اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

B-King

کاربر سایت
Mar 6, 2019
2,135
عملا بدون ساین هیچ اچیومنتی تو اکانت ثبت نمیشه؟

یا باید ساین کنی سپس بری go offline ? این گو آفلاین هم اتصال به نت نیاز داره؟
 

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,591
نام
alireza
مایکروسافت تو این ماه میخواد چندتا ایونت برگزار کنه درباه ی ویندوز و کلود گیمینگ ...احتمالا میخواد اطلاعات بیشتری از xcloud و کی قابل دسترس میشه و روی چه دیوایسهایی قابل بازی خواهد بود رو بگه

 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
من دیروز اینستا استوری گذاشتم خیلی عصبانی و بد و بیراه گفتم :D
پیج مبین نت اومد دایرکت شمارمو گرفت
یکی از مبین نت زنگ زد گفت مشکلتون رو بفرمایید که براتون پیگیری کنیم من توضیح دادم وضعیت لایو و اتصال با DNS های بگذر و شکن رو
بررسی کرد گفت مشکل تایید میشه تمام مودمایی که آپدیت شدن این مشکلو دارن
امروز برام یه مودم جایگزین فرستادن
شما هم پیگیری کنید فکر کنم دیگه خودشون متوجه شرایط باشن و راحت تر همکاری کنن
من از 9 صبح تا 10 شب دیروز داشتم دعوا میکردم باهاشون تا به نتیجه رسیدم :D
چه مارک مودمی بهت دادن؟
 
  • Like
Reactions: reza51

{mobile-GAMER-117}

کاربر سایت
Jul 16, 2020
2,278
نام
علیرضا
۱۵ تا داشته ۸ تا هم زنیمکس اضافه می‌کنه میشه ۲۳ تا.
۳ تا دیگه جدید خریده. که معلوم میشه سگا نیست!
چیان الان؟!
شایدم چند تاش جدید پایه گذاری کرده باشه
 
  • Like
Reactions: reza51

aha2012

کاربر سایت
Jan 9, 2009
2,879
نام
SubZero
عملا بدون ساین هیچ اچیومنتی تو اکانت ثبت نمیشه؟

یا باید ساین کنی سپس بری go offline ? این گو آفلاین هم اتصال به نت نیاز داره؟
آفلاین باشی اچیومنتی بهت نمیده .ولی فرض کن بازیو تو آفلاین تموم کردی به محض آنلاین شدن اچیومنتهارو بهت میده(یک سری بازیها مثل rage 2 اینطور نیست)

برای offline کردن میری setting و بعد go offline رو میزنی.
 
  • Like
Reactions: reza51 and omid0

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,921
نام
محمد حسین
2021-02-02_21-40-42.jpg

مایکروسافت تعداد استدیو هاش 18تا اعلام کرده View attachment 193648
ما میدونیم که 15تا داره <):)
چیزی که در موردش صحبت میکنید لیست داراییهای شرکت نیست . میگه ماکروسافت ناشر سازنده و توزیع کننده 18 استودیو هست
معنی اینا به نظر همینه و برا همینه که هیچ جایی بهش اشاره نکرده
 
آخرین ویرایش:

Dr. Ariamax

کاربر سایت
Feb 1, 2012
2,452
نام
آریا
بله امروز هم با من تماس گرفتن و تایید کردن مشکل از آپدیت جدید فریمور هست و گفتن برای هماهنگی و رفع مشکل دوباره تماس میگیرن

برای شما مودم رو تعویض کردن از همون مدل دوباره دادن؟
مشکل کامل رفع شد؟

Sent from my SM-N9750 using Tapatalk
نه از همون مدل نبود مدل دیگه ای دادن چون تمام مودم های اون نسل همین مشکلو دارن الان :D ولی خب آنتن دهی و پینگم تفاوتی با قبل نداره

@ULTIMATE TEAM والا برندش رو نمیدونم ولی مدلش air master 3100 e هست
 

jijabig23

کاربر سایت
Sep 25, 2015
648
نام
Ro.s
مایکروسافت تعداد استدیو هاش 18تا اعلام کرده View attachment 193648
ما میدونیم که 15تا داره <):)
در این باره، همچنان نمیشه گزارشاتی که میگن مایکروسافت داره پول زیادی رو برای یه خرید بزرگ به حرکت درمیاره نادیده بگیریم. همچنان احتمال سگا و کونامی و حتی اسکورانیکس هست. به نظرم خرید یه کمپانی اروپایی یا آمریکایی دیگه فقط برای مایکروسافت دردسر داره. با خرید یه کمپانی آسیایی به شدت دستش برای ارائه هرچیزی باز میشه. سگا و اسکورانیکس صاحب ip هایی هستند که دستکمی از اعتبار ip های خود بتسدا هم نداره.
اما برای اون سه استودیو...:
1- با توجه به شرایط فاجعه بار CDPR و مشلات مالی و جدیدا مشکلا قضایی و دردسرهایی که دارند، شانس خریدشون افزایش پیدا کرده.با خرید CDPR عملا مایکروسافت همونطور که پادشاه شوتر و ریسینگ کنسولیه پادشاه RPG ها هم میشه.
2-کوجیما پروداکشنز... احتمال ضعیفی نداره. فکر هم نمی کنم سونی باز هم بخواد سرمایه سنگینی پای کوجیما بزاره. اگه مایکروسافت به هر نحو صرفا متال گیر رو از کونامی بخره و همزمان کوجیما رو هم ترغیب کنه تا خودش و کل استودیوش بدون محدودیت بودجه وارد اکس باکس گیمز استودیوز بشند.... نابود کننده است!
3-به طور مشترک به دو تا استودیو میدمش: دونت ناد و هلو گیمز
دونت ناد شانسش از همه کمتره(به خصوص بعد از بازخورد متوسط Tell Me Why و پول گرفتن از تنسنت) ولی با این حال استودیوی مستعدی هستند که با مدیریت بهتر پتانسیل شدیدا بهتری خواهند داشت. و اما هلو گیمز.... اینا گند زدن و بعد کامبک درخشانی زدند و دارند ادامه اش هم میدن! نومنز اسکای الان اون آشغال موقع لانچش نیست و الان بازی پر محتوا و رستگار شده ای عه. تیم متعهد پر پشتکار و مستعدی هم داره.

اما اگه مایکروسافت ناشر دیگه ای بخره چه ناشری رو میخره؟
یه لیست مشخص و کوچیک از ناشرها و کمپانی های بزرگ صنعت گیم هست:
1-EA
2-اکتیویژن-بلیزارد
3-Take Two
4-یوبی سافت
5-وارنر برادرز اینتراکتیو(و نه، منظور من وارنر مدیا نیست. این اسم بخش گیم وارنره)
6-کپکام
7-سگا
8-اسکور انیکس
9-بندای نمکو
10-کونامی

رک بگم. خرید موارد یک و دو و چهار و نه غیرممکنه. نه که پولش رو نداره. به پولش نمی صرفه! تعدد استودیو و ip بالایی دارند.

اما برای باقی موارد....
3-تیک تو میتونه خریداری بشه،مگه به یک شرط. اگه تنسنت وارد بازی بشه شک دارم مایکروسافت یا سونی یا حتی آمازون هم بکشند کنار و تماشا کنند که چی به سر فرصت به این طلایی ای میاد! با توجه به گردش مالی بالای GTA و ip های غنی راکستار و توکی، باید احمق باشن که بزارن تنسنت بخردشون.
5-همچنان وضع مالی AT&T خرابه. جالب نیست و خب بازی های مدنظرش جهت انتشار تاخیر هم خوردن. طولانی شدن ساختشون و منتشر نشدنشون بدجور شرکت مادر رو صاف کرده. همچنین زیر بدهی داره غرق میشه که خب مزید بر علته.
احتمالا اگه بازی ها خوب عمل نکنند اینتراکتیو برای فروش قرار داده میشه. اگه شرایطی محیا کنند که ip های دی سی و وارنر و استودیوها یکجا به خریدار منتقل بشه ارزش هر هزینه ای رو خواهد داشت. به خصوص بتمن که حریف سنگینیه و خیلی ساده میتونه اسپایدرمن رو توی تنگنای فروش قرار بده.
6-رفیق شفیق جفت کمپانی ها. یه حالی به سونی میده و یه حالی به مایکرو. اصولا رابطه خوبی داره با جفتشون. احتمال این از همه کمتره ولی خب با خریدشون...
لیست خفنی دارند!
رزیدنت اویل-داینو کرایسیس-مانستر هانتر-مگامن-دویل می کرای و...
استودیو هایی که اضافه میشند استودیوهای شدیدا جالبیند!
دیویژن 1 تا 3 کپکام که هرکدوم یه سری فرنچایز ها رو در اختیار دارند.
البته کپکام بخش بندی شده است و شدیدا گسترده است. کنترل هر بخش و بیزینسش دردسرسازه... با این حال.... بستگی داره!
7-سگا. این شرکت رو پدر منم می شناسه! یکی از شرکت های اصلی و بنیانگذار این صنعت با تاریخچه ای درخشان! یه کرکتر آیکان داره که همه می شناسیمش و استقلالیه :D:D
سگا و مایکرو اخیرا هینت های زیادی نسبت به همدیگه میدن! از عکس و شایعه بگیر تا...
همینطور این خرید از همه محتمل تره. به خصوص بعد از جداسازی بخش پاچینکو از بخش گیمش... اصولا این کار رو معمولا برای خریدار میکنند! تا کارش راحت تر بشه! البته خود سگا بخشی از سگا سامی هست که کمپانی مادره :D
سگا الان در عمل به شدت ip های خوبی داره و خب بدجوری هم با ارزشه!
سونیک-بایونتا-توتال وار-یاکوزا-پرسونا-شنمو-مگامی تنسه(سری مادر پرسونا)-وارهمر و...
استودیوهاش در اصل مجموعه استودیو هستند! یعنی یه سری استودیو باهم جمع شدن و دیویژن شدن.
CS1 R&D-CS2 R&D-Online R&D
البته استودیوهایی هم به فرمت معمولی هم داره!
کریتیو اسمبلی(اون شاهکار هیلو وارز2 کار اینها بود)- رلیک اینترتیمنت-Sports Interactive-Amplitude Studios
البته اتلوس رو فراموش نکردم.
خود اتلوس هم کمپانی ای هست که از 2013 زیر چتر سگا رفته.
خود اتلوس هم سه تا استودیو دیگه داره که شامل:
Team Maniax
P-Studio
Studio Zero
هستند.
خود اتلوس هم شامل دو بخش آمریکا و اروپا-اقیانوسیه است. چیزی که من منتظرم پروژه ری فانتزی هست که خدا میدونه کی ازش حرف میزنند!
این احتمالش از همه بالاتره.
8- این همه از سگا گفتیم. بیاید از یکی از خفن ترین ناشران شرقی بگیم! اینا ترکیب دو تا شرکت اسکور و انیکسه که شدن اسکور انیکس(دو دهه پیش حدودا)
اینا از بازی سازی تا انیمیشن سازی و حتی ساخت و نشر مانگا دست دارند! خیلی شاخند برا خودشون!
اینا هم ip های شدیدا مشتی ای دارند! فقط همون فاینال فانتزی کافیه تا آدمو مدهوش کنه!
فاینال فانتزی-کینگدام هارتس(یاد امیر آکیبا افتادم و کایری جونش :D)-درگون کوئست-لایف ایز استرنج-دئوس اکس-توم ریدر-جاست کاز-میراث کین و....
استودیوهاش شامل کریتیو بیزینس 1 تا 4 هستند که روی JRPG های خفنشون متمرکزند- کریستال داینامیکس و ایداس رو هم دارند- استودیو توکیو RPG و جدیدترینشون که فاینال 15 رو ساخت و یک موتور بازی سازی هم از 0 ساخت. لومینوس پروداکشنز.
با خرید این استودیو برد بیشتر از خرید سگا نکرده باشه هم کمتر هم نکرده! هم استودیوهای شرقی داره و هم غربی و هم تنوع شدید ip. دیگه بستگی داره به اسکور که بخواد یا نه!
10-مشخصه اینا کین. نابودگر متال گیر و فرنچایز های دوست داشتنی....
متالگیر-کنترا-PES-کسلوانیا-سایلنت هیل
به نظر من گیر اینا نیافتن کافیه. خیلی الکی بزرگن و استودیو شاخی هم جز استودیو بخش ورزشی ندارن. همون متالگیر و PES و کسلوانیا رو بخرن حقوق ip هاشونو کافیه به خدا.

ممنون که نظرات من رو خوندید.
پ.ن:نظراتم میتونند مضخرف محض هم باشند اما خب بررسی شون کنین و نظرتونو بگین. اصراری بر درست بودنشون ندارم!
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,102
^^
بابا اون 18 تایی که نوشته در واقع همون 15 تا استودیو مایکروسافت هستند. تعداد لوکیشن های استودیوها 18 تاست چون پلی گراند، inXile و Mojang دو تا استودیو دارن. چقدر جناییش کردید داستان رو:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر