بهترین های دنیای Anime به انتخاب اعضای بازی سنتر (آخرین آپدیت ها با پست 141)

نظر سنجی پایان فصل بهار


  • مجموع رای دهنده‌ها
    12
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Sha7ab

کاربر سایت
Dec 2, 2006
992
نام
شهاب
نام انیمه: Rainbow: Nisha Rokubō no Shichinin
تعداد اپیزودها: 26
وضعیت پخش: تمام شده
Rainbow_volume_1_cover.jpg

در دهه ی 1950 که ژاپن هنوز به خاطرات تاثیرات حملات اتمی با مشکلات زیادی روبه رو هست، شاهد ماجرای شش تا جوان ساده میشیم که به خاطر جرم های کوچیک به مدرسه ی اصلاحات آورده میشن. اینجا با یک شخص دیگه آشنا میشن که زندگیشونو تحت تاثیر قرار میده. توی این مدرسه با مشکلات زیادی روبرو میشن. مثلا رییس این مکان یه آدم متجاوزه و یکی از نگهبان ها به شدن با این هفت نفر لجه و اونها رو آزار میده. با این حال این هفت نفر به هم قول میدن که تا 2 سال دیگه همگی آزاد بشن و زیر یک درخت همدیگه رو ببینن.
بخشی از داستان انیمه به زمان مدرسه ی اصلاحات اختصاص داره و بیشترش به زندگی این افراد خارج از اون میپردازه. شاهد یک رابطه ی دوستانه ی بسیار عمیق بین این افراد هستیم که خیلی وقت ها آدم رو تحت تاثیر قرار میده. با دیدن این انیمه هر انسانی معنی واقعی دوستی و انسانیت رو میفهمه. مطمئن باشین این انیمه لااقل از این لحاظ عالی کار کرده. دوبله خوب بوده. موسیقی متن انیمه شاهکاره. چند روزه فقط دارم از اول تا آخر رو گوش میدم. گرافیک انیمه هم بد نیست و اکثرا تم خاکستری داره.
در کل یکی از بهترین و تاثیرگذار ترین انیمه هاییه که دیدم.
 
  • Like
Reactions: Ooops

Police _ 110

ハリール
مدیر انجمن
Sep 29, 2005
7,009
نام
خلیل
Tokyo Girls

Nana Mizuki
7974.jpg

خانم Nana Mizuki (نام خانوادگی Kondou) در شهر نی‌ایهاما (به ژاپنی: 新居浜市, به انگلیسی: Niihama) استان اهیمه (به ژاپنی: 愛媛県, به انگلیسی: Ehime) ژاپن، در سال 1980 به دنیا آمد.

Nana چــان (: از کودکی استعداد عجیبی در صدا و خوانندگی داشت و به سبک محبوب موسیقی ژاپنی "enka" علاقه ی خود را نشان داد.
Nana در 13 سالگی کاست ای (Tsugazakura) را به نام خودش بیرون داد، ولی زندگی حرفه ای خود را از 18 سالگی در زمینه ی دوبلاژ، در سال 1998 با دوبله ی انیمه ی Flint the Time Detective در نقش Yamato Sora شروع، و خوانندگی را بعد از پخش تک آهنگ "Omoi" در 20 سالگی آغاز و شروع به بالارفتن از پله های موفقیت کرد.

با پخش تک آهنگ "Innocent Starter" و "Eternal Blaze" در سال 2004 و 2005 توانست نام خود را در میان Top 10 single های ژاپنی و لیست هفتگی آمار "Oricon"، جای دهد.

از جمله افتخارات Mizuki را می توان گرفتن جایزه ی "Best Musical Performance" در اولین مراسم "Seiyū Awards" در منطقه ی آکیهابارا (به ژاپنی: 秋葉原 به انگلیسی: Akihabata) توکیو نام بُرد و یا از آلبوم و تک آهنگ های پرفروش و محبوب آن همچون تک آهنگ Phantom Minds و یا آلبوم Ultimate Diamond با بیش از 74هزار فروش کپی، یاد کرد.


Nana Mizuki با صدای زیبای خاص خود بیشتر در نقش شخصیت های خجالتی و ضعیف ای همچون کارکتر Fate Testarossa در سریال (انیمه) کوتاه Mahou Shoujo Lyrical Nanoha، شخصیت Nyamo Naamo در انیمه Love Hina Spring Special و یا شصخیت پرطرفدار Hinata Hyuuga در انیمه ی محبوب بلند Naruto و Naruto Shippuuden، همچنین دو شخصیت Wrath و Lan Fan در دو سری انیمه ی مطرح Fullmetal Alchemist و Fullmetal Alchemist Brotherhood اشاره کرد.

Code:
[LEFT]Basilisk   As: Oboro Iga 
Claymore   As: Riful
Fullmetal Alchemist   As: Sora Yamato 
Fullmetal Alchemist: Brotherhood   As: Lan Fan
Minami-ke   As: Touma Minami 
Naruto   As: Hinata Hyuuga
Paranoia Agent   As: Taeko Hirukawa
Supernatural The Animation   As: Meg Masters 
Toriko   As: Tina
[B][URL="http://myanimelist.net/people/81/Nana_Mizuki"]More[/URL][/B][/LEFT]
فعالیت های انیمه ای Mizuki فقط در دوبله ی انیمه متوقف نشده و در زمینه ی آهنگ های Opening Theme و Ending Theme انیمه ها نیز فعالیت داشته، مثلاً دو آهنگ پایانی Hime Murasaki، Wild Eyes انیمه ی Basilisk و ده ها Theme Song دیگر را برای انیمه های مختلف کار کرده است. زمینه ی فعالیت های او فقط در همین جا محدود نشده و در ده ها Game صدای آن نیز به گوش میرسد که می توان به Metal Gear Solid Peace Walker در کنسول دستی PSP و یا Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 2 در کنسول X360/PS3 اشاره کرد.

Nana Mizuki اکنون با 31 سال سن آثار موفقی در زمینه ی دوبله ی انیمه و Game دارد. همچنین اوج شکوفای خوانندگی خوبی را در بین سال های اخیر 2009 و 2010 داشته است که نام آن در میان محبوب ترین های زنان ژاپنی قرار گرفته است.

نظر خودم: Nana Mizuki یکی از اون Tokyo Girls موفق های ژاپنی هستش که در TOP لیست ام جای مخصوص داره. یک Babyface خوب با 153 سانت قد، که از هر انگشت ـش هُنر میریزه (;
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: m.a.t

Police _ 110

ハリール
مدیر انجمن
Sep 29, 2005
7,009
نام
خلیل
انیمه به اتمام رسیده Complete Anime

Clannad

6vqx_24647.jpg

انیمه ی کوتاه 24 قسمت ی Clannad، داستان زندگی کسل کننده ای از پسری به نام Tomoya Okazaki را نشان می دهد که همراه با دوست خود "Sunohara" در مدرسه ای درس میخواند.

dge5_284347.jpg

Tomoya Okazaki​

Tomoya همیشه عادت داره دیر به مدرسه بره، یک روز در مسیر مدرسه دختری رو در راه میبینه که داره با خودش و یا کسی که اونجا نیست صحبت میکنه.

633z_300961.jpg

Nagisa Furukawa​

اسم این دختر Nagisa Furukawa هستش که در ادامه ی داستان، Tomoya از سر بیکاری با Nagisa در حیاط مدرسه صحبت میکنه. Tomoya متوجه میشه که Nagisa به دلیل مریضی سختی که داشته یک سال درجا زده و دوباره داره سر همون کلاس سال قبلش درس میخونه.
Nagisa به شدت خجالتی هستش و در برقراری ارتباط با دیگران برخلاف میل باطنی خودش که علاقه به پیدا کردن دوست داره، هیچگاه موفق نبوده.
"تومويا" با دیدن "ناگیسا" و شخصیت اون، تصمیم میگیره وقت بیشتری رو با اون بگذرونه و این آشنایی سرآغاز داستان ها و ورود شخصیت هایی دیگه ای در ادامه ی داستان میشود.

انیمه ی Clannad داستان بسیار لطف و عاشفانه ای را در سبک "زندگی روز مره" دنبال می کنه. شخصیت سازی و شخصیت پردازی انیمه بسیار قوی و بعضاً فانتزی هست که باعث برقراری ارتباط قوی میان ببینده و انیمه می شود و درگیری زیادی در ادامه بوجود می آورد.

یکی از مکمل های قوی در این انیمه، موسیقی بسیار عالی آن است، به نحوی که بهترین اهرُم فشار برروی احساست ببینده میباشد و می تواند به خوبی "انیمه بین" را به عمق شخصیت ها فُرو ببرد.
در کنار موسیقی بی نقص کار، شاهد یک شاهکار در زمینه ی دوبله ی انیمه هم هستیم که در این کار از خوش صداترین و ماهرترین دوبلورهای ژاپنی که همگی کارنامه های درخشان و موفقی دارند، در دوبله ی این انیمه همکاری داشته اند.
افرادی همچون Mai Nakahara، Ryou Hirohashi، Akiko Yajima، Ryotaro Okiayu، Kikuko Inoue

Clannad در سال 2007 توسط همکاری سه شرکت Kyoto Animation, Pony Canyon, Sentai Filmworks تولید و پخش شد، که با گرافیک و داستان خوب اش، به خوبی توانست در میان انیمه بین ها، جای خود را پیدا کند و در بالاترین درجات Rank تک رقمی قرار بگیرید.

Clannad After Story
nluy_83807.jpg

Clannad After Story با 25 قسمت، در واقع ادامه ی Clannad می باشد و After Story را میتوان به عنوان فصل دوم انیمه بحساب آورد.
برای جلوگیری از اسپول، ابتدای داستان After Story رو توضیح نمیدونم و نظرات خودم رو در این قسمت، بجاش قرار میدم.

Clannad سری اول، Theme فانتزی تر بیشتری داره و سعی بیشتر اون برای شخصیت پردازی هستش تا پیش بردن داستان اصلی انیمه. شاید این کار باعث بشه ببینده در بعضی از قسمت ها از انیمه دلسرد بشه، ولی در ادامه ی داستان، Clannad بیشتر جون میگیره و رها کردن انیمه رو غیر ممکن میکنه.

Clannad از نظر احساسی منو واقعاً متحول کرد و حرف های زیادی برای گفتن داشت

اما سری دوم "Clannad After Story" چون شخصیت سازی اصلی داستان توی Clannad صورت گرفته، داستان بسیار منسجمتر و یکپارچه تری داره. همین موضوع باعث میشه کیفیت انیمه، بی غلوکردن، ده ها برابر سری اول اون باشه. طوری که من روح ام سر After Story در آمد :q

سطح معنا و مفهومی (فرهنگ، اداب، اعتقادات) هر دو سری بسیار عالی کار شده و به خوبی میشه ریشه های روان شناسی رو توی اون دید.
در نهایت باید بگم که Clannad و الخصوص Clannad After Story بهترین انیمه ای هست که دیدم و هر دو در مقام اول (اون بالا مالاها (: ) TOP لیست ام جای دارند و به جرات بگم که هیچ انیمه ای نمیتونه جای این دو رو بگیره.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: 致命的

Ooops

کاربر سایت
Apr 16, 2010
1,801
نام
محمد علی
من امتیازم به Nichijou رو اپدیت میکنم. به جای 7 بهش 8 میدم.
وقت گیر بیارم میام چند تا انیمه معرفی میکنم اینجا.

پ.ن: معرفی کلاناد ها خیلی خوب بود. من قول میدم بعد از امتحاناتم اولین انیمه ای که ببینم کلاناد باشه:D
 

Police _ 110

ハリール
مدیر انجمن
Sep 29, 2005
7,009
نام
خلیل
فیلم کوتــاه - Short Movie

Kigeki
10292l.jpg


انیمه فیلم کوتاه Kigeki ساخته ی Studio 4°C در سال 2002، روایت ای از جنگ های استقلال ايرلند را به تصویر می کشد که دختر 5 ساله ای در جستجوی شوالیه سیاه، همراه با یک کتاب در دست، به دل جنگل می زند تا قلعه ی مرموز ای که شوالیه در آن زندگی میکند را پیدا کند.

نظر: انیمه ی کوتاه 10 دقیقه ای Kigeki، با یک روایت بسیار عالی، داستانی را در مدت زمان کوتاهی با هنرمندی به تصویر میکشد که واقعاً از دیدنش لذت بردم.

P.S
این انیمه زیرنویس فارسی هم داره.
 
آخرین ویرایش:

A.T.HELLBOY

کاربر سایت
Aug 20, 2009
2,362
نام
علیرضا
Halo Legend

halo-legends-nosologeeks.jpg


حماسه ، حماسه ، حماسه

این انیمه جمعا دارای 8 قسمت هستش که هر قسمت به روایت یک داستان می پردازد :

Homecoming : درباره ی اسپارتان ها و زندگیشون هستش که زندگی عادی خود را از دست داده اند و جای آنها بدل هایی رو قرار داده اند .
Odd One Out : درباره ی یکی از اسپارتان ها هستش . که این قسمت یه مقدار کمدی هستش و تنها نکته ی مهمی که توی این قسمت وجود داره : وجود هوش مصنوعی دیگری مثل کورتانا هست .
Origins I,II : درباره ی چگونگی به وجود آمدن هیلو و از بین رفتن تمام موجودات جهان و به وجود آمدن دوباره ی آن ها .
Prototype : اینم یک داستان حماسی دیگری هست که درباره ی یکی از فرماندگان پرداخته است .
The Babysitter : داستان درباره ی عملیات از بین بردن رهبر کاوننت ها است .
The Duel : متاسفانه موفق به دیدنش نشدم :d
The Package : نجات یک دکتر و یکی از دوستان مستر چیف ، که مستر چیف حضور کاملی در این انیمه داره و از نظر گرافیکی با بقیه قسمت ها تفاوت داره و حالت اول شخصی هم به خودش می گیره .


در کل من به این انیمه نمره ی 7 رو میدم و به نظرم ارزشه یک بار دیدنو داره . یکی از نکات منفی هم کوتاه بود بیش از حد هر قسمت است .

 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Ooops

A.T.HELLBOY

کاربر سایت
Aug 20, 2009
2,362
نام
علیرضا
Gosick.jpg


Gosick

گرگ خاکستری ، فرشته ی طلائی و چشمه ی دانش


داستان این انیمه ی زیبا حول محور دو شخصیت به نام های ویکتوریا ( ویکتوریکا ) و کازویا-کوجو می چرخد .حوادث این انیمه در سال 1924 در شهری که توسط اروپاییان ساخته شده اتفاق می افتد .
کازویا یه دانش آموز انتقالی هستش که تازه به آکادمی وارد شده و یکی از 3 فرزند سرباز امپراطور است . با دختری به نام ویکتوریکا که همیشه در کتاب خانه ی کنار آکادمی به خواندن کتاب می پردازد آشنا می شود و متوجه می شود که او چشمه ی دانشی دارد که حتی سخت ترین معما ها را با کنار هم قرار دادن پازل ها حل می کند . انیمه کاملا کارگاهی و لذت بخش و در عین حال گنگی داستان که پس از مدتی از بین میره به زیبایی انیمه می افزاید .

این انیمه توسط استدیو Bones در زمستان سال 2010 ساخته شد که تا به الآن 20 قسمت از آن منتشر شده و ژانر آن رمز آلود ، ترسناک ، کمدی و عاشقانه است .
-------------
من شخصا به این انیمه نمره ی 9 رو میدم .
-------------
پ.ن :امیدوارم خوشتون اومده باشه ، سعی کنید حتما ببینید :d
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: Dinosaur

Police _ 110

ハリール
مدیر انجمن
Sep 29, 2005
7,009
نام
خلیل
انیمه به اتمام رسیده Complete Anime

Mitsudomoe
Aired: 2010
oz5rny2ss7wjjc7c4j.jpg

انیمه کوتاه 13 قسمت ای Mitsudomoe در دسته ی انیمه های کمدی قرار دارد و داستان سه خواهر، سه قُلو 11 ساله را به سبک Slice of Life به نمایش میکشد.
در نگاه اول شاید Mitsudomoe انیمه ی بچگانه ای به نظر برسد که درجه ی سنی بسیار پایینی داشته باشد، ولی درواقع انیمه، شخصیت ها و نوع طنز آن، برای افراد 15 سال به بالا مناسب میباشد.

سه شخصیت اصلی انیمه، که سه خواهر با فامیلی Marui است، به ترتیب دارای شخصیت های...Futaba: به شدت منحرف و ورزشکار Mitsuba: سادیسمی و کسی که از زجر کشیدن دیگران لذت میبرد Hitoha: دختری بسیار مرموز و ترکییی از دو خواهر دیگر خود.
سایر شخصیت های داستان تقریباً به همین شکل هستند و هر کدام یک مشکل ریشه ای دارد.

داستان انیمه، خط خاصی رو دنبال نمی کند و ماجرای کلاس 6 - 3 را با معلم ای دسپاچلفتی که همیشه درکنار دختران تحت فشار است، را نشان میدهد.

گرافیک کار بسیار عالی و چشم نواز هست و با طراحی خوب کارکترها، یک کار با کیفیت ساخته شده. در بخش دوبله، دوبلورهای خوش صدایی انتخاب شدند که به خوبی با شخصیت ها و حالات روحی آنها، هماهنگی دارند.

Mitsudomoe Zouryouchuu
Aired: 2011
ojgr52ewlbfz8fhncc1.jpg

انیمه ی Mitsudomoe Zouryouchuu با 8 قسمت که در زمستان سال پیش عرضه شد، در واقع ادامه ی شماره ی اول هست و داستان شخصیت های Mitsudomoe را دبنال می کند.


نظر: Mitsudomoe یکی از اولین کارهایی طنز ای بود که نگاه کردم و بهش علاقه ی خاصی دارم و در TOP لیست ام جای مخصوص ای داره.
 
آخرین ویرایش:

Trunks

کاربر سایت
Jan 2, 2008
7,173
نام
Shahab
من اومدم اولین انیمه و محبوب ترین انیمم رو معرفی کنم :D!

Digimon Adventure

hnf3w7ubafnpaveanjoh.jpg


توی کمپ تابستونی مدرسه ای در ژاپن، ناگهان برف و طوفان همه جارا فرا میگیرد. 7 دانش آموز با نام های تای، سورا، مت، ایزی، میمی، جویی و تی.کی از این مدرسه با شی های عجیبی که از هوا به سمت آنها آمده است روبرو میشوند ( که نام آنها دیجیوایس ( Digivice ) است ) و ناگهان به دنیای دیجیتالی سفر میکنند. این 7 نوجوان که اکنون نام آنها نجات دهنده دنیای دیجی هاس، با موجودات عجیب و هیولا مانند به نام دیجیمون ( Digimon که مخفف Digital Monster است ) مواجه میشوند. دیجیمون هایی که پارتنر هریک از قهرمانان ما هستند و در کنار آنها مبارزه خواهند کرد. مشخص میشود که بچه ها به دلیل نجات دنیای دیجی ها از تاریکی فرستاده شده اند تا با تربیت دیجیمون خود بتوانند نیروهای تاریکی را از بین ببرند.

Digimon چیست؟
دیجیمون ها موجوداتی هیولا مانند هستند که از دیتا های کامپیوتری دنیای حقیقی به وجود آمده اند. دیجیمون ها به دسته مختلفی و 3 نوع ( ویروس که دیجیمون های بعضا بدذات رو تشکیل میدهد، سروم که معمولا دیجیمون های مثبت و دیتا که به نوعی خنثی محسوب میشود ) تقسیم میشود. دیجیمون های اصلی با استفاده از قدرت پارتنر خود و استفاده از دیجیوایس قابلیت تکامل و تبدیل را دارند. همانند یک بازی RPG، هر دیجیمون دارای لول های متفاوتی تقسیم میشوند که نشانگر قدرت و توانایی آنها میباشد.
In-Training-->Rookie-->Champion--->Ultimate--->Mega

البته لول های دیگری همچون Fresh و Armor هم وجود دارد اما پایه اصلی دیجیمون هارا پنج لول اصلی تشکیل میدهد.

Digital World چیست؟
دنیای دیجی ها دنیایست تشکیل شده از دیتا و کد که به نوعی دنیای موازی حقیقی است. همانند دنیای واقعی طبیعت، شهر، کوهستان و... وجود دارد با این تفاوت که دیجیمون ها در آن ساکن هستند. در هر سری، دنیای دیجی ها به شیوه های مختلفی روایات شده است. در سری اول دنیای دیجیمون ها شیواترین و زیباترین نوع روایت رو برخوردار است.

مشخصات Digimon
دیجیمون توسط آکیوشی هونگو در سال 99 خلق شد. هونگو هیچ اثری غیر از دیجیمون خلق نکرده و کلا هیچگونه مشخصاتی ازش در دسترس نیست. استودیو Toei Animation که بزرگترین سازنده انیمه است ساخته و از حمایت شرکت سرگرمی Bandai برخورداره. برخلاف 90 درصد انیمه ها، دیجیمون برگرفته شده از مانگا نیست و 180 درجه داستان مانگا ( به طور مثلا V-Tamer ) با انیمه ها فرق داره و اثر اقتباسی محسوب نمیشه. سری اول 54 اپیزود هست و توسط آقای Mamoru Hosoda کارگردانی شده. بعضی از بهترین صداگذاران عرصه انیمه روش کار کردن و در خارج از شرق، از محبوبیت بشدت بالایی برخورداره.

نظرشخصی
این انیمه یکی از اولین انیمه هایی بود که سال دیدم. بعد از یه سری انیمه قدیمی سال 2000 یا 99 بود فکر کنم که دیدمش از طریق کانال ماهــواره. هنوزم عاشقشم و هنوزم میبینمش. به اندازه هیچ اثری این انیمه رو دوست ندارم و همیشه دیدنش برام لذت بخش بود. برخلاف ظاهر سادش، به نظر من نکات عمیقی داره که من شخصا به بعضی هاش اعتقاد دارم. نوع ماجراجویی خاص و شخصیت های خیلی دوست داشتنی داشت و یکی از نماد های ژانر شونن و هیولایی هست که هنوز در حال پخشه.

من اگه بخوام امتیاز بدم، بی بروبرگرد بهش 10 میدم. همه جوره من از انیمه لذت بردم و مطمئنم خواهم برد. شاید الان نتونه مثل قدیم کسی رو جذب کنه، ولی برای من اون زمانا انقدری جذاب بود که مطمئنا هیچ انیمه ای نمیتونه رتبه یکم که دیجیمونه رو پایین بکشه...


پ.ن: خیلی خلاصه گفتم حسش نبود بیشتر توضیح بدم ولی سوالی بود حتما بپرسید :D!
 
  • Like
Reactions: A.T.HELLBOY

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,252
نام
امیر حسین
شهاب دمت گرم ترکوندی :d :d :d
منم مثل شهاب بسی از این انیمه لذت میبرم :d کلا عشقه! :d سری اولش رو هم از همه بیشتر دوست دارم! :d
شخصت محبوبمم "مت" اونی که لباس سبز پوشیده و موهاش طلاییه میباشد :d (هم خودش رو دوست میدارم هم دیجیمونش رو :d )

بازم تشکر از شهاب :d
 

Police _ 110

ハリール
مدیر انجمن
Sep 29, 2005
7,009
نام
خلیل
شهاب جان، ممنون برای معرفی...وسوسه شدم اینقدر که تعریفش کردی.
نوشتی که سری اول، چندتا سری داره. یک نگاهی کردم ظاهراً سه چهار سری دیگه هم داره!

یکی از مواردی که باعث میشه نظرم رو نسبت به دیدن این انیمه در این زمان عوض کنه، ریت سنی Children اون هستش که تردید دارم بتونم نگاش کنم.
 

Trunks

کاربر سایت
Jan 2, 2008
7,173
نام
Shahab
شهاب جان، ممنون برای معرفی...وسوسه شدم اینقدر که تعریفش کردی.
نوشتی که سری اول، چندتا سری داره. یک نگاهی کردم ظاهراً سه چهار سری دیگه هم داره!

یکی از مواردی که باعث میشه نظرم رو نسبت به دیدن این انیمه در این زمان عوض کنه، ریت سنی Children اون هستش که تردید دارم بتونم نگاش کنم.
خلیل تا حالا 6 تا سری ازش منتشر شده
Advenutre
02
Tamers
Frontier
Savers یا Data Squad
Xros Wars

آره درجه سنیش 13 ایناس ولی به هر یه کار کلاسیک هستش. ممکنه خوشت بیاد ممکنه هم نیاد. چیزیه که اگر 10 سال پیش میدیدی که عصر این کارا بود عاشقش میشدی ولی الان سخته که ارتباط برقرار کنی. به هر حال میخوای وایسا بقیه سری ها یا اون مقاله منتشر شه. بعد با یه دید باز و دیدگاه دیگه برو ببینش. اینطوری بهتره...
 

A.T.HELLBOY

کاربر سایت
Aug 20, 2009
2,362
نام
علیرضا
شهاب دمت گرم ترکوندی :d :d :d
منم مثل شهاب بسی از این انیمه لذت میبرم :d کلا عشقه! :d سری اولش رو هم از همه بیشتر دوست دارم! :d
شخصت محبوبمم "مت" اونی که لباس سبز پوشیده و موهاش طلاییه میباشد :d (هم خودش رو دوست میدارم هم دیجیمونش رو :d )

بازم تشکر از شهاب :d

من که عاشق این انیمه بودم و هستم :d خیلی ساله می گذره ولی هنوز که هنوزه بیشتر چیز میزاش تو ذهنمه :d باهاش زندگی کردم .
ای بابا !!! این شهاب مارو به هوس انداخت :d شیطونه میگه برم باز شروع کنم ببینم :d
اما کارت عالی بود !!! بقیه سری هارو هم زودتر بذار !! مثل این طول نده :d:d
 

FrankinG

... Cortana
کاربر فعال
Jun 5, 2008
3,488
نام
Ali
شهاب جان، ممنون برای معرفی...وسوسه شدم اینقدر که تعریفش کردی.
نوشتی که سری اول، چندتا سری داره. یک نگاهی کردم ظاهراً سه چهار سری دیگه هم داره!

یه 2 هفته صبر کن خلیل جان .. بعد وسوسه شو :d!

سوپرایز دارم در مورد دیجیمون ...
 

Police _ 110

ハリール
مدیر انجمن
Sep 29, 2005
7,009
نام
خلیل
به به چه شود (:

P.S
خیلی وقت هستش که منتظر بودم تعداد Vote ها زیاد بشه، که بشه یک نظر سنجی انتخابی برای تاپیک راه انداخت، ولی یک مقدار تو میانه های کار گیر کردم، برنامه ریزی میخواد که یک کار پیوسته و خارج از سنتی بشه، نیاز به معرفی هم هست، چون تمام Vote ها معرفی نشده.

کسی پیشنهادی داشت PM کنه و یا تو تاپیک بگه
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر