Final Fantasy XV SPOILER THREAD

Final-Fantasy-XV-Logo-Wallpaper.jpg
این تاپیک اختصاص داره به صحبت و تبادل نظر درباره داستان Final Fantasy XV و مواردی که قبل از انتشار بازی به صورت رسمی منتشر نشده،از جمله ویژگی های گیمپلی،محیط ها،سامون ها،ایتم ها و کوئست های مخفی و...
هر صحبتی درباره داستان دارید،اعم از توضیح،نظر و تئوری در این جا بیان کنید.نظراتتون هم راحت درباره همه جنبه های بازی ابراز کنید.
لازم به استفاده از تگ اسپویلر هم نیست.

اگر تمایل به دانستن داستان بازی ندارید،مطلقا وارد این تاپیک نشید.چون پایان،داستان و... کاملا مورد بحث قرار می گیرن و تشریح میشن.

موفق باشیم.:)

3yxx_yoral01.jpg
 
آخرین ویرایش:
من امروز صبح بازی رو تموم کردم و اگه چیزی بزرگترین نقطه قوت داستان باشه بدون شک اون پایانه...مبارزه های پایانی وحشتناک Epic بودند!مرگ نوکتیس هم خیلی قشنگ بود!!!اون صحنه اخر که لونا و نوکتیس( نوکتیس زشت شده بود:|) خوابیده بودند و لوگو عوض شد عالی بود:((:((:((:((من هنوزم لوگو جدید میبینم دلم میگیره:((:(
ولی حیف که حتی این پایان قشنگم نمیتونه بازی رو از مشکلات داستانیش نجات بده:(بیشترین چیزی که موقع بازی کردن به ذهنم میومد MGSV بود که اون بازی هم مثل این پر از پتانسیل به هدر رفته هست!شاید باورش سخت باشه ولی قشنگ معلومه بازی عجله ایی ساخته شده!:))=))اسکوائر فقط میخواسته یچیزی رو بسازه تا سریعتر بازی رو بده بیرون:|:|مرگ خیلی از کرکتر ها مثل برادر لونا و و پادشاه نیفلهایم که اصلا نقشش اندازه جلبک بود و یه صحنه بیشتر نبودند:)) رو اف اسکرین کرده بودند:|:|:|:|:|حتی به مرگ پدر بزرگ اون پسر بچه که با ایریس بود هم رحم نکرده بودند:))
بنظرم بزرگترین نقطه ضعف داستان روایت و شخصیت پردازیه کرکتر های فرعی هست!
روایت که 8 چپتر اول فاجعه هست و داستانی به اون صورت وجود نداره و احساس خیلی meh ایی از داستان بهتون دست میده!با اینکه نیمه دوم خیلی خوب شروع میشه ولی از مرحله ایی که نوکتیس رفقاش رو گم میکنه که هم وحشتناک طولانی و Boring هست باعث میشه اشتیاقتون برای ادامه داستان خیلی کمتر بشه!

شخصیت پردازی کرکتر های فرعی خیلی ضعیفه!حتی لونا و رجیس هم که بنظر میومد شخصیت های مهمی باشند و رابطشون با نوکتیس جزو تمرکز های اصلی داستان باشه درست و حسابی داستان بهشون نمیپردازه!:|بیشتر از اینکه از شخصیتی مثل لونا بدم یا خوشم بیاد دلم براش میسوزه!چون اگه داستان فقط یکم به رومنسش با نوکتیس و شخصیتش میپرداخت باعث میشد مرگش و حتی صحنه های پایانی تاثیر گذار تر بشه:(:|

در مقابل شخصیت پردازی کرکتر های اصلی بر عکس فرعی ها خیلی خوبه و اتفاق های جالبی براشون میوفته و رابطشون رو با هم دیگه خیلی خوب در اوردند!حتی Ardyn هم بنظرم بدمن خیلی خوبی بود! داستان با تمام بدیاش بنظرم لحظات خوب و حتی عالی کم نداره. حتی شخصیت های فرعی مثل risا , Cidny ,Aranea و Cor با اینکه شخصیت پردازی انچنانی نداشتند ولی حداقل کرکتر های دوست داشتنی بودند!!!

کلا معلومه بازی ایده های عالی و پتانسیل اینکه به یه داستان عالی تبدیل بشه داشته حتی پایان هم این موضوع نشون میده ولی متاسفانه سرهم بندی داستان باعث شده این پتانسیل به هدر بره:(:| چیزی که بیشتر از همه منو ناراحت میکنه:((:((:((
 
من امروز صبح بازی رو تموم کردم و اگه چیزی بزرگترین نقطه قوت داستان باشه بدون شک اون پایانه...مبارزه های پایانی وحشتناک Epic بودند!مرگ نوکتیس هم خیلی قشنگ بود!!!اون صحنه اخر که لونا و نوکتیس( نوکتیس زشت شده بود:|) خوابیده بودند و لوگو عوض شد عالی بود:((:((:((:((من هنوزم لوگو جدید میبینم دلم میگیره:((:(
ولی حیف که حتی این پایان قشنگم نمیتونه بازی رو از مشکلات داستانیش نجات بده:(بیشترین چیزی که موقع بازی کردن به ذهنم میومد MGSV بود که اون بازی هم مثل این پر از پتانسیل به هدر رفته هست!شاید باورش سخت باشه ولی قشنگ معلومه بازی عجله ایی ساخته شده!:))=))اسکوائر فقط میخواسته یچیزی رو بسازه تا سریعتر بازی رو بده بیرون:|:|مرگ خیلی از کرکتر ها مثل برادر لونا و و پادشاه نیفلهایم که اصلا نقشش اندازه جلبک بود و یه صحنه بیشتر نبودند:)) رو اف اسکرین کرده بودند:|:|:|:|:|حتی به مرگ پدر بزرگ اون پسر بچه که با ایریس بود هم رحم نکرده بودند:))
بنظرم بزرگترین نقطه ضعف داستان روایت و شخصیت پردازیه کرکتر های فرعی هست!
روایت که 8 چپتر اول فاجعه هست و داستانی به اون صورت وجود نداره و احساس خیلی meh ایی از داستان بهتون دست میده!با اینکه نیمه دوم خیلی خوب شروع میشه ولی از مرحله ایی که نوکتیس رفقاش رو گم میکنه که هم وحشتناک طولانی و Boring هست باعث میشه اشتیاقتون برای ادامه داستان خیلی کمتر بشه!

شخصیت پردازی کرکتر های فرعی خیلی ضعیفه!حتی لونا و رجیس هم که بنظر میومد شخصیت های مهمی باشند و رابطشون با نوکتیس جزو تمرکز های اصلی داستان باشه درست و حسابی داستان بهشون نمیپردازه!:|بیشتر از اینکه از شخصیتی مثل لونا بدم یا خوشم بیاد دلم براش میسوزه!چون اگه داستان فقط یکم به رومنسش با نوکتیس و شخصیتش میپرداخت باعث میشد مرگش و حتی صحنه های پایانی تاثیر گذار تر بشه:(:|

در مقابل شخصیت پردازی کرکتر های اصلی بر عکس فرعی ها خیلی خوبه و اتفاق های جالبی براشون میوفته و رابطشون رو با هم دیگه خیلی خوب در اوردند!حتی Ardyn هم بنظرم بدمن خیلی خوبی بود! داستان با تمام بدیاش بنظرم لحظات خوب و حتی عالی کم نداره. حتی شخصیت های فرعی مثل risا , Cidny ,Aranea و Cor با اینکه شخصیت پردازی انچنانی نداشتند ولی حداقل کرکتر های دوست داشتنی بودند!!!

کلا معلومه بازی ایده های عالی و پتانسیل اینکه به یه داستان عالی تبدیل بشه داشته حتی پایان هم این موضوع نشون میده ولی متاسفانه سرهم بندی داستان باعث شده این پتانسیل به هدر بره:(:| چیزی که بیشتر از همه منو ناراحت میکنه:((:((:((

برای من که happily ever after و هپی اندینگ خوشم میاد ... اگه بخوام مثال بزنم .. داستان و اندینگ ffix مورد علاقمه ... ازش خوشم میاد.
اندینگ خیلی برام مهمه ... همین ۹ تا قبل از اخرش داستانش از نظرم خیلی خوب بود .. ولی با اندیگش شده فوق العاده.
 
اونی که گفت بود غمگین ترین پایان رو بین FF ها داره تو گف کدوم دیوانه ای بوده؟ اصلا FF بازی کرده؟

هر 2 کار قبلی تاباتا هم کرایسیس کور هم تایپ 0 با اختلاف زیاد غمگین تر از این بودن :| این اصلا در حد اونا غمگین نبود

ولی در کل پایان بازی معرکه بود و کاشکی کل بازی با کیفیت 2 ساعت آخر بازی ساخته میشد

بازی همه چیزش معرکست غیر از همون چیزی که محمد گفت یعنی این عجله ای ساخته شدنش و پرداخته نشدن درست و حسابی به شخصیتا غیر از 4 تای اصلی

بازی بی نهایت پتانسیل زیادی داشت برا اینکه راحت و بدون شک بهترین FF بشه

کاشکی به ساخت بازی بیشتر وقت میدادن :<

ولی در کل عالی بود و من خیلی دارم لذت میبرم :D
 
اونی که گفت بود غمگین ترین پایان رو بین FF ها داره تو گف کدوم دیوانه ای بوده؟ اصلا FF بازی کرده؟

هر 2 کار قبلی تاباتا هم کرایسیس کور هم تایپ 0 با اختلاف زیاد غمگین تر از این بودن :| این اصلا در حد اونا غمگین نبود

ولی در کل پایان بازی معرکه بود و کاشکی کل بازی با کیفیت 2 ساعت آخر بازی ساخته میشد

بازی همه چیزش معرکست غیر از همون چیزی که محمد گفت یعنی این عجله ای ساخته شدنش و پرداخته نشدن درست و حسابی به شخصیتا غیر از 4 تای اصلی

بازی بی نهایت پتانسیل زیادی داشت برا اینکه راحت و بدون شک بهترین FF بشه

کاشکی به ساخت بازی بیشتر وقت میدادن :<

ولی در کل عالی بود و من خیلی دارم لذت میبرم :D

هیچکسی که بازی رو تموم کرده باشه تو گف نگفت پایان بازی دارکه ... ویدیو اندینگ که استریم شد و ملت دیدن اکثر این نتیجه گیری رو که کردن دارکه ... ولی خب دارک هم هست دیگه .. مردن این همه ادم دارکه دیگه.x_x:-s:coldsweat::cry2::crying:
 
هیچکسی که بازی رو تموم کرده باشه تو گف نگفت پایان بازی دارکه ... ویدیو اندینگ که استریم شد و ملت دیدن اکثر این نتیجه گیری رو که کردن دارکه ... ولی خب دارک هم هست دیگه .. مردن این همه ادم دارکه دیگه.x_x:-s:coldsweat::cry2::crying:

احتمال زیاد کرایسیس کور رو بازی کردی (کردی دیگه؟ :D ) پایان اون غمگین تر بود یا این؟ :(

اینم آره شخصیت زیاد مرد و غمگین بود ولی آخه غمگین ترین FF ؟ به نظر من که نه

تایپ 0 رو چی ؟ اینو بازی کردی؟ به نظر من هنوزم که هنوزه غمگین ترین و بهترین پایانیه که تاحالا دیدم :((

من الان وحشتناک از ساخت فیلم و انیمه ها از رو بازی پشیمونم فکرشو بکنید اگه همونارو تو بازی گذاشته بودن چه خفن میشد

انیمه رو به صورت فلش بکی چیزی میزاشتن فیلم رو هم یه جوری میچپوندن :< خیلی به شخصیت پردازی کمک میکرد

همه SE دروغ گفتن که فیلم و بازی 2 تجربه کاملا جدا هستن

اگه فیلم نبود هیچییییی از Regis نمیفهمیدیم یا امپراطور نیفلهایم رو که 1 دقیقه بیشتر تو بازی ندیدیم :|

بازی خیلی نکته خوب و مثبت داره ولی شخصیت پردازیش واقعا اذیت میکنه

امیدوارم خود SE بفهمه اشتباه تاباتا نیست و برا Type-next بزارن راحت کاری که میخواد رو بکنه :<

از اونطرف هم نومورا هم KH III هم VII remake رو درست روشون کار کنه (که بعید میدونم هی حس میکنم یکیشون به احتمال زیاد KH رو میخواد گند بزن)
 
راستی یه حرفی هم میزدن خود SE که بهترین شخصیت منفی سری رو تو این شماره خواستن خلق کنن حتی بهتر از سفیروث که بگم واقعا دروغ نگفتن اگه یکم به شخصیت پردازی میرسیدن و بازی رو طولانی تر میکردن یا همون ایده 3 گانه کردن بازی رو عملی میکردن بدون شک میتونست از سفیروث هم بهتر بشه (همین الانشم خیلیییی شخصیت منفی خوبی داره)
 
خوب پایانش درست همون رومئو و ژولیتی بود که نومورا می خواست:D
هر چند منم حال نکردم اصلا با اینکه اون الهه لونا باشه...
هر چند اگه یادتون باشه تو TGS 2014 لوگو از ماه شروع میشه و کامل میشه... من همین حدس رو می زدم...
اخرین مبارزه هم کاملا نومورایی بود...:D اما بسیار ابکی تر:D
یه سری ملت که می گفتن 10 سال منتظر بازی بودیم حالا QTE:/...:))
وقتی اینسومنیا رو اخرش دیدم... فهمیدم با 2011 هم فرق کرده... تو 2011 مردم هم توش بودن... و شهر زنده ای بود...
اما خوب دوست داشتم نیمه اول داستانم مثل نیمه دومش دارک باشه...
ــــــــــــــــــــ
دو نکته بگم... درسته الان روایت داستان تو دیالوگ ها یک نوع هنر حساب میشه... ولی امیدوارم فاینال هیچوقت به این سمت نره... هرچقدرم سخت افزار پیشرفت کنه... و تمام اون حرکات رو بتونن تو گیمپلی در بیارن... باز فاینال بدون CG نمی چسبه:D
ــــــــ
حالا این دارک بود... کلی حال کردم:D اونایی هم که ناراحتن... به خاطر اینه که خوب 10 سال منتظر بازی بودن...
بیشتر بچه های اینجا انیمه می بینن... خودتون تجربه دارید تو یه انیمه بلند اخراش یه اتفاق بد میوفته چقدر ذهن درگیر میشه:D
ــــــــ
ایشاالله نسخه بعدی رو داستانش رو نومورا با همکاری kentaro miura بنویسه تا تمام امید های ملت از همون اول ناامید بشه... و راهی بیمارستان بشن ملت از افسردگی:D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Oakenshield
SE چند ساله همش همین کار میکنه گارافیک عالی ولی داستان ضعیف تر از هر دفعه مثل همین هیتمن
اگه همچین داستان دارکی ضعیفه...
من به شما پیشنهاد می کنم... کارتون های ایرانی شبکه پویا رو نگاه کنید... سناریو های خیلی قوی دارند... و فلسفه های خاصی پشتشون نهفته هست...
ـــــــ
بیس کار که کار نوجیما و نومورا هست... که عالیه...
سناریو نویسشم نوجیما میشد خیلی بهتر بود... نه اینکه پروژه به این بزرگی رو بدن به یه زن کم تجربه:دی
ببخشید من شخصیت ضد زن دارم یکم:دی
 
آخرین ویرایش:
اگه همچین داستان دارکی ضعیفه...
من به شما پیشنهاد می کنم... کارتون های ایرانی شبکه پویا رو نگاه کنید... سناریو های خیلی قوی دارند... و فلسفه های خاصی پشتشون نهفته هست...
حتما خودت نگاه میکنی که اینو میگی=)) با دارک بودنش کاری ندارم خوب دوستان میگن ضعف داشت خب اینا همش تقسیر SE که زیاد رو داستان کار نمیکنه:| چیز بدی نگفتم
 
خوب پایانش درست همون رومئو و ژولیتی بود که نومورا می خواست:D
هر چند منم حال نکردم اصلا با اینکه اون الهه لونا باشه...
هر چند اگه یادتون باشه تو TGS 2014 لوگو از ماه شروع میشه و کامل میشه... من همین حدس رو می زدم...
اخرین مبارزه هم کاملا نومورایی بود...:D اما بسیار ابکی تر:D
یه سری ملت که می گفتن 10 سال منتظر بازی بودیم حالا QTE:/...:))
وقتی اینسومنیا رو اخرش دیدم... فهمیدم با 2011 هم فرق کرده... تو 2011 مردم هم توش بودن... و شهر زنده ای بود...
اما خوب دوست داشتم نیمه اول داستانم مثل نیمه دومش دارک باشه...
ــــــــــــــــــــ
دو نکته بگم... درسته الان روایت داستان تو دیالوگ ها یک نوع هنر حساب میشه... ولی امیدوارم فاینال هیچوقت به این سمت نره... هرچقدرم سخت افزار پیشرفت کنه... و تمام اون حرکات رو بتونن تو گیمپلی در بیارن... باز فاینال بدون CG نمی چسبه:D
ــــــــ
حالا این دارک بود... کلی حال کردم:D اونایی هم که ناراحتن... به خاطر اینه که خوب 10 سال منتظر بازی بودن...
بیشتر بچه های اینجا انیمه می بینن... خودتون تجربه دارید تو یه انیمه بلند اخراش یه اتفاق بد میوفته چقدر ذهن درگیر میشه:D
ــــــــ
ایشاالله نسخه بعدی رو داستانش رو نومورا با همکاری kentaro miura بنویسه تا تمام امید های ملت از همون ملت ناامید بشه... و راهی بیمارستان بشن ملت از افسردگی:D

اتفاقا تغییر لوگو یکی از خاص ترین و cool ترین اتفاقایی بود که دیدم :D

QTE ؟ مرد حسابی بازی کردی اصلا آخرش رو؟ :D عین چی باید باهاشون میجنگیدی حالا تو مبارزه به اون طولانی QTE گذاشتن بده؟ :D که یه سری حرکات خفن بزنن بده؟ :D یه جوری میگی انگار کل مبارزه یا بیشترش QTE بوده اتفاقا به شدت عالی بودن 2 مبارزه آخر

راجع به 2011 جدی میگی؟ :D مردک اونموقع تو اون تریلر اون زمان حمله نیفلهایم به Insomniaست نه 10 سال بعدش و وقتی که دنیا رو تاریکی برداشته و غیر موجودای وحشی و کشنده چیز دیگه ای نیست :D
 
  • Like
Reactions: bezad
یه سریا اشتباه متوجه شدن

داستان معرکست و خیلی خیلی خوبه مشکل شخصیت پردازی کاراکترایی غیر 4 تای اصلیه

بعد کسی تا خودش بازی نکرده از رو حرف بقیه نباید نظر بده ممکنه سلیقه من کلی با شما فرق داشته باشه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or