مقایسه گرافیکی Crysis 2 توسط DigitalFoundry

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
بالاخره این بخش از یورو گیمر هم مقایسه خودش رو انجام داد و نتایج رو اعلام کردن...

چندتا عکس برای نمونه قرار میدم بقیش رو که حاوی ویدئو نیز هست رو میتونید از لینک زیر ببنید.

این تاپیک رو زدم تا تاپیک مربوط به اخبار با بخش مقایسه کنسول ها عوضی گرفته نشه.





*****************************************



لینک صفحه : http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-crysis2-face-off
 
اولش بنظرم اومد جای تصاویر با هم فرق میکنه(یعنی تو 360 جلو تر وایساده)
اما بعد دیدم وزش باده که دختا رو اینجوری کرده چون کوهه سر جاشه!
خدایی هیچ فرقی باهم ندارن!
نکته دوم افکت اب رو صورت آلکاترازه که رو پی اس 3 نیست=)) (شوخی کردما!)
یه ذره موشن بلورش تو 360 زیاد تره همین:|
 
خدایی هیچ فرقی باهم ندارن!
به نظرت رزولوشن ـه PS3 تو چشم نیست؟ :|

البته دارم فعلا مقاله رو میخونم و ویدئو ها رو میخوام HD دانلود کنم تا نتیجه مطلوب رو بگیریم ببینم کی به کیه :دی
 
ویدئو ها رو دیدم همینوطر عکس ها رو

رزلوشن پایین ps3 باعث شده تصویرش تار تر بشه
خیلی هم تابلئه به نظرم نمیدونم دوستان چطوری میگن توی چشم نیس
 
بازی روی 360 طبق گفته DF حدود 25% رزولوشن بالاتری داره یعنی PS3 دقیقا 1/4 بازیو Render نمیکنه فکر کنم 360 اگه میخواست Crysis 2 رو با رزولوشن ps3 رندر کنه میتونست یه بازیه دیگه هم همزمان اجرا کنه.
یه چیز دیگه اینکه افکت آب تو 360 ظاهرا از tesselation استفاده کرده که یکی از قابلیتهای DX11 هست.
آب تو 360 حجم داره ولی تو PS3 فلت هست:
360
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/2/7/9/3/water_360.bmp.jpg

PS3
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/2/7/9/3/water_ps3.bmp.jpg
 
یه چیز دیگه اینکه افکت آب تو 360 ظاهرا از tesselation استفاده کرده که یکی از قابلیتهای DX11 هست.
آب تو 360 حجم داره ولی تو PS3 فلت هست:
_
بله ، تراشه ی گرافیکی ATI از همون زمان قابلیت Tessellation رو بصورت یکی از قابلیتهای خود GPU توی Xenos و حتی توی کارتای گرافیک PC هم پیاده کرده بود، اما با DX11 پیاده سازیش فرق داره ، حجم آب هم بهمین خاطره.
 
  • Like
Reactions: Politiciλn
یه چیز دیگه اینکه افکت آب تو 360 ظاهرا از tesselation استفاده کرده که یکی از قابلیتهای DX11 هست.
آب تو 360 حجم داره ولی تو PS3 فلت هست:
360
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/2/7/9/3/water_360.bmp.jpg

PS3
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/2/7/9/3/water_ps3.bmp.jpg
در این مورد یکم بیشتر توضیح میدی ؟ کجای آب نسخه PS3 صاف هست ؟ چون هرچی نگاه میکنم جز تفاوت فریم تصویر توی دوتا عکس چیز دیگه نصیبم نمیشه!
 
DF مقالشو آپدیت کرد رزولوشن 360 به صورت native روی 720p نیست و 1152x720 هست که با این تفاسیر 12.5% از PS3 بیشتره.
در این مورد یکم بیشتر توضیح میدی ؟ کجای آب نسخه PS3 صاف هست ؟ چون هرچی نگاه میکنم جز تفاوت فریم تصویر توی دوتا عکس چیز دیگه نصیبم نمیشه!
به مقاله اصلی رجوع کنید:
perhaps the water utilises 360's tessellator, for example.
اگر دقت کنید میبینید که موجهای روی آب تو 360 برجسته هستن.
 
البته طبق گفته خود DF این رزولوشن همچنان 720p حساب میشه. این موضوع رو قبلا تو مقاله هیلو: ریچ گفته بود:
There was quite a lot of discussion in the comments section about the screenshots from the beta we posted yesterday, wondering if the game is 720p or not. Our contention is that it is indeed 720p in that there are 720 progressive lines of resolution. However, as per our analysis of the original alpha footage posted from Bungie's first ViDoc, horizontal resolution is slightly cut down, giving native rendering at 1152x720.
در این مورد اعتراض دارید برید یقه DF رو بگیرید، من کاره ای نبیدم:دی
 
آخرین ویرایش:
خودت اصلا متن را میخونی ؟!

giving native rendering at 1152x720
یعنی رزولیشن native در ریچ 1152x720 هست . حالا بازم بگو native720 همونه !:دی
دارم میگم مقاله را اپدیت کرده ! یعنی واقعا کلمه native720 مشکل داره دیگه ! کنارش هم رزولیشن 720*1280 را نوشته بود که اونم کرده 1152x720 .
 
به مقاله اصلی رجوع کنید:
اگر دقت کنید میبینید که موجهای روی آب تو 360 برجسته هستن.

The reality is that Crytek has done an impressive job in matching the engine spec across both platforms, and even where its own config files suggest substantial differences (for example in the rendering of water effects, where the PS3 setting seems to dominate 360's), we don't really see any kind of substantial difference in the final game: the chances are that some very low variables in the .cfg files may simply invoke hardware-specific code- perhaps the water utilises 360's tessellator, for example.

پ.ن: معنیشو نفهمیدی بگو توضیح بدیم!
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or