Xbox Series X | S

بیشتر منتظر عرضه کدام بازی XGS برای نسل جدید هستید؟

  • Fable

  • Avowed

  • Halo: Infinite

  • Everwild

  • Hellblade 2

  • Forza Motorsport

  • State of Decay 3

  • سایر بازی‌ها یا انحصاری‌های زمانی

  • The Elder Scrolls VI

  • Starfield

  • Next DOOM

  • Next Dishonored

  • Next Wolfenstein

  • Next Prey

  • Next Fallout


Results are only viewable after voting.

ヽ(。_°)ノ

Death may be my only freedom
کاربر سایت
Feb 4, 2013
3,438
نام
EsmaiL
176699

176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.


176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706
 
آخرین ویرایش:

angel of grief

کاربر سایت
Sep 12, 2010
110
کپی خور یعنی چطوری؟
چون کسی وان رو نتونسته کپی خور کنه!

منظورت اینه از این اکانت های افلاین برات ریختن که اگه انلاین شی بازی هات قفل میشن؟
بله منظورم همون بود
در کل ایکس باکس وان به نسبت ps4 بازی‌ افلاین خیلی مقرون به صرفه تره
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
15,609
نام
بابک
یکی از تفاوت های آشکار CPU کنسول های وان و Series.
در AC Valhalla، کنسول One X نمیتونه حتی 30 فریم ثابت هم نگه داره، ولی Series S نه تنها فریمش فیکسه، حالت 60 فریم هم داره.
 

Magic9

کاربر سایت
Nov 16, 2020
5
نام
Kambiz Nahavandi
یکی از تفاوت های آشکار CPU کنسول های وان و Series.
در AC Valhalla، کنسول One X نمیتونه حتی 30 فریم ثابت هم نگه داره، ولی Series S نه تنها فریمش فیکسه، حالت 60 فریم هم داره.
Series S یه شاهکار به تمام معناست. با سیصد دلار چی میدن به آدم آخه؟ 60 فریم با سیصد دلار
 

Lord Stark

کاربر سایت
Aug 17, 2007
15,811
نام
معراج
یکی از تفاوت های آشکار CPU کنسول های وان و Series.
در AC Valhalla، کنسول One X نمیتونه حتی 30 فریم ثابت هم نگه داره، ولی Series S نه تنها فریمش فیکسه، حالت 60 فریم هم داره.
نکته جالب اینجاس که تو این دو تصویر اختلاف گرافیکی وان ایکس و سری اس واقعا ناچیزه!
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
15,609
نام
بابک
رزولوشن هر دو داینامیکه. من فقط یه سایت دیدم که one x رو بررسی کرده:
Xbox One X uses a dynamic resolution with the highest native resolution found being 3840x2160 and the lowest native resolution found being approximately 2432x1368. Native resolution pixel counts near 3093x1740 seem to be common on Xbox One X. Xbox One X seems to rarely render at a native resolution of 3840x2160
.
میانگینش همون 1740p میشه.

برای Series S دیجیتال فاندری گفته بود بین 1296p تا 1440p. این سایت VG Tech گفته از 1152p تا 1620p.
میانگین همون 1400p ایناس مثلا.

البته افت فریم One X برای رزولوشن نیست، برای CPUـه. چون کار رزولوشن داینامیک جلوگیری از افت فریمه، پس GPU کم نمیاره اصولا...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 5, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟