مصاحبه (LBP2) با رئيس Media Molecule

T@ntaL 73

کاربر سایت
Apr 10, 2008
952
نام
امید
سلام.

lbp2-logo.jpg



Media Molecule فرهنگ ("culture") يونيك و منحصر به فردي دارد كه در ساخته هاي اين استوديو مشهود و واضح است. تصور نكنيد كه اين مهم با شانس اتفاق افتاده. و Siobhan Reddy
نگهبان و پاسدار اين فرهنگ است.
در جريان خبر رسمي ساخت 2 the LittleBigPLanet در هفته ي گذشته در لندن Reddy در نشستي در مورد اين ادامه براي اين فرانچايز محبوب و نقش او در اين شركت صحبت كرديم.


184_957_02C.jpg



Siobhan Reddy

نقش شما در زمينه ي روند روزمره (اين استوديو) چيست؟

شغل من توجه به استوديو و مراقبت از آن و فرهنگ آن است. من در كنار كار بر روي اين فرنچايز و از طرف ديگر با تيم HR و همچنين در يك the كه متشكل از سه نفراست نيز production team حضور دارم.

در Media Molecule تلاش ميكنيم كه به روشي طبيعي افراد را به كار كردن تشويق كنيم, البته در آن واحد متودهاي مختلفي در جريان است. production team نيز براي پشتيباني در آنجا حضور دارد تا حداقل مطمئن باشيم كه هرج و مرج ها پيگيري ميشود.

البته شغل من فقط اين است كه تمركز افراد را روي ساخت بازي حفط كنم.

آيا به تيم (سانده) ضرب الاجل و فرجه [براي اتمام كار] ميدهيد؟

ما تلاش ميكنيم به منظور اتمام كار , به هر تيم در تمام كردن كاري كه بايد انجام دهند كمك كنيم, بنابراين ما فرجه (وضربالاجل) هايي مثل نسخه هاي بتا و آلفا داريم. همانطور كه به آنها ميگوييم, حتي به اندازه ي يك ذره ي بسيار كوچك (" molecule"), به آنها بستگي دارد كه نقشه اي كه دارند را جمع و جور كنند تا به جايي كه ميخواهيم برسيم. و به عنوان production team ما عي ميكنيم كه موانع را از سر راه برداريم. به هر حال, عمدتا اين كار براي يادآورشدن تمركز بر روي كاربراي افراد است و اينكه هر روز بيايند و بر روي چيزي كه در آن تبحر دارند, كار كنند.

شما اشاره كرديد كه متود هاي مختلفي در آن واحد در جريان است, چگونه آنها را با هم مرتبط ميسازيد و باهم اجرا ميكنيد؟

يكي از چيزهاي ثابتي كه ما داريم Friday feature است كه افراد كارهايي كه در طول هفته انجام دادند را به نمايش درمياورند. و وقتي كه ما به پايان كار نزديك شويم اينها همه بوسيله ي ما در كنار هم قرار ميگيرد..


آيا اتفاق افتاده كه كسي يك ايده اي داشته باشد و همه را صدا كند كه ببينند چه كاري انجام داده است؟

بله. اين اتفاق در Molecule عادي است. ما فعالانه, آن را تشويق ميكنيم, زيرا قسمتي از (كارهاي) Molecule در مورد مداخله و مشاركت است. افراد اين استوديو بيشتر از يك كار انجام ميدهند; به عنوان مثال يكي از برنامه نويسان ما, به سمت تبديل شدن به يك نويسنده قدم برداشته. ما يك تيم بسيار خلاق هستيم و اين اتفاق يك اتفاق طبيعي در اين استوديو است.

چه مدت است كه در حال ساخت LittleBigPlanet 2 هستيد؟

گفتنش سخت است چون افراد پروژه را در سال گذشته تعطيل و دوباره به راه انداختند. و يك تيم كوچك نيز براي DLC داريم, پس كل تيم مدت زيادي نيست كه روي بازي كار ميكنند.


sackboy-little-big-planet.jpg


فكر ميكنم LittleBigPlanet يك family game خوب است. آيا موافقيد؟

يكي از چيزهاي مورد علاقه ي من در مورد LittleBigPlanet همين است. Mark (Mark Healy) در بچگي با Commodore 64 زندگي كرده است و براي او شنيدن اينكه مردم آن (LBP ) را با بچه هايشان بازي ميكنند بسيار دل انگيز است .

چه چيزي در مورد LittleBigPlanet 2 شما را هيجان زده ميكند؟

چيزي كه مرا در اين بازي هيجان زده ميكند, كار گروهيست. ممكن است من در cut-scene باشم,,gameplay كس ديگري در چيز ديگري باشد و با هم تيمي ميشويم و چيزي را ميسازيم.

نظر شما در مورد ويژگي هاي جديد سينمايي (new Cinematic features) چيست؟

من بايد بگويم كه بسيار در مورد cut-sceneها و Sackbotها هيجان زده ام, چون در حوزه ي من است. من يك طراح مرحله نيستم, بنابراين فكر ميكنم اين, بازي را به صورت عظيم و بزرگ براي آن دسته از افرادي كه توانايي خلق (داراي خلاقيت) دارند گسترش ميدهد.


مرسي - GOODLUCK


*مصاحبه با Mark Healy موسس Media Molecule در مورد 2 LittleBigPlanet
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر