Portable Network Graphics ( PNG ) Center

JOHN M4RSTON

کاربر سایت
Oct 16, 2010
18
ببخشید من تازه عضو شدم یه سوال داشتم اینکه: من این PNGها رو وقتی خودم درست میکنم تو قسمت آپلود آواتار از کامپیوتر که آپلود میکنم پشت زمینه سفید میشه! میدونید باید چیکار کنم تا پشت زمینه نداشته باشه؟؟؟
 

Noirique

کاربر سایت
Jan 17, 2009
3,179
نام
امیرحسین
ببخشید من تازه عضو شدم یه سوال داشتم اینکه: من این PNGها رو وقتی خودم درست میکنم تو قسمت آپلود آواتار از کامپیوتر که آپلود میکنم پشت زمینه سفید میشه! میدونید باید چیکار کنم تا پشت زمینه نداشته باشه؟؟؟

باید سایز عکس هایی که میسازید کمتر از 18 کیلوبایت باشه .
 

Noirique

کاربر سایت
Jan 17, 2009
3,179
نام
امیرحسین
با سلام خدمت دوستان خوبم .
توسط این پست می خوام شروع به کار دوباره تاپیک رو اعلام کنم . امیدوارم که فعالیت دوباره من و دوستان باعث خوشحالی دوستان باشه .
تغییراتی در قوانین تاپیک اعمال شده و خواهش می کنم که حتما پست اول رو یک بار مطالعه کنید . قسمتی از پست اول رو برای شما نقل قول کردم .



با عرض سلام خدمت تمام دوستان بازیسنتری عزیز ...

من این تاپیک رو زدم تا با کمک شما دوستان ، عکس های PNG رو اینجا قرار بدیم . دوستانی که روند تاپیک رو دنبال کرده بودند حتما می دونند که متاسفانه سایتی که عکس هامون رو داخلش آپلود می کردیم از بین رفت و عکس های تمام دوستان از دسترس خارج شد . بعد از وقفه طولانی بالاخره تاپیک دوباره شروع به کار کرده و امیدوارم که من و دوستانم بتونیم رضایت شما را جلب کنیم .
در حال حاضر روند تاپیک عوض شده ، مهم ترین مورد هم اینه که دیگه تمام عکس ها در یک سایت آپلود نمیشن . تا اونجایی که ممکنه سعی می کنیم که در سایت های مختلف ( البته آپلود سنتر های درست و حسابی و استاندارد ) عکس هارو آپلود کنیم که اگر یکی از اون ها خراب شد ، تمام زحمات بر باد نره و بشه در زمان کوتاه ، لینک های سالم رو جایگزین کرد . مورد دیگه اینه که از این به بعد سعی میکنیم که Thumbnail عکس ها ( عکس های بند انگشتی ! ) رو در فرمت JPEG برای شما قرار بدیم تا بیخود حجم صفحات بالا نره و دوستان Dial-Up ـی هم بتونن از تاپیک استفاده کنند ، بنابراین دیگه Thumbnail ها برای آواتار و امضا قابل استفاده نیستند . در عوض با دوست خوبم Aʍir Rәzʌ هماهنگ شده و شما از هر عکسی که خوشتون اومد ، لینک اون عکس رو در تاپیک *درخواست آواتار و امضا* قرار میدید و آواتار و امضایی که درخواست دادید رو دریافت می کنید .

از دوستانی هم که می خوان با من همکاری کنند خواهش می کنم :

  • دوستانی که قصد دارند در این تاپیک فعالیت کنند ، اول با من هماهنگ کنند تا اسمشون در این پست قرار بگیره ، بعد شروع به فعالیت کنند .
  • در هر پست ، عکس های مربوط به یک موضوع رو قرار بدن و Random کار نکنید .
  • موضوع و تعداد رو در بالای پست بنویسید .
  • سایتی رو که عکس ها رو در اون آپلود کردین بالای اون پست قرار بدین .

در صورت رعایت نکردن قوانین بالا ، در مرحله ی اول پست بدون اطلاع قبلی پاک خواهد شد ، در صورت تکرار با فرد خاطی برخورد خواهد شد . با دوست خوبم pandora tomorrow هماهنگ شده .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر