Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
7,418
من نمیخام مایکروسافت رو توجیه کنم. ولی باید اینم در نظر داشت که تو این جریان پای یک شرکت سومی به نام amd هم در میان بوده. حالا باید دید این انتظار مایکروسافت و تاخیرش برای فرستادن api که باعث شد لانچ رو به فنا بده، ارزشش رو داشته یا خیر. نظر شخصی من اینه که این تاخیر در آینده بسیار ارزشمند خاهد بود.
در مورد اختلاف پرفورمنس بازیها بین دو کنسول xsx و ps5 هم لزومن منظورم بازیهای مولتی نبود. ببینید اختلاف حدودن 4 ترافلاپسی و تعداد cu ها و... رو نمیشه نادیده گرفت. بعد از برطرف شدن مشکلات api ، تنها چیزی که میتونه جلوی مشاهده این اختلاف رو بگیره، وقت و انرژی که دولوپرها برای بهینه کردن بازیشون میزارن. حالا احتمالش هست که به قول شما بعضی از دولوپرهای تردپارتی این وقت و انرژی رو نزارن ولی در بازیهای فرست پارتی میتونیم توقع اینو داشته باشیم که اختلاف محسوس رو در قیاس با بازیهای دیگه داشته باشیم. البته در مورد مولتی ها هم اینکه کدوم کنسول به عنوان لید پلتفرم استفاده بشه اهمیت داره و میتونه اون شکاف قدرت رو نمایان کنه.
4 ترا فلاپ،نه. درسته خود سرنی گفته که بازیها برا 9.2زده میشه ولی میتونه رو 10.2 ران بشه. اختلاف میشه گفت 2 تراست. البته این اورکلاک زیاده که مشکل ارتیفکت همین الان هم مشاهده شده
اما تاخیر api که به ماکرو وارده که اون نوشتش و اینکه تازه اولین گیم با ساپورت 12 التیمیت همین dirt هست و بعدیش میشه.api 12 التیمیت رو سری 2000 انویدیا هم ران میشه اگه کامل کرده بود و شده بود میتونست رو اون لانچش کنه و ایراداشو بگیره.
نه اینکه اولین گیم با 12 التیمیت باشه dirt که همزمان با کنسول لانچ بشه.
______________________
اختلاف قدرت زیاد نیست و ممکنه تو دراپ فریم و ... دیده بشه.مگه اینکه بتونن تنظیمات گرافیکی اضافه کنن که بشه تفاوت بصری هم داشته باشیم مگه از vrs و sfs و در واقع هوش مصنوعی استفاده بشه،
قطعا قیاس رو میشه تو یه چیز ثابت کرد مثل بازیای مولتی و گر نه تو بازیای فرست بحث قیاس نمیتونه مطرح باشه.چون همه چی متفاوته.
 

mahyarxbox

کاربر سایت
Jul 6, 2014
970
نام
مهیار
این مقایسه DF از COD جدا من رو به عنوان کسی که میخواست نسل رو با Series S شروع کنه نگران کرد.
با وجود رزولوشن پایینتر از RT پشتیبانی نمیکنه و تفاوت کیفیت تکسچرا فاحش هست.نمیدونم مشکل از کنسوله یا بحث اپتیمایز وسطه.
اما عجیبه که پک ری تریسینگ بنظر واسه سری اس هم قابل دانلود هست.
 

dark souls

کاربر سایت
May 19, 2012
1,018
نام
رضا
این مقایسه DF از COD جدا من رو به عنوان کسی که میخواست نسل رو با Series S شروع کنه نگران کرد.
با وجود رزولوشن پایینتر از RT پشتیبانی نمیکنه و تفاوت کیفیت تکسچرا فاحش هست.نمیدونم مشکل از کنسوله یا بحث اپتیمایز وسطه.
اما عجیبه که پک ری تریسینگ بنظر واسه سری اس هم قابل دانلود هست.
سریز ایکس بین رزولوشن 2160p~1800p اجرا میشه با ستینگ گرافیکی متفاوت تر و سریز اس 1440p~1200p به نظرم وجود raytrace shadows در نسخه سریز ایکس باعث این تفاوت فاحش شده کلا با این افکت شاهد سایه ها طبیعی تر و پرفکت هستیم که تاثیر زیادی رو جلوه ها بصری محیط وسلف شادو کارکترها میزاره به نظرم این امکان وجود داشت سریز اس هم raytrace shadows داشته باشه ولی اپتیمایز و وقت بیشتری
می طلبید که مسلما از عهده سازنده خارج بوده بعلاوه اینکه احتمالا رزولوشن سریز اس رو تا 900p هم کاهش میداد.
 
آخرین ویرایش:

mahyarxbox

کاربر سایت
Jul 6, 2014
970
نام
مهیار
سریز ایکس بین رزولوشون 2160p~1800p اجرا میشه با ستینگ گرافیکی متفاوت تر و سریز اس 1440p~1200p به نظرم وجود raytrace shadows در نسخه سریز ایکس باعث این تفاوت فاحش شده کلا با این افکت شاهد سایه ها طبیعی تر و پرفکتی هستیم که تاثیر زیادی رو جلوه ها بصری محیط وسلف شادو کارکترها میزاره به نظرم این امکان وجود داشت سریز اس هم raytrace shadows داشته باشه ولی اپتیمایز و وقت بیشتری
می طلبید که مسلما از عهده سازنده خارج بوده بعلاوه اینکه احتمالا رزولوشون سریز اس رو تا 900p هم کاهش میداد.
آره بنظر اگه از RT پشتیبانی میکرد سری اس تفاوت تا حدود زیادی به رزولوشن محدود میشد.بنظر منم دولوپر دیگه وقت اضافی صرف اپتیمایز کردن نسخه سری اس صرف نکرده.اکتیویژن فریم ریت و رزولوشن رو ترجیح داده به باقی موارد برای سری اس که اتفاقا برای عنوانی مثل COD درست هم هست.
 

dark souls

کاربر سایت
May 19, 2012
1,018
نام
رضا
آره بنظر اگه از RT پشتیبانی میکرد سری اس تفاوت تا حدود زیادی به رزولوشن محدود میشد.بنظر منم دولوپر دیگه وقت اضافی صرف اپتیمایز کردن نسخه سری اس صرف نکرده.اکتیویژن فریم ریت و رزولوشن رو ترجیح داده به باقی موارد برای سری اس که اتفاقا برای عنوانی مثل COD درست هم هست.
نمایش بصری بازی رو سریز ایکس و مد RT خیره کننده هست بر خلاف نسخه ps5 که تو ست پیس ها تا نرخ 40 فریم‌ هم افت میکنه سریز ایکس پایداری خوبی در این مد و حفظ نرخ 60 فریم داره.
این نکته رو هم‌در نظر بگیریم که تبلیغات cod چندین‌سال با سونی و رو پلتفرم های سونی هم‌ بازی تو این چند سال بهینه تر بوده.
قطعااگه میخواستن رو raytracing سریز اس کار کنن زمانبر بود و بهبود بیشتری می طلبید شاید بعدا با آپدیت اضافه کنن.
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,148
نام
sas
4 ترا فلاپ،نه. درسته خود سرنی گفته که بازیها برا 9.2زده میشه ولی میتونه رو 10.2 ران بشه. اختلاف میشه گفت 2 تراست. البته این اورکلاک زیاده که مشکل ارتیفکت همین الان هم مشاهده شده
اما تاخیر api که به ماکرو وارده که اون نوشتش و اینکه تازه اولین گیم با ساپورت 12 التیمیت همین dirt هست و بعدیش میشه.api 12 التیمیت رو سری 2000 انویدیا هم ران میشه اگه کامل کرده بود و شده بود میتونست رو اون لانچش کنه و ایراداشو بگیره.
نه اینکه اولین گیم با 12 التیمیت باشه dirt که همزمان با کنسول لانچ بشه.
______________________
اختلاف قدرت زیاد نیست و ممکنه تو دراپ فریم و ... دیده بشه.مگه اینکه بتونن تنظیمات گرافیکی اضافه کنن که بشه تفاوت بصری هم داشته باشیم مگه از vrs و sfs و در واقع هوش مصنوعی استفاده بشه،
قطعا قیاس رو میشه تو یه چیز ثابت کرد مثل بازیای مولتی و گر نه تو بازیای فرست بحث قیاس نمیتونه مطرح باشه.چون همه چی متفاوته.
تو این زمینه نظرات متفاوته. من صرفن نظر یکی از سایتها رو کپی پیست میکنم:
I believe that the 2.23GHz clock here is the same as the advertised boost clock on the Navi based RX 5700 series GPUs. While the graphics processor can reach these clocks, it won’t in most scenarios. Only when you’re running a fairly less intensive game, something that draws lesser power (than average) will the GPU boost to the peak boost clock of 2.23GHz and produce the resulting 10.3TFLOPs of performance.
In most cases, the in-game GPU clock will be lower (similar to the Game Boost of the Navi 10 PC GPUs), somewhere around the 2GHz mark and the actual performance rating will be between 8-9 TFLOPs. That’s nearly 4 TFLOPs lower than the Xbox Series X.
به طور کلی به گفته ایشون تو اکثر جاها کلاک به 2.23 نمیرسه، پس بنابراین میشه نتیجه گرفت اکثر بازیها بر پایه همون 8-9 ترافلاپس ران میشن. حالا من اینجا بحث مقایسه دو کنسول رو ندارم فقط این مطلب رو کپی کردم که بگم 4 ترافلاپس اختلاف، نظر شخصی من نیست.
اختلاف فقط مربوط به قدرت محاسباتی gpu ها نیست. پشتیبانی انحصاری از قابلیت های rdna 2 توسط xsx هم میتونه در آینده نزدیک تاثیر گذار باشه.
مقایسه قدرت رو هرجایی میشه انجام داد. چه در بازیهای مولتی چه در بازیهای فرست پارتی. مورد زیاد داشتیم که از یک بازی انحصاری به عنوان بهترین گرافیک کنسولی یاد شده. البته که در بازیهای مولتی میشه ساید بای ساید مقایسه کرد و راحتتر به نتیجه رسید. ولی همونطور که تو کامنت قبلی هم گفتم، مشاهده اختلاف قدرت دو کنسول در بازیهای مولتی زمانی حاصل میشه که سازنده بازی از تمام پتانسیلی که در اختیارش هست استفاده کنه. این مورد هم دیر یا زود اتفاق خاهد افتاد. با 2،3 تا بازی بین نسلی نمیشه درست قضاوت کرد.
 
آخرین ویرایش:

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,176
نام
سهيل
این مقایسه DF از COD جدا من رو به عنوان کسی که میخواست نسل رو با Series S شروع کنه نگران کرد.
با وجود رزولوشن پایینتر از RT پشتیبانی نمیکنه و تفاوت کیفیت تکسچرا فاحش هست.نمیدونم مشکل از کنسوله یا بحث اپتیمایز وسطه.
اما عجیبه که پک ری تریسینگ بنظر واسه سری اس هم قابل دانلود هست.


من خودم اول مدافع این کنسول بودم ولی الان میگم به هیچ وجه برای Core Gamer بدرد نمیخوره این کنسول. اولا که فضای ذخیره سازیش 500 گیگابایت کمتره که این خودش 100 دلار ارزششه. بعلاوه تفاوت فاحش قدرت سخت افزاری داره. اگر رم و پهنای باند رمش مثل سری ایکس یا حداقل PS5 بود و فضای ذخیره سازیش هم بیشتر بود میشد گفت به عنوان یک کنسول 300 دلاری ارزش داشت. ولی با توجه به پهنای باند رم 100 درصد کمتر و 6 گیگ رم کمتر اصلا ارزش 300 دلار در مقابل 500 دلار سری ایکس را نداره. تازه سری ایکس دیسک هم میخوره که خودش باز یک امتیاز بزرگه.

بعلاوه با وجود PS5 DE که 100 دلار فقط از سری اس گرون تره به نظرم ارزش این کنسول حتی بیشتر افت میکنه.

کلا با توجه به وجود سری ایکس و PS5 DE به نظرم سری اس نهایت 250 تا می ارزه (در بهترین حالت و اونم نه برای گیمر حرفه ای).
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
3,319
4 ترا فلاپ،نه. درسته خود سرنی گفته که بازیها برا 9.2زده میشه ولی میتونه رو 10.2 ران بشه. اختلاف میشه گفت 2 تراست. البته این اورکلاک زیاده که مشکل ارتیفکت همین الان هم مشاهده شده
اما تاخیر api که به ماکرو وارده که اون نوشتش و اینکه تازه اولین گیم با ساپورت 12 التیمیت همین dirt هست و بعدیش میشه.api 12 التیمیت رو سری 2000 انویدیا هم ران میشه اگه کامل کرده بود و شده بود میتونست رو اون لانچش کنه و ایراداشو بگیره.
نه اینکه اولین گیم با 12 التیمیت باشه dirt که همزمان با کنسول لانچ بشه.
______________________
اختلاف قدرت زیاد نیست و ممکنه تو دراپ فریم و ... دیده بشه.مگه اینکه بتونن تنظیمات گرافیکی اضافه کنن که بشه تفاوت بصری هم داشته باشیم مگه از vrs و sfs و در واقع هوش مصنوعی استفاده بشه،
قطعا قیاس رو میشه تو یه چیز ثابت کرد مثل بازیای مولتی و گر نه تو بازیای فرست بحث قیاس نمیتونه مطرح باشه.چون همه چی متفاوته.
درسته خود سرنی گفته که بازیها برا 9.2زده میشه ولی میتونه رو 10.2 ران بشه ؟
دقیقا کجا این جمله گفته ؟
تو این زمینه نظرات متفاوته. من صرفن نظر یکی از سایتها رو کپی پیست میکنم:

به طور کلی به گفته ایشون تو اکثر جاها کلاک به 2.23 نمیرسه، پس بنابراین میشه نتیجه گرفت اکثر بازیها بر پایه همون 8-9 ترافلاپس ران میشن. حالا من اینجا بحث مقایسه دو کنسول رو ندارم فقط این مطلب رو کپی کردم که بگم 4 ترافلاپس اختلاف، نظر شخصی من نیست.
اختلاف فقط مربوط به قدرت محاسباتی gpu ها نیست. پشتیبانی انحصاری از قابلیت های rdna 2 توسط xsx هم میتونه در آینده نزدیک تاثیر گذار باشه.
مقایسه قدرت رو هرجایی میشه انجام داد. چه در بازیهای مولتی چه در بازیهای فرست پارتی. مورد زیاد داشتیم که از یک بازی انحصاری به عنوان بهترین گرافیک کنسولی یاد شده. البته که در بازیهای مولتی میشه ساید بای ساید مقایسه کرد و راحتتر به نتیجه رسید. ولی همونطور که تو کامنت قبلی هم گفتم، مشاهده اختلاف قدرت دو کنسول در بازیهای مولتی زمانی حاصل میشه که سازنده بازی از تمام پتانسیلی که در اختیارش هست استفاده کنه. این مورد هم دیر یا زود اتفاق خاهد افتاد. با 2،3 تا بازی بین نسلی نمیشه درست قضاوت کرد.
این متن 6 ماه پیش درباره کارت های rdna 1 و قبل از عرضه rdna2
rdna 2 عرضه شده و نتایج مشخص
2.2 کلاک معمول rdna 2
این کارت اورکلاک شذه تا 2.6 با کولر معمولی
 

mahyarxbox

کاربر سایت
Jul 6, 2014
970
نام
مهیار
من خودم اول مدافع این کنسول بودم ولی الان میگم به هیچ وجه برای Core Gamer بدرد نمیخوره این کنسول. اولا که فضای ذخیره سازیش 500 گیگابایت کمتره که این خودش 100 دلار ارزششه. بعلاوه تفاوت فاحش قدرت سخت افزاری داره. اگر رم و پهنای باند رمش مثل سری ایکس یا حداقل PS5 بود و فضای ذخیره سازیش هم بیشتر بود میشد گفت به عنوان یک کنسول 300 دلاری ارزش داشت. ولی با توجه به پهنای باند رم 100 درصد کمتر و 6 گیگ رم کمتر اصلا ارزش 300 دلار در مقابل 500 دلار سری ایکس را نداره. تازه سری ایکس دیسک هم میخوره که خودش باز یک امتیاز بزرگه.

بعلاوه با وجود PS5 DE که 100 دلار فقط از سری اس گرون تره به نظرم ارزش این کنسول حتی بیشتر افت میکنه.

کلا با توجه به وجود سری ایکس و PS5 DE به نظرم سری اس نهایت 250 تا می ارزه (در بهترین حالت و اونم نه برای گیمر حرفه ای).
حرفای شما درست هست
البته اول نسل و بازی کراس جن هست نمیشه کامل پرونده این کنسولو بست.
مواردی مثل SFS و VRS یا اون AI upscaling که در موردش حرف زدن در آینده احتمالا کمک بزرگی کنن بهش.
 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,797
نام
مرتضی
با فعال کردن حالت Developer Mod روی Xbox Series X/S میتونید ایمولاتور RetroArch کنسول های PS1 , (بزودی) PS2 و گیم کیوب و WII و DS و ... رو اجرا کنید 😍
پ.ن: فعال کردن اکانت Developer بیست دلار هزینه داره و سوییچ کردن هم بین ریتیل مود و دولوپر مود هم آسون هست!

فکر کن GOW رو روی XBOX بازی کنی :D
 
آخرین ویرایش:

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
16,373
نام
بابک
من فکر میکنم اگر سازنده ها تارگت 1080p رو بزارن واسه Series S تقریبا میتونه با همون جزئیات series X اجرا کنه بازیا رو. الان هم CoD و هم Valhalla اومدن 1440p رو هدف گذاشتن که خب بنظرم زیاده :D بخاطر همین CoD ری تریسینگو حذف کرده و Valhalla هم 30 فریم شده. الان اکثر بازیهای آپتیمایز شده خود مایکروسافت هم 1080p گذاشتن رو series S.
 

mahyarxbox

کاربر سایت
Jul 6, 2014
970
نام
مهیار

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,797
نام
مرتضی
دوستان اینجا رو ببینید مثل اینکه اشتباهی رخ داده: :D
r/XboxSeriesX - Ray Tracing is available on Xbox Series S version of Call of Duty: Cold War
اثر‌ Ray traced shadows توی گیمپلی که اینجا از سری اس گذاشته شده به وضوح مشخص هست.انگار DF اشتباهی انجام داده
خیلی عجیبه بازی جهان باز مثل واچ داگز یا گیرز 5 ری ترسینگ دارن روی سری اس ولی COD نداره ...
 

mahyarxbox

کاربر سایت
Jul 6, 2014
970
نام
مهیار
خیلی عجیبه بازی جهان باز مثل واچ داگز یا گیرز 5 ری ترسینگ دارن روی سری اس ولی COD نداره ...
آره واسه منم خیلی عجیب بود.
بنظر نسخه سری اس به طور اتوماتیک پک ری تریسینگ و HD Texture رو دانلود نمیکنه و باید جدا گونه دانلود شه.

جان تایید کرد که اشتباه کردن :D:
182528
 
آخرین ویرایش:

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,507
با فعال کردن حالت Developer Mod روی Xbox Series X/S میتونید ایمولاتور RetroArch کنسول های PS1 , (بزودی) PS2 و گیم کیوب و WII و DS و ... رو اجرا کنید 😍
پ.ن: فعال کردن اکانت Developer بیست دلار هزینه داره و سوییچ کردن هم بین ریتیل مود و دولوپر مود هم آسون هست!

فکر کن GOW رو روی XBOX بازی کنی :D

با این اوصاف کنسول به زودی کپی خور میشه :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر