مایکروسافت در صدد تعطیل کردن استدیوهای Arkane Austin و Tango Gameworks و دو استدیوی دیگر است

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,412
نام
سید محمد حسین
1715088641675.png

به گزارش جیسون شرایر و به نقل از بلومبرگ مایکروسافت در صدد تعطیل کردن استدیوهای Arkane Austin و Tango Gameworks و دو استدیوی دیگر است
علت این امر از طرف مت بوتی طی ایمیلی "الویت دهی در عرضه عناوین و منابع" عنوان شده

استدیوهای تعطیل شده عبارتند از:
Arkane Austin (Redfall)
-Tango Gameworks (The Evil Witihin, Ghostwire Tokyo)
-Alpha Dog Studios
-Roundhouse Studios

منبع:
 

pouria.sh

کاربر سایت
Nov 13, 2020
328
من بین استودیوهای مایکرو عاشق ۳+۱ تاشون بودم که ظاهرا دوتاشون میره کنار!
Rare و doub fine و toys for bob + همین tango
اون toys for bob که در کمال تعجب مستقل شد(واقعا wtf!!) و حالا گویا tango هم میخواد بسته بشهO:-)
 

last of amir

کاربر سایت
Sep 3, 2014
2,194
نام
Amir
داداش جان خود میکامی زد بیرون از تانگو ، چه ربطی به ایکس باکس داشت؟:-??
هر دو نسخه بازی بسیار فروش ضعیفی داشتن و عناوینی بودن که نظرات راجبشون متغیر بود. نمیگن بد بودن ولی همچین هم درجه یک و با کیفیت نبودن. این مشکل رو ghost wire هم داشت متاسفانه
هرچند من خودم با hi fi rush عاشقشون شدم برخلاف اویل ویتین و امیدوار بودم که یا دنبالش رو بسازن یا یک بازی جدید ببینیم ازشون
تانگو گیم وورکز با هر استانداردی استودیوی خوبی بود و بازی‌های خوبی می‌ساخت. بازیهاش حداقل شرف داشتن‌ به گس های مزخرف پرفروش الان. متاسفانه تکلیف مایکروسافت مشخصه و اینا دیگه دنبال بازی خوب نیستن و صرفا فقط یه مشت مزخرف پرفروش بزرگ مثل کالاف میخوان که همه جا عرضه کنند و سود به جیب بزنن. میترسم تا سال دیگه استودیوهای خوبی مثل اید سافتور هم ببنده و از کل اون بتسدا فقط 4 تا ip و یه استارفیلد 2 باقی بمونه.
 

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
Dec 8, 2011
5,000
نام
مهدی
گیم‌پس قرار بود خونه امن بازی‌های ایندی باشه. باعث بشه بازی‌های کوچیک شانس دیده شدن داشته باشن. یک اکوسیستم هوشمندانه برای موفقیت بازی‌های متفاوت و بها دادن به سازنده‌هاشون. احسنت.
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
15,111
نام
نـــــــویـــــــــد
های‌فای راش از معدود خروجی‌های خوب از استودیوهای زیر نظر مایکروسافت بود که همونم بستن! حقیقتا بعد تجربه‌ی خوبی که با Evil Within 2 داشتم خیلی منتظر ساخت ادامش بودم ولی ظاهرا باید بیخیالش شد. حتی گوست‌وایر هم با یه سری تغییرات و خطی شدنش، میشد نیمچه امیدی به ادامش داشت. یه تپه‌ی دیگه که توسط مایکروسافت گُل‌ کاری شد! قشنگ انگار میخرن که ببندن.
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,321
در چند سال گذشته تو اون سگدونی مایکروسافت کلا دو سه تا گیم خوب ساخته شده بود که یکیش همین های-فای راش بوده! اونوقت به همین راحتری ریدن سر در استودیوش. الحق که مایکروسافت آفت صنعت گیمه. ببینم طرفداراش ایندفعه چجوری براش ماله میکشن!
 

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,604
arkane حالا یه چیزی میگیم سر redfall تر زده
tango چرا.......؟!
مایکروسافت ر*ده با این مدیریتش
واقعا اون ارکین مگه چیش بد بود تا قبل ریلیز ردفال؟ پری بد بود؟
شخص اسپنسر با فشار روی ساخت بازی و ریلیز اون بازی که مشخص بود نتیجش چی میشه فاجعه ردفال رو درست کرد حالا هم بستشون.

واکنش Dinga Bakaba مدیر استودیو Arkane Lyon به بسته شدن تعدادی از استودیو های بتسدا از جمله Arkane Austin

"خطاب به مدیران اجرایی که این رو میخونن، به شما یادآوری میکنم که بازی های ویدیویی، جز صنعت سرگرمی و فرهنگی هستند، و وظیفه شما به عنوان یک شرکت، حمایت از هنرمندان و کمک کردن به آنها است تا برای شما ارزش آفرینی کنند. ما را به دامِ ولع ثروت نیندازید، از ما به عنوان قربانی محاسبات اشتباهتان استفاده نکنید. محیط کارمان را به یک جنگل داروینی تبدیل نکنید. شما می گویید وقتی یک بازی خوب می سازیم باعث افتخار شما می شویم. در مواقع سختی نیز ما را مفتخر کنید. ما می دانیم که شما می توانید، قبلاً آن را دیده بودیم.
در حال حاضر تیم های بزرگی در حال تعطیل شدن هستند، این مثل چاقو خوردن میمونه. لیون فعلا وضعیت امنی دارد اما لطفاً در مورد همه اینها با درایت و سنجیده برخورد کنید، و به صدای افراد آسیب دیده احترام بگذارید و جایی برای شنیدن بگذارید، این داستان آنها است که باید بیان کنند، احساسات آنها برای بیان است"
 

FERYGAMER

کاربر سایت
May 5, 2013
394
نام
فرنود
بعدی لابد نوبت Ninja Theory! (البته امیدوارم تا انتشار بازی صبر کنن)
واقعا وضعیت مسخره ایه. هیچ کدوم از این استودیو ها لیاقت بسته شدن رو نداشتند. این بیچاره ها فکر میکردن اوضاعشون با خرید مایکروسافت بهتر میشه!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر