Motion Fighter Hands-On

  • Thread starter Thread starter Astiak
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Astiak

کاربر سایت
درود

در جریان نمایشگاه GDC امسال بالاخر نام رسمی Motion Controller سونی مشخص شد . PlayStation Move نمایش کاملی در کنفرانس اختصاصی سونی داشت و دموهای زیادی از آن به نمایشی در آمد ، یکی پس از دیگری به نمایش در می آمدند ، از گلف و تیراندازی تا تنیس روی میز قابلیت های جالب Move رو به تصویر کشیدند . پس از همه این نمایش ها نوبت به Motion Fighter رسید ، بازی با خشونت بالا که با استفاده از قابلیت های حرکتی Move بازی جالبی را رقم خواهد زد .

اگر نمایشگاه و معرفی رسمی PlayStation Move رو از دست دادید ، Motion Controller سونی که برای اولین بار در E3 سال گذشته معرفی شد اینبار یک نمایش رسمی داشت و با نام PlayStation Move به همگان معرفی شد . یک کنترلر با دکمه های معمول و یک توپ رنگی در بالای آن که با استفاده از این توپ PS Eye حرکات را تشخیص می دهد . حرکات شما بدون تاخیر و بلافاصله روی تصور به نمایش در خواهد امد . همانطور که در Motion Fighter می توانید با استفاده از Move می توانید دشمنان را مشت ها و لگد ها و ضربات خود ویران کنید .

* اطلاعات بیشتر درباره PlayStation Move که توسط دوست خوبم آریا نوشته شد رو میتونید تو این تاپیک بخونید : PlayStation Move را بیشتر بشناسیم

motion-fighters-20100310070431289-000.jpg

سونی Motion Fighter را خیلی زود به عرصه نمایش گذاشت ، بازی در مرحله Pre Alpha قرار دارد و تنها 20 درصد مراحل ساخت و توسعه آن تکمیل شده است . با این حال چیزی که من دیدم و تجربه کردم من رو تحت تاثر قرار نداد . گرچه که به من اشاره میشد که باید واقعا مشت خود را بکویم و نباید تنها ماهیچه هایم رو تکان دهم ولی با این حال این چیزی نبود که من وقتی Move رو در دستانم گرفتم بتوانم آن را درک کنم .

برای اولین بار شما می توانید وقتی کنترل یک شخص با هیکل تنومند و بدن خالکوبی شده را به دست گرفتید با دشمن خود مبارزه کنید . به جز خون و چند افکت بصری ، همه چیز در بازی سیاه و سفید است . وقتی من دو کنترلر را در دست گرفتم - در این بازی نیاز به دو کنترلر اصلی است نه یک کنترلر و یک Sub Controller - دکمه دایره رو زدم تا حرکات به دستان من منتقل شود .

Motion Fighter یک تجربه کاملا یک به یک نیست . Sport Champion امروز به عنوان مجموعه ای از ورزش ها از جمله رزمی و مبارزه شناخته می شود که به طور مثال با حرکت دست راست شما ، شمشیر نیز در صفحه نمایشگر تغییر می کند ، اما اینجا در Motion Fighter وقتی می خواهید از مشت خود استفاده کنید تاخیر جزئی وجود دارد . در دمو 12 حرکت به شما نشان داده می شود که می توانید آنها را انجام دهید . حرکات از مشت ها و ضربات ابتدایی شروع می شود که خیلی ساده و واضح هستند اما اگر شما دکمه Action در جلوی کنترلر سمت راست و دکمه T مانند را در پشت کنترلر سمت راست نگه دارید ، می توانید سر دشمن خود را زیر بقلتان نگه دارید و با کنتلر سمت چپ به ان ضربه بزنید !

وقتی برای اولین بار شروع به بازی کردم ، دست هایم را رها کردم تا عکس العمل شخصیت بازی رو ببینم ، او جواب من رو نداد . همچنین وقتی سر دشمن رو در اختیار داشتم و با کنترلر سمت چپ به آن ضربه میزدم به نظر میرسید از هر سه مشت ، مشت آخر کمی با تاخیر زده می شد . در کل Motion Fighter یک تجربه کاملا یک به یک نبود و کمی گیج کننده بود .
در بخش عمده بازی بازیکن در حالت Autopilot قرار دارد و دور و اطراف دشمن خود می چرخد و او را به مبارزه دعوت می کند اما اگر می خواهید مبارزه کنید و به طرف مقابل حمله کنید باید یک یا دو دکمه را فشار دهید .

مدت زمان زیادی برای سونی وجود دارد تا روی Motion Fighter کار کند و نسبت به نمایشی که ما از ان دیدیم تغییر کند ، با Move بیشتر هماهنگ باشد تا تاخیر آن به حداقل برسید و جوابگویی آن بیشتر شود .
 
این مشکل delayکلا بلای این تکنولوژی از نتال گرفته تا move و مطمئنا در
صورت عدم رفع همه ی زحمات را به باد خواهد داد...
یه تریلر 50ثانیه ای ازش دیدم هم چین مالیم نبود البته تازه اول کارشه...
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or