اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
خوب مشکل شما اینه که هی دارید با سونی مقایسه میکنید و نهایت تهش یه فحش به اون توت فرنگی بدبخت میدید:D

منهای سونی، و فارغ از اینکه اصلا کنفرانس سونی خوب بود یا آشغال مطلق، مایکروسافت نمایش گذاشته که بازی های انحصاری خودش رو نشون بده و قاعدتا همه منتظرن ببین این 12 ترافلاپس که میگن یعنی چی، خود اسپنسر فرموندن امروز قراره ببینیم بدون محدودیت بازی ساختن یعنی چی، خوب چی شد پس؟
خب سونی نمایش گزاشته که چی نشون بده پس؟
و چی نشون داد؟

بحث اینه شما با استند الون و ریمیک هم در حد معرفی نیو ای پی AAA هایپ میشید.
خوش بحالتون البته. خوشحالید دیگه دور هم.

وگرنه جی تی ۷ نمایش سونی واقعا ناامید کننده نبود؟

هورایزن عالی بود که سینماتیک بود و رچت که همه جوره عالی بود.

ولی یه سری فن که از ۶ کیلومتری هیلو هم رد نشدن میگن ناامید کننده بود و با دووم قیاسش میکنن!!! کی گفته هیلو باید شبیه دووم شه تا فن هاش راضی باشن اخه؟


معلومه فورتزای بعدی مثل ۱۲ یاد۱۳ سال اخیر دست بالارو داره جلو جی تی.
معلومه ابسیدینی که با محدودیت ها یه سری از شاهکار های مسلم نقش افرینی رو خلق کرده، با بودجه کافی قراره چی بسازه!

مشکل این بود گیم‌پلی فوتیج نسل بعدی زیاد ندیدیم که خب سونی هم تو فرست پارتی هاش این ایرادو داشت.

اینقدر هم نگو "همه زور اکس باکس همین بود"
جدا از اینکه هایپ کردن های قبل مراسم و این حرف های ترحم برانگیز بعدش یه کم نخ نما شده، هنوز کلی از استودیو های مایکرو اصلا معرفی نکردن بازیشون رو.
:D
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,889
نام
محمد حسین
تم فیبل باحال بود.
برخلاف گفته های قبلی اسپنسر دستشونو باز گذاشته. که اگه میخوان رو نسل قبل بازی ندن.
sot3 و فورزا برا 2021 هست و هل بلید
احتمال میدم فیبل و evowed بره برا 2022.
دنیل احمد و لیک evowed ش خیلی خوب بود.در مجموع با توجه به اینکه تمام نسل قبلیها رایگان میرن رو نسل بعد و در کنارش هیلو هم هست.
به نظرم شروع بدی نداره ولی بازم اگوست رو دارن و میتونن معرفی کنن یکسری چیزا رو.
خوب مشکل شما اینه که هی دارید با سونی مقایسه میکنید و نهایت تهش یه فحش به اون توت فرنگی بدبخت میدید:D

منهای سونی، و فارغ از اینکه اصلا کنفرانس سونی خوب بود یا آشغال مطلق، مایکروسافت نمایش گذاشته که بازی های انحصاری خودش رو نشون بده و قاعدتا همه منتظرن ببین این 12 ترافلاپس که میگن یعنی چی، خود اسپنسر فرموندن امروز قراره ببینیم بدون محدودیت بازی ساختن یعنی چی، خوب چی شد پس؟

من کلیت نمایش دو تا رو قیاس کردم . فن کنسول نیستم که بخوام قدرت رو ببینم.
نه این اونی بود که باید میبود و نه اون.
و در واقع هیچکدوم برا شروع چیز خیلی خاصینشون ندادن. در نتیجه ترول کردن همدیگه خیلی مسخره هست.
رجوع به قبل هم فایده ای نداره. چون سر هر نسل بازی میشه صفر -صفر و شروع دوباره.
بخاطر کرونا و بهم ریختن برنامه هر دو پلتفرم. شاید باید تا 2021 صبر کرد و دید چی تو چنته دارن و نکته دیگه هم اینه.چون احتمالا یه پاییز شلوغ داریم. یکم هم دوست دارن عناوین زیادی تو شروع ندن.
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
دیگه داره حالم از هر چی کنفرانسه به هم میخوره! ای کاش کرونا زودتر بره و شرایط برگرده به روال سابق، هر شرکت تو سال نهایتا 1 یا دو تا کنفرانس مطبوعاتی پر و پیمون بزاره!

تا اینجا بعد این کنفرانس های آنلاین استریم شده تقریبا اکثریت ناراضی هستن، قبلا حداقل یه E3 بود چهار تا کنفرانس درست حسابی رو مقایسه می کردیم، یک هفته قشنگ رو هوا بودیم و از در و دیوار بازی AAA می ریخت الان کلا کسل کننده شدن!
نمایش ها فارغ از بازی محتوای خوب یا بد به شکل تهوع اوری دیگه داره کسل کننده و ماراتونی ارایه میشه واس همین کنفرانسا اوج نداره حتی نزدیک به کنفرانس های سالهای قبلم نیست هیجانش
لعنت ب این کرونا که اینطوری داره لذت گیم و خاطراتی که باید تو اوج بود رو ذره ذره داره کوفتمون میکنه
اخه ینی چی همه نمایشا نصف و نیمه و ناقص اون از سونی اینم از ماکرو
دو روز دیگه سونی نمایش داره باز باید یسری از نمایشاشو نگه داره واس ماه های بعدی ماکرو هم که مشخص بود کل نمایش قیچی شده داشت که ماه های بعد میخاد ریزه ریزه دق مرگ کنه تا نشون بده
لعنت به کرونا لنتی
 
  • Like
Reactions: ULTIMATE TEAM

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
انصافا نمایش ها کیفیت خوبی داشتن. تنها مشکلشون زمان کم هر نمایش (مخصوصا مهم ها. مثل هل بلید و یا Turn 10 و مخصوصا فیبل! 30 ثانیه CG؟؟) بود. و اینکه گیمپلی واقعا کم داشت
ولی به نظر من به طور کلی کیفیت نمایش ها بهتر از کنفرانس سونی بود. اینجا شاید یکی دو تا بازی بود که خسته شدم موقع دیدنش ولی ایونور نیمه دوم یکم از ریتم افتاد.
در کل هایپ رو تا حدی ارضا کرد ولی سوپرایز خاصی اصلا نداشت. + توی پرزنت بازیای اصلی هم یکم مشکل داشت

گیمپلی هیلو عااالی بود!!! عالی! ولی خب گرافیک واقعا مشکل دار بود! هرچند هیلو های کلاسیک هیچوقت بنچمارک گرافیکی نبودن و فن ها هم خیلی سر نسخه 4 و 5 همینو میخواستن که تمرکزو روی گیمپلی ببرن بیشتر. ولی خب گرافیکو باید بیشتر کار کنن.
بعدش SoD3 جالب بود. تیزر جالبی بود ولی خب CG :(
موتور اسپورت جدید خیلی گرافیکش پشم ریزون بود :| حیف که یکم گیمپلی نشد ولی واقعا جا خوردم :D سر GT7 گفتم که سخته از این سطح بهتر کنن گرافیکو ولی اینجا واقعا به اشتباهم پی بردم :D
EverWild شااااهکااار ^:)^ شااااهکاار!!
Tell me why هم فقط منم یا شماعم فکر میکنین گرافیکش واقعا بهتر و بروز تر شده؟ خوشم اومد. و 3 قسمتو توی 2 هفته رلیز میکنن؟؟ دمشون گرم جدن!!! برخلاف نمایش های قبلی، این یکی جذبم کرد :D
120 فریم اوری هم نمیدونم چرا اینقدر ترول کردین :| بازی سبکی نیست واقعا و مخصوصا بخاطر سبکش فریم بالا و تنظیمات گرافیکی بالاتر خیلی براش لازمه :D
سایکوناتز 2 هم واقعا خیلی خیلی عالی بنظر میرسه :| حس میکنم یک پلتفرمر فوق العاده در انتظارمونه :D و شدیدا سیکه بازی :D
خب برسیم به گل سر سبد جدید ماکرو :D OBSIDIAN!! اول که dlc جدید TOW جالب و خلاقانه بود. بعد هم گراندد (5 روز دیگه رلیز میشه و شدیدا باز خوردای مثبتی داشته تا الان. جدای اینکه بخاطر کنسول وارز هی ترول میشه، گویا بازی خوبی در اومده.). اون تیکه CP2077 ش هم عااالی بود :D و از همه مهم تر AVOWED!!!! چیی بشه این بازی :x8->
فیبل هم استایل گرافیکیش خیلی عالی بود. خوشحالم که اون تم شاد شنگولشو حفظ کردن! فقط حیف که خیلی کوتاه بود!
دیگه یادم نمیاد XGS دیگه ای باشه این وسطا...

لانچ اکسکلوسیو ها هم اکثرا جالب و خفن بودن!
استاکر 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مدیوم هم خیلی جالب به نظر میرسه!
کراسفایرِ رمدی هم عالی و خفن بنظر میاد!
As dusk fall هم خیلی جالب بنظر میومد. ازوناییه که با گیمپس اگه عمری بشه و دستگاهی دستم باشه بازی میکنمش :D

در کل همین بود. من که تا حدی راضی بودم. ولی بنظرم ماکرو نیاز داشت نمایش های مفصل تر بزاره. + کیفیت های بیشتر و گیمپلی بیشتر. همچنین بازیایی باید بیشتر نشون میداد که قراره قشر اون سمتیو بکشونه. مثل نمایش اکشن ادونچرِ اینیشتیو! یا اصن همین فیبل! یا اونم نه حتی! همین فورزا رو کامل تر نشون میداد تا یک ریسینگ فن بیشتر جلب بشه بهش...

تهشم بگم من کنفرانس سونی رو خیلی دوست داشتم. همینجا از همین بچه های اینجاعم یعالمه بعدش بحث کردیم و اکثرا تهش گفتن نا امید شده بودن. سر اینم خیلیا ناامید شدن. ولی من خوشم اومد. بنظرم هم یک لول ریزی بهتر از کنفرانس سونی بود.
(نمیخوام بحث کنم ولی سونی توی قسمت فرست پارتی ها بهتر عمل کرد. نمایش هاش مفصل تر و بهتر بودن. جوری که بهتر کوچ به نسل بعد رو ایجاب میکردن! از اون سمت بقیش یکم آف ترک بود...)

پ.ن. لیکاتون هم که همه غلط بود 8-|
پ.ن. آخر : من سه ساعت پیش یه خبر شنیدم. کلاخوشحالیم ده برابر شد :D برا همین تو موود خوب بودم :D
 

reza11

پنج انگشت مثل هم نیستند. به سلایق هم احترام بزاریم
کاربر سایت
Jun 6, 2013
811
نام
رضا
خوب نمایش مایکروسافت هم تموم شد اخر من یک گرافیک نسل نهمی نه تو نمایش سونی دیدم نه مایکرو. البته بازیهای دیمون سولز و رچت و هاریزون از سونی و کراس فایر ایکس و مدیوم هم از مایکرو گرافیک های خیلی خوبی داشتن ولی نسل نهمی نبودن به نظرم. باید تا اومدن دموهای با کیفیت 4k صبر کنم تا بیشتر گرافیک بازیها این کنفرانس مشخص بشه در چه حدی هستن. همونطور که برای سونی هم کیفیتی که استریم داشت نابود کرده بود گرافیک بازیهای معروف رو

در مورد کنفرانس مایکروسافت.

اصلا توقع نداشتم به این شکل بازیها رو معرفی کنه. halo گیم پلی طولانی نداشت هر چند همینقدر هم عالی بود ولی گرافیک نسل نهمی نداشت. امیدوارم تا روز عرضه دستی بکشن روش. چون توقع من خیلی بیشتر بود از نظر ویژوال. فورزا که کلا 1 دقیقه اومد و رفت نفهمیدم اصلا چی شد(گرافیکش هم نفهمیدم مال خود گیم پلی بود یا نه اگه گیم پلی باش که دیگه حرفی نمیمونه انصافا) . هل بلید 2 که فقط یارو اومد حرف زد و رفت. چندتا بازی ایندی نشون دادن که تو نمایش سونی هم شبیه اینا زیاد بود. مدیوم هم گرافیک خوبی داشت و هم ساختار خوبی نشون میده میشه بهش امید داشت. پلی گراند هم که فقط cg معرفی کرد بازیش رو. کراس فایر ایکس هم خیلی خوب بود من که خیلی خوشم اومد. مسلما در اینده بازیها و گرافیک های شاخی در کنسول مایکرو میبینیم همونطور که برای سونی هم همین خواهد بود ولی برای کنفرانس های قبل شروع نسلی نشون دادن گرافیک های شو کیس حیاتیه تا عیار سخت افزاری معلوم شه.

سوال اصلی اینه ایا با اماده نبودن بازیهای فرست پارتی. مایکروسافت مگه مجبور بود تو این تاریخ کنفرانس بزاره؟؟؟!! از دید من نه

چیزی که مشخصه نه سونی نه مایکروسافت هیچ کدوم امادگی لازم برای کنفرانس ها رو نداشتن هر چند سونی از نظر کیفی یک پله بالاتر از مایکرو بود. مشخصه که کرونا برنامه این دو شرکت رو به کل بهم ریخته

مسلما مایکرو یک کنفرانس دیگه تو همین چندوقته دیگه داره تا بتونه از بازیهاش نمایش گیم پلی نشون بده و قیمت کنسول رو هم اعلام کنه و احتمالا هم معرفی لاکهارت. انگار خود اسپنسر برای اون کنفرانس همه چیزش رو گذاشته که خوب به نظر من اشتباه بزرگی کرد. پس از اون نمایش ایندی نچسب اردیبهشت ماه باید برای این نمایش خیلی بیشتر مایه میزاشت
سونی هم که مشخص شد 15 16 مرداد کنفرانس دیگه ای دااره. پس نبرد اصلیشون و یک جوری نبرد اخرشون میره برای اون کنفرانس.

در مجموع از نظر گرافیکی بین بازیهایی که تا الان از سوی هر دو شرکت نشون داده شده و من خوشم اومده بازیهای: ratchet & clank و demons souls و cross fire x بوده
بازیهای فورزا , horizon forbidden west , spider man miles morales هم بودن که باید نمایش گیم پلی رو ببینم
 
آخرین ویرایش:

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
نمایش ها خوب نبود اصلا من فکر کردم اینا درس گرفتن از ایونت قبل، بازی‌های تریپل آ زیاد نبودند و نمایش کمی داشتند، البته بضاعت مایکرو همینه، کرونا هم درسته گند زده توی نمایش هاشون، بیشتر برای پر کردن عریضه و افزایش گیم پَس بازی نشون دادند، تنها نکته مثبت 60 فریم بودن همه بازی‌ها هست، مایکرو معلومه از نظر انحصاری نمیتونه با سونی رقابت کنه باید کنسول ارزونتر با کلی آپشن بده اونایی که انحصاری های دو کنسول براشون مهم نیست و اهل مولتی پلتفورم هستند رو مجاب کنه کنسولشو بخرند.
 

FrankinG

... Cortana
کاربر فعال
Jun 5, 2008
3,488
نام
Ali
تنها چیزی که در مورد نمایش میتونم بگم این هست که مایکرو نیاز به “ زمان “ داره . اکثر استودیو ها اول راه ساخت انحصاری ها هستن و دست کم تا ۱ سال باید واسه نمایش گیم-پلی ها صبر کنیم .

گیم-پلی فوتیجی آماده نیست و این یه واقعیت هست ولی از اونور معرفی ها حداقل دارن قول این رو میدن که Xbox دوباره داره برمیگرده به سمت انحصاری ها و IP های جدید .

پ.ن‌ : معرفی فیبل با اون اتمسفر و رنگارنگ بودنش بشدت برام جذاب بود ، خیلی منتظرم برای اولین بار تجربه اش کنم و تو دنیاش غرق شم .
 

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,514
نام
کورش
برنامه برام در حد برنامه سونی افتضاح بود .
هیلو که بالاخره فنهاش تحت هر شرایطی راضی هستن و یکی مثل من هم هیچ وقت نمیفهمه ملت تو این فرانچایز چی دیدن. درک دوست داشتن گیرز هزاران بار برام اسونتره. چیزی که من دیدم در حد جمله معروف" قورباغه کشی با تفنگهای رنگی" بود. این هم مشخصه که مطابق فرمول هیلوهای قبلی قراره هر 5 ثانیه یکبار دنبال تفنگ یکی از قورباغه های کشته شده بگردیم. تنها چیزی که شاید بتونه کمک کنه یکبار تمومش کنم دیدن محیط و مناظره. اصلا نمیفهمم این میلیونها دلاری که همیشه گفته میشه صرف ساختن هیلو میشه غیر از تبلیغات دقیقا کجا خرج میشه. سر پول پارتی؟ حداقل اگه عمق گیم پلی خاصی داشت یا مکانیسمهای جدید و متفاوت میشد یه توجیهی کرد.
استاکر میتونه خوب باشه. کاش اتمسفر رو از شماره های قبلی حفظ کنن ولی مکانیسم گیم پلی قدیمی رو ارتقا بدن.
Avowed برام مهمترین بازی بود کاش خراب نکنن و یه گیم درست و حسابی ببینیم.
فیبل که هیچی ندیدیم
سایکوناتسها تریپی بنظر میرسید
فورزا هم مبارک طرفداران ریسینگ.
خیلی عجیبه در این دستگاه عریض و طویل مایکروسافت کسی به فکر ساخت عناوین AAA جدی و درست و حسابی نیست. اونور همه یوبی رو مسخره میکنن من خودم هم ازش شاکیم خیلی خرابکاری کرده ولی حداقل چراغ اساسینز و فارکرای رو با هزار تا عیب و ایراد که خودم هم قبول دارم روشن نگه داشته. الان مایکرو خیر سرش میخواد کنسول منتشر کنه و نسل جدید رو شروع کنه بازی معروفش که همه میخوان ببینن هل بلیده که شماره قبلش در حد یه بازی ایندیه یا کمی بهتر. برای شروع نسل حتی یک عنوان اوپن ورلد تریپل A درست و حسابی نداره. البته سونی هم اوضاع بهتری نداره.
واقعا اگر شرکتهای3rd پارتی نبودن اوضاع از این هم بدتر بود.
کجان اون ملتی که از بتموبیل ایراد میگرفتن :D کاش یه چیزی در حد همون بتمن داشتیم با همون بتموبیلی که ازش شاکی بودین :D
درکل بنظر میرسه مایکرو و سونی رقابت میکنن برای بدتر بودن. کرونا و اینها هم بهونه است. کرونا فقط 6 ماهه اومده ولی یه گیم برای اینکه نمایش داده بشه حداقل دوسال باید در حال ساخت باشه و مشخصه که دستشون خالیه و خبری نیست.
خلاصه باوجود اینکه هایپ نبودم ولی از سطح انتظارم بازهم پایین تر بود.
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,643
نام
سهيل
هرکس با توجه به داشته های سونی و ماکرو کاملا میتونه وضعیت را برای کنفرانس ها پیش بینی کنه. ماکروسافت یک دوجین استدیو خریده پس خیلی منطقیه انتظار بازی های زیاد انحصاری برای سری ایکس داشت. ولی خب مشخصا اکثر اینها در مراحل اولیه ساخت بازی هستند و نمایش گیم پلی از بازی هاشون به خصوص با توجه به وضعیت کرونا خیلی منطقی نیست.

اگه کرونا نبود احتمالا از Fable و Forza نمایش بهتر و کامل تری میدیدیم.

گوریلا از 2017 داره هورایزن را میسازه هنوز نمایش گیم پلی نتونستن داشته باشن چجوری انتظار دارید مثلا آبسدین بیاد گیم پلی نمایش بده.

در کل نظر اولیه من :

منفی ها :

مشکلات تکنیکی که توی نمایش گیم پلی هیلو میشد دید. جا داره تاخیر بخوره.
تعداد کم نمایش گیم پلی به صورت کلی.
عدم بحث در مورد تاثیر ssd توی بازی ها.

مثبت ها:

تعداد زیاد بازی AAA که در حال ساخت برای سری ایکس هست
عرضه تمام بازی های نمایش داده شده بر روی گیم پس

............................


سرجمع نمایش دوتا کنسول بازی هایی که دوست داشتم Horizon 2, Ratchet و Demos Soul از سونی و Everwild, Fable و Forza از ماکرو بود (اونایی که معلومن چی ان). با توجه به وضعیت دلار و کرونا من خودم فکر کنم یک سالی صبر کنم برای تهیه کنسول های جدید.
 

hamdi113540

کاربر سایت
Jan 25, 2010
2,474
بد نبود.منتظر بازی obsidian و playground و ninja بودم بعلاوه گرافیک و گیم پلی halo و همچنین initiative .
بازی obsidian جالب بود به نظرم بازی قوی از آب درمیاد.fable که هیچی نشون ندادن :D ولی مطمئنم کیفیت خوبی داره.نینجا که هیچی نشون نداد.halo گیم پلی خوبی داشت ولی گرافیک تو دیوار. استودیو نخبه ها هم که کلا نبود البته انتظاری نمیرفت نمایش داشته باشن.
در کل متوسط بود
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر