Beyond Good and Evil 2
Developer: Ubisoft Montpellier
Director: Michel Ancel
Engine: Voyager
Publisher: Ubisoft
Platform: TBA
Release Date: TBA
معرفی بازی تنها با یک تریلر CG صورت گرفت و تصویر چندانی از گیم پلی منتشر نشد. اما اطلاعات اندکی از جزییات بازی در دسترس قرار گرفت که به آن ها اشاره می کنیم!
سایتی نیز برای مشارکت علاقه مندان طراحی شده که می توانند به ساخت بازی کمک کنند، البته این کمک به معنی کمک مالی نیست، زیرا به نظر می رسد یوبسافت هزینه زیادی برای این بازی کرده است. برای ثبت نام می توانید از لینک زیر استفاه کنید:
BGE2
اطلاعات منتشر شده:
- جریان داستان باری قبل از شماره اول و تولد Jade، شخصیت شماره اول می باشد.
- داستان بازی در منظومه ای دوردست به نام System 3 در قرن 24 روایت می شود.
- بازی از سیستم Procedurally Generated پیشرفته برای ساخت برخی مناطق بازی استفاده می کند. اما همچنان قسمت های طراحی شده با دست و خط داستانی مشخص وجود خواهند داشت.
- جهان خلق شده زنده است، همه چی در تعامل با هم هستند. در طول زمان می توانید حرکت سیارات را در مدار خود ببینید و تاثیر خورشید منظومه بر هر کدام را مشاهده کنید.
- شرکت های مختلف با سو استفاده از Hybrid ها و توانایی آن ها سعی در دست گرفتن کنترل جامعه را دارند.
- بازیکن در نقش یک Pirate که جزوی از یک گروه بزرگ است بازی می کند و هدف این گروه جنگ برای آزادیست.
- بازیکن می تواند شخصیت خود را بسازد، جنسیت آن و نژاد آن را تایین کند.
- دنیای بازی به شخصیتی که شما انتخاب می کند واکنش های متفاوتی نشان می دهد.
- کل دنیای بازی به صورت یکپارچه بوده که هم قابلیت بازی به صورت تمام آنلاین را داشته و هم به صورت کاملا تک نفره!
- ساخت بازی تقریبا از 3 سال پیش شروع شده که بیشتر وقت آن به خلق Engine جدید و اختصاصی این بازی اختصاص گرفته! نام انجین ساخته شده Voyager می باشد.
- شخصیت های بازی همه طراحی شخص Ancel می باشند و نهایت وسواس برای هرکدام به خرج داده شده است.
- اشاره ای به شخصیت Pay'j در تریلر پخش شده می شود. لحظه ای که Knox (میمون) مجسمه را به Zhau Yuzhu (خوک) می دهد.
- جزییات زیادی در زمینه Lore داستانی و شکل گیری چیزی که در شماره اول بازی دیده شد در بازی وجود خواهد داشت.
- Hook و Jet Pack در بازی حضور خواهند داشت که به شما برای فرار از موقعیت های خطرناک کمک می کنند.
- شهر بر اساس طراحی های باستانی ولی با تکنولوژی جدید طراحی شده، طراحی که شاید آن را از دنیای Cyberpunk و SteamPunk جدا می کند.
- اشارات مذهبی بسیاری در بازی وجود خواهد داشت.
- وسایل نقلیه در بازی همانطور که در تریلر بود وجود دارند و تیر اندازی و مبارزه بر روی آن ها نیز امکان پذیر است.
- قابلیت تخریب پذیری مکان های بزرگ و همچنین وسایل در بازی وجود دارد. اما همه چیز قابل تخریب نخواهد بود.
- گشت و گذار نه تنها در شهر ها، بلکه در منطقه های حاشیه ای و حتی در فضا نیز امکان پذیر است و همه این ها یکپارچه خواهند بود بدون وجود هیچ گونه صفحه لودینگ. این ایده ای بود که قبلا به دلیل ضعف سخت افزاری مانع ساخت بازی شد.
- در بازی شما Spaceship با اندازه و تجهیزات مختلف گوناگونی را خواهید داشت که به نوعی پایگاه شما خواهد بود.
- در دیسکی که توسط Knox دزدیده شد، نقشه ای از یک Artifact وجود دارد. تصویر نشان می دهد که بسیاری تلاش کرده اند که به آن برسند اما هرگز برنگشته و کشته شده اند. حتی سیاره ای در نزدیکی آن را مشاهده می کنیم که در حال نابودیست.
تریلر بازی با یک رستوران کوچک شروع می شود که نشان از توجه زیاد به جزییات کوچم است و با یک Spaceship غول آسا تمام می شود که نشانگر عظمت بازیست.
همانطور که اول متن ذکر شد، وبسایتی با عنوان Space Monkey Program طراحی شده تا علاقه مندان بتوانند آخرین اخبار را از آنجا دنبال کنند، در بتا شرکت کنند و با نظریات خود به ساخت بازی کمک کنند. شایعاتی مبنی بر انحصاری زمانی بودن این عنوان چند وقتیست که در فضای اینترنت بخش شده، اما شواهد حاکی از آن است که این اطلاعات غلط می باشند. این شواهد هم از بخش ثبت نام سایت ذکر شده به دست آمده و هم از جوابی که شخص Ancel به دوست خوبم @sadegh93 داده است.
شخصیت های بازی:
Knox: Punk-a** hybrid monkey who is always looking for trouble
Zhau Yuzhu: Hybrid pig, pretentious collector and ruthless crime boss
Li Daiyu: Rejuvenated madam who runs Zhou’s backrooms
Shani: Badass biker and ingenious mechanic of Somalian ancestry
Dakini: Mysterious Captain of the Gada
عکس های منتشر شده:
آخرین ویرایش: