بر روی سوالی که از قبل ایجاد کردن کلیک کنن و اخرین پیغام رو چک کنن و در همون سوال جواب بدن تا سریعتر بازی هاشون بر گردانده بشه

با تشکر
 
آخرین ویرایش:
برید به قسمت پشتیبانی. اگه قبلا در مورد مشکلات استیم در پشتیبانی سوال مطرح کردین همون رو باز کنید در غیر این صورت سوال جدید رو بزنید.گروه رو اکانت استیم بذارید.(برای سوال جدید).
اطلاعاتی که باید بفرستید:
نام کاربری استیم، ایمیلتون در استیم، کد فاکتور بازی خریداری شده (که در کنترل پنل سایت و فاکتورها موجود هستش).
بگید که بازی از اکانتتون حذف شده.
به کد فاکتور نیاز هستش تا این کار انجام بشه. کسایی که اکانت استیم خریدن از صاحب قبلی اکانت کد فاکتور رو بگیرن.
اگه قبلا به پشتیبانی استیم نامه دادید، شماره تیکت رو هم تو پشتیبانی ارسال کنید. اگه به پشتیبانی استیم پیغام ندادید به بگید تا راهنمائی کنن که کجا برید و به استیم چی بنویسید.
کسایی که به استیم پیغام دادن ولی نمیدونن شماره تیکت استیم رو کجا نوشته:
وارد پشتیبانی استیم بشید، سوال مطرح شده رو باز کنید، آخر آدرس اون صفحه شماره تیکت هستش:
http;//support.steampowered.com/view.php?ticketref=A۱۲۳-ABCD-۴۵۶A

در اینجا A۱۲۳-ABCD-۴۵۶A شماره تیکت هستش.
یا هربار که به استیم پیغام میدید یا بهتون جواب میدن، ایمیل هم بهتون میزنه که شماره تیکت رو از اونجا هم میتونید پیدا کنید، عنوان ایمیل ارسالی چیزی شبیه اینه:
RE: Login Problem - [A123-ABCD-456A] [9fsrea61]
که باز A۱۲۳-ABCD-۴۵۶A شماره تیکت شما هستش.

باز میگم اگه به استیم پیغام ندادید تو پشتیبانی اعلام کنید تا راهنمائی کنن. از خودتون نرید به استیم پیغام بدید.
اگر هم پیغام دادید شماره تیکت و جواب استیم رو ارسال کنید.
 
آخرین ویرایش:
- دوستانیکه که از علی گیم سی دی کی رو خریداری کردن شماره سریال بازی + شماره فاکتور خرید علی گیم از سایت Game-ir رو اعلام کنن (این مورد رو از علی گیم بخواین شماره فاکتورش رو در سایت به شما بگه)

انشاالله جواب میده
دوستان که از من خرید کردند با همون ایمیلی که فرم سفارش ارسال کردند با همون ایمیل به من ایمیل ارسال کنند تا من سی دی کی + فاکتور خرید رو بهشون بدم

موفق باشد
 
  • Like
Reactions: BURNOUT
عجیبه من الان چهار روزه که به steam گفتم که جعبه بازیمو پیدا کردم الان چی کار کنم یعنی همون چیزی که game-ir گفته بگم ولی هنوز جواب ندادن فکر کنم واقعا به طور عمد جواب نمیدن.
 
عجیبه من الان چهار روزه که به steam گفتم که جعبه بازیمو پیدا کردم الان چی کار کنم یعنی همون چیزی که game-ir گفته بگم ولی هنوز جواب ندادن فکر کنم واقعا به طور عمد جواب نمیدن.
استیم همین جوری هست !! خیلی دیر جواب میده ! برا من 7 روز طول کشید البته سوال ربطی به این پاک شدن Black Ops نبوده !! 100 رحمت به EA ! حداکثر 3 روزه جواب میدن !:d
 
استیم همین جوری هست !! خیلی دیر جواب میده ! برا من 7 روز طول کشید البته سوال ربطی به این پاک شدن Black Ops نبوده !! 100 رحمت به EA ! حداکثر 3 روزه جواب میدن !:d
خوب بعد 5 روز بهم جواب دادن بالاخره، چیز فضایی هم نگفتن فقط گفتن جیگرطلا واسمون proof of purchase بفرست که امیدوارم با یاری game-ir درست بشه!:|
 
آخرین ویرایش:
من 20 روزه Email استیم رو Replay کردم ولی جواب ندادن .

میشه از اول واسشون سوال مطرح کرد و ایندفعه تصویرش رو ارسال کرد ؟
دوست گرامی نمیدونم استیم چی بهت گفته و چه جوابی دادی که اگه بهمون بگی بهتر معلوم میشه چه خبره ولی با فرض ردیف بودن اوضاع میتونی یک ticket جدا باز کنی و به عنوان proof of purchase یه عکس از محل درج cd-key روی بسته ی بازی که شماره ی ticketای که باز کردی رو هم اونجا کنارش نوشتی براشون ارسال کنی و بعد اینکه مالکیت شما به استیم اثبات شد کمکت می کنن. این هم لینک خود استیم که گفته proof of purchase چه جوری باید باشه:
https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=2268-EAFZ-9762
 
هممممم
سلام.بعله همینطور که معلومه بازی یکی از دوستام برگردوندند:d
میگه که عکسشو فرستاده واسه استیم اونم ....#:-s
ماله ما که خریدمون تو سایت ثبت نشده آقا ادمین هم جواب سر بالا میده:|
واسه شما چیزی نشده هنو؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or