بهترین های دنیای Anime به انتخاب اعضای بازی سنتر (آخرین آپدیت ها با پست 141)

نظر سنجی پایان فصل بهار


  • مجموع رای دهنده‌ها
    12
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

slipkboy

Apollo 13
Loyal Member
Mar 3, 2009
3,916
نام
محمد. تـ
سلام دوستان.

توجه کردید که تو این تاپیک فقط میاید نمره هاتون به انیمه هایی که دیدید رو میزارید و توی تاپیک انیمه و انیمیشن بحث باید بکنید؟

ممنون میشم که فقط نمره تو این تاپیک بزارید چون من الان متوجه شدم بحث تاپیک کمی داره منحرف میشه اومدم یک تذکر کوچولو بدم همین.
ممنون.
 

Trunks

کاربر سایت
Jan 2, 2008
7,173
نام
Shahab
سلام دوستان.

توجه کردید که تو این تاپیک فقط میاید نمره هاتون به انیمه هایی که دیدید رو میزارید و توی تاپیک انیمه و انیمیشن بحث باید بکنید؟

ممنون میشم که فقط نمره تو این تاپیک بزارید چون من الان متوجه شدم بحث تاپیک کمی داره منحرف میشه اومدم یک تذکر کوچولو بدم همین.
ممنون.
صادق نگفتن که بحث نکنید در رابطه با انیمه ها توی پست اول. تا یه حد کمی اگه بحث شه به نظرم ایرادی نداره.
این کدوم سری بود ؟ :-/
خودت گفتی دیگه تیمرز :D! اسم اونم Beelzemon بود :D!
 

Trunks

کاربر سایت
Jan 2, 2008
7,173
نام
Shahab
جان خودم می دونستم تا این پست رو ببینی نقل قولش می کنی و یه همچین جوابی می دی برای همینم گفتم چندان بی ربط نیست:biggrin1:
اگه اشتباه نکنم هوسودا 3-2 تا فیلم و یه تک قسمت از سری رو ساخته (درست می گم؟؟!) ؛ برا همین خوب نمی خوردند به هم دیگه...
به نظر من کلا سامر وارز خیلی متفاوت ِ... اون تمِ دنیای مجازی و نجات و ... رو که تو دیجیمون بود داره اما خیلی حرفاش متفاوت ِ (کل سری های دیجیمون رو ندیدما) ؛ حالا غلط می گم بگو غلط می گی... :biggrin1:
آره منم همینو میگم... حالا باید سامرز وارز رو ببینم. Our War Game یه جور جنگ اینترنی، با یکم سیاست ( ارسال موشک اتمی از آمریکا ) و اینا بودش. البته بستگی داره چجوری بهش نگاه کنی. ولی یه سری صحنه از سامرز وارز دیدم، صحنش دقیقا همونی بود که OWG دیدیم حالا موضوعش فرق داره دیگه نمیدونم :D!

یه سری عکس گرفتم:





من حالا نمیدونم سامر وارز چقدر خوبه... ولی اگه قضیه تقلید رو بخوایم فقط نگاه کنیم یه تنه بدترین تقلید توی تاریخ رو کرده :D! محیط ها و حتی خط ِ دیتاهای محیطم یکیه! ببینم چیه انشالاه که خوب باشه...
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,256
نام
امیر حسین
فکر کنم منظور علی رضا سری چهارم باشه ها :d آخه اون یکی به کل اینجوری بود :d ولی توی سری سوم اینطور که گفتی مرحله ی آخرش اینجوریه :d
 

Police _ 110

ハリール
مدیر انجمن
Sep 29, 2005
7,010
نام
خلیل
مدتی بود بخاطر 2011-E3، تاپیک Up نشده...امروز سعی میکنم دو سری آپدیت کنم و تا فردا شب نظرسنجی که برنامه ریزی کرده بودم رو روی تاپیک قرار میدم...و بعد پایان نظر سنجی، تاپیک تغییراتی پیدا میکنه.

++++++++++++++++++++

انیمه به اتمام رسیده Complete Anime

Fullmetal Alchemist Brotherhood
78bf8eb889b575754a0393f2aee92253.jpg

انیمه ی Fullmetal Alchemist Brotherhood محصول مشترک استدیوهای Bones, Aniplex, Square Enix, FUNimation Entertainment در بین سال های 2009 تا 2010 با 64 قسمت، توانسته تا به امروز به یکی از موفق ترین کارهای Shounen، تبدیل شود.

داستان انیمه، دنیایی بر پایه ی کیمیاگری را نشان میدهد. اساس کار کیمیاگران در تبادل برابر است، به این معنی که نمی توان از "هیچ"، چیزی را بوجود آورد و برای تبدیل، نیاز به چیز دیگری در همان ارزش یکسان، نیاز است.

ماجرای انیمه، با روایت داستان پسر جوان ای (Edward Elric) به همراه برادرش (Alphonse Elric)که به (نام) کیمیاگر تمام فلزی (Fullmetal Alchemist) معروف هستند، آغاز می شود.
Elric و برادرش، در گذشته خطایی بزرگ و نابخشودنی انجام دادند که برای جبران آن، وارد نظام شده و به عنوان کیمیاگر ایالتی، به دنبال چیزی هستند. ولی در ادامه، داستان از یک موضوع ساده وارد پیچیدگی و شخصیت های زیادی می شود.

سطح کیفیت درام انیمه بسیار عالی هستش و با شخصیت پردازی قوی و نوع روایت خوب، درگیری زیادی برای دنبال کردن انیمه بوجود می آورد.

دوبله ی انیمه بسیار خوب کار شده و از دوبلورهای خوش نامی همچون Rie Kugimiya و Romi Paku برای دوبله دو شخصیت اصلی انیمه استفاده کردند.

نکته: انیمه Fullmetal Alchemist Brotherhood بر اساس مانگایی به همین نام (Fullmetal Alchemist) ساخته شده، ولی پیش از ساخت این انیمه، انیمه ی دیگری تحت عنوان Fullmetal Alchemist با 51 قسمت در سال 2003 تولید شده، با این تفاوت که داستان مستقل ای از مانگا را با همان شخصیت های اصلی دنبال میکند.
P.S
برای تماشای Fullmetal Alchemist Brotherhood نیازی به دیدن شماره اول نیست.

نظر:
انیمه با گرافیک قابل قبول و اشکن قشنگ خاص خودش، یکی از بهترین کارهای Shounen ای هست که دیدم و علاقه ی بسیار خاصی به اون دارم.
 

Police _ 110

ハリール
مدیر انجمن
Sep 29, 2005
7,010
نام
خلیل
Tokyo Girls

Mai Nakahara
8067.jpg

خانم Mai Nakahara (به ژاپنی: 中原 麻衣) در February 23 سال 1981 در شهر کیتاکیوشو (به ژاپنی: 北九州市 به انگلیسی: Kitakyūshū) واقع در استان فوکوئوکا (به ژاپنی: 福岡県 به انگلیسی: Fukuoka) ژاپن، به دنیا آمد.
زندگی حرفه ای خانم Mai بطور جدی از سال های 2002 با دوبله ی انیمه آغاز شد و به سرعت توانست به یک Seiyū (به ژاپنی: 声優 به فارسی: گوینده) حرفه ای تبدیل شود.
Mai با صدای بسیار زیبا و احساسی خود در انیمه های بسیار موفق ای صحبت کرده که می توان بخشی از آن را در لیست زیر مشاهده کرد.

Code:
Angel Beats   As: Otonashi, Hatsune
Aria the Natural   As: Tsukiyo
Clannad   As: Furukawa, Nagisa
Clannad: After Story   As: Furukawa, Nagisa
Durarara!!   As: Niekawa, Haruna
Fairy Tail   As: Loxar, Juvia
Gankutsuou   As: Peppo
Higurashi no Naku Koro ni   As: Ryuuguu, Rena
Kannagi   As: Ookouchi, Shino
Katanagatari   As: Yasuri, Nanami
Midori no Hibi   As: Kasugano, Midori
Utawarerumono   As: Yuzuha
Vampire Knight   As: Kurenai, Maria
[B][URL="http://myanimelist.net/people/31/Mai_Nakahara"]More[/URL][/B]

فعالیت های Seiyū خانم Mai Nakahara فقط به دوبله انیمه یا چند بازی و همچنین اجرای نمایشنامه های رادیویی محدود نشده و در زمینه ی خوانندگی، یک Singer (به فارسی: خواننده) خوب نیز بحساب می آید که چند کار مشترک با خانم Ai Shimizu که او هم یک Seiyū موفق است، در زمینه ی دوبله ی انیمه و Music، همکاری داشته اند. last.fm

Mai اکنون با 30 سال سن در شرکت گویندگی I'm Enterprise مشغول بکار است.

نظر: Mai Nakahara واقعاً صدایی جادویی داره، کار اون رو توی Clannad و Clannad: After Story بجای ناگیسا فٌروکاوا خیلی خیلی دوست دارم. بعدش صداش جای میدوری تو انیمه ی Midori no Hibi هم عالی بود
 
آخرین ویرایش:

Police _ 110

ハリール
مدیر انجمن
Sep 29, 2005
7,010
نام
خلیل
نظر سنجی به تاپیک اضافه شد.

یک سری توضیحات اولیه در مورد نحوی نظر سنجی بدم. نظرسنجی اصلا حالت مقایسه ای نداره و شما میتونید به تمام Anime هایی که در نظرسنجی شرکت کردند، که در TOP لیست ـتون هستند، رای بدید.

برای شروع از لیست "انیمه های به اتمام رسیده" برای نظر سنجی استفاده میشه و به صورت دوره ای 5 روزه، انیمه ها وارد نظر سنجی میشند و Vote ها به پست اول اضافه میشه و لیست کاربران رای دهنده پیش من ذخیره میشه تا برای دوره ی بعدی.

P.S
برای ورود انیمه ای به لیست نظرسنجی، ابتدا باید Vote ای به اون داده بشه تا بعداً بشه وارد نظر سنجی کردش.
P.SS
بعد از اتمام دوره ی اول، پست های اول یک سری تغییراتی میکنند
 

CapitanArsalan

کاربر سایت
Mar 12, 2008
897
نام
ارسلان
اینجا چرا همه تم دیجیمون گرفتن؟؟؟؟!!!!!!
خبریه؟؟؟؟؟!!!!
 

致命的

کاربر سایت
Apr 11, 2009
765
نام
امير اشكان
برای ورود انیمه ای به لیست نظرسنجی، ابتدا باید Vote ای به اون داده بشه تا بعداً بشه وارد نظر سنجی کردش.

به پست 15 امتیاز کنشین رو اضافه کردم که وارد نظر سنجی بشه :D
.
بیخود نیست این Makoto Shinkai رو "میازاکی ثانی" می شناسن... واقعا با شعور ِ... 5Centimeter per Second رو که همه آشنایید باهاش... Beyond the Clouds the Promised Place هم کار جالبی بود که احتمالا تا هفته ی دیگه یه معرفی براش بذارم... الان هم بی صبرانه منتظر اومدن لینک های Children who Chase Lost Voices from Deep Below هستم چون خیلی بهش امیدوارم
 

Police _ 110

ハリール
مدیر انجمن
Sep 29, 2005
7,010
نام
خلیل
Beelzebub
dc62wplqfhe49efkdufz.jpg

قبلاً تا قسمت 18 بهش 6 داده بودم...تو چند قسمت آخر تا این قسمت آخری (21) وضعیت کیفی داستان انیمه بهتر شد و ارزش آپدیت امتیاز رو داره...7
 

Police _ 110

ハリール
مدیر انجمن
Sep 29, 2005
7,010
نام
خلیل
امشب ساعت 9، نظرسنجی خودکار بسته میشه و قسمت دوم سری اول قرار میگیره.
انتظار بیشتری میرفت که دوستان شرکت کنند
 

Police _ 110

ハリール
مدیر انجمن
Sep 29, 2005
7,010
نام
خلیل
قسمت دوم از نظرسنجی سری اول به مدت 5 روز به تاپیک اضافه شد.
 
آخرین ویرایش:

FrankinG

... Cortana
کاربر فعال
Jun 5, 2008
3,489
نام
Ali
خب بین این لیست 100% هر 3 دیجیمون جایگاه اول رو برای من تو هر لیستی که باشن دارن ... بخصوص Digimon : Adventure که بهترین انیمه عمرمه .

Pandora Hearts که اصلاً نیاز به معرفی نداره .

و فول متال الکمیست انقدر آوازش و زیباییش بلند بود که نخواستم بلکه مجبورم کرد ببینمش .
 

Ooops

کاربر سایت
Apr 16, 2010
1,801
نام
محمد علی
تو این لیست من فقط Darker Than Black رو دیده بودم و بهش رای ندادم. بقیه اشونو ندیدم. لیست قبلی انیمه هایی که ندیده بودم خیلی کمتر بودن.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر