اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

XsmokeX

کاربر سایت
Sep 24, 2012
2,968
نام
احمد
56qy_img_20200527_165235.jpg


تنها استودیویی که افتاده رو دور هایپ بازی بعدی، inXile هست :D ایشون Creative Director پروژه بعدی استودیو هست و قبلا هم کارگردان بازی Wildstar بوده.
کارگردان وایلداستار اون موقع ژانر و بازی موردعلاقه ش چیه دقیقا؟ نکنه MMORPG دارن میسازن؟ :-":D
 
  • Like
Reactions: Hamid Payne

SepehrR

کاربر سایت
May 23, 2006
1,684
نام
Sepehr
هیچکس اصراری نداره که کوجیما میاد طرف مایکرو، ما بر اساس شایعات نظر میدیم اما دقیقا موردی که گفتی برعکسش صدق میکنه! کوجیما یک وزنست تو صنعت و اسم و کارهاش می تونه برای یک برند تبلیغ خیلی خوبی باشه. مایکرو اگر هزینه کن برای کوجیما خیلی هم توجیح پذیر هستش. هم بازی هاش تو ژاپن طرفدار داره هم غرب، فروششون هم که خوبه! حتی همین بازی که تا حدودی سلیقه ای بود خوب فروختش. جایزه بگیر هم که هست! کدوم شرکت یا نفری میتونه این همه impact داشته باشه برای مایکرو؟!
من نمی گم حتما میاد طرف مایکروسافتا، فقط میگم اگر مایکرو بره دنبالش دلایل خوبی داره برای اینکار.
بله بازی‌هاش در ژاپن طرفدار داره اما مایکروسافت با ساکاگوچی هم نتونست توی ژاپن کنسول بفروشه. با کوجیما هم توفیقی به دست نمیاره.
برای impact داشتن هم مایکروسافت می‌تونه پولش رو جاهای بهتری خرج کنه تا اینکه اسپانسر IP جدید کوجیما بشه. اگر مایکروسافت بتونه MGS رو از کونامی بگیره و بده دست کوجیما صد در صد حرکت خفنیه اما در غیر این صورت جاهای بهتری می‌تونه ۱۰۰ میلیون دلار رو هزینه کنه. مایکروسافت همین چند سال چند تا استودیو خریده و این هزینه‌ها رو بهتره برای گسترش استودیوهای فرست پارتیش کنه تا اینکه یه عنوان انحصاری از کوجیما داشته باشه.
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
بله بازی‌هاش در ژاپن طرفدار داره اما مایکروسافت با ساکاگوچی هم نتونست توی ژاپن کنسول بفروشه. با کوجیما هم توفیقی به دست نمیاره.
برای impact داشتن هم مایکروسافت می‌تونه پولش رو جاهای بهتری خرج کنه تا اینکه اسپانسر IP جدید کوجیما بشه. اگر مایکروسافت بتونه MGS رو از کونامی بگیره و بده دست کوجیما صد در صد حرکت خفنیه اما در غیر این صورت جاهای بهتری می‌تونه ۱۰۰ میلیون دلار رو هزینه کنه. مایکروسافت همین چند سال چند تا استودیو خریده و این هزینه‌ها رو بهتره برای گسترش استودیوهای فرست پارتیش کنه تا اینکه یه عنوان انحصاری از کوجیما داشته باشه.
مگه اگر یه روز کوجیما با xgs همکاری بکنه برای بازار ژاپنه؟؟؟
کوجیما مزیتی که داره مثل platinium همیشه بازیهاش تو ژاپن فروش دارن اما بازار جهانی فروش خیلی بیشتری داره 1به 6 یا 7 بازار جهانی فروش بیشتری داشته البته به استثنای DS که اصلا امار شیپ هم نیومده
اما دوستمون بابت اولویت های مزیت کار با کوجیما پروداکشن و مزیت های کار کوجیما با xgs مد نظرشون بود
درکل کوجیما نشون داده همیشه با اینکه نظرش به سونی نزدیکتره اما به دلیل هزینه بر بودن بازی هاش نظرش به پول نزدیکتره :D
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
این توییت ربطی به اینجا نداره اما دیدم جالبه گفتم بزارم:D
View attachment 143552
دقت اسکن کینکت وان فوق العاده بالا بود یادمه 2014 که خریدم یه اپ nike sport یه همچین برنامه ای داشت که با اسکن ضربان قلب و اسکن قلب میکرد ک دیدم کرک و پشمم ریخت ولی فک کنم خالی بندی بود :D الان سوالی که برام پیش اومده این دیوایس چیه که لوگوی اکس باکسم روشه:-/
کینکت طفلی دیوایس فوق العاده ای بود که با سیاست فاجعه اون سال های مدیریت اکس باکس و جو سازی خفن سونی علیه اون سالای اکس باکس قربانی که نه قلع و قمع شد:D
 

Code:888

کاربر سایت
Jul 3, 2013
604
56qy_img_20200527_165235.jpg


تنها استودیویی که افتاده رو دور هایپ بازی بعدی، inXile هست :D ایشون Creative Director پروژه بعدی استودیو هست و قبلا هم کارگردان بازی Wildstar بوده.
این صحبتای جدید اون بابایی که گفته بود بیشترین بودجه RPG رو دارن:

They are shooting for the top of the RPG genre regarding production values (and in almost all departments - they are very conscious where their weakness are at the moment). Project plan and team framework is still in production.

I know for a fact that animation, film experience, physics/destruction (very important), highly detailed humans, animals, environments (realistic tones with fine artistic touches) are all on the table as priorities/elements in this phase (systems/gameplay are almost covered). In all these departments they plan to be no 1. RPG studio with this project. It's very ambitious and really important for team to scale-up at these skills/qualities/elements in early phase. They are rapidly changing internal perspective on how to make modern RPGs. (pipelines, but also they are switching some other perspectives :)

Also, as a highlight they plan to have very very strong motion capture team.

Game is still in very early development and core team is yet to be finalised, few key senior positions are still missing for larger scale production. They are waiting for seniors and team on Wasteland 3 to integrate them in core team for new project and further expand to unlock first phase of full production. Later on they plan to further expand and outsource.

I don't know if it's new IP or existing at this moment, but those are the tones/elements that they are searching for.

Also, atmosphere in team is excellent and they are really confident. This game will be on whole new level for XGS, whole team believes that.​
 

SepehrR

کاربر سایت
May 23, 2006
1,684
نام
Sepehr
مگه اگر یه روز کوجیما با xgs همکاری بکنه برای بازار ژاپنه؟؟؟
کوجیما مزیتی که داره مثل platinium همیشه بازیهاش تو ژاپن فروش دارن اما بازار جهانی فروش خیلی بیشتری داره 1به 6 یا 7 بازار جهانی فروش بیشتری داشته البته به استثنای DS که اصلا امار شیپ هم نیومده
اما دوستمون بابت اولویت های مزیت کار با کوجیما پروداکشن و مزیت های کار کوجیما با xgs مد نظرشون بود
درکل کوجیما نشون داده همیشه با اینکه نظرش به سونی نزدیکتره اما به دلیل هزینه بر بودن بازی هاش نظرش به پول نزدیکتره :D
ایشون گفتن بازیای کوجیما توی ژاپن هم فروش داره که در جواب گفتم که کلا ژاپن بازارش برای مایکروسافت قفله! وگرنه من نگفتم فقط به خاطر ژاپن همکاری میکنه.
اینکه کوجیما چه پیشنهاد مالی از طرف کی داره رو هم ما نمی‌دونیم! ولی فقط مایکروسافت نیست که پول داره! مسلما خیلی از شرکت‌ها حاضرن با کوجیما همکاری کنن، سگا و SE شاید ناشر بازی بعدیش باشن. در کل رو کاغذ احتمال اینکه مایکروسافت و کوجیما با هم همکاری کنند کمه.
 
  • Like
Reactions: g4mer

P3RsiAN boY

کاربر سایت
Jun 8, 2013
6,571
نام
محمد
معلومه کسی نمی‌فهمه قدرتش رو با اون نحوه بازی نمایش دادن :D
مایکروسافت هم مثل سونی باید اولین کنفرانس نمایش بازیش رو پر میکرد از بازی های واقعا نسل بعدی
آفرین.ولی کدوم کنفرانس رو می فرمایید؟!:-/:D
من آلزایمر گرفتم انگار. چون یادم نمیاد.... :D
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
آها همون SSD اینجا اونجا همه جا :D
حله آقا.متوجه شدم :D
منظورش 3 June هست که قراره بازی‌ها و کنسول رو نمایش بدن البته ممکن دقیقه 90+5سناریو عوض بشه کنسول رو نشون ندن :D
شما هم تشریف بیارید قدمتون رو چشم بعد کنفرانس ترول خورمون ملسه اگه کنسول رو نشون ندن :))
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,503
نام
محمد
کارگردان وایلداستار اون موقع ژانر و بازی موردعلاقه ش چیه دقیقا؟ نکنه MMORPG دارن میسازن؟ :-":D
مشخصا منظورش RPG بوده :D به جز Wildstar قبلا روی Vampire the Masquerade: Bloodlines به عنوان Lead Designer و Fallout 2 به عنوان Lead Artist کار کرده.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,179
نام
ماکان
  • Like
Reactions: Solidsnake_1

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
به امید اهورا این ادعاهای ایشون رو در عمل ببینیم. مشتاقیم ببینیم این قدرت حقیقی نمودش در بازی های فرست پارتی این حضرات مثل H:I به چه شکلیه.
هیلو که کراس جن هست واقعا انتظار نسل بعدی ازش نیست. حداقل در کمین هستین ترول کنین منصفانه ترول کنین مثلا هلبلید رو در نظر بگیرین یا نمیدونم بازی پلی گراندی چیزی، که کاملا نسل بعدی باشه! من خودم خیلی دوست داشتم هیلو رو کامل بر پایه ی نسل بعد میساختن ولی خب هرچقدر هم زورشون رو بزنن این نسلی محدودیت براشون داره.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • S0NY
Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر