آخرین اخبار شرکت اپل

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
ولی من به نظر خودم عمرا 3G کنند چون مردم شاید فاصله آیفون با آیپاد تاچ رو کم ببینند و فروش یکی بره بالا اون یکی بیاد پایین .
خيلي پشتش زشته خداييش :|
پشت iPod Touch 4 زشته !!؟ ! کوروش خیلی خیلی زیباست ....
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
شایعه:آیا آیفون 5دارای تکنولوژی3Dست؟!!!

شایعه:آیا آیفون 5دارای تکنولوژی3Dست؟!!!

200xsom9wvgmidaawrvn.jpg
به نقل از سایت redmondpieآنچیزی که خیلی واضح است این است که آیفون نسل بعد یا همون آیفون5برای 2ماه دیگه ارائه خواهد شد!
باتوجه به آنکه در روز یکشنبه عکسی بیرون درز پیدا کرده است که آیفون بعدی دارای 2دوربین در پشت است!آنهم بمنظور عکسبرداری وفیلمبردای 3D!آیا این عکس واقعی است ویا اینکه بصورت فوتوشاپ این دوربین ها اعمال شده است!
d8hsev82hneskop5y43.jpg

این عکس که درShenzhenاز توابع Guangdong چین گرفته شده وبه بیرون درز پیدا کرده است!این عکسها کاملا شبیه به نسل حاضرآیفون بوده فقط با یه تفاوت بسیار بزرگ آنهم دو دوربین درپشت!
ولی اگر دقت خود را درتصویر زیر بیشتر کنید می بینیدکه تصویر از جلوی گوشی وهمچنین جعبه بالای قرارگرفته دربالای گوشی حدس مارا برای اینکه این تصاویر جعلی بوده باشد واز طریق فوتوشاپ تغییرات اعمال شده است قوی تر می کند.
xm56znvsa3l3pvuytn6.jpg

چیزی که مهم به نظر می رسد این است که چنانچه اپل قصد ایجاد آیفونی با دو دوربین آنهم برای گرفتن تصاویر بصورت 3Dرا می داشت قبل تر ودرخبرهایی که از گوشه وکناراز سران وکارکنان اپل به دنیای مجازی درز پیدا کرده بود به آن نیز پرداخته می شد،دقیقا بمانند اینکه از چندین ماه قبل تر بیان شده که آیفون نسل بعد حتما ازپردازنده A5وصفحه نمایش بزرگتر و همچنین ضخامت کمتر و... .برخوردار خواهدشد.


منبع:redmondpie&mobilestan
 
  • Like
Reactions: .:Metallica:.

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
اپل دو تبلیغ جدید از Airplay و FaceTime منتشر کرد

اپل دو تبلیغ جدید از Airplay و FaceTime منتشر کرد
اخیرا اپل برای جلب نظر مشتری‌های خود، ۲ تبلیغ از ویژگی‌ های Airplay و FaceTime آیفون منتشر کرده است.

یک نگاهی‌ به این تبلیغ‌ها بیاندازید…

AirPlay





FaceTime







منبع:i-zone
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
اپل و اضافه کردن کارخانه دوم برای آیپد ۳ ؟

اپل و اضافه کردن کارخانه دوم برای آیپد ۳ ؟
به نقل از DigiTimes ، اپل نقشه دارد تا در کنار کارخانه Foxconn خود، کارخانه دیگری برای آیپد ۳ خود اضافه کند.

برخی‌ معتقدند که این کارخانه‌‌ Quanta Computer یا Pegatron Technology خواهد بود. البته گزارش شده که Pegatron در حال حاضر سفارشات آیفون ۵ را بر عهده گرفته است و امکان اینکه تولیدات آیپد ۳ هم بر عهد بگیرد زیاد است.

در گذشته اپل سفارشات آیپد خود را به Foxconn داده بود که در چین واقع است. اما در تاریخ ۲۰ می یک انفجاری در این کارخانه‌‌ رخ داد که ۳ کشته و ۱۵ زخمی بر جای داشت. این عمل موجب شد تا اپل به فکر کارخانه دوم باشد تا فروش محصولات خود به خطر نیافتد.

طبق گزارشی که شده، نسل بعدی آیپد در اواخر سومین یا اوایل چهارمین ربع سال معرفی‌ خواهد شد.



منبع:i-zone
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
عرضه قاب آیفون ویژه محصلان و سیگاری‌ها!

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو اگر شما هم آیفون داشته باشید احتمالا همه جا آن را به همراه خود دارید اما با این وجود برای حمل سایر لوازم کوچک مورد نیاز خود مانند خودکار چه می‌کنید؟ این قاب جدید آیفون با نام آی‌هیت علاوه بر محافظت از آیفون شما یک جای مخفی کوچک هم برای این قبیل لوازم دارد.
iHit.jpg
حالا فرقی نمی‌کند شما یک فرد کت و شلواری و در حال تحصیل باشید که به دنبال جای کوچکی برای جاسازی خودکار خود می‌گردد و یا یک فرد عادی که هیچ جایی برای پنهان کردن و جاسازی سیگار بهتر از قرار دادن آن در کنار آیفون خود نمی‌بیند و البته پنهان کردن چیزهای دیگر استوانه‌ای به خلاقیت خود شما بستگی دارد.
این قاب آیفون که می‌توان آن را برای بسیاری از افراد همچون سیگاری‌ها، محصلان کاربردی دانست ۲۰ دلار قیمت دارد که به همراه Hitter مخصوص خود ۲۵ دلار عرضه خواهد شد.
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
ارائه اولین آنتی‌ویروس برای ios

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی ابرگیزمو ،اولین نرم افزار آنتی ویروس برای پلتفرم IOS با نام VirusBarrier از طرف شرکت Intego ارائه شد.
پیش از این ما در مورد نرم افزارهای مخرب اندروید که با نفوذ به اندروید مارکت سبب آلوده شدن تلفن‌های همراه می‌شدند بارها سخن گفته بودیم و حالا به نظر می‌رسد اپل پیش دستی کرده و با یک آینده نگری با ارائه یک آنتی‌ویروس در فروشگاه نرم افزاری خود جلوی وقایع احتمالی را گرفته است.
البته با اینکه محیط IOS کاملا امن است ولی اپل اعتقاد دارد که پس از جیلبریک این امنیت به خطر می‌افتد زیرا امکان نصب برنامه و فایل‌های تائید نشده در فروشگاه اپل از طریق سیدیا وجود دارد.
virusbarrier.jpg
گفتنی است که شرکت امنیتی Intego متخصص در ارائه نرم افزارهای امنیتی برای سیستم عامل مکینتاش است و طبق ادعای شرکت سازنده نرم افزار VirusBarrier iOS قادر به اسکن دستگاه‌های iOS از بد افزارها و تروجان‌ها است.
به هر حال این برنامه قادر به اسکن سایر برنامه ها نیست و منطقه عملیاتی این برنامه اسکن انواع ایمیل ها و اسناد پیوست شده به آنان و هرگونه فایل ورودی به رایانه خواهد بود و به عبارتی از ورود فایل‌های آلوده از سایر سیستم عاملها به IOS جلوگیری خواهد کرد.
هزینه اشتراک این آنتی ویروس در سال اول ۳ دلار و برای تجدید اشتراک نیز سالیانه ۲ دلار خواهد بود.

نکته : البته به صورت رایگان میتونید از اینجا دانلود کنید :
http://forum.bazicenter.com/showpost.php?p=1501670&postcount=203
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
عرضه مدل لوکس آیفون به قیمت 35 هزار دلار!

big.jpg


شرکت Gresso که در زمینه تولید گوشی‌های لوکس و گران‌قیمت شهرت جهانی دارد، مدل جدیدی از آخرین مدل گوشی هوشمند اپل را با نام iPhone 4 Time Machine عرضه کرد.


به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) این گوشی هوشمند لوکس با نام iPhone 4 Time Machine 2: Lady Blanche! نیز شناخته می‌شود و به گفته شرکت سازنده برای خانم‌ها طراحی شده است. بدنه این گوشی با الماس و کریستال‌های شرکت سواروسکی(Swarovski ) تزئین شده و روی آن سه ساعت سوئیسی کار گذاشته شده است که گفته می‌شود این ساعت‌ها بدون بروز هرگونه مشکلی دست‌کم 10 سال کار می‌کنند.


بخش پشت این گوشی از جنس الماس و البته به صورت آیینه‌ای ساخته شده است که کاربر می‌تواند تصویر خود را در آن مشاهده کند. این الماس ضدخش و ضدضربه است و بر این اساس اگر گوشی از فاصله چند متری به زمین بیافتد مشکلی به این بخش هیچ آسیبی وارد نمی‌شود.


هر یک از گوشی‌های Lady Blanche به صورت دست‌ساز ساخته شده‌اند. اما دقت در ساخت این محصولات به قدری بالا بوده است که در شکل ظاهری آن‌ها هیچ تفاوتی احساس نمی‌شود. مدل ویژه این گوشی هوشمند مجهز به کریستال 7 هزار دلار و مدل آن همراه با الماس 35 هزار دلار قیمت‌گذاری شده است.
 

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968
ولی من به نظر خودم عمرا 3G کنند چون مردم شاید فاصله آیفون با آیپاد تاچ رو کم ببینند و فروش یکی بره بالا اون یکی بیاد پایین .

پشت iPod Touch 4 زشته !!؟ ! کوروش خیلی خیلی زیباست ....
علي تا حالا بعد از 10 روز پشتشو ديدي؟
به طرز فجيعي خش ميوفته ....
من ديدم حالم بد شد كلا :|
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
10 روش براي خرج كردن پول اپل

10 روش براي خرج كردن پول اپل

تخمين‌هاي محافظه‌كارانه اپل تا سال 2015
1004922.jpg


اشاره: با تخمين‌هاي محافظه‌كارانه (و فرض رشد صفر درصد) اپل تا سال 2015 در حدود 300 ميليارد دلار پول در اختيار خواهد داشت. پيش‌بيني مي‌شود اين ابرنواختر درخشان Cupertino سال 2011 را با 81 ميليارد دلار و سال 2012 را با 120 ميليارد پول نقد به پايان برساند (بدون در نظر گرفتن سرمايه‌هاي غيرنقدي). متخصصين بر اين عقيده‌اند كه رقم دارايي مالي اپل تا سال 2013 به 170 ميليارد دلار، سال 2014 به 230 ميليارد دلار و تا سال 2015 به 300 ميليارد دلار خواهد رسيد

با تخمين‌هاي محافظه‌كارانه (و فرض رشد صفر درصد) اپل تا سال 2015 در حدود 300 ميليارد دلار پول در اختيار خواهد داشت. پيش‌بيني مي‌شود اين ابرنواختر درخشان Cupertino سال 2011 را با 81 ميليارد دلار و سال 2012 را با 120 ميليارد پول نقد به پايان برساند (بدون در نظر گرفتن سرمايه‌هاي غيرنقدي). متخصصين بر اين عقيده‌اند كه رقم دارايي مالي اپل تا سال 2013 به 170 ميليارد دلار، سال 2014 به 230 ميليارد دلار و تا سال 2015 به 300 ميليارد دلار خواهد رسيد. اين مقدار پول حتي براي شاه ميداس (پادشاهي كه در افسانه‌ها با لمس هر چيزي آن را به طلا تبديل مي‌كرد و در نهايت همين سرنوشت را براي دخترش رقم زد) نيز باعث افتخار خواهد بود.
apple-money_s.jpg

اما واقعا يك نفر با 300000000000 دلار چه كاري مي‌تواند انجام دهد؟ شما مي‌توانيد آن را در يك حساب سپرده با سود بالا قرار داده و سالي 2 ميليارد دلار به‌دست آوريد، اما اين‌كار هيچ لذت و تفريحي نخواهد داشت. نه، اپل با ثروت كلان خود مي‌تواند كارهاي هيجان‌انگيزتري را انجام دهد. ما در اين مقاله به بررسي تعدادي از اين موارد خواهيم پرداخت كه شايد با اتفاقات و روال واقعي آينده تفاوت داشته باشند، اما ذهن همه ما را وسوسه مي‌كنند.

1 – خريد مايكروسافت و تعطيل كردن آن
تنها با پرداخت 200 ميليارد دلار (!؟) اپل مي‌تواند تمام سهام مايكروسافت را خريداري، استيو جابز را به‌عنوان CEO اين شركت منصوب و سپس فرآيند تخليه، نابودسازي و تعطيل كردن بزرگ‌ترين رقيب خود و همچنين بزرگ‌ترين شركت نرم‌افزاري جهان را آغاز كند.البته اين كار در صورتي امكان‌پذير خواهد بود كه سرمايه بازاري مايكروسافت در سطح قابل توجه و چشمگير 50 ميليارد دلاري فعلي باقي بماند.

2 – تامين غذاي همه مردم آمريكا براي يك‌سال
در سال 2009، يك خانواده متوسط آمريكايي نزديك به 3000 دلار براي خريد خواربار پرداخت مي‌كرد. در حال حاضر نزديك به 110 ميليون خانوار در ايالات متحده ساكن هستند كه با ضرب آن در عدد 3000 تقريبا به همان رقم 300 ميليارد دلار خواهيم رسيد. بله، اپل مي‌تواند تمام آذوقه تمام ساكنان آمريكا را براي مدت يك‌سال تامين كند.

3 – خريد AT&T و ارايه اتصال 3G رايگان
با داشتن 300 ميليارد دلار پول نقد، اپل مي‌تواند شركت AT&T را به‌طور كامل خريداري كرده و سپس دسترسي رايگان 3G را به تمام دارندگان دستگاه‌هاي آي‌فون و آي‌پد در ايالات متحده عرضه كند. البته درباره سطح انتقال داده‌ مجاز از نظر اپل تنها مي‌توان حدس زد، اما اين مقدار به احتمال زياد بسيار بهتر از چيزي خواهد بود كه AT&T در حال حاضر عرضه مي‌كند.متاسفانه AT&T در خارج از آمريكا حضور بسيار كم‌رنگي دارد و اپل نيز پول كافي براي ارايه همين سرويس در سراسر دنيا را در اختيار نخواهد داشت.

4 – پرداخت شهريه تمام دانشجويان كالج‌هاي آمريكا براي مدت سه سال
نزديك به 14 ميليون دانشجو در كالج‌ها يا دانشگاه‌هاي آمريكا مشغول به تحصيل هستند و متوسط شهريه هر يك از اين افراد براي يك سال معادل 7000 دلار خواهد بود. به اين ترتيب، سالانه در مجموع 98 ميليارد دلار شهريه از دانشجويان دريافت مي‌شود. بنابراين اپل به‌راحتي مي‌تواند همه اين دانشجويان را براي مدت سه سال از نگراني پرداخت شهريه‌هايشان راحت كند.در واقع اپل همچنين مي‌تواند چند ساختمان و بنياد خيريه را خريداري و سپس آذوقه و محل اسكان دانشجويان كم‌بضاعت را براي سال‌ها تامين كند.

5 – خريد يك جزيره گرمسيري و انتقال تاسيسات Cupertino به آن
با پرداخت 75 ميليون دلار، اپل مي‌تواند جزيره 265 جريبي Caye Chapel در كارائيب را خريداري كند (هر جريب نزديك به 4046 متر مربع است). اين جزيره كه از سال 2002 به يك تفرجگاه تبديل شده، از يك زمين گلف با 18 سوراخ، يك گردشگاه ساحلي زيبا و البته باند فرودگاه اختصاصي برخوردار است.تنها مشكل اين است كه محل سكونت تنها براي 36 نفر در جزيره مذكور پيش‌بيني شده، در حالي كه تاسيسات Cupertino اپل هزاران نفر پرسنل دارد. خوشبختانه 75 ميليون دلار تنها يك چهار هزارم ثروت 300 ميليارد دلاري اپل است. بنابراين اپل مي‌تواند 4000 جزيره كارائيبي را خريداري كند.

6 – خريد يك ناوگان از ناوهاي هواپيمابر و ايجاد يك كشور قدرتمند مستقل
به همين ترتيب، اپل مي‌تواند يك ناوگان از ناوهاي هواپيمابر را خريداري كند كه به‌طور غيرمنتظره‌اي ارزان هستند (نزديك به 10 ميليارد دلار). شايد تعجب كنيد اما هر يك از اين ناوها در بازار دست دوم با قيمتي نزديك به تنها 10 ميليون دلار عرضه مي‌شوند، هر چند كه اين رقم براي ناوهاي فاقد موتور است. سپس اپل مي‌تواند به آب‌هاي بين‌المللي رفته و كشور مستقل خود را رسما معرفي كند. براي آن دسته از افرادي كه تصور مي‌كنند استيو جابز شايسته عنوان بهتري نسبت به CEO است، شايد عبارت سلطان قابل قبول باشد.

البته پادشاه يك ناوگان از ناوهاي هواپيمابر بدون در اختيار داشتن هواپيما چه كاري مي‌تواند انجام دهد؟ اپل تنها با پرداخت چند ميليون دلار مي‌تواند يك بويينگ 737 را براي جابه‌جايي كاركنان به هر نقطه ديگري خريداري كند. هواپيماي شكاري F-14 Tomcat نيز تنها 38 ميليون دلار قيمت دارد. تصورش را بكنيد كه استيو جابز به تماشاي پرواز هواپيماهاي جنگي خود بنشيند. البته شما مي‌توانيد يك زيردريايي اتمي را نيز به اين مجموعه اضافه كنيد. به اين ترتيب اگر بيل گيتس هم به فكر خريد ناوگان مشابهي بيفتد، اپل مي‌تواند به‌سرعت به چنين رقابتي پايان دهد.به نظر مي‌رسد كم‌كم متوجه مي‌شويد كه 300 ميليارد دلار، چقدر پول است.

7 – پرداخت تمام بدهي‌هاي كشورهاي آفريقايي
رقم «بدهي‌هاي جهان سوم» يعني بدهي غيرقابل پرداختي كه توسط كشورهاي در حال توسعه آفريقايي در طول 50 سال گذشته به‌وجود آمده، يك سو تفاهم ناخوشايند را به همراه دارد. ما غالبا تصور مي‌كنيم كه مبلغ بدهي دولت‌هاي حاكم بر كشورهاي در حال توسعه آفريقايي معادل ميلياردها يا حتي تريليون‌ها دلار است. با اين‌حال، در واقع بدهي كل قاره آفريقا با نزديك به 1 ميليارد نفر ساكنين خود كه به 54 كشور تعلق دارند، تنها معادل 220 ميليارد دلار است.در سال 2015، اپل مي‌تواند تمام پدهي قاره آفريقا را پرداخت كرده و هنوز پول كافي براي ريشه‌كن سازي ايدز در سراسر جهان را در اختيار داشته باشد.

8 – مهاجرت به فضا يا خريد كره ماه
در حالي كه به سختي مي‌توان هزينه مهاجرت به فضا را محاسبه كرد، اما اپل بدون ترديد پول كافي براي كمك به ناسا يا آژانس فضايي اروپا و يا تجاري‌سازي سفرهاي فضايي را در اختيار دارد. شما از همين حالا مي‌توانيد عناويني مانندiSpace، iNtergalactic و البته نام مورد علاقه خيلي‌ها يعني iMoon را در ذهن خود مجسم كنيد. يك جريب از سطح ماه تقريبا 20 دلار قيمت دارد و كل سطح اين كره تنها 9,4 ميليارد جريب است. به اين ترتيب، اپل تنها با پرداخت 188 ميليارد دلار مي‌تواند كره ماه را بخرد.اما استيو جابز با اين جرم آسماني چه كاري مي‌تواند انجام دهد؟ شما دقيقا نمي‌توانيد بر آن حكومت كنيد. تغيير شكل اين كره نيز نه تنها به سال‌ها زمان، بلكه به فناوري نياز خواهد داشت كه حتي اپل نيز آن را در اختيار ندارد. شايد اپل بتواند روي كره ماه به جست‌وجوي معادن ارزشمند بپردازد. فكرش را بكنيد، نسل بعدي آي‌پد كه از صخره‌هاي ماه ساخته شده مي‌تواند بسيار جذاب باشد. اما واقعا تنها گزينه منطقي (!؟)، حكاكي و برش ماه به‌صورت يك سيب عظيم در آسمان است. تصور كنيد كه هر شب يك سيب سفيد روشن و درخشان با پهناي 2000 مايل را در آسمان ببينيد كه در آسمان آويزان شده است. چنين ايده‌اي مي‌تواند اشك شوق را به چشماناستيو جابز بياورد.

9 – خريد تمام عناوين موسيقي و عرضه موسيقي رايگان
اپل تنها با پرداخت چند ميليارد دلار و خريد تمام عناوين مهم در حوزه موسيقي، مي‌تواند مفهوم سرقت موسيقي را براي هميشه از بين برده و باعث تعطيلي RIAA شود. اين شركت با پول نقد خود مي‌تواند چهار شركت عظيم سوني، EMI، Warner و Universal را خريداري كرده و موسيقي رايگان (يا تقريبا رايگان) را در اختيار همه قرار دهد. با حذف فرآيند آشفته انتشار عناوين موسيقي، كه بدون ترديد اپل اين كار را با متمركز كردن صنعت موسيقي روي iTunes انجام مي‌دهد، هنرمندان نيز پول بيشتري به‌دست خواهند آورد.

10 – خريد سريع‌ترين سوپركامپيوتر جهان و ايجاد iWorld
وقتي ما درباره نقشه Cray براي ايجاد يك سوپركامپيوتر 300 كابينتي با 7200 سرور و 57600 پردازنده صحبت مي‌كنيم كه مي‌تواند عملكردي معادل 35 پتافلاپس را فراهم كند، بسياري از شما به اين فكر مي‌افتيد كه از چنين كامپيوتري مي‌توان براي ايجاد واقعي‌ترين دنياي مجازي كه تاكنون وجود داشته است، استفاده كرد. اپل با خريد چنين سوپركامپيوتري مي‌تواند iWorld را ايجاد كند، يك دنياي موازي بي‌نقص در كنار جهاني كه در آن زندگي مي‌كنيم. شما مي‌توانيد فيلم ماتريكس را در ذهن خود مجسم كنيد، اما به‌جاي سلاح‌ها بايد آي‌پد بگذاريد.

به‌طور غيرمنتظره‌اي، عملكرد سوپركامپيوترها بسيار ارزان‌تر از چيزي است كه تصور مي‌كنيد. در واقع قدرتمندترين كامپيوتر جهان يعني Tianhe-1A تنها 88 ميليون دلار براي ساخت هزينه داشته و سالانه 20 ميليون دلار براي ادامه كار هزينه در بر داشته است. ترديدي نيست كه هيولاي مورد نظر ما يعني Cray XK6 قيمت بسيار بالايي خواهد داشت و توسعه يك بازي با قابليت تصاحب جايگاه World of Warcraft نيز چندان آسان نخواهد بود، اما 300 ميليارد دلار پول واقعا مي‌تواند تمام نيازهاي چنين پروژه‌اي را برآورده سازد.

منبع: Extremetech
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
در حالی که به ماه سپتامبر و زمان احتمالی اعلام شده برای عرضه گوشی هوشمند iPhone 5 نزدیک می‌شویم، برخی منابع آگاه اعلام کرده‌اند که به دلیل افزایش دما در پردازنده دوهسته‌ای A5 اپل و در نتیجه افزایش دمای گوشی، احتمال می‌رود شرکت اپل iPhone 5 را با تاخیر بیشتری وارد بازار کند.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) احتمال تحقق این خبر زیاد است. زیرا شایعات قبلی بر آن بود که مدل جدید گوشی‌های هوشمند آیفون از مدل کنونی باریک تر است و قرار شده که در آن از پردازنده دوهسته‌ای A5 اپل استفاده شود. این مسئله به آن معنی خواهد بود که سیستم خنک کننده پردازنده مدل جدید آیفون کوچک‌تر شده و به تناسب آن مشکلات اپل برای تکمیل آن بیشتر شده است.

گوشی هوشمند iPhone 5 که برخی سایت‌های خبری از آن با عنوان 4S نیز یاد می‌کنند نسبت به مدل کنونی یک هسته پردازشگر بیشتر را در پردازنده مرکزی خود جا داده است که این مسئله موجب تولید دمای بیشتر در گوشی می‌شود. به گفته منابع آگاه، شرکت اپل همچنین برای حل این مشکل درگیر است و هنوز نتوانسته است سیستم خنک کننده مناسب برای پردازنده این گوشی به کار برد.

در خبرهای مشابه آماده است که شرکت اپل هم‌اکنون آزمایش‌های لازم روی مدل آتی پردازنده موبایلی خود موسوم به A6 را آغاز کرده است که این آزمایش‌ها به صورت مشترک با شرکت تایوانی TSMC روی این محصول انجام می‌شود. قرار است که این شرکت تایوانی برای تامین قطعات مرکزی گوشی هوشمند آیفون جایگزین سامسونگ شود.
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
عکس‌های لو رفته از iPhone 4GS ؟

سایت Apple.pro عکس هایی منتشر کرده و ادعا می‌کند که این عکس‌ها متعلق به نسخهٔ آزمایشی‌ iPhone 4GS میباشند.

گفته شده که این دستگاه از حافظه‌ی 32 گیگابایتی و دوربین 5 مگاپیکسلی برخوردار است و فرمور آن نیز iOS 4.0 می‌باشد.

با توجه به سریال نامبر و نسخهٔ فرمور آن، بنظر می‌رسد که این دستگاه بجای اینکه پروتوتایپ نسل بعدی آیفون باشد، نمونهٔ آزمایشی‌ قبلی‌ iPhone 4 باشد.


vqgvnf8etf5veymiiun.jpg

rv4thbhtn6xwwlipc9my.jpg


منبع:i-zone
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
امسال با عرضه سری جدید آیفون، اپل در انتظار یک آمار ایده‌آل برای فروش است و با توجه به استقبال مردم به خصوص در قاره‌های امریکا و اروپا، این توانایی در اپل وجود دارد که دوباره یک رکورد جدید برای فروش محصولات خود در یک مدت زمان مشخص را به جای بگذارد و بر تعداد کاربران پلتفرم iOS بیافزاید. اپل به افزوده شدن کاربران پلتفرم اختصاصی خود بسیار امیدوار است زیرا مردم به محصولات این شرکت توجه خاصی دارند.

skitche-2011-apple.JPG


طبق گزارش منتشر شده در اپل اینسایدر، میزان فروش آیفون در ۱۲ ماه آینده حدود ۱۰۰ میلیون دستگاه خواهد بود و در انتهای سال ۲۰۱۲، تعداد کل کاربران پلت فرم ios با شمارش دستگاه‌ها به ۴۱۵ میلیون کاربر می‌رسد که یک عدد بسیار قانع کننده برای اپل است چرا که بسیاری از شرکت‌ها در آرزوی داشتن چنین تعداد کاربری هستند و این چیزی نیست که اپل آن‌را به راحتی بدست آورده باشد.

در ادامه همین گزارش مشخص شده است که در سه ماه اول سال ۲۰۱۱، بالا‌ترین میزان سود‌ فروش تلفن‌های همراه مربوط به اپل با آیفون بوده است و در میان اپراتورهایی نظیر AT&T و ورایزون، بیشترین استقبال از آیفون شده است. اپل هم‌اکنون ۲۰۰ میلیون کاربر ios دارد که شامل دستگاه‌هایی مثل آیپد، آیپاد و آیفون می‌شود و تا ۱۸ ماه آینده قصد دارد ۲۱۵ میلیون کاربر ios را به این جمع اضافه کند.
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
پروسسورa6درنسل بعدی آیفون!"قطع روابط اپل با سامسونگ"

پروسسورA6درنسل بعدی آیفون!"قطع روابط اپل با سامسونگ"

بنا بر جدیدترین گزارش های رسیده از سایت مطبوع redmondpieبا توجه به تاخیر معرفی نسل پنجم آیفون پیش بینی میشود که این آیدیوایس اپل مجهز به پروسسور A6گردد .وبه احتمال خیلی زیاد سامسونگ دیگر تولید کننده پروسسورهای اپل نخواهد بود!این احتمالات زمانی قوت میگیرد که خبرهایی دراین اواخر از شکایتهای اپل علیه سامسونگ وبلعکس که پیشتر درخبرها آمده بود احتمال این مهم را محتملتر می کند.
ازاین رو اپل بخاطرآنکه احتمال میدهد روابط کاریش باسامسونگ دیگر به اتمام برسد شدیدا درپی ارتباط با شرکتهایی است که توانایی تولید این پروسسورها را داشته باشد که ازبین این شرکت ها نام شرکتی بنام TSMC به چشم میخورد!
rt4s2o4wmb1ue9f4aby.jpg
همانطور که مطلع هستید نسل قبلی این پروسسورها یعنی همان A5که درآیپد2بکاررفته بود درکمپی بنام Cupertino توسط شرکت اپل طراحی وتوسط شرکت سامسونگ به تولید انبوه رسیده بود!وباتوجه به آنکه پروسسورهای قبلی A4وA5درنسل های قبلی آیدیوایسهای اپل استفاده شده بود وتوانایی های چشمگیری ازآن به کابران ارائه شده بود ،پیش بیی می شود که با استفاده از این پروسسورهای جدید بازهم اپل گوی سبقت را از دیگررقبای خود دراین عرصه بروباید.


منبع:redmondpie&mobilestan
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر