اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

John-117

کاربر سایت
May 16, 2020
1,718
خب
اول اینکه بگم انتظارم بیشتر از این بود
انتظار گیم پلی بیشتری داشتم!
ولی در کل ایونت خوبی بود
ما خودمون به اشتباه هایپ مراسم رو زیاد کردیم
استودیو هایی که ۲۰۱۸-۲۰۱۹ اضافه شدن قطعا تو یکی دو سال چیز خاصی واسه نمایش ندارن
نمایش هیلو هم واسه من به عنوان فن سری عالی بود. بهترین قسمت نمایش
اونایی هم که به گرافیکش خرده میگیرن به احتمال زیاد حتی یک دقیقه هم این سری رو پلی ندادن یا حتی اصلا آشنایی ندارن باهاش!
نمره من به ایونت: ۷/۱۰
 
  • Like
Reactions: dark souls

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
فورتزا همون نمایش کوتاهی هم که نشون دادن In Engine بود و نه In Game .....

نمایش هیلو ، بزرگ ترین و مهم ترین بازی برند ایکس باکس حتی در حد یه بازی نسل هشتمی هم نبود . اصلا من باورم نمیشه . اینا داشتن شوخی میکردن با ما ؟؟!! :)):o من اصلا باورم نمیشه بازی به عظمت هیلو این بود نماییشش !! بعد میگن بازی بین نسلی هستش !!! خب باشه بین نسلی ولی بازی آخر نسل هشتم داره منتشر میشه و باید یه بازی نشون میدادن از هر لحاظ کیفیت به شدت بالایی میداشت . آقا اسم بازی هیلو هستشا !!! هیلو ... توت فرنگی و دوستان نیست !!!

هل بلید چی شد ؟!! :|

کلی از نمایش ها به صورت CG بود و یا In Engine و ...

واقعا نمیدونم چی بگم ....

بعد مراسم سونی رو دارن در حد این مراسم مایکرو میارن پایین !!! اصلا در نوع خودش جالبه !!!

سونی هم فقط دو تا انحصاری خفن برای آخر نسل هشتم داشته . دو تا بازی که سطح کیفی به شدت بالایی داشتن . یعنی همین دو استودیوی ناتی داگ و Sucker Punch سرشون برای همین نسل هشتم شلوغ بود ( تو نمایش سونی حداقل یه بازی مثل رچت نشون دادن و اون گیم پلی بازیش رو بخشی از قدرت نسل بعد رو نشون دادن . نمایش هورایزون هم گرافیک بازی In Game بود و همون گرن توریسموی نیمه کاره هم بخشی از گیم پلیش رو نشون دادن و خیلی از این بازی ها همون 2021 هم منتشر میشن ) ولی استودیو های مایکرو چی ؟ تا الان داشتن چی کار میکردن ؟ فقط نباید به کرونا گیر داد که ...

مایکرویی که میخواد با سونی رقابت کنه تو نسل نهم و بخواد این طوری شروع کنه که سونی هر چی کنسول هستش همون اوایل نسل نهم فروخته و رفته پی کارش که .

هایپ وحشتناک رو هم خود مایکرو و فیل اسپنسر راه انداخته ! سطح انتظارات رو خود ایشون به شدت بالا برده ......
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
خب سونی نمایش گزاشته که چی نشون بده پس؟
و چی نشون داد؟

بحث اینه شما با استند الون و ریمیک هم در حد معرفی نیو ای پی AAA هایپ میشید.
خوش بحالتون البته. خوشحالید دیگه دور هم.

وگرنه جی تی ۷ نمایش سونی واقعا ناامید کننده نبود؟

هورایزن عالی بود که سینماتیک بود و رچت که همه جوره عالی بود.

ولی یه سری فن که از ۶ کیلومتری هیلو هم رد نشدن میگن ناامید کننده بود و با دووم قیاسش میکنن!!! کی گفته هیلو باید شبیه دووم شه تا فن هاش راضی باشن اخه؟


معلومه فورتزای بعدی مثل ۱۲ یاد۱۳ سال اخیر دست بالارو داره جلو جی تی.
معلومه ابسیدینی که با محدودیت ها یه سری از شاهکار های مسلم نقش افرینی رو خلق کرده، با بودجه کافی قراره چی بسازه!

مشکل این بود گیم‌پلی فوتیج نسل بعدی زیاد ندیدیم که خب سونی هم تو فرست پارتی هاش این ایرادو داشت.

اینقدر هم نگو "همه زور اکس باکس همین بود"
جدا از اینکه هایپ کردن های قبل مراسم و این حرف های ترحم برانگیز بعدش یه کم نخ نما شده، هنوز کلی از استودیو های مایکرو اصلا معرفی نکردن بازیشون رو.
:D

پیشنهاد میکنم قبل از اینکه با عصبانیت پست بدید اول پست من رو درست بخونی. من میگم نمایش امروز رو با سونی مقایسه نکنید و از سر این مقایسه نتیجه نگیرید خوب بود یا بد، چیزی که واضح و مبرحنه قدرت فرست پارتی های سونیه و مشخصا مایکروسافت فعلا توان رقابت با سونی و PS رو نداره. این رو بپذیرید. مساله مایکروسافت اینه که به فن های خودش نشون بده کنسول نسل بعدیش قراره چی بهشون ارایه بده. یه ساله همین جناب اسپنسر داره هایپ میکنه ما قوی ترین کنسول تاریخ رو ساختیم، اما تا الان تو دوتا نمایشی که داشته یه گرافیک نسل بعدی ندیدیم، حالا بهترین و بنچمارک بخوره تو سرش.

در مورد Halo هم قضاوت در خصوص خود بازی زوده، باید صبر کنیم اطلاعات بیشتری ازش منتشر بشه ببینیم گیم پلی چه پیشرفت هایی داشته و ... اما الان صرفا بحث ویژواله و فکر کنم اون دوستمون هم منظورش از مقایسه با Doom گرافیک بود نه اینکه باید عین Doom باشه تا بگیم خوب!! ویژوال H:I به عنوان بزرگ ترین IP مایکروسافت و بازی که قاعدتا انتظار میره پرچمدار گرافیکی نسل بعد باشه و به همه نشون بده قدرت XSX یعنی چی، خوب بود واقعا؟ من که میگم نه و کاملا متعلق به نسل فعلی بود! دیگه حداقل انتظار اینه که Texture Loading نداشته باشه!

در آخر هم بگم اتفاقا چه خوشت بیاد چه نه، زور مایکروسافت همینه. دستکم فعلا همینه. انظار نداشته باش سایر استدیوها بیان یهو معجزه کنن. شما علاقه مندید اینطور متصور باشید که نه مایکرو یه سری اسلحه پنهان داره که رو نکرده و قراره در آینده شاخ غولو بشکنه اما از این خبرا نیست. میبینید همه زورش رو زد و هرچی داشت رو کرد، ولو با یه CG و تمام تلاشش رو کرد آرشیو بازی هاش رو بزرگ و خفن نشون بده، تا جا داشت هم روی اعداد و ارقام مانور دادن، اما کیفیت بازی هاشون همینه. دستکم تو این مقطع. همه امیدوارمی رفته رفته و با صرف زمان بیشتر استدیوهای تازه تاسیس یا تازه خریداری شده کارهای بهتری بکنن و بازی های بهتری رو ببینیم اما مایکروساف در زمینه بازی های انحصاری و استدیوهای فرست پارتی تازه اول راهه، توان رقابت با سونی و نینتندو رو هم نداره. حالا اگه دوست دارید فکر کنید هرکی مخالف علایق و یا رویاهای شما صحبت میکنه فن سونیه و سعی داره دست آورد های ارزشمند مایکروسافت رو لوس کنه.
 

MO021

فروشنده
May 23, 2013
467
نام
Morteza
من نمیفهمم چرا اینقدر ناراضی هستید. اسپنسر همونطور که گفته بود متنوع ترین بازیها رو نمایش داد.
فیبل و فورزا و هیلو و بازی جدید ابسیدین برای من کافی بود
کلی هم بازی متنوع از استودیوهای دیگه نشون دادن
مدیوم و کراس فایر و استاکر و ...
دیگه چی باید نشون میدادن؟

سونی چه ویژگی برتری توی نمایشش داشت که مایکرو نداشت؟

جز اینکه برای یه بازی ریمستر شده داره پول میگیره و مایکروسافت همه این بازی ها رو روی گیم پس داره؟؟؟

فن بازی هم حدی داره والا

Sent from my SM-N9750 using Tapatalk
 

Lions Gate

プレイステーション
کاربر سایت
Feb 17, 2008
3,251
اسکرین شات رسمی منتشر شده از halo !


گرافیکش در حد بازی های همین نسل هم نیست کاملا مشخصه X1 پایه دستو بالاشون رو بسته . اونوقت اسپنسر شکر میخورد میگفت اصلا اینطوری نیست.
 
آخرین ویرایش:

Irisviel Ackerman

کاربر سایت
Aug 26, 2011
3,329
نام
امیر
چند ماه قبل یه تاپیکی زده شد و قرار شد ترول و کل کل مختص به اون باشه و خارج ازش ترول ممنوع شد و جریمه هم داشت اخطار و در صورت تکرار و رعایت نکردن بن هم میشد طرف ، اسپم هم که همیشه ممنوع بوده تا جایی که یادمه .
حالا می رسیم به این تاپیک که بجای دو تا نظر درست و حسابی کل صفحات شده ترول و اسپم و پست های بی محتوا!
طرف تا حالا یک دقیقه هم هیلو بازی نکرده اومده داره اینفینیت رو ترول می‌کنه! :)
مثل این می مونه منی که حتی یک ثانیه هم پرسونا نزدم بعد نمایش نسخه جدیدش واسه ps5 بیام ترولش کنم.

اول خواستم ریپلای کنم بعد دیدم از بس تعداد زیاده نمیشه تک تک جواب داد و برای همین بطور کلی میگم ، دوستان سونی فنی که دارن ترول می‌کنن و دوستان مثلا بیطرف که دارن ترول می‌کنن تاپیک رو اشتباه گرفتید برای این مسخره بازی ها تاپیک جدا وجود داره که لینکش رو پایین براتون می گذارم . :-bd

مهد کودک بازیسنتر
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,634
نام
Ali
اسکرین شات رسمی منتشر شده از halo !

حالا درسته که بازی60 فریمه ولی بازم :| wtf...
برید عکس ها و و تریلر های همین doom امسال رو ببینید، قشنگ یه سر و گردن از این بالاتره.... از نظر گیم پلی هم که یکی از بی نقص ترین و بهترین شوتر های چند سال اخیر هست.
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
پیشنهاد میکنم قبل از اینکه با عصبانیت پست بدید اول پست من رو درست بخونی. من میگم نمایش امروز رو با سونی مقایسه نکنید و از سر این مقایسه نتیجه نگیرید خوب بود یا بد، چیزی که واضح و مبرحنه قدرت فرست پارتی های سونیه و مشخصا مایکروسافت فعلا توان رقابت با سونی و PS رو نداره. این رو بپذیرید. مساله مایکروسافت اینه که به فن های خودش نشون بده کنسول نسل بعدیش قراره چی بهشون ارایه بده. یه ساله همین جناب اسپنسر داره هایپ میکنه ما قوی ترین کنسول تاریخ رو ساختیم، اما تا الان تو دوتا نمایشی که داشته یه گرافیک نسل بعدی ندیدیم، حالا بهترین و بنچمارک بخوره تو سرش.

در مورد Halo هم قضاوت در خصوص خود بازی زوده، باید صبر کنیم اطلاعات بیشتری ازش منتشر بشه ببینیم گیم پلی چه پیشرفت هایی داشته و ... اما الان صرفا بحث ویژواله و فکر کنم اون دوستمون هم منظورش از مقایسه با Doom گرافیک بود نه اینکه باید عین Doom باشه تا بگیم خوب!! ویژوال H:I به عنوان بزرگ ترین IP مایکروسافت و بازی که قاعدتا انتظار میره پرچمدار گرافیکی نسل بعد باشه و به همه نشون بده قدرت XSX یعنی چی، خوب بود واقعا؟ من که میگم نه و کاملا متعلق به نسل فعلی بود! دیگه حداقل انتظار اینه که Texture Loading نداشته باشه!

در آخر هم بگم اتفاقا چه خوشت بیاد چه نه، زور مایکروسافت همینه. دستکم فعلا همینه. انظار نداشته باش سایر استدیوها بیان یهو معجزه کنن. شما علاقه مندید اینطور متصور باشید که نه مایکرو یه سری اسلحه پنهان داره که رو نکرده و قراره در آینده شاخ غولو بشکنه اما از این خبرا نیست. میبینید همه زورش رو زد و هرچی داشت رو کرد، ولو با یه CG و تمام تلاشش رو کرد آرشیو بازی هاش رو بزرگ و خفن نشون بده، تا جا داشت هم روی اعداد و ارقام مانور دادن، اما کیفیت بازی هاشون همینه. دستکم تو این مقطع. همه امیدوارمی رفته رفته و با صرف زمان بیشتر استدیوهای تازه تاسیس یا تازه خریداری شده کارهای بهتری بکنن و بازی های بهتری رو ببینیم اما مایکروساف در زمینه بازی های انحصاری و استدیوهای فرست پارتی تازه اول راهه، توان رقابت با سونی و نینتندو رو هم نداره. حالا اگه دوست دارید فکر کنید هرکی مخالف علایق و یا رویاهای شما صحبت میکنه فن سونیه و سعی داره دست آورد های ارزشمند مایکروسافت رو لوس کنه.
اولا تا همین لحظه از بین همه نمایش های هر دو کنسول،
نسل بعدی ترین نمایش هل‌بلید ۲ با انریل ۵ بوده که اپیک هم تایید کرد ریل تایم داره اجرا میشه.

دوما یه سری فکت تو ذهنت ساختی و انتظار داری همه اونارو بپذیرن.
نه احمد جان از این خبر ها نیست.
برا من ار پی جی دوست هیچی(واقعا هیچی) هیجان انگیز تر از بازی جدید ابسیدین به عنوان جواهر نقش افرینی صنعت نبوده بین معرفی های نسل بعدی کنسول ها. خیلی ها هم مثل منن.

تو فکر میکنی همه باید خواستار اکشن ادونچر سینمایتک سوم شخص باشن که خب اینجور نیست. هرچند تو این دسته هم بازی خواهد داشت مایکرو برخلاف نسل قبل.


بازم میگم مشکل از بازیا نیست. وگرنه برا یه ار پی جی دوست چی بهتر از معرفی بازی ابسیدین و فیبل جدید؟
یا اوروایلد با اون ارت استایل معرکه؟

مشکل این بود که گیم‌پلی فوتیج نداشتن که خب سونی هم جز رچت چیزی نداشت!!!


هنوز خیلی استودیو ها هم چیزی معرفی نکردن پس چه خوشت بیاد و چه بدت بیاد، همه زور مایکرو(و سونی) چیزایی که تو مراسم هاشون نشون دادن نیست!!!
 

darkworld

کاربر سایت
Oct 22, 2011
2,539
سمت چپی Halo 4 ـه نسل قبلیه، سمت راستی H:I نسل بعدی:

View attachment 156065

حالا باز بشینید به توت فرنگی فحش بدید. به هر صورت خوش بگذره و امیدوارم همه از نمایش ها لذت برده باشن.
شاید هنوز کامل تکمیل نشده در حال توسعه هست
 

samijavid

کاربر سایت
May 15, 2010
4,187
نام
سامان
مدیر نداره این انجمن ؟؟!
یا فقط برا fog سونی دست به اخطار و بنشون کار میکرد؟؟؟
انتظار دیگه ای داشتی؟!
توی تاپیک کنفرانس سونی ۲ نفر ترول کردن درجا بن شدن!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر