اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,887
نام
محمد حسین
نگفته که نمیاد. بالا گفته که فیل گفته،بازیهای سالهای آغازین ایکس باکس سری ایکس رو one میاد.
بعد این گفته معنی این،اینه که اینا تا 2022 نمیان.
نگفته که اطلاعاتی دارم که تا اون موقع نمیاد
گفته با استناد به اون حرفها،پس نباید تا 2022 منتظر اینا باشیم.
و با توجه به نمایش هیلو که عمدتا بخاطر بین نسلی بودن مشکلات گرافیکیش بوده. فیل عاقل باشه،هر چه سریعتر بیخیال نسل قبل میشه و کوچ میکنه رو نسل بعد.
تو توییتر سر هیلو خیلی عصبانین .تو یکسری از صحنه ها مشکل لود شدن صحنه ها تو حین بازی وجود داره.
____________
و فیل گفته که ما اجبار نمیکنیم که بازیهاشونو رو نسل قبل بدن.
 
آخرین ویرایش:

sang

کاربر سایت
Dec 28, 2009
198
با این شرایطی که کرونا بوجود آورده کم کم باید به این سبک نمایش ها عادت کنیم، اگر مثل قدیم بود، یک کنفرانس تو E3 میذاشتن، همه چی را اونجا معرفی می کردند و کلی هایپ می شدیم، الان باید منتظر بمونیم یک کنفرانس کنترلر نشون بدن، یک کنفرانس کنسول، یک کنفرانس in-engine یکی in-game و ... ، با این حال هنوز قیمت کنسول ها را هم اعلام نکردند.
در کل هر دو تا شرکت تا حالا در نمایش خیلی موفق نبودند، کنفرانس سونی کمی بهتر بود.
با اینکه مایکروسافت هنوز قرار سری اس را هم معرفی کنه، ولی من فکر میکنم این نسل برگ برنده اش سرویس گیم پس باشه، جالب بود که توی کنفرانس اکثر بازی های برای گیم پس هم معرفی شدن و مشخصا قرار به خوبی از این سرویس حمایت باشه. برای ما ایرانی ها، اینکه در این شرایط اقتصادی با ماهی 10$ کنسول یا 5$ پی سی بتونیم بخش عمده ای از بازی ها را تجربه کنیم، بهترین اتفاق ممکن خواهد بود.
 

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,024
نام
نیما
مشکل مایکروسافت شخص فیل اسپنسره ، این بابا انگار اصلا تو باغ نیست و یه دنیای دیگه داره برای خودش ! اینا اگه حتی میومدن از فن های Xbox در همین فروم مشاوره میگرفتن اوضاع خیلی بهتر میشد.
من شخصا جای اینا بودم عمرا نمیذاشتم مهمترین IP کنسول رو با این گرافیک منتشر کنن ! هرچقدر هم حتی بگیم بازگشت به ریشه ها یا گرافیک مهم نیست و ... ولی اصلا دلیل نمیشه تا این حد گرافیک رو نادیده گرفت اونم زمانی که هر جمله ای که میگن تهش یه Most Powerful Console باشه !
من هنوز باورم نمیشه گرافیک اینقدر بد بود !!
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
هنوز آخرین برگ دست مایکرو یعنی قیمت کنسول هست میتونه کامبکی بزنه حالا نه در حد سونی بفروشه ولی میتونه خیلی بهتر از این نسل عمل کنه توی فروش
 

reza11

پنج انگشت مثل هم نیستند. به سلایق هم احترام بزاریم
کاربر سایت
Jun 6, 2013
808
نام
رضا
در کل همون چیزهایی نشون داده شد که قبلا بحثش شده بود. گیم پلی halo و نمایش فورزا و مدیوم . بحث پیش اومده در مورد نشون دادن ایپی پلی گراند هم بود که اکثریت بچه ها هم گفته بودن فیبل هست که همونجور هم شد یا نشون دادن یا ندادن ایپی استودیو initiative که اخرش خبری نشد.خودم انتظار سوپرایز داشتم که مثلا رایز یا الن ویک هم سری جدیدش معرفی بشه که خبری نشد .

ولی میرسیم به مواردی که باعث نا امیدی من شد البته من درباره چندتا بازی اصلی حرف میزنم . بقیه بازیها نظری ندارم چون خودم پیگیر اونا نیستم . ..halo infinite درسته به عنوان یک بازی بین نسلی از همون اول معرفی شده بود و خیلی نمیشد به عنوان شو کیس روش حساب باز کرد ولی اینجوری هم نباید میبود. مخصوصا با اون تریلری که در e3 2018 راجب موتور جدید بازی نشون داده بودن .در نمایش امشب بازی مثل همیشه گیم پلی روون و عالی داشت ولی اصلا گرافیک خفنی نداشت نمیگم گرافیک ضعیفی داشت نه اتفاقا گرافیک خوبی هم داشت( باید با کیفیت 4k نمایش گیم پلی امشب رو ببینم تا بهتر متوجه بشم چون به کیفیت استریم نمیشه دل بست . سر سونی هم همین مشکلات پیش اومده بود ) ولی نسل نهمی نبود. مشکلات تکنیکی هم که داشت . کلا گرافیک بازی در حد همون نسل 8 بود( دعا میکنم که بر روی سری اکس نبوده باش مثلا بررروی وان ایکس اجرا کرده باشن) هنوز تا زمان عرضه چندماهی وقت هست و میتونن رو بخش گرافیک بازی کار کنن. هر چند احساس میکنم محیطای بازی تو مایه های گیرز 5 باش و بعضی جاها که خطی تر هست گرافیک بالاتری از اون جاهایی که وسیع تر هست داشته باش. در کل امیدوارم رو گرافیک بازی وقت بزارن و چیزی در خور نام این سری تحویل بدن مثل زمانی که با halo4 بر روی 360 کرده بودن با اون گرافیک خیلی بالا.

فورزا هم که یک دقیقه کلا بود اگه گرافیک گیم پلی بازی همونجوری باش که اتمام حجت کرده انصافا

وقتی که تایم کنفرانس همینجوری داشت رد میشد و پر شده بود از بازیهای ایندی و بازیهایی که نمایششون به صورت cg بود شدید منتظر هل بلید 2 بودم تا با نمایشش بیاد این جو منفی که وجودم رو گرفته بود رو بشوره ببره که وقتی یارو از نینجا تعوری اومد داشت صحبت میکرد شوق وجودم رو گرفته بود و به صفحه مانیتور میخ شده بودم تا نمایش هل بلید 2 رو بالاخره ببینم مخصوصا با اون گرافیک پشم ریزونی که صحبتش شده بود و اپیک هم به نوعی ریل تایم بودن اون دمو رو اوکی داده بود ولی تا بیام به خودم بجنبم دیدم صحبت اون یارو تموم شد و خبری از هل بلید 2 هم نشد. با دیدن نمایش کراس فایر ایکس و نمایش cg پلی گراند یکمی دلگرم گرفته بودم. کنفرانس رو هم که نفهمیدم کی تموم شد.

در کل اسم بازیها همون چیزایی بود که تقریبا انتظار داشتم. ولی انتظار گیم پلی ازشون داشتم . مخصوصا نمایش عناوینی که شو کیس گرافیکی باشن ولی نشد که نشد
کنفرانس بعدی سونی 15 یا 16 مرداد هست مسلما یک مدت بعد اون مایکروسافت هم کنفرانس دیگه ای میزاره ولی امیدوارم این سری هر دو شرکتا نمایش گیم پلی بیشتری از بازیاشون نشون بدن . مخصوصا عناوین گرافیکی که بالاخره چشمون به حداقل گرافیک نسل 9 بخوره. همونطور که کیلزون شادو فال از سونی و ryse از مایکروسافت برای استارت نسل 8 کرده بودن
 
  • Like
Reactions: a.messi10 and g4mer

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,613
کنفرانسی نبود که در حد انتظارم باشه. مشکل اصلی هم یکی هنوز ساپورت کردن xbox one هست که کاملا روی کیفیت بازیها تاثیر گذاشته و دوم نشون ندادن گیم پلی از بازیها بود. اما بطور مجموع بهترین کنفرانس این تابستون بود. بازیها از نظر تنوع جذاب بودن. هیلو دقیقا همون چیزی بود که باید باشه ( هرچند نمایشش برای تازه واردها جذابیتی نداشت ) و بازیهایی مثل هلبلید ، avowed و فیبل میشه گفت new ipهای بزرگی و جذابی هستن که میتونن کاملا حکم برندینگ xbox رو داشته باشن. منتها نمایش بازیهای نسل بعدی واقعا طوری نبوده که منو مجاب کنه کوچ کنم و حقیقتش اینه که هنوز بازیهایی که این نسل نتونستم بازی کنم بیشتر براشون هایپم تا این بازیهای جدید.
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,887
نام
محمد حسین
2020-07-24_2-21-15.jpg

یه قسمت از خبر رو ببری یا سلسله های توییت رو .خبر عوض میشه.
تو این سلسله،اون بالا نوشته که به نقل از کوتاکو،مایکروسافت از موضع خودش که پشتیبانی همزمان سری ایکس و وان هست عقب نشینی کرده و در ادامه صحبتهای شرایر پیش اومده
 

moxA.J

کاربر سایت
Aug 15, 2012
1,270
نام
Morteza
نگفته که نمیاد. بالا گفته که فیل گفته،بازیهای سالهای آغازین ایکس باکس سری ایکس رو one میاد.
بعد این گفته معنی این،اینه که اینا تا 2022 نمیان.
نگفته که اطلاعاتی دارم که تا اون موقع نمیاد
گفته با استناد به اون حرفها،پس نباید تا 2022 منتظر اینا باشیم.
و با توجه به نمایش هیلو که عمدتا بخاطر بین نسلی بودن مشکلات گرافیکیش بوده. فیل عاقل باشه،هر چه سریعتر بیخیال نسل قبل میشه و کوچ میکنه رو نسل بعد.
تو توییتر سر هیلو خیلی عصبانین .تو یکسری از صحنه ها مشکل لود شدن صحنه ها تو حین بازی وجود داره.
____________
و فیل گفته که ما اجبار نمیکنیم که بازیهاشونو رو نسل قبل بدن.
خب یه خبری بود میگفت سریز اکس دو سال اول بازی انحصاری نداره این بازی ها هم که فکر می کنم روی وان نمیان خب نتیجه میشه همون دیگه. از تریلر بازی ها هم معلوم بود که در مرحله ای نیستن که بخوان نمایش درست حسابی ای داشته باشن و اکثرشون CG بودن چون اگه میتونستن گیم پلی نشون بدن صد در صد مایکرو یجوری یه گیم پلی هر چند کوتاه هم نشون میداد
 

samiradin

کاربر سایت
Jan 26, 2012
1,980
نام
sami
خب منم الان نشستم با کیفیت خوب کنفرانس رو دیدم

غیر از forza هیچ نکته مثبتی نداشت:D
این forza هم بدجوری ما رو معتاد خودش کرده و از لحاظ کیفیتش خیالم راحته...نسل بعد هیچ رقمه نمیتونم تصور کنم motorsport و horizon رو از دست بدم

در مورد halo هم من halo باز نیستم منتها نسخه 4 رو به خاطر گرافیک خوبش تموم کردم ولی این یکی از لحاظ بصری ول معطله

بازی rare هم خیلی خاص میزنه و فکر کنم خوب از آب دربیاد

من فکر میکردم آب سونی قطعه ولی گویا مایکرو زده رو دستش :))خدا نسل جدید رو به خیر کنه
 

*CATALAN*

کاربر سایت
Jan 4, 2009
1,411
نمایش خوبی بود، میتونست بهترم باشه بانشون دادن گیمپلی
بازیا تنوع خوبی داشت ،
این گیم پس هم یک برگ برنده برای گیمرهاس خیلی عالیه!
crossfirx انحصاری هست یا نه؟خیلی خوب بود
s.t.a.l.k.e.r.2 انحصاری هست یا نه؟
از۱۰=۷میدم
ماکرو باید بیشتر کنه بازیای انحصاریشو و گرافیک بالا
++++++

بازیسنتر هم کودکستان شده!وبامدیرای سونی فن !
شماکه نمیخوای کنسول روبخری چرا بالا پایین میپری و طومار مینویسی؟:))
 

John-117

کاربر سایت
May 16, 2020
1,718
جیسون شرایر توییت زده هیچکدوم از بازیای Everwild, Forza, Fable و Avowed تا قبل از 2022 نمیان :|
اگه قرار بود بیان که ازشون گیم پلی میدیدیم! :D
“ما تو یکی دو سال اول انحصاری خاصی برای xsx نداریم” = استدیو های جدید رو ۲۰۱۸-۲۰۱۹ گرفتیم بازیاشون تو اوایل یا اواسط توسعه هست و این کرونا هم گذاشته تو کاسه کوزمون
 

John-117

کاربر سایت
May 16, 2020
1,718
156265
گلخون که دیگه پدر و مادر هیلو رو باهم پیوند داده و زیر و روش کرده...
ولی جدا گرافیک تکنیکی بازی رو باید روش کار کنن این چیزی که ما دیدیم هنوز خیلی جای کار داره
و اینکه میخوان با این نسخه به ریشه های سری برگردن واقعا عالیه
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,755
نام
Bahram
منم فرصت پیدا کردم و الان شوکیسو کامل دیدم. متاسفانه مثل اکثر ایونت‌های مایکروسافت به شدت مشکل کارگردانی داشت.
اول از همه هیلو که به عنوان سیستم سلر کنسول‌های ایکس باکس قراره برگ برنده مایکروسافت باشه. اما عملا با شروع شوکیس ما یکی از اکتیویتی های فرعی بازیو می‌بینیم که شاید بتونم بگم هیچ جذابیت یا ست پیس خاصی هم نداره. این در حالیه که کافی بود همون جا یک دشمن جدید یا حتی چند ثانیه کورتانا حضور پیدا می‌کرد تا کل فضای این نمایش گیم پلی تغییر کنه. بعد از اون گرافیک بازی کاملا حس و حال یک بیلد آلفا و قدیمی بازیو میده. همون اول که رو چهره زوم میکنه یا علف‌های داخل محیط کامل مشخص هستند که مربوط به نسخه نهایی نیست و من مطمئنم تو نسخه اصلی وضعیت به این شکل باقی نمیمونه. (اگر موند هم که واقعا باید اون انجین جدیدو کلا انداخت دور :D )
در خصوص گیم‌پلی هم که باید بگم عالی بود. کاملا حس و حال یک هیلو کلاسیکو منتقل می‌کرد همین نمایش. موزیک هم که فوق‌العاده بود.
بعد از این نمایش کلی بازی نمایش داده میشه که اکثرشون هم انحصاری کامل و یا زمانی برای کنسول‌ها هستند. اما عملا مایکروسافت دوباره برای اکثر این تریلر ها از همون سیستم کیلویی خودش استفاده کرده که بیاد پشت سر هم این تریلر هارو نمایش بده. این در حالیه که از چند سال قبل کل انتقاد طرفداران به همین نمایش‌های کوتاه و پشت سر هم بوده.
خودتون ببینید دیگه بر روی کاغذ کنسول جدید ۲۲ تا بازی انحصاری داره که عملا به بدترین شکل ممکن نمایش داده شدند.
تریلر فورتزا هم با این که از لحاظ بصری فوق‌العاده بود، اما عملا هیچ‌ اطلاعات خاصی نداشت و من خودم ناامید شدم بعد از این همه انتظار، اما بازم ترن ۱۰ کارشو خوب بلده و با توجه به خبر های گذشته قطعا نتیجه نهایی فوق‌العاده خواهد بود.
نبود Flight Simulator هم عجیب بود. قشنگ از این بازی برای نمایش قدرت نسل بعد می‌تونستن استفاده کنند.
در نهایت چند تا نمایش دیگه مثل فیبل هم من دوست داشتم و به عنوان این که برنامه آینده خودشونو اعلام کنند قابل قبول بود. کلا انتقاد اصلی باید به تیم مارکتینگ مایکروسافت وارد باشه که نتونستن از محتوای در دسترشون به خوبی استفاده کنند.
البته قطعا کرونا و وضعیت کنونی جهان هم بدون تاثیر نبوده در این اشتباهات
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,078
State of decay 3, Forza Motorsport, Everwild, Stalker 2, Avowed, Fable,
،Medium, Warhammer 40k: Darktide

اینا همه فقط برای نسل بعد تایید شدند و روی ایکس باکس وان نمیان. پس میشه نتیجه گرفت که مایکروسافت احتمالا اصلا اجباری نگذاشته روی کراس جن. پس میشه نتیجه گرفت که 343 خیلی در تصمیم گیری احمقه :D اگه همین اینفینیت رو برای فقط وان معرفی میکردند انقدر انتقاد به گرافیک نمیشد، چون برای وان نسبت به اپن ورلد و 60 فریم بودن بد نیست. بازی یجورایی برای وان ساخته شده و حالا یه پورتی هم برای سری ایکس کردند. من اگه بودم، یا برای وان میساختم، یا سری ایکس. اسم هیلو بزرگه، نباید مثل CoD باهاش رفتار میکردند (2013 فکر کنم گوست بود که کراس جن اومد و کلا نسل قبلی بود). چرا این 343 انقدر کودنه آخه؟:D هر سری باید یه اشتباه بکنن. اون از مولتی 4، اون از داستان 5، اینم که اینجوری.

نکته بعدی درباره عبارت Console launch exclusive هستش. دیدم یکی گفت انحصاری زمانی:D البته ممکنه بعضی هاشون هم انحصاری زمانی باشن که فعلا نمیدونیم، ولی اون عبارت معنیش اینه روی کنسول فقط برای اکس باکس میاد، یعنی همون PC و Xbox، یعنی انحصاری. لاین آپ خوبیه، مخصوصا اینایی که بالا نوشتم و نسل بعدی هستند. مشکل اینجا بود اکثرا گیم پلی نداشتند و خیلی کوتاه هم بودن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر