Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

Adam

کاربر سایت
Jun 27, 2009
582
نام
alireza
حالا ما خودمونی میگیم ضایع شد، ولی بعد از اون همه بحث که مایکروسافت میخواد دیسکورد رو بخره و یه عالمه مقاله و نوشته و... این یه پاتک خوب از طرف سونی بود.

درکل مایکروسافت بهتره اون پولا رو خرج آوردن دی وان بازی های بزرگ تو گیم پس بکنه. 23 تا استودیو خودش داره بسه دیگه.
دوست عزیز زمانی مایکروسافت ضایع میشد که سونی ۱۳ میلیارد میداد و دیسکورد رو میخرید...سونی فقط از سرویسش استفاده میکنه

هیچ وقت جریان بتسدا نمیشه...که سونی رفته ۲ تا بازی رو انحصار زمانی کرده...از اون طرف مایکروسافت کل استودیو و استودیو مادرش رو یه جا خرید😁😁
 

Pythonistas

کاربر سایت
Aug 2, 2007
3,473
نام
رضا
شاید لزوما ربطی به این تاپیک نداشته باشه، ولی فردا Star Wars dayـه. ممکنه خبرایی باشه مربوط به بازی ای از سری SW :D
این Tom Warren واسه این هفته اینقدر too much news اینا داره میکنه، فکر میکردم برای همین FPS Boost و گیم پس باشه! ولی هنوز داره ادامه میده! میگه این هفته کلی خبر هست، خیلی کنجکاوم ببینم چیه اینقدر در موردش هیجان زدست! ممکنه اصلا ربطی به Xbox نداشته باشه!

2021-05-04 03.41.32.jpg
 
آخرین ویرایش:

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,055
شاید لزوما ربطی به این تاپیک نداشته باشه، ولی فردا Star Wars dayـه. ممکنه خبرایی باشه مربوط به بازی ای از سری SW :D
از بین استاروارزهای اخیر یه استاروارز رو پسندیدم اونهم فالن اردر استودیو رسپاون بود و برای ea هم فکر کنم بین بقیه این نسخه سود بهتری براشون داشت ولی تا اخرین جایی هم که یادمه رسپاون روی ip دیگه غیر استاروارز داره کار میکنه فلذا فعلا منتفیه بنظرم. شخصا هم دوست دارم اگه بخواد استاروارزی ساخته بشه دنباله ی فالن اردر باشه که خیلی خوب بود.
 

Prince78

ناظم انجمن
Jul 18, 2011
3,511
نام
عارف
از بین استاروارزهای اخیر یه استاروارز رو پسندیدم اونهم فالن اردر استودیو رسپاون بود و برای ea هم فکر کنم بین بقیه این نسخه سود بهتری براشون داشت ولی تا اخرین جایی هم که یادمه رسپاون روی ip دیگه غیر استاروارز داره کار میکنه فلذا فعلا منتفیه بنظرم. شخصا هم دوست دارم اگه بخواد استاروارزی ساخته بشه دنباله ی فالن اردر باشه که خیلی خوب بود.
آف تاپیک:
JFO واقعا عالی بود :D از بازیایی که واقعا حس میکردم متاش باید +88 میبود و حقیقتا کم بهش توجه شده :D
و با توجه به پایانش بنظرم ادامه JFO رو تایید شده بدونین :D یک مصاحبه میخوندم از استیگ (کارگردان GoW 3 و پروژه کنسل شده سانتا مونیکا که بعد کنسل شدن پروژش رفت ریسپاون و اینو کارگردانی کرد) که میگفت ما بخاطر کمبود وقت نمیتونستیم توی بازی المان های نو و خاص بزاریم ولی ایده های عالی دارن که برای نسخه های بعدی میخوان استفادش کنن :D

خود ریسپاون هم بنظر جدای تیم ساپورت apex دو یا 3 تا پروژه داره (چند تیمه هستند کلا) که یکیشون ip جدیده، و یکی قطعا ادامه JFO. و انشالله یکیشونم ادامه تایتان فال :( (این تیم زیادی برای EA خوبه :( )
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,055
آف تاپیک:
JFO واقعا عالی بود :D از بازیایی که واقعا حس میکردم متاش باید +88 میبود و حقیقتا کم بهش توجه شده :D
و با توجه به پایانش بنظرم ادامه JFO رو تایید شده بدونین :D یک مصاحبه میخوندم از استیگ (کارگردان GoW 3 و پروژه کنسل شده سانتا مونیکا که بعد کنسل شدن پروژش رفت ریسپاون و اینو کارگردانی کرد) که میگفت ما بخاطر کمبود وقت نمیتونستیم توی بازی المان های نو و خاص بزاریم ولی ایده های عالی دارن که برای نسخه های بعدی میخوان استفادش کنن :D

خود ریسپاون هم بنظر جدای تیم ساپورت apex دو یا 3 تا پروژه داره (چند تیمه هستند کلا) که یکیشون ip جدیده، و یکی قطعا ادامه JFO. و انشالله یکیشونم ادامه تایتان فال :( (این تیم زیادی برای EA خوبه :( )
متاسفانه یکی از اندرریت ترین بازیهای نسل قبل بود خیلی توی متا بهش کم لطفی شد. ولی خب فروش خوبی کرد. فالن اردر همینطورش هم بی نظیر بود بخوان ایده های جدیدی رو بیارن تو بازی ( که از رسپاون که خودشون استودیوی خلاقی هم هستن اصلا بعید نیست المان های خفن به بازی اضافه کنن ) عالی میشه.
تایتان فال رو بنظرم خیلی بعیده :D الان کل هم و غمشون رو گذاشتن روی apex بعیده از این بازی که شدیدا سود ده هم هست دست بکشن .:D
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
16,091
نام
بابک

Pythonistas

کاربر سایت
Aug 2, 2007
3,473
نام
رضا
موضوع اصلی اینجاست اگه مایکروسافت Discord میخرید باز برای گسترش مخاطبش میومد روی پلتفرم رقیب! مثل خیلی پرداکت های مایکروسافت! من به شخصه دوست نداشتم ۱۳ میلیارد دلار بده همچین پرداکتی! که تا حالا یه دقیقه ازش استفاده نکردم و علاقه ای ندارم به استفادش! فکر کن این پول خرید دوتا ناشر بزرگه، یا خرید و تاسیس ۲۰-۳۰ استودیو گیم .. هستش! واقعا پول کمی نیست! :D
 

brotherhood

کاربر سایت
Aug 26, 2010
141
نام
parsa
دوستان من یه مشکلی که دارم تو فیفا هر دوتا دسته رو نمیتونم تنظیماتش رو کاستوم کنم، ینی یکیش کاستوم میشه ولی اون یکی اصلا کاستومایز میکنم سیو نمیشه، هر دسته هم پروفایلش مجزا هست. کسی به این مشکل بر نخورده؟

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: BARDI YA

AMIN-SCORPION

پشت سیاهی های دنیامان سیاهی بود ...
ناظم انجمن
Oct 29, 2011
3,403
نام
امین
دوستان این FINAL FANTASY X که میاد رو گیم پس و حتمن بازی کنید حتی اگه JRPG باز هم نباشید.
واسه من بهترین تو کل سری هست و هنوزم داستان و فضاش و موسیقی محشرش و گیم پلی بازی حرف نداره.
10/10
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر