امتياز اعضای بازی‌سنتر به عناوین پلتفرم‌های PlayStation

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
درود
این تاپیک به این منظور باز شد تا دوستانی که عناوین مختلف رو تجربه کردند، امیتاز از 1 تا 10 به بازی مورد نظر بدن.
لطفا سعی کنید همراه با نمره یه توضیح کوچکی هم بدید.
با تشکر
 
آخرین ویرایش:

nihilnigritude

کاربر سایت
Feb 24, 2007
2,391
درود

Uncharted 4 : 8.5 /10
اولین تجربه من با ps4، گرافیک، اکشن، داستان همه چیز ناتی داگی و عالی کار شده اما همچنان uncharted 2 در سری برام یه پله بالاتر قرار داره

------

Horizon zero dawn 10/10

بازی اکثر قسمتهاش برام سورپرایز بود گیم پلی، گرافیک، موسیقی، داستان، فضا و دنیایی که گوریلا خلق کرد عالیه و جای هیچ شکی باقی نمیزاره برای کسی که ps4 داره باید حتما این عنوانو تجربه کنه اولین بازی بود که در ps پلاتینیومش کردم روی ps3 که هیچوقت حسش نبود پیگیر پلات کردن بشم اما این ارزش و لذتشو داشت!
فقط بعضی قسمتها نحوه روایت داستان و اکتی که برای کرکتر اصلی درنظر گرفته بودن مورد پسند من نبود و میتونست روایت حماسی تری داشته باشه اما در کنار همه خوبی هایی که بازی داره قابل چشمپوشیه.
 

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
Shadow of Mordor
درود
خب بازی ساخته ی Monolith ته که اوپن ورد هست و فکر کنم حدود 40-50 ساعتی سرگرمش بودم(یه جورایی اکشن-ماجراجوییه)
بازی از ابتدا جوری روایت میشه که نقش اصلی بازی یعنی تالیون (دوست داشتم آراگورن باشه ولی چون بازی واسه زمان قبل ترشه خب نمیشه:D) دنبال یه شخصی به نام بلک هند هست که وقتی بازی فلش بک میکنه کم کم داستان مشخص میشه که چه اتفاقی اونموقع افتاده و....
در تمام بازی روح یه الف باهاتون هست؛لرد سلبلیمبور(فرمانده الف ها)(برای اینکه اسپویل نشه داستان نمیگم چجوری شد که روح لرد اومد کمک تالیون:D)
طی مراحل اصلی،چندباری هم Gollum رو میبینید(:D)
از نکات مثبت بازی بازی سیستم نمسیسه(هوش مصنوعی)
حالا یعنی چی؟
مثلا شما اگه با یکی از دشمن هاتون مبارزه کنید و بلفرض کشته بشید سری بعد که شما رو دید و خواستین بازم مبارزه کنید شما را به خوبی به خاطر میاره و لعنتی کُری‌ هم میخونه واستون که فلان فلانت کردم قبلا!:D
گرافیک فنیه قابل قبولی داشت و کارکترهای اورک به خوبی و متفاوت طراحی شده بودن(منظورم فرمانده هاشونه)
صداگذاری قابل قبولی داشت
یه چندساعت هم دی ال سی ها رو بازی کردم،متاسفانه چون زیادی خود بازی رو انجام داده بودم دیگه رمقی واسم نمونده بود و حس حالشو نداشتم واس همین سر سری فقط چندتا چلنج رو انجام دادم و به نظرم چالش هاش از خود بازی بهتر بود منتهی متاسفانه عینا توی همون محیط بود.
حتما تجربش کنید!
8/10
 

Pyramid Head

کاربر سایت
Jun 15, 2011
2,763
نام
محمد
bloodborne
خوب بلادبورن برای من تجربه ضد و نقیضی بود که البته لحظات نابش خیلی بیشتر از لحظه هایی بود که ناامیدم کرد خوب اول اگه به گیم پلی بازی نگاه کنیم بازی پیرو همون سری سولزه (دیمنز سولز و دارک سولز ) شما هنوز خط بار سلامتیتون رو دارید هنوز خط استامینا هست و دقیقا مثل قبل کار می کنه ولی مهم ترین نقطه تمایز این بازی با سری سولز رو میشه تو نبود سپر در بازی دونست یکی از نکات مهم در گیم پلی سری سولز وجود سپر و گیم پلی نسبتا دفاعی بازی بود که شما باید با استراتژی خاص هر دشمن رو از بین می بردید ولی در بلادبورن نبود شیلد و البته نبود ماکسیمم لود باعث شده با بازی به مراتب سریع تری روبرو بشیم به همین دلیل حتی سیستم رول کردن هم تو بازی نسبت به سری سولز تفاوت داشته یعنی وقتی شما روی دشمن قفل می کنی سیستم جاخالی دادن هم تفاوت می کنه و خیلی سریع تر میشه از طرفی در بازی به جای شیلد شما از گان استفاده می کنید که مهم ترین استفاده از گان parry کردن هست که خوب parry کردن با گان خیلی خیلی راحت تر و ابتدایی تر ازparry کردن و تایمینگ با شیلد در سری سولزه به طور کلی گیم پلی بازی با وجود تغییرراتی که نسبت به بازی های قبلی داشته ولی کاملا نقطه برتری بلاد به حساب میاد و بسیار جذاب و اعتیاد آوره
اما مپ بازی خوب قبل از اینکه به مپ بازی نگاه کنم باید بگم تا قبل از بلاد در سری سولز دو شکل از مپ ساخته شد در بازی دیمنز سولز و دارک سولز 2 شما با بازی و نقشه روبرو بودید که کمترین حد پیوستگی رو داشت شما از نقطه a شروع می کردید و به ترتیب به نقطه b و c و ... می رفتید ولی در دارک سولز 1 قضیه کاملا متفاوت بود با وجود اینکه مپ بازی به اندازه دارک سولز2 بزرگ نبود ولی به طرز هنرمندانه ای مناطق مختلف بازی به همه ارتباط داشت و شورت کات های بی نظیری وجود داشت (برای مثال شما از فایر لینک شراین به undead burg می رفتید از اونجا به Depths بعد به بلایتاون و با یه شورت کات هنرمندانه به valley of drake و بعدش بازگشت به فایرلینک شراین )این ارتباط و پیوستگی بینظیر سرتاسر دارک سولز 1 وجود داشت اما بلادبورن این بین چطوریه خوب میشه گفت یه جورایی بین دارک سولز 1 و دیمنز سولز از این نظر قرار می گیره مطمئنا بازی پیوستگی خاص خودش رو داره و به زیبایی شورت کات هاش مناطق مختلف رو به هم متصل می کنه و از نظر داستانی هم به هم مرتبطه ولی اون پیوستگی به شکل دارک سولز 1 نیست و من ازش با پیوستگی خطی یاد می کنم البته دارک سولز 3 هم در ادامه بلادبورن دقیقا همینطور عمل می کنه
داستان بازی هم دقیقا مثل قبل روایت میشه و درون مایه تقریبا یکسان با سری سولز داره (وجود خدا های متعدد و دروغین بودن هر کدام با شکل هایی مختلف که اینجا با great one ازشون یاد میشه )
بازی از بعد rpg بودن خیلی کمتر از سری سولز هست شما با لول آپ های به خیلی کمتری از سری سولز روبرو هستید دیگه نمیشه لباس های بازی رو ارتقا داد سیستم ماکسیمم لود در بازی وجود نداره و از طرفی با آیتم های بسیار بسیار کمتری از سری سولز روبرو هستیم از طرفی دیگه جادو و جادوگری در بازی وجود نداره و کلاس های ابتدایی بازی همگی melee هستند که خوب با توجه به نبود جادو در بازی (البته دو سه مورد وجود داره ) انتظار من این بود که با سلاح های بسیار زیاد و البته لباس های زیادی روبرو میشیم ولی اینطور نیست و از نظر شمشیر و سلاح واقعا بازی محدوده و با دی ال سی نزدیک فقط 20 سلاح در بازی پیدا می کنید (این 20 عدد رو با بالای 200 سلاح در دارک سولز 3 مقایسه کنید متوجه فاجعه میشید ) البته سلاح های بازی اکثر خیلی خاص و یونیک هستند و هر کدام دو حالت برای مبارزه دارند ولی به طور کلی کمبود سلاح در بازی تو ذوق می زنه همین قضیه در مورد لباس های بازی هم وجود داره و تعداد کمی در بازی وجود داره و متاسفانه دیگه اون استفاده مثل سری سولز رو هم نداره و بیشتر حکم مد و شیک بودن رو داره
در طور کلی بازی از نظر لول دیزاین و گیم پلی عنوان بی نظیری به حساب میاد ولی یه سری مشکلات مثل کمبود سلاح ها و ... به بازی ضربه می زنه (خصوصا برای طرفداران سری سولز و بازی های میازاکی)
8.5/10
 

kimsungbabak

کاربر سایت
Apr 15, 2011
3,294
نام
بابک
Uncharted 4
پایان ناتان دریک :( همه چیز توی بازی عالی بود به جز این که قسمت شوتینگ بازی کمتر از حد انتظارم بود. غیر از این هیچ ایرادی نداشت واسه من. به نظرم از شماره 2 یک کم ضعیف تر بود ولی در حد شماره 3 حساب میشه. قسمت آخر بازی هم خیلی باحال بودش
9.5/10
=======================
Call of duty infinity warfare

بر خلاف انتظارم قسمت تک نفره بازی خیلی خوب بود. مخصوصا آخر بازی. قسمت های کنترل هواپیما و هکینگ هم خوب بودن. ولی قسمت چند نفره و زامبی همون کپی پیست شماره های قبل بود.
7.5/10
 
آخرین ویرایش:

spiderman2007

کاربر سایت
Nov 10, 2007
2,407
نام
امیر
Uncharted 4 lost legacy
پایان ناتان دریک :( همه چیز توی بازی عالی بود به جز این که قسمت شوتینگ بازی کمتر از حد انتظارم بود. غیر از این هیچ ایرادی نداشت واسه من. به نظرم از شماره 2 یک کم ضعیف تر بود ولی در حد شماره 3 حساب میشه. قسمت آخر بازی هم خیلی باحال بودش
9.5/10
=======================
Call of duty infinity warfare

بر خلاف انتظارم قسمت تک نفره بازی خیلی خوب بود. مخصوصا آخر بازی. قسمت های کنترل هواپیما و هکینگ هم خوب بودن. ولی قسمت چند نفره و زامبی همون کپی پیست شماره های قبل بود.
7.5/10

عنوان رو اشتباه نوشتی دوست عزیز Uncharted: The Lost Legacy ربطی به پایان دریک نداره
 

emperaturs

کاربر سایت
Aug 1, 2015
886
نام
Joel
Nier automata

بازی بسیار خوبی بود . برای اینکه بازی رو تمام کنید باید سه بار برید که البته بار دوم و سوم گیم پلی کوتاه تری داره . بار دوم قسمت زیادی مثل بار اول هست ولی بار سوم داستان و محیط و همه چی کلا عوض میشه ! نقطه قوت بازی گیم پلی و موسیقی هست که خیلی عالیه مخصوصا موسیقی که به جرات میگم بهترین موسیقی نسل رو داره . گرافیک فنی بازی میتونست بهتر باشه ولی برای یه بازی با محیط های بزرگ کاملا قابل قبوله البته سبک بازی هم جوری نیست که گرافیک معمولیش تو ذوق بزنه ولی گرافیک هنری خوبه. داستان بازی هم خوبه مخصوصا اخر کار که برای بار سوم تموم کنی.
برای من بازی خیلی خوب و سرگرم کننده بود . امتیاز من 9.5 هست . ظرفیت سه قانونی خریده بودم و کاملا ارزش پولی که داده بودم داشت و گذاشتمش برای فروش .


Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 

Milad_HW

کاربر سایت
Feb 3, 2012
600
نام
میلاد
life is strange 9/10
این بازی واقعا جزو معدود بازیهایی هست که میتونه با احساسات و عواطف گیمر بازی کنه بازی هایی که تعدادشون این روزها داره کم و کمتر میشه و بین این همه بازی انلاین محور و کشت و کشتار وجود همچین بازیهایی واقعا نعمت هستش
 

Lions Gate

プレイステーション
کاربر سایت
Feb 17, 2008
3,250
DOOM
من نسخه ای قبلی و کلاسیک رو بازی نکردم.درکل از این سبک شوتر خوشم نمیاد.ولی چند مدت قبل تخفیف خوبی خورده بود تو استور و خریدمش.
با هزار بدبختی 76 گیگ :| دانلود کردم. در نگاه اول بازی گرافیک فوق العاده ای داره درکل باورش سخته همچین چیزی داره 60 فریم رو کنسول اجرا میشه اونم 1080 !!
موزیک بازی هم عالیه حس خوبی موقع گیم پلی سریع و خشن به ادم میده.از نظر داستان و شخصیت پردازی اصلا اوضاع خوبی نداره . میشه گفت اصلا داستانی خاصی نداره.

مثبت :
گیم پلی سریع و خونین, Glory Kills
موزیک
گرافیک فوق العاده + 60FpS

منفی
داستان و شخصیت پردازی
کوتاه بودن زمان بازی نسبت به ادعا سازنده

7.5/10
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
Uncharted the lost legacy
داستان عالی
گرافیک فوق العاده
معما های عالی
گیم پلی زیبا (چیزی که انتظار داشتم تو 4 باشه)
تنها مشکل بازی شوتینگش بود که به اندازه 4 حرفه ای نبود و اسلحه ها زیادی قوی بودن وه این یه مشکل نیست
10/10
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
Batman: Arkham Knight = 9.0 / 10

درود.
نمیدونم Arkham Knight رو از لحاظ رتبه کجای سری آرخام قرار بدم. بعضی نکات بازی بهتر از گذشته و در برخی موارد بازی ناامید کننده ظاهر شده.
توی روونی و زیبایی گیم پلی هیچ شکی نیست. ولی وقتی میبینم بازی هیچ باس فایتی نداره تا انتها خیلی ناامید و ناراحت شدم. نادیده گرفتن شخصیت هایی مثل کت وومن، two face و مستر پنگوین رو اصلا دوست نداشتم.بها دادن خوب به رابین و جوکر لااقل خیلی خوب بود و سازنده ها تو این مورد کم کاری نکردن.
از طرفی بازی شدیدن به بت موبیل وابسته شده بود و گاهی بهم این حس رو میداد که دارم World of Tank بازی میکنم.
خط داستانی خیلی خوب، مبارزه های نرم و روون و از همه مهمتر پایان بندی خوب بازی رو خیلی دوست داشتم.
 

mikelwar

کاربر سایت
Jul 25, 2012
1,171
نام
ALI
THE LAST OF US
DAjZzY.jpg


.........................................................................................​
به جرئت اینو میگم که بین تمامی بازی هایی که از بچگی تا حالا کردم TLOS بهترین و حماسی ترین شروعی رو داشت که من دیدم ، همه چیز در یک کلام عالی .
و همینطور پایان دیوانه وار بازی که با روح و روان ادم بازی میکنه به شخصه به نظر من این بازی چیزی فراتر از یه گیم سادست که فقط ادم بخواد برای گذروندن اوقات فراغت سراغش بره.
موسیقی بازی =10 ( به خصوص دو چپتر آخر)
گرافیک و آرت =10 ( با این که در ظاهر اگه روی بافت ها و جزئیات فوکوس بکنه ادم ایرادات زیادی میشه به گرافیک بازی گرفت ولی نور پردازی و طراحی ها اینقدر عالی هستن که جای هیچ گله ای رو باقی نمیذارن)
داستان=10 ( بهترین و عالی ترین بخش این گیم همین داستانشه که واقعا هیچی در وصف این نویسندگی نمیشه گفت)
شخصیت پردازی =10 ( TLOS به معنای واقعی مثل یه زندگی واقعی میمونه ، رفتار ها ، صحبتا، شوخی ها ، تلخی ها ، همه و همه به بهترین حالت بین جوئل و الی در جریان بودن)
گیم پلی=9 ( تنها ایرادی که میشه به بخش گیم پلی بازی گرفت ، هوش مصنوعی بده بازیه....اینکه کلیکرا یا حتی هانترا الی رو ببینن و هیچ واکنشی نشون ندن، واقعا بعضی جاها تو ذوق میزد)
نمره کل =9.8 (این بازی به معنای واقعی یه شاهکاره )
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر