اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

riotan1234

کاربر سایت
Sep 9, 2013
298
نام
اشکان
به نظر من دوستان دارن در مورد گیرز 5 کم لطفی میکنن، استوری جای کار داره ولی به هیچ عنوان ضعیف نیست. گیرز 5 اولین گیرزی بود که کوالیشن هر کاری که دوس داشت با گیم کرد هر چند جزیی ولی تغییرات کم نبود، در حالی که توی گیرز 4 خیلی محتاطانه عمل کردن که نتیجه ریسکشون رو هم گرفتن،فکر نکنم کسی باشه که بگه گیرز 4 از 5 بهتره، توی همه جهات پیشرفت کردن، اگه همینقدر پیشرفت توی 6 هم باشه یه گیم خیلی خوب از آب در میاد.
این در حالی هست که عمده توجهات هم مایکروسافت و هم فن ها روی هیلو و 343i هست ولی به نظر من توی نسل 8 گیرز و کوالیشن خیلی بهتر از هیلو و 343i عمل کردن ولی متسفانه کمتر دیده میشن.
گیرز 5 از بهینه ترین و خوش اجرا ترین گیم های کنسول سریز هست، و خارج از بخش داستانی ، هر اپریشن کلی اسکین و کرکتر جدید و مپ های جدید به بازی اضافه میشه که تماما مجانی هستن و با بازی کردن خیلی راحت میشه اسکین هارو خرید اصلا نیازی به تایم پلی بالا و گریند نیست، تمامی اسکین های بازی غیر از اسکین های تیم های مسابقات و esport رو میشه با پول داخل بازی گرفت که پول اسکین های مسابقات هم به جایزه تیم ها و بخشیش هم به تیم ها اختصاص داره ، بازی با اینکه روی گیم پس هست بتل پس مجانی داره و تمامی ریوارد هارو میشه بدون 1 سنت خرج کردن بگیری، چیزی که تو هیچ گیم دیگه ای پیدا نمیشه و کوچکترین اموت و اسکین پولی هست، حتی دی ال سی داستانی که برای بازی اومد روی گیم پس قابل بازی هست و نیازی به خریداری نیست. من مولتی پلیر گیرز 5 رو خیلی میپسندم و براش وقت میزارم، تعداد پلیر های بازی شاید زیاد نباشه ولی همیشه کافی هست و زیر 1-2 دقیقه مچ پیدا میشه، سرور های بازی عالی هستن به طوری پینگ من و اکثر ایرانیایی که باهاشون بازی کردم بعضا 90-80 هم رسیده در صورتی که متوسط پینگ های ما داخل بقیه گیم ها 150 هست و نکته آخر که مهم ترین هست اینه که کوالیشن به حرف فن ها و کامیونیتی بازی اهمیت میده و تاجایی که تونستن اپدیت هایی میدن که نیاز های پلیر هارو برآورده کنه. در کل گیرز 5 چه از لحاظ استوری وچه از لحاظ مولتی پلیر جز گیم هایی هست که من واقعا علاقه مند هستم و به نظرم Underrated هست و توجهی که لایقش هست رو دریافت نمیکنه متسفانه
همین امروز داشتم آنلاین گیرز میزدم ...

لتنسیم ۲۰۰ تا ۲۵۰ متغیر بود

در صورتی که تو بقیه بازیا ۱۵۰ هست

نت همراه اول

مشکلات گیرز از نظر من : داستان سطحی ، انیمیشن های بدن کارکترا باید خیلی بیشتر و واقع گرایانه تر باشه ، مخفی کاری فاجعه ، هوش مصنوعی در حالت مخفی کاری خنده داره ... رفیقات از جلوی دشمن رد میشن یه تنه هم بهشون میزنن ولی یارو انگار نه انگار ...

از گیرز بیایم بیرون

یه ایراد بزرگ به سریز ایکس بگیرم که کسی هم زیاد راجبش صحبت نمیکنه

خروجی اپتیکال صدا حذف شده و مستقیم نمیشه خروجی گرفت به سینما خانواده

با HDMI هم که وصل میکنی و صدای دالبی اتمس رو روشن میکنی تاخیر صدا داری !!! فقط در صورتی صدا سینک میشه که صدا رو بذاری استریو !

سخت افزار به این قدرت ... واحد پردازش صدای جداگانه ، این اتفاق خیلی زشتیه

امیدوارم درستش کنن
 

jijabig23

کاربر سایت
Sep 25, 2015
648
نام
Ro.s
همین امروز داشتم آنلاین گیرز میزدم ...

لتنسیم ۲۰۰ تا ۲۵۰ متغیر بود

در صورتی که تو بقیه بازیا ۱۵۰ هست

نت همراه اول

مشکلات گیرز از نظر من : داستان سطحی ، انیمیشن های بدن کارکترا باید خیلی بیشتر و واقع گرایانه تر باشه ، مخفی کاری فاجعه ، هوش مصنوعی در حالت مخفی کاری خنده داره ... رفیقات از جلوی دشمن رد میشن یه تنه هم بهشون میزنن ولی یارو انگار نه انگار ...

از گیرز بیایم بیرون

یه ایراد بزرگ به سریز ایکس بگیرم که کسی هم زیاد راجبش صحبت نمیکنه

خروجی اپتیکال صدا حذف شده و مستقیم نمیشه خروجی گرفت به سینما خانواده

با HDMI هم که وصل میکنی و صدای دالبی اتمس رو روشن میکنی تاخیر صدا داری !!! فقط در صورتی صدا سینک میشه که صدا رو بذاری استریو !

سخت افزار به این قدرت ... واحد پردازش صدای جداگانه ، این اتفاق خیلی زشتیه

امیدوارم درستش کنن
برادر من با نت موبایل انتظار مولتی داری؟ خدایی؟ برو یه نت ADSL یا VDSL بخر اون وقت می فهمی حرف دوستمون دقیقا درست بود که میگفت پینگ توی گیرز پایینه!
داستان گیرز4 رو میتونی بگی سطحیه ولی 5 رو مطلقا نه. داستان رو به شدت گسترش داد و موارد خاصی هم افشا شد که به نوعی 6 رو هم اسپویل کرد(این عیبش بود).
انیمیشن های فاجعه؟ دوستان در دیجیتال فاندری اون رو یکی از بهترین گرافیک های سال عرضه اش حساب آوردن!
مخفی کاری هیچوقت جزئی از گیرز نبوده. همیشه طراحی مراحلش جوری بوده که یکراست بزنی دل دشمن!
هوش مصنوعی خاصی هم نداریم. مطمئنی گیرز زدی؟

خروجی اپتیکال صدا رو همون زمان معرفی گفتن برش داشتیم. این انتظار عجیب اندر غریب شماست که فکر میکردید خروجی اپتیکال داره!
برای دالبی اتمس هم اصلا سیستم تی وی شما باید ساپورت کنه. با یکی دو تا گوگل این مشکلات ساده که اکثرا از تنظیمات تی وی و یا کنسول هست کاملا رفع میشه! اگه این مشکل حادی بود یا غیر قابل حل الان مایکروسافت رو سلاخی کرده بودن برادر!
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
برادر من با نت موبایل انتظار مولتی داری؟ خدایی؟ برو یه نت ADSL یا VDSL بخر اون وقت می فهمی حرف دوستمون دقیقا درست بود که میگفت پینگ توی گیرز پایینه!
داستان گیرز4 رو میتونی بگی سطحیه ولی 5 رو مطلقا نه. داستان رو به شدت گسترش داد و موارد خاصی هم افشا شد که به نوعی 6 رو هم اسپویل کرد(این عیبش بود).
انیمیشن های فاجعه؟ دوستان در دیجیتال فاندری اون رو یکی از بهترین گرافیک های سال عرضه اش حساب آوردن!
مخفی کاری هیچوقت جزئی از گیرز نبوده. همیشه طراحی مراحلش جوری بوده که یکراست بزنی دل دشمن!
هوش مصنوعی خاصی هم نداریم. مطمئنی گیرز زدی؟

خروجی اپتیکال صدا رو همون زمان معرفی گفتن برش داشتیم. این انتظار عجیب اندر غریب شماست که فکر میکردید خروجی اپتیکال داره!
برای دالبی اتمس هم اصلا سیستم تی وی شما باید ساپورت کنه. با یکی دو تا گوگل این مشکلات ساده که اکثرا از تنظیمات تی وی و یا کنسول هست کاملا رفع میشه! اگه این مشکل حادی بود یا غیر قابل حل الان مایکروسافت رو سلاخی کرده بودن برادر!
نت موبایل درسته پینگش استیبل نیست عین adsl ولی سرعت آپلود بالاتری داره اینی که از قدیم میگفتن بازی فقط پینگ میخواد واقعا چرته، نت سیمکارتی استیبل خیلی بهتر از adsl هست البته توی بازی به بازی هم تاثیرش کم و زیاده
 

riotan1234

کاربر سایت
Sep 9, 2013
298
نام
اشکان
برادر من با نت موبایل انتظار مولتی داری؟ خدایی؟ برو یه نت ADSL یا VDSL بخر اون وقت می فهمی حرف دوستمون دقیقا درست بود که میگفت پینگ توی گیرز پایینه!
داستان گیرز4 رو میتونی بگی سطحیه ولی 5 رو مطلقا نه. داستان رو به شدت گسترش داد و موارد خاصی هم افشا شد که به نوعی 6 رو هم اسپویل کرد(این عیبش بود).
انیمیشن های فاجعه؟ دوستان در دیجیتال فاندری اون رو یکی از بهترین گرافیک های سال عرضه اش حساب آوردن!
مخفی کاری هیچوقت جزئی از گیرز نبوده. همیشه طراحی مراحلش جوری بوده که یکراست بزنی دل دشمن!
هوش مصنوعی خاصی هم نداریم. مطمئنی گیرز زدی؟

خروجی اپتیکال صدا رو همون زمان معرفی گفتن برش داشتیم. این انتظار عجیب اندر غریب شماست که فکر میکردید خروجی اپتیکال داره!
برای دالبی اتمس هم اصلا سیستم تی وی شما باید ساپورت کنه. با یکی دو تا گوگل این مشکلات ساده که اکثرا از تنظیمات تی وی و یا کنسول هست کاملا رفع میشه! اگه این مشکل حادی بود یا غیر قابل حل الان مایکروسافت رو سلاخی کرده بودن برادر!


بحث گیرز رو اینجا ادامه نمیدم ولی یه متن کامل از عرایضم رو برات فرستادم پی وی


راجب صدا هم من سیستم دالبی اتمس دارم

از تنظیمات نیست

سرچ‌ هم کردم مشکل همگانیه
 
آخرین ویرایش:

Halo117

کاربر سایت
Feb 12, 2021
19
شما مث اینکه حالت خوش نیست ، یه چماق بدم دستت یه دست کتک حسابی بزنی مارو واسه اظهار نظر ؟


اولا اصلا مبحث نوع نت نیست ... مبحث پینگ نسبت به باقی بازی هاست ... وگرنه من نیومدم بگم نت موبایل بهترین نت برای بازیه !!!

ثانیا شما حتی حرفای منو درست نخوندی ! من نگفتم انیمیشن های فاجعه !!! من گفتم انیمیشن ها باید بیشتر میبود ! اوکی ؟ این که میگی بهترین گرافیک رو داره مشخصه اصن نمیدونی منظور از انیمیشن چیه !

ثالثا چون مخفی کاری هیچ وقت جزئی از اپشن های بازی نبوده هوش مصنوعی باید اونجا اینقدر زشت عمل کنه ؟ نه ! سازنده باید رفتار NPC رو طبیعی تعریف کنه نه اینکه بری پشتش خودتو به در و دیوار بزنی NPC انگار کره صداتو نمیشنوه !


رابعا من نگفتم چرا خروجی اپتیکال نداره ،حالا که نداره پس آشغاله ! مساله ی اصلی من سینک نبودن صدا تو دالبی اتمس هست . و وقتی دارم راجب این قضیه سوال میکنم حتما سیستم دالبی اتمس دارم که دارم اینو میگم ! حالا حتما باید بیام عکس تی وی و سیستمم رو بذارم اینجا ؟

شما بفرما من چیو گوگل کنم که مشکل سینک صدام حل بشه بنده از گمراهی در بیام

"ملت جوری حرف میزنن انگار فروم مال اوناس و ما اجاره نشین اینجاییم اجارمونم ۵ ماهه عقب افتاده !"
در مورد گيرز اين نسل تقريبا تو همه زمينه ها نسبت به نسل قبل عقب گرد داشتن.

گرافيك نسل ٧ اين بازي جز شوكيسهاي نسل ٧ بود اما تو نسل هشت صرفا گرافيك روي كنسول خوب بود و نه بيشتر!

در مورد داستان كه سه گانه جديدي شروع شد كه از گيرز ٤ هم معلوم بود بدرد نميخوره و جي دي حتي ٢٠ درصد ماركوس فينيكس هم شخصيت پردازي نشده بود و يكي از معمولي ترين داستانهاي نسل ٨ بود

گان پلي هم خوب بود منتهي اپسيلوني نسبت به نسل ٧ تغيير نكرده بود و اين دوتا نسخه از لحاظ گان پلي در حد ريمستر بودن !

در كل يه شوتر سوم شخص منحصر بفرد تبديل شد به يك شوتر كاملا متوسط با گيم پلي نسل قبلي .

مثلا گوست ريكانها و ديويژن كاملا تو گان پلي قوي تر بودن نسبت به گيرز
اين در حاليه كه تو نسل ٧ شوتر سوم شخص رو تقريبا گيرز تعريف كرد .

——————

در مورد انلاين هم يكسري مشكلات داره سرورهاش علت اصليش هم اينه كه پلير نداره اونقدر و خوب پشتيباني هزينه بر هست

_________

در مورد صدا من چيزي نخوندم كه كسي مشكل شما رو داشته باشه و احتمال اينكه مشكل نرم افزاري باشه خيلي زياده و شايد مشكل از كنسول باشه كه ميشه بدشانسي چون جز ايرادات اين نسل نبوده.

خروجي اپتيكال رو موقع اومدن مشخصات هم خيليها ايراد گرفتن كه چرا حذف شده و اسپنسر هم ميگفت لازم نبوده ....

حتي پورت vr رو هم نذاشتن رو كنسول
 
  • Like
Reactions: riotan1234

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,099
ایرادهای زیادی از گیرز دیده بودم گرفته میشه (خودم هم ایراد میگیرم)، ولی "انیمیشن هاش واقعی نیست" عجیبترین و خنده دارترینشون بوده:D
گیرز اصولا بازی realisticـی نیست که بخواد انیمیشن های خیلی واقعی داشته باشه. همینطور بازیهایی مثل گیرز 50 درصدشون رو مولتی پلیر و co-op تشکیل میده و این لاکچری رو ندارن که بازی رو بدون مولتی پلیر منتشر کنن:D
درکل میخوام بگم تارگت ها فرق داره. همه بازیها رو نمیشه با هم مقایسه کرد.
 

riotan1234

کاربر سایت
Sep 9, 2013
298
نام
اشکان
ایرادهای زیادی از گیرز دیده بودم گرفته میشه (خودم هم ایراد میگیرم)، ولی "انیمیشن هاش واقعی نیست" عجیبترین و خنده دارترینشون بوده:D
گیرز اصولا بازی realisticـی نیست که بخواد انیمیشن های خیلی واقعی داشته باشه. همینطور بازیهایی مثل گیرز 50 درصدشون رو مولتی پلیر و co-op تشکیل میده و این لاکچری رو ندارن که بازی رو بدون مولتی پلیر منتشر کنن:D
درکل میخوام بگم تارگت ها فرق داره. همه بازیها رو نمیشه با هم مقایسه کرد.



واسه همین ماله کشی هاس که بازی نمیتونه متای بالای ۹۰ بگیره

حق داری به "انیمیشن های واقع گرایانه" بخندی

اخه خیلی مضحکه واقعا

اصن مگه تو گیرز نیازی هست که انیمیشن و موشن کپچر شخصیت زن و مرد فرق داشته باشه ؟

نه عاقا چه نیازی هست ... این بازی فلسفش رئالیستیگ نیست پس نیازی نیست راه رفتن و دوییدن و کاور گرفتن ۲ تا کارکتر با هم فرق کنه ...

مهم اینه من بزنم کله ی دشمنمو بترکونم حال کنم ...

چه نیازی هست تو Dlc بازی وقتی دارم از مسیر های شیب دار سر میخورم به دیوار که میخورم کارکتر انیمیشن ضربه خوردن داشته باشه .... نیازی نیست اصن ... همینکه دور صفحه قرمز میشه کافیه دیگه


یا وقتی سوار اون سطح فلزی روی مواد مذاب داریم حرکت میکنیم وقتی سطح زیر پامون به در و دیوار میخوره یا از یه شیب سنگین به پایین میوفته مگه نیازیه کارکتر به این اتفاق واکنش نشون بده ؟ نه بابا ... این بازی چون رئالیستیک نیست اینا زیر پاشون چسب خورده که هیچ واکنشی نشون ندن ...

والا بازی های AAA انحصاری اصن نیازی به این جزئیات ندارن . راک استارم اگه عقل داشت که نمیرفت وقتشو هدر بده اسب های وحشی تو طبیعتو بدون نعل طراحی کنه و اسب های رام رو نعل شده !

در آخر امیدوارم همیشه خندان باشی دوست من
 
آخرین ویرایش:

angel of grief

کاربر سایت
Sep 12, 2010
202
حالا که بحث انحصاری اومد باید بگم انگار فقط منم که بازیای انحصاری رو مسخره می‌دونم
کلاً بازی که انحصاری برای سونی یا مایکروسافت ساخته بشه قطعا یک هدف داره و اون هدف خلق یک آثار هنری نیست! (فروش کنسول)
انحصاری فقط بازی‌های ps1، بازی‌هایی مثل dinocrisis، resident evil، silent hill ... هر نسل بازی‌های سونی کاهش کیفیت داشت نسل 8 هم به نظر من 2 3 تا بازی خوب بیشتر نداشت به نسل 9 هم امیدی ندارم بازیاش آش دهن سوزی باشه
مایکرو هم نسل 7 بد نبود ولی بازم خیلی تا اثر هنری موندگار فاصله داشت
نسل هشت هم که بازی‌های مایکروسافت...حیف وقتی که گذاشتم گیرز 4 رو تموم کردم، داستانش مثل انشای یک بچه‌ی ابتدایی بود، هوش مصنوعی هم که از san andreas پایین تر بود
در کل بازی اگر خوب باشه نیازی نداره با بودجه‌ی سونی یا مایکرو ساخته بشه یا بهتر بگم نیازی نداره از کول این دو شرکت بالا بره برای فروشش!
امیدوارم هیچ وقت آثار هنری دنیای بازی انحصاری نشه که رسماً ride میشه به اون بازی
من یکی از طرفداری سری سایلنت هیل بودم زمزمه‌هاش میاد که سونی میخواد انحصاریش کنه اگر بشه من بازی نمیکنم چون میدونم بازی برای خالی کردن جیب ملت میاد نه اون بازی روانشناسی وحشت (sh2) که بهترین بازی تاریخ در سبک خودش بوده و هست و خواهد بود
یا بعید نیست مایکرو بیاد بازی‌های راک استار رو انحصاری کنه اون موقع باید برای دنیای بازی خون گریه کرد

ویرایش: کم و بیش بازی انحصاری خوب اومده ولی در کل بازی‌ها انحصاری 10 درصد اون تبلیغی که براشون میشه ارزش بازی کردن دارن!
از اونجایی هم که موقع خرید کنسول انحصاری برام هیچ ارزشی نداره
نسل اول ps1 داشتم نسلای بعد هیچی نداشتم چون pc قدرمتند بود ولی برای نسل هشتم متاستفانه کنسول ایکس باکس رو خریدم چون پول ارتقا pc نداشتم
این نسل هم قطعا به صرف ترین کنسول‌ها، با توجه به خروجی کیفیت xx و xsهستش
البته به ps5 digital هم فکر می کنم اگر اکانت هکی پیدا بشه
 
آخرین ویرایش:

ho3ein70

کاربر سایت
Dec 5, 2013
102
نام
ho3einsa
تاپیک بحث در مورد کنسولو تبدیل کردین به بحث در مورد گیرز \m/
اقا ولمون کنین به مولا. بازی یه چیز سلیقه ای هست قرار نیس همه از همه بازی ها خوششون بیاد. در مورد خود کنسول بگین حال کنیم. کوالیشن تقریبا استودیوی تازه‌کاریه کارشم تا حالا نمیگم عاای ولی خوب انجام داده.
 

ma_fa198

کاربر سایت
Jun 18, 2010
998
نام
محمد
واسه همین ماله کشی هاس که بازی نمیتونه متای بالای ۹۰ بگیره

حق داری به "انیمیشن های واقع گرایانه" بخندی

اخه خیلی مضحکه واقعا

اصن مگه تو گیرز نیازی هست که انیمیشن و موشن کپچر شخصیت زن و مرد فرق داشته باشه ؟

نه عاقا چه نیازی هست ... این بازی فلسفش رئالیستیگ نیست پس نیازی نیست راه رفتن و دوییدن و کاور گرفتن ۲ تا کارکتر با هم فرق کنه ...

مهم اینه من بزنم کله ی دشمنمو بترکونم حال کنم ...

چه نیازی هست تو Dlc بازی وقتی دارم از مسیر های شیب دار سر میخورم به دیوار که میخورم کارکتر انیمیشن ضربه خوردن داشته باشه .... نیازی نیست اصن ... همینکه دور صفحه قرمز میشه کافیه دیگه


یا وقتی سوار اون سطح فلزی روی مواد مذاب داریم حرکت میکنیم وقتی سطح زیر پامون به در و دیوار میخوره یا از یه شیب سنگین به پایین میوفته مگه نیازیه کارکتر به این اتفاق واکنش نشون بده ؟ نه بابا ... این بازی چون رئالیستیک نیست اینا زیر پاشون چسب خورده که هیچ واکنشی نشون ندن ...

والا بازی های AAA انحصاری اصن نیازی به این جزئیات ندارن . راک استارم اگه عقل داشت که نمیرفت وقتشو هدر بده اسب های وحشی تو طبیعتو بدون نعل طراحی کنه و اسب های رام رو نعل شده !

در آخر امیدوارم همیشه خندان باشی دوست من
اگه تو گیرز دنبال TLoU می گردی به شدت توصیه میکنم بیخیال XBOX بشی ! این چیزایی که تو دنبالشی مایکرو بهت نمیده! مثل این میمونه که بری سوییچ بگیری بعد بگی چرا بازیای نینتندو واقعگرایانه نیست!
 
آخرین ویرایش:

GGK

کاربر سایت
Sep 21, 2020
467
نام
وحید
اگه تو گیرز دنبال TLoU می گردی به شدت توصیه میکنم بیخیال XBOX بشی ! این چیزایی که تو دنبالشی مایکرو بهت نمیده! مثل این میمونه که بری سوییچ بگیری بعد بگی چرا بازیای نینتندو واقعگرایانه نیست!
الان این ترول مایکرو بود یا دفاع از مایکرو؟
 

ma_fa198

کاربر سایت
Jun 18, 2010
998
نام
محمد
الان این ترول مایکرو بود یا دفاع از مایکرو؟
هیچکدوم! (منو ترول مایکرو؟! :D ) . بحث اولویت شرکت ها هست! سونی که اولویتش رو گذاشته رو بازی های سینگل قاعدتا میاد به اونجور جزئیات که اون دوستمون گفت توجه میکنه! ولی مایکرو که اولویتش بحث های فنی ( فریم ریت به خصوص) و مولتی پلیر هست نمیاد وقتش رو بذاره روی جزئیاتی که در راستای هدفش نیست! این دوستمون هم که با پیش زمینه سونی رفته سمت مایکرو کلا داره اشتباه میزنه! :D
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
این یک واقعیت هست که سبک بازی سازی استدیوهای مختلف و حتی ناشرها باهم تفاوت داره. من با این دوستمون موافقم که نمیشه انتظارات مشابه ای از ناشرهای مختلف داشت. هرچند توی هر سبک و سیاقی میشه بازی باکیفیت ساخت و انتظار بازی با کیفیت داشتن غیر معمول و بیجا نیست. همچنین از سه تا سازنده کنسول میشه انتظار داشت طیف وسیع تری از سلایق را پوشش بدن. با این حال در نهایت همونطور که گفتم این انتظار 100% اتفاق نخواهد افتاد.

سبک سونی بازی های Story-based با نریتیو خفن و Production بسیار عظیم هست. سونی روی بازی های داستان محور با گیم پلی قابل قبول و گرافیک به شدت واقع گرانه تمرکز داره و نتیجه اش را هم گرفته. نینتندو در طرف دیگه روی بازی های گیم پلی محور بیشتر تمرکز داره و خیلی خبری از داستان و گرافیک خفن تو بازی هاش نیست. اما ماکرو یک حالت بینابینی داره و بین این سه تا بیشتر از دوتای دیگه روی تنوع سبک و بازی های Co-Op محور و آنلاین حداقل تا الان تمرکز داشت.

اما مشکل ماکرو تا الان بیشتر کمبود استدیو درست حسابی بود. یک نسل را اینا با 4-5 تا استدیو سر کردن. الان بدون احتساب بتسدا 15 تا استدیو دارند که چندتاشم یکی دوتا تیم دارن. یعنی در بدترین حالت خروجی 3-4 برابر بهتر از نسل 8 خواهد بود. بین این استدیوهایی هم که خریدن من مثلا Ninja Theory را استدیویی میبینم که بازی های سونی طور بسازه. یا احتمالا پلی گراند.

ولی اگر دنبال اون سبک و سیاق ها هستید (مثل خودم) حتما باید کنار ایکس باکس حداقل یک بازه زمانی PS هم داشته باشید. همونطور که بازی های انحصاری خوب تو سبک هایی مثل ریسینگ و سیمولاتور و استراتژی و... بیشتر روی ایکس باکس عرضه میشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر