معرفی نمایشگر BenQ EW2770QZ

Aria_P

عضو تحریریه
Jul 17, 2017
153
نمایشگر BenQ EW2770QZ یک محصول با طراحی ساده و فوق العاده زیبا می باشد که بنکیو آن را به منظور استفاده عکاسان و طراحان عرضه کرده است. صفحه 27 اینچی این نمایشگر که از وضوح 2560×1440 و یا به عبارتی 2K پشتیبانی می کند از یک پنل IPS تشکیل شده است تا میزان دقت رنگ این محصول را برای طراحان به حداکثر برساند.

نمایشگر EW2770QZ یک محصول با طراحی ساده و فوق العاده زیبا می باشد که بنکیو آن را به منظور استفاده عکاسان و طراحان عرضه کرده است. صفحه 27 اینچی این نمایشگر که از وضوح 2560×1440 و یا به عبارتی 2K پشتیبانی می کند از یک پنل IPS تشکیل شده است تا میزان دقت رنگ این محصول را برای طراحان به حداکثر برساند.

benq.jpg


حسگر نور محیطی تدارک دیده شده برای این نمایشگر به منظور کارایی بهتر و جلوگیری از آسیب دیدگی چشمان شما، نور صفحه نمایش را با نور محیط تنظیم نموده و بهترین نور ممکن را با توجه به نور محیط برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد. این تکنولوژی باعث می شود تا چشمان شما در هنگام کار با این نمایشگر در طولانی مدت دچار آسیب دیدگی نشود.از دیگر ویژگی های این نمایشگر می توان به طراحی فوق العاده باریک لبه های آن اشاره نمود که به شما این امکان را می دهد در صورت نیاز چند عدد از این نمایشگر ها را در کنار هم به صورت یک پارچه استفاده نمایید.زمان تاخیر در نظر گرفته شده برای این محصول 5 میلی ثانیه می باشد و نرخ بروز رسانی آن نیز 60 هرتز است.درگاه های در نظر گرفته شده برای این محصول دو HDMI و یک درگاه Display Port است کاربران می توانند با توجه به نیاز خود از درگاه مناسب استفاده کنند.

Read the whole post here.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر