Dinosaur
Loyal Member
کارمک,یرلی نیست,rage هم Crysis.جان کارمک بزرگ بازی بد نمیسازه.اگه بازیش بد باشه، من کارمک رو هم میکوبم!!! :d.
کلا من نقش هونگ رو بازی میکنم .
اتفاقا یکی از دلایلی که به این بازی بیشتر از بقیه بازی ها امید دارم این که زیاد تو بخش بصری مانور داده نشده مثل اون گریه ی خواهر 2 که کلش بصریه تا تکنیکی ...
تو این بازی بیشتر به تکنیک توجه شده، فقط امیدوارم موقع عرضه نزنه تو ذوقم.
خو این دیگه مشکله ذهنیت داغونه خودتهالبته Rage فرق میکنه بر خلاف Crysis 2 که خیلی روی بخش بصری مانورداده بود. Rage بازی ای هست که به نظرم بیشتر تو بخش تکنیکی مانور داده، از عکسا ها و... به این نتیجه رسیدم حالا عرضه بشه چی بشه نمیدونم.
من بازی ای که بیشتر روی بخش تکنیکی مانور داده بشه رو خیلی دوست دارم.
ما حافظمون نم کشیده یا شما از آینده اومدی!؟:dبه نظرم همین که ساخت این بازی 15 سال!! طول کشیده باید منتظر یه شاهکار به تمام معنا باشیم
یه حالت نیمه سل شید داره ! یعنی هم واقعیه هم بعضی جاهاش (مثل طراحی بعضی اسلحه ها و شخصیتها) تم سل شید توش دیده میشه. ولی کلآ من از حالت گرافیکیش خیلی خوشم میاد ! خیلی هنریه
چشمات مرض زردچوبه گرفته ببرشون دکتراین عکس سومی که دادی زرد بود قشنگ :d.
هر چند خودم Crysis رو بیشتر از Rage دوس دارم:d ولی حقایق رو نمیشه کتمان کرد.
مچمو گرفتی!دقیقا من میدونم چرا کرایسیس را بیشتر دوست داری ! چون تو کرایسیس با مخفی کاری ( غیب شدن ) میتونستی ادمها را از پشت بکشی بگو که اینطور نیست؟!
به کارمک میگم ببینم میتونه ایده مخفی کاری را تو این وقت باقی مونده تو rage پیاده کنه یا نه ؟
اگر اینهایی که فرخ نشون داد باشند خوبه، ولی میدونی کلا فرخ خیلی هایپ میکنه :d.یه حالت نیمه سل شید داره ! یعنی هم واقعیه هم بعضی جاهاش (مثل طراحی بعضی اسلحه ها و شخصیتها) تم سل شید توش دیده میشه. ولی کلآ من از حالت گرافیکیش خیلی خوشم میاد ! خیلی هنریه :biggrin1:
حالا بازی ساز هرچقدر بزرگ هم باشه به نظرم ممکن بازی بد بسازه.کارمک,یرلی نیست,rage هم Crysis.جان کارمک بزرگ بازی بد نمیسازه.
هر چند خودم Crysis رو بیشتر از Rage دوس دارم:d ولی حقایق رو نمیشه کتمان کرد.
مرد مومن، آخر اون دوتا کفش رو باید تجربه کنی :d.خو این دیگه مشکله ذهنیت داغونه خودته :biggrin1:
"من گرافیک تکنیکی برام مهمه"!!!! (با دهن کج بخون!!!:biggrin1: :biggrin1
مرد مومن,هر بنی بشری به هر تصویری چه نقاشی چه عکس چه فیلم و... نگاه کنه اولین چیزی که به چشمش میخوره طراحی بصری اونه!مهم ترین قسمت هر تصویری هم همین طراحی بصریش هست.بعد تو میگی تکنیکیش واسم مهمه!!!مثلا حاضری محیط بازی X همش تو توالت جریان داشته باشه ولی عوضش کاشی ها و موزاییکش N میلیون پولیگان داشته باشه و رو 100 فریم بر ثانیه رندر بشه ولی حاضر نیستی بازی تو یه محیط باز زیره نور خورشید باشه,چون اگه زیاد با محیط ور بری و انگولکش کنی یهو میبینی فلان سرباز دور خودش میچرخه!
خیلی باحالی میثم.:biggrin1:
خب اگه اینجوری که منم اصولا کل بازی رو نامرئی میرفتم .مچمو گرفتی!:biggrin1:
هم این,هم ازادی عملش تو گیم پلی.هر چند کارمک کبیر هر چی بسازه ما سعی میکنیم مخفی کاری هم بریم توش!:biggrin1:
میگم میثم توکه اینهمه به مسائل تکنیکی اهمیت میدی ! به انیمیشنهای بازی توجه کردی ؟!
این تصاویر را فقط یک نمونه نشون میدم که ببینید نسبت به گلوله یا به اجسام محیط چطور واکنش انجام میدن :
تصویر اولی دشمن از پشت مانع پریده و هنوز رو هواست و عکس دومی بعد از اینکه بهش شلیک میشه ببین چه شکلی رو هوا برت میشه :
اینم یه نمونه بسیار جالب دیگه بعد از پرتاب WINGSTICK طی مراحل انیمیشن را نگاه کن که اخر سر دشمنه میاد روی بشقه دولا میشه !
بابا من که میگم Rage تو مسائل تکنیکی بی نظیره، دیگه حرفی نیست :d.
همینش هم باور کن خاطره میشه از من :d، که دارم میگم از یه بازی راضی هستم.آره حرفت فقط تو این مقطع زمانی ختم میشه :biggrin1: وگرنه جلو چشممه که تو زمان عرضه بازی چه ایرادات تکنیکی از بازی که نمیگیری تا حدی که بازی را تحقیر کنی :biggrin1:
جان کارمک نه.امکان نداره.هر وقت ساخت بیا بازیشو پرت کن تو صورت من.ولی امکان نداره.حالا بازی ساز هرچقدر بزرگ هم باشه به نظرم ممکن بازی بد بسازه.
هر وقت کارمک بازی بد ساخت بیا جفت پا برو تو صورتممرد مومن، آخر اون دوتا کفش رو باید تجربه کنی :d.
من میگم بازی ای که همش روی یه بخش مانور بده و بقیه رو فراموش کنه حال نمیده که، مثلا همون دستشویی رو مد نظر بگیر با یه گرافیک تکنیکی و بصری مخلوط میشه بهتر از صد تا بازی باشه که تو فضای باز انجام بشه. خیلی بازی ها هم بوده که به این شکل بودند. ولی سازنده ها تو این نسل خیلی توجه به یه بخش مخصوص داشتند مثلا COD MW2 چیزی به اسم گرافیک تکنیکی درش تعریف نشده فقط به بخش بصری پرداخته.
نوش جان مخفی کاری که فقط مخصوص من نیست.هر کی خواست بره.خب اگه اینجوری که منم اصولا کل بازی رو نامرئی میرفتم .
من همیشه میگم باید بخش های بازی با هم توازن داشته باشند، مثلا بخش بصری بازی عالی نباشه، بخش تکنیکی گند زده باشه اینقدر تو تاپیک C2 گفتم، نگفتم؟ :d.هر وقت کارمک بازی بد ساخت بیا جفت پا برو تو صورتم:biggrin1:
نه دیگه.نگا باز حرفتو عوض کردی!:biggrin1: باز من میگم پارا... بیخیال.:biggrin1: اول گفتی برا من گرافیک تکنیکی مهمه.الان میگی تکنیکی و بصری هر دو متعادل باشن بهتره تا بصری خیلی عالی باشه و تکنیکی کمتر(منظورت از بازی فضای باز Crysis بود دیگه!:d)
تو که خودت از فریم ریت Crysis هم بی ثبات تری جونه میثم!:biggrin1:
در کل بهت پیشنهاد میکنم به جای لذت بردن از گرافیک(جنبه ی بصری) برو ببین تو بازی از چه تکنیک های سایه زنی و نورپردازی و چند تا پولیگان و اینا استفاده شده از اسم اون تکنیک ها لذت ببر!:biggrin1: بزار ما با بهترین گرافیک حالا(Crysis ) و به احتمال زیاد آینده(Rage) حال کنیم.:biggrin1:
اظهار وجود بود :d.نوش جان:biggrin1: مخفی کاری که فقط مخصوص من نیست.هر کی خواست بره.:biggrin1: