Attachments
آخرین ویرایش:
دوستان یک سری اطلاعات از بازی توی PlayStation Blog منتشر شده که در ادامه می تونید بخونید:
شما ابتدا بازی را بدون اینکه بدونید چرا توی جزیره هستید شروع می کنید و باید با گردش و جستوجو پی ببرید که چه اتفاقی افتاده و چه خبره البته بدون راهنمایی و کمک هم نیستید؛ می تونید با کمک حیواناتی مثل مرغ دریایی جهت یابی کنید بعضی حیوانات هم مثل گراز میتونن خطرناک باشن (اگه بهشون نزدیک بشین احساس خطر میکنن و ممکنه حمله کنن!). شنلی که شخصیت بازی (همون پسربچه) می پوشه خیلی مهمه اما استدیو فعلا نخواسته وارد جزئیات بشه. در جزیره علائمی شبیه کلید در مکانهای زیادی می بینید استدیو در این مورد هم نخواسته اطلاعاتی منتشر بکنه و اینجور به نظر میاد که روی روند بازی احتمالا تاثیر گذار هستند
یکی از این نمادها رو روی برج سفیدی که توسط مه احاطه شده می بینید؛ به گفته استدیو شما همون اوایل بازی باید به این برج اسرار آمیز برید اما این پایان کار نیست (تازه شروعشه!). جزیره به طور کامل باز و قابل دسترسه و البته کار شما فقط راه رفتن و دویدن به این طرف و اونطرف نیست و همچنین می تونید از صخره و کوه ها بالا برید یا شنا کنید و سازنده می گوید چیزهای زیادی برای کشف کردن در زیر سطح آب انتظار شما را می کشد و این به معنای اینه که شما فقط روی خشکی نیستید (جاهایی که باید دنبالش بگردید و بهش برسید فقط روی خشکی نیست). سازنده همچنین در مورد رنگ شفاف و پویای آب دریا می گه: "رسیدن به یک تعادل بین رنگ فیروزه ای و شفافیت آب واقعا سخت بود و طراح ما وسواس زیادی برای اینکار به خرج داده است"
شما در بازی پازلهایی پیدا می کنید که بسیاریشون با صدا و نور حل می شوند. در تریلر شما یک نقش روباه رو می بینید که روی تنه درختها هست و با حرکت بینشون می تونید ببینیدش و گفته شده که روباه مفهومی بسیار قوی در بازی دارد. در قسمت دیگری از تریلر شما صحنه ای در شب و در حال بارش باران می بینید که سایه ها ظاهر می شوند؛ سازنده می گوید هیچ تعریفی برای خوب یا شیطانی بودن آنها در Rime وجود ندارد
جزیره خود یکی از کرکترهای بازی است؛ در یکی از صحنه ها شما سایه یک پرنده غول آسا را می بینید، استدیو چیزی در رابطه با آن نمی گوید اما می گوید: "چه می شود اگر جزیره را عصبانی کنید؟" مسلما مطابق با نوع بازی شما جزیره نیز تغییر می کند
موجودات آرامی که داخل تریلر دیدید (همون موجوداتی که پسربچه روشون سوار بود!) راهی برای حمل و نقل بازیباز در جزیره هستند؛ "آنها همانند دسته پرندگان یا حتی نهنگ ها مهاجرت می کنند"
Source: PlayStation Blog
-----------
خب امیدوارم که از خوندن اطلاعات لذت برده باشید چون خودم الان در فضا سیر میکنم!:d اگر مشکلی هم در ترجمه دیدید ببخشید
خُب ظاهرا اون موسیقی بازی که برای بازی در همایش Play Fest به اجرا گذاشته شده بوده، پُشت درب های بسته نبوده ! دیوید گارسیا به همراه گروه اُرکستر که خودش اون رو رهبری میکرده، یه قطعه از موسیقی متن بازی رو نواختند که می توانید از اینجا گوش کنید:
موسیقی به شدت جادویی و سحرآمیز ساخته شده، امیدوارم طی همکاری که با جناب یامائوکا دارن، یه آلبوم موسیقی متن فوق العاده ارزش مند برای این عنوان تهیه کنند، فقط اینکه یامائوکا-سان در این همایش حضور نداشتن و طبق خبرهایی که منتشر شده، قراره اوایل سال بعد موسیقی های نمونه رو برای Raul Robio به استودیو بفرسته برای انجام عملیات نهایی !
اینم دانلود اجرای گروه به رهبری دیوید گارسیا، ایشون همون کسی هستند که آهنگسازی بازی قبلی این استودیو یعنی Deadlight رو برعهده داشتند !
=====download
size:1.5 gig
در ضمن توی مصاحبه ای که با مجله رسمی پلی استیشن داشته، روبیو گفته که Art Style و رنگ بندی بازی رو با الهام گیری و الگو برداشتن از آثار Studio Ghibli ساختن و اینکه در آخر بگم که بازی به احتمال زیاد نیمه اول سال 2015 عرضه خواهد شد ! :d
خدمت شما:لطفا آپلود کنید تا بتونیم داشته باشیم . من که موفق به دانلودش نشدم
توی توتئیتر خیلی این در این مورد صحبت کردن ! هدفشون اینه که بازی رو نیمه اول سال 2015 عرضه کنن، البته اگر مشکل خاصی پیش نیاد !آقا این تاریخ عرضه رو کی گفته؟؟؟
من بشدت منتظر این بازی هستم...واقعا خوشحال شدم نیمه اول میاد
قطعا ریتیل هست ! من که خودم حتما نسخه فیزیکی رو تهیه خواهم کرد ! :dهنوز معلوم نشده بازی دیجیتالی هست یا ریتیل؟
وقتی که مایکروسافت پروژه اینها رو دیده، اون زمان با اسم رمز Echoes of Siren شناخته می شده ! دقت کنید که ما اصلا اون زمان نمی دونستیم همچین بازی وجود داره، وقتی مایکرو بازی رو بررسی میکنه، میگه که باید از تمرکز زیاد بر روی قسمت داستانی کاسته بشه و بیشتر بر روی یه بازی شبکه ای و چند نفره تمرکز داشته باشه ! آخه واقعا کدوم ناشری دلش میاد به پروژه به این زیبایی و هُنری دخالت کنه و سیستم ـش رو بالکل بهم بریزه ؟! :dWhen Microsoft saw the prototype it was then known as Echoes of Siren. “When Xbox One’s (Durango at the time) plans were revealed, we were requested a series of changes and modifications that were against the spirit of a more traditional single-player exploration experience. It didn’t work", says Raúl Rubio, creative director and CEO of developer Tequila Works. to Sony. ”
بعد کمی در مورد روابط ـشون با ناشر توضیح میدن و ...Both parties departed in good terms and we showed the project to Sony. They loved it. End of story.”
این حرف ـش دیگه انصافا میشه گفت حقیقته محضه ! :d میگه که سونی همیشه به دنبال تجربه های نو، تازه و خلاقانه بوده و هیچوقت جواب رو نسبت به این دسته از بازیسازان نمیده و بالاخره این ریسک رو میکنه که از اونها هر طور که شده حمایت ـش رو در حق اونها انجام بده ! کاری که دقیقا با Rime کردن، جدا حالا کاری به این بحث ها ندارم، ولی یادمون نره اگر Sony نبود، الان Rime هم وجود نداشت، در بدترین حالت اینه که این بازی که الان می بود، نبود ! به عنوان مثال شاید با یه عنوان مولتی پلیر، چند نفره و از این امثال روبرو می بودیم..The result is emblematic of how Sony has worked harder than its rivals to empower independent developers on its platforms so that it can offer fresh, exciting experiences to console users, a competitive advantage thrown into stark relief by the fact that Microsoft turned Rime away at the door.
میگه که بازی ما با عناوین شاهکار و شناخته شده ای مقایسه میشه و این برای ما هم میشه گفت خیلی خوبه، هم خیلی بد ! خوب بخاطر اینکه بازی ما با عناوین بزرگ و شناخته شده ای مقایسه میشه، این برای ما یه امتیازه ! بد هم اینکه از اونجایی که این عنوان با چنین بازی ها و شاهکارهایی مقایسه میشه، سطح توقعات از بازی ما به شدت بالا رفته و ما مجبور هستیم هر طور که شده، یک بازی درخور و شایسته را برای طرفداران عرضه نماییم.. کلا از این بابت خیلی خوشحالن..Much of this expectation stems from how the game’s graphical style and overt artistic sensibility has drawn broad comparisons with well-loved classics like ICO, The Legend of Zelda: The Wind Waker, and Journey. Those are big shoes to fill. “We feel really, really humbled (and slightly terrified) for being compared with those masterworks, even if we sincerely didn’t have them in mind when we started working on the game design”, says Rubio. “It actually came as a surprise to us to hear Rime was considered reminiscent to those titles.”
این قسمت دیگه نوبرشه واقعا ! :d رسما اومده گفته که بازی ما، میتونه نماینده و جانشین The Last Guardian در زمان غیبت اون باشه ! :d انقدر بازخورد ها و فیدبک ها مثبت و خوشایند بوده که همه چی رو فراموش کردن ! :d البته ادامه ـش خودش فهمیده که اشتباه بزرگی رو مرتکب شده، زود برای اینکه قضیه رو طبیعی کنه و یه جورایی ماست مالیش کنه، میگه که:As if walking in such a long shadow wasn’t difficult enough, Rime’s status as a PS4 exclusive has seen many adopt it as a surrogate The Last Guardian, their hopes shifting from Team ICO’s now legendary missing-in-action giant-cat-bird simulator to a project they regard as similar.
اینجا ادیتور فامیتسو مینویسه که:Rubio is flattered but quick to play down the hype. “I think that since almost nobody has played neither The Last Guardian nor Rime, that’s a really bold comparison.
تو پُست قبلی هم گفتم، از اونجایی که تقریبا میشه گفت پروسه مراحل ساخت بازی خیلی جلو رفته، به احتمال زیاد نیمه اول سال 2015 عرضه خواهد شد ! لازم به ذکره که توی پیج تویئترشون هم در جواب به چند نفر از طرفداران چنین حرف هایی رو زده بودند، در کُل میشه گفت که این بازی برای کنسول PlayStation 4 دقیقا حکم همون Journey ساحته جنوا چن رو داره و به توجه به نمایش های خیره کننده ای که داشته، پتانسیل تبدیل شدن به یه عنوان محبوب رو واقعا در خودش داره به نظرم..This is the kind of experience Sony has strived to nurture when courting the indie scene, and uncovering the secrets of Rime on PS4 in 2015 might just rekindle the sense of wonder that has so far been missing from the new generation of consoles.