mansour2023

کاربر سایت
Feb 9, 2015
1,250
سریال Person of interest رو تازگی تموم کردم، سریال خوبی بود حال کردم باهاش روزی سه چهار قسمت میدیدم
فصل ابتداییش عالی بود بعد شروع به افت کرد و کارهای تکراری و چیزایی که میشد حدس زد، ایده شون ولی جالب بود (یه نمه هکو هم لوس کردن دیگه)
از کل فصل ها دو قسمت شدیدا تحت تاثیرم قرار داد یکی فصل چهارم قسمت 20 بود یکی هم قسمت آخر فصل پنج که با فلش بک هاش نابودم کرد (اتفاقاتی که قرار بود بیوفته)
فلش بک هایی که تو کل سریال زدن عالی و بجا بود نه اضافی بود نه بیخود
در کل من که لذت بردم دمشون گرم :D
 
  • Like
Reactions: arash1996

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,507
نام
سپهر
خوب من فصل اول The Killing رو تازه تموم کردم سریال همه چیز خوبه از روابط بین کرکترا گرفته و تا بازیا و اتمسفر خوبش ولی متاسفانه یـ مشکل بزرگ داره که بشدت بنده رو نا امید کرد اینکه سریال دائم بیننده رو به عمد سعی میکنه گول بزنه که میشه مصداق بارز چوپان دروغ گو واسه بیننده ! یـ بار بیینده گول میخوره دوباره گول میخوره دفعه سوم اینقدر به سریال و و کرکتراش بی اعتماد میشه که هر صحنه و ابزار داستانی که میبینه رو یـ جور شوخی فرض میکنه و میدونه که سریال قطعا میخواد گولش بزنه و هیچ کدوم از داستانیی که میخواد سریال به ما بقبولونه رو باور نمیکنه چون دیگه اعتمادی به داستان و شخصیت های سریال نداره این مدل روایت به نظرم بدترین نوع روایت هستش که باعث میشه بیننده هرچه بیشتر و بیشتر به عوامل سریال بی اعتماد بشه و همین میشه که سورپرایز های داستانی سریال براش بی مزه و بی مزه تر میشه سکانس پایانی فصل اول قشنگ پا میزاره رو تو تموم روابط هایی که ساخته بین شخصیتا و به شکل بدی میخواد داستانش رو کش بده که تهش به یـ توئیست بزرگ هم خطم میشه واسه فصل بعدی . این مدل توئیستا بر میگرده به ضعف داستانی سریال که مجبوره واسه ادامه دادن یـ علامت بزرگ که خیلی هم منطقی به نظر نمیاد رو باقی بزاره با این حال امیدوارم فصل دوم بتونه این مدل خیانت کردنش به بیننده رو درست توجیه کرده باشه و کمی هوشمندانه تر به جلو حرکت کنه ....
البته اصلی ترین معیار نویسنده در ارائه یک اثر جنایی و معمایی (چه در رمان و چه در فیلم و سریال) گول زدن مخاطب است. این که ما چند بار در اپیزود های هرکول پوآرو گول خوردیم و چند بار در در طی همان سه قسمت و هیچ کس آن جا نبود آگاتا کریستی، در شک و شبهه بودیم که قاتل کی هست و حتی در مصداق بارز فیلم نه چندان منتقد دوست اما بیننده پسند mindhunter (نه سریال فینچر) کیلینگ قصد داره که فضای قتل ایجاد شده را در موقعیت های مخلتف برای ما به نمایش بگذاره.
مثلا وقتی هولدر به زیرزمین مخوف سر میزنه و لکه های خون روی پتو وتخت میبینه، بیننده احساس میکنه که حتما با قتل سریالی و دیوانه طرف هستیم. جلوتر میره یک سرنخ میاد و سرنخ دیگه رو نقض میکنه و همینطور ادامه پیدا میکنه که تنش را چند برابر می کند و ما هم دست به کار می شویم که لیست مظنونین را تو ذهنمون اضاف گنیم. این نکته قوت فیلم نامه سریال است که ما را جذب کرده و همچنین شما را و گرنه شاید از همان اول سریال را درآپ می کردید. گرچه به فصل دوم نرسیدید، اما آن پایانی که در انتظارش دارید، خیلی شبیه پایان اثر مهیج و خارق العاده درباره الی اصغر فرهادی است.
 

aliahmadi2

کاربر سایت
Sep 26, 2008
4,250
نام
AliDEvil
جفتشون از خوبای این چند سال اخرین MR. Robot فصل دیگه تموم میشه Peaky Blinder رو نمیدونم ولی فک نکنم به این زودیا تموم بشه ببین از کدوم بیشتر خوشت میاد همون رو ببین در مورد هک و تئوری توطئه و شبه سایبر پانکی با ی کاراکتر افسرده و درگیر با خودش میگردی MR. Robot رو ببین اگه از گنگ بازی تو اوایل قرن ۱۹ تو بریتانیا خوشت میاد Peaky Blinder ببین....

صدرصد پیکی بلایندر حرف نداره

اینطور که معلومه باید 2تاشو ببینم :D

اول Mr Robot میبینم پس که زودتر قراره تموم شه :)
 
  • Like
Reactions: arash1996

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,373
نام
Majid
آقا کسی The Haunting of Hill House رو دیده؟!:( دو قسمتشو دیدم\m/ خیلی خوب بود:(( حس عجیبی داره:|
تازه هنوز اوج نگرفته از جلوتر داستان خیلی بهتر میشه، کلا بخش Horror سریالو بزاری کنار از نظر درامم شدیدا قویه بنظرم، چند تا اپیزودا اصلا اونقد از المانای ترسناک توش استفاده نشده و کل تمرکزش روی معرفی یک شخصیت و گذشتش هست اما چون داستان کشش داره اصلا آدمو خسته نمیکنه. برعکس بقیه عناوین ترسناک بی محتوای این دهه که یک سری Jump Scare الکی هست که اونو ازش بگیری داستانی نمیمونه واسش.
من 5 قسمت دیدم تا الان برام جز سه تا سریال برتر امسال بوده.
 
  • Like
Reactions: Jill-Valentine

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر