اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

wave

کاربر سایت
Jun 27, 2007
775
از 16 آوریل تا 13 ماه می:
هر هفته یک عنوان جدید

View attachment 334601
بجای تبلیغ بازی‌ها که مولتی پلتفرم هستن، بره هزینه کنه فروش کنسول افزایش پیدا کنه و مخاطب گیمپس بیشتر بشه.

فریم به فریم این تیزر پول دور ریختن بود😁
 

Tatsumaru

Searching For Light
Gold User
Mar 31, 2013
930
نام
Ahmad
بجای تبلیغ بازی‌ها که مولتی پلتفرم هستن، بره هزینه کنه فروش کنسول افزایش پیدا کنه و مخاطب گیمپس بیشتر بشه.

فریم به فریم این تیزر پول دور ریختن بود😁
مگه سونی فقط از اختصاصی ها استفاده میکنه تو تبلیغاتش؟
در ضمن بعضی از این عناوین،گیم پسی هستن.
به نظر من که تیزر بدی نبود
 
  • Like
Reactions: Destro and blak

g - unit

کاربر سایت
Jul 13, 2010
1,343
بجای تبلیغ بازی‌ها که مولتی پلتفرم هستن، بره هزینه کنه فروش کنسول افزایش پیدا کنه و مخاطب گیمپس بیشتر بشه.

فریم به فریم این تیزر پول دور ریختن بود😁
مایکروسافت از روز اول هم هدفش فروش بالای کنسول نبوده و نیست وگرنه میشد با تغییر بعضی از سیاست هاش فروش کنسول رو بالای 100 میلیون هم برسه... چند تا نمونه بگم به عنوان مثال... اوردن ویندوز روی کنسولش... انحصار کردن بعضی از عنواینش مثلا فقط بشه روی xbox بازی کرد نه حتی pc!! به همین راحتی فروش کنسولش بیشتر میشد حالا شاید 100 میلیون نرسه ولی به 50 تا میرسید ولی چون مشخصه همچین هدفی ندارن و نمیخان بهش برسن... پس هدف چی هست برای مایکروسافت...؟ کافیه صحبت های مدیرهاشون رو گوش بدید... از همه چی حرف میزنن(سرویس های اشتراکی- گیم پس- کنسول رو بزارن داخل tv ها گیمینگ ابری و...) جز فروش بالای کنسول ... این نشون میده اصلا همیچن هدفی ندارن... البته این حرف ها به این معنی نیست که خوب نبوده بلکه کلی هم سود کردن از این طریق یعنی جذب کاربر ها یعنی گیمر ها رو اینا دقیقا نگاه آماری بشون دارن از دید خودشون تا نگاه کلاسیک... و همین روال رو دارن ادامه میدن
 

prop

کاربر سایت
Jan 10, 2021
574
در مصاحبه اخیر Holly Longdale تهیه کننده اجرایی WoW گفته که از زمان پیوستن به مایکرو، مایکروسافت اجازه داده که بلیزارد، بلیزارد باشه.
درباره پورت کنسولی وارکرفت هم گفته که غیرممکن نیست.
حالا پورت کنسولی وارکرفت به کنار، شما پورت کنسولی استارکرفت رو بده 😁
Microsoft has ‘let Blizzard be Blizzard’ following its acquisition, studio says | VGC

همکاری بین استودیوها خیلی خوبه و بنظرم بزرگترین و مهمترین همکاری بین اکتیویژن و ۳۴۳ بابت هیلو میتونه باشه.
 
آخرین ویرایش:

Maniac Gamer

کاربر سایت
Oct 21, 2008
2,765
نام
مارشال
خب همونطور که انتظار میرفت سریال به صورت رسمی برای فصل دوم تمدید شد. :x :-bd

FALLOUT will be back for SEASON 2.
GLe6BbWbUAA2rba.jpeg

با توجه به صحنه پایانی قسمت آخر و تایید خود استودیو، وقایع New Vegas هم Canon هست. امیدوارم از نسخه بعدیش یه خبری بشه. [-o<
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,371
نام
Majid
خب همونطور که انتظار میرفت سریال به صورت رسمی برای فصل دوم تمدید شد. :x :-bd

FALLOUT will be back for SEASON 2.
View attachment 334804

با توجه به صحنه پایانی قسمت آخر و تایید خود استودیو، وقایع New Vegas هم Canon هست. امیدوارم از نسخه بعدیش یه خبری بشه. [-o<
سر ریلیز سریال یه جوری سری بازیا پامپ شده که Fallout 4 دیشب 100 هزار پلیر همزمان رو زد:
1713509528753.png

اینم وضع Fallout New vegas که از 6 هزار تا رسیده به اینقد:
1713509704436.png

حتی Fallout اولی مال 27 سال پیش هم نزدیک 3 هزار پلیر آنلاین داره که رقم عجیبیه :D
رسما سریال ری ریلیز محسوب میشه واسه بازیا.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر