مطمئنا شما نیز پس از مشاهده ی انمیشن های بی نظیر صورت در L.A.Noire تحت تاثیر قرار گرفته اید که چگونه احساسات انسانی در قالب حرکات اجزای صورت با این دقت منتقل می شود ؟
حال شرکت تحسین شده ی Bungie که در حال کار بر روی IP جدید خود با همکاری Activision است اعلام کرده انمیشن های صورت در بازی بعدی آن ها کیفیتی در حد L.A.Noire خواهد داشت .
Creative Director شرکت Bungie آقای Marcus Lehto در صحبت های اخیر خویش خبر از همکاری با شرکت معروف Image Metrics داده است که سابقه ی بسیار روشن و موفقی در ارائه ی تکنولوژی خود و همکاری با استودیوهای بزرگ هالیوودی در زمینه ی موشن کپچر دارد داده است .
وی در ادامه افزود : "تکنولوژی FACEWARE واقعا شگفت انگیز است و به ما اجازه ی خلق انیمیشن های بی نظیری برای صورت ها را میدهد علاوه بر آن آسانی و سرعت بسیار زیاد کار با آن فرآیند تولید را بسیار تسهیل کرده و مشکلات زمان بر بودن تکنولوژی های مشابه را برطرف میکند از نظر من هیچ ابزاری از نظر کیفیت و انعطاف پذیری با FACEWARE قابل قیاس نمیباشد ."
همچنین آقای Michael Starkenburg مدیرعامل شرکت Image Metrics صاحب این تکنولوژی ضمن تایید این خبر از همکاری با Bungie برای خلق یک تجربه ی عالی ابراز خشنودی کرد و قول داد FACEWARE به Bungie امکان خلق اثری بی نظیررا خواهد داد.

مثل اینکه سازندهL.A.Noir در چند وقت اخیر هی دمو میبردن از سیستم انیمیش شون پیش شرکت های بازی سازی اینو یکی توی یک فرومی بهم گفت .طرف از منابع موثق شنیده بود . مثل اینکه پیش bioware و naughtydog هم رفتن ولی 2 تا شون از این سیستم علی رغم اینکه فوق العادست خیلی خوششون نیومده وبیخیالش شدن . از قرار معلوم سیستم انیمیش L.A.Noir خیلی عالیه ولی چند تا ضعف اساسی داره مثلا نیاز به صرف هزینه زیاد برای کپچر کردن بازی از بازیگر داره یا اینه در این سیستم روی صورت دیگه نمیتونن از تکنیک هائی مثل normal mapping و..... استفاده کرد اگر دقت کرده باشین صورت کرکتر ها یL.A.Noir گرافیکشون خیلی کم کیفیت تر از خیلی بازی های دیگه مثل u2و me2 هستش و همچنین این تکنیک فقط برای صورت ادم جواب میده نمیشه برای موجودات فضائی و حیوانات استفاده کرد